Miksi Emmerdalessa
Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D
Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?
Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.
Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?
Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?
-Kaisa-
Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)
Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (44652)
Vierailija kirjoitti:
Miten Moira näytti tänään niin oudolta? Ihan kuin sillä ois ollut oikeasti kankkunen. Eikä paljon meikkiäkään.
Naamaan ottanut lomalla piikkiä, huuli pitkällä ja silmät viirussa. Mies kysyi miks Moira näyttää pelleltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ohhoh, nyt meni jännäksi. Joku lisäilee Kimin brandyyn jotakin, mutta kuka?
Sitä mäkin jäin ihmettelemään... jännä juonenkäänne
Päivänselvää, että myrkkyä lisää tämä raskaana oleva tuleva äiti. Tupsahti tupaan ja on muka nyt Kimin apuna, hui kamala mikä juoni.
Hullu likka, eikös tämä tuhonnut aikanaan sen kauneushoitolankin, varsinainen sekopää. Millainen noin hullun lapsesta tulee?
Kim kaatui naamalleen lattiaan ja drinkkilasikin rikkoutui, eikä Kimin naamassa näy naarmuakaan saati sitten mustelmia. Hieman voisi maskeeraaja edes yrittää.
Vierailija kirjoitti:
Kim kaatui naamalleen lattiaan ja drinkkilasikin rikkoutui, eikä Kimin naamassa näy naarmuakaan saati sitten mustelmia. Hieman voisi maskeeraaja edes yrittää.
Ja tämän jälkeen vielä, kun seuraavana aamuna Lydian tullessa nousi niin myös meikit oli kasvoilla säilyneet siistinä.
Kimiä huippaa myös aina brandyn juotuaan mutta eihän tätä kukaan älyä piitkään aikaan. Itse veikkaan Gabbyä. On tullut itsekkääseen äitiinsä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Faith nyt antoikin Lydialle tonnin mutta paljonko lie oli todellinen palkintosumma?
Silloin kun Faith soitti sinne vedonlyöntipaikkaan niin Faith sanoi jotenkin näin: Olette minulle tonnin velkaa.
Oli minust sellainen kysyvä ehdotus. Sitten hänelle vastattiin ja hän riemastui. Tuskin olis siitä tonnista niin hillunut, jos aikoi tonnin antaa vielä pois.
Vierailija kirjoitti:
Eikö ollutkin jotenkin kiva kohtaus tässä yksi päivä, kun Charity leikki Dianea? Sarahkin hymyili ja nauroi pitkästä aikaa.
Just sellaista Emme-huumoria, jota sais olla enemmänkin. Tavallaan irrallaan mistään isosta juonesta, mut tekee hyvän mielen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Faith nyt antoikin Lydialle tonnin mutta paljonko lie oli todellinen palkintosumma?
Silloin kun Faith soitti sinne vedonlyöntipaikkaan niin Faith sanoi jotenkin näin: Olette minulle tonnin velkaa.
Oli minust sellainen kysyvä ehdotus. Sitten hänelle vastattiin ja hän riemastui. Tuskin olis siitä tonnista niin hillunut, jos aikoi tonnin antaa vielä pois.
Niinpä. Oli minustakin jotenkin kysyvä ehdotus. Sen jälkeen alkoi hyppimään ja heiluttelemaan käsiään niin innoissaan. Toisaalta kovasti Faith myös koittaa myydä sitä ruumisautoakin? Eli lisärahan tarvetta edelleen on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ohhoh, nyt meni jännäksi. Joku lisäilee Kimin brandyyn jotakin, mutta kuka?
Sitä mäkin jäin ihmettelemään... jännä juonenkäänne
Päivänselvää, että myrkkyä lisää tämä raskaana oleva tuleva äiti. Tupsahti tupaan ja on muka nyt Kimin apuna, hui kamala mikä juoni.
Hullu likka, eikös tämä tuhonnut aikanaan sen kauneushoitolankin, varsinainen sekopää. Millainen noin hullun lapsesta tulee?
Eihän toi Gabbykään mikään syntymähullu ole ollut, joten liian varhaista alkaa arpomaan hänen tulevan lapsensa kuntoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Oli minustakin jotenkin kysyvä ehdotus. Sen jälkeen alkoi hyppimään ja heiluttelemaan käsiään niin innoissaan. Toisaalta kovasti Faith myös koittaa myydä sitä ruumisautoakin? Eli lisärahan tarvetta edelleen on.
Ei. Kun kertoi suvulle, että rahat tuli ruumisautosta, pitää siitä nyt päästä eroon. Bear pääsi kärrylle... näin minä ymmärsin...
Oli rahaa enemmän tai vähemmän, joku selitys piti olla.
Mistä Vinnie sit sai rahat? Tänäänkö hautajaiset, kun eilen sanoi, että huomenna...
Kyllä se on ilman muuta Will, joka sitä myrkkyä kylvää. Tämä siis arvaus, mutta on luvannut Dawnille, että kostaa Kimille. Tosin olen jo unohtanut, että mitä kostaa.
Odotan kieli pitkällä, että koska case Malone putkahtaa taas esiin.
Kyläläiset eivät sitten osaa kaivaa ruumiita mihinkään muualle kuin kartanon mehtään.
Moiralta hävinneet riippuposket, matka kohti Faithin naamaa on alkanut.
Joillekin tuntuu olevan Kimin myrkytys ihan selvä juttu, mutta minulla on vielä auki neljä tutkintahaaraa, joita en voi tutkinnan tässä vaiheessa tutkinnallisista syistä paljastaa, kuten komisario sanoisi, jos rikos olisi jo todettu tapahtuneeksi. Varalla on vielä yllätys-haara, joka näissä TV-sarjoissa on aika yleinen!
P.S. Olikohan jo ex-miniää kukaan muistanut mainita?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se on ilman muuta Will, joka sitä myrkkyä kylvää. Tämä siis arvaus, mutta on luvannut Dawnille, että kostaa Kimille. Tosin olen jo unohtanut, että mitä kostaa.
Minäkin ihmettelen mitä kostaa. Eikö Dawn antanu pakit eläinlääkärille...
Ei kyl Andrea myrkytä anoppiaan kun just sai talon
Jänskättää
HUOM MUISTAKAA KAIKKI AIKAISTETTU LÄHETYS TÄNÄÄN LÄTKÄN TAKIA
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin ihmettelen mitä kostaa. Eikö Dawn antanu pakit eläinlääkärille...
Ei kyl Andrea myrkytä anoppiaan kun just sai talon
Jänskättää
HUOM MUISTAKAA KAIKKI AIKAISTETTU LÄHETYS TÄNÄÄN LÄTKÄN TAKIA
Teit kiltisti kun muistutit, kiitoksia! :)
Antoiko Kim Dawnille kenkää ilman syytä tai jotain. En enää muista miksi Dawn on niin katkera sille. Oli tosi vihainen, kun kuuli isänsä ja Kimin sutinoistakin.
Tämän päivän jakso ei vienyt oikein mitään asioita eteenpäin. Gabbyyn en jotenkin pysty luottamaan vaikka esittääkin olevansa huolissaan Kimin voinnista. Takertunut tohon perheeseen kuin Leylaan aikoinaan.
Vierailija kirjoitti:
Antoiko Kim Dawnille kenkää ilman syytä tai jotain. En enää muista miksi Dawn on niin katkera sille. Oli tosi vihainen, kun kuuli isänsä ja Kimin sutinoistakin.
Kim terästi Dawnin juoman jonka joi Will. Jos Dawn olisi juonut itse olisi menettänyt Lucasin.
Jamie sen täytyy olla! Hyvin osasi jo vakoojan laittaa Gabbyn perään ja Jaille kertoi ettei äiti voi hyvin vaikkei sille ole mitään kerrottukaan..