Miksi Emmerdalessa
Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D
Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?
Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.
Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?
Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?
-Kaisa-
Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)
Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (44652)
Vierailija kirjoitti:
Itsepuolustustahan tuo oli... olisiko pitänyt kuitenkin tehdä niin kuin Dawn aikoi ja tunnustaa heti?
Ei mene itsepuolustuksena, kun ampui kolme kertaa. Yksi kerta olisi mennyt. Sen takia se Harriet alkoi hoitamaan hommaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä ennen rovion sytytystä Harriet näytti kyllä kamalalta, ihan kuin joltain noidalta.
Sitten palamaan ja hirveä itkukohtaus.
Ehkä Harriet rakasti myös Malonea, mutta enemmän esim. Dawnia.
Jos rakastaisi Williä, tuskin olisi suhdetta Malonen kanssa aloittanut.Harriet näytti kyllä kuin menettäisi järkensä.
Saas nähdä mitä jatkossa tapahtuu, koska eihän nämä jutut ole koskaan pysyneet salassa.
Jotakuta alkaa vaivaamaan asia ja paljastuu.Hurjaa oli myös, että Malonea haudattiin kirkkomaahan , niin kuin tavis vainaja.
Malonen piilotettiin toisen ihmisen hautaan, ei varsinaisesti haudattu kirkkomaahan.
Tässä keississä jopa nerokas käänne, että Harriet jo kaivattuun hautaan jemmasi Malonen ja sitten piti taviksen hautajaiset. Byebye Malone.
Harrietilla on hyötyä, että hän on ollut poliisi ja nyttemmin pappi. Kuten tuo hautausmaan ryteikön siivous ja poltto. Kukaan ei kiinnitä sellaiseen huomioita, jos pappi tekee puutarhurointia, kuten tavallisestikin.
Luulen, että osas siivota kotonakin ne hylsyt pois, kun oli muissakin yksityiskohdissa tarkkana.
MUTTA se mitä mä olen tässä taas ihmetellyt Harrietin ja Dawnin kommunikoinnissa. Ne huutaa koko ajan toisilleen. Eikö naapurit kuule? Tai hautausmaalla käyty huutostelu, ohikulkijoitakin näytti menevän taustalla...
Kuinka kauan Lucas on kaverillaan yötä? Kun niin varovasti piti tehdä se sopeutuminen äidin luokse, mutta nyt sen lapsen voi tuosta noin vaan jättää kaverilleen?
Tottakai Will meni möläyttämään tälle Wiselle, toivottavasti osaa pitää suunsa kiinni lopusta.
Ei tavallinen ihminen ole tottunut aseisiin tai niiden käsittelyyn, mistä Dawn olisi osannut ampua vain kerran.
Kyllä menisi itsepuolustukseksi.
Hätäpäissään ihminen tekee sen minkä pystyy, ettei tule tapetuksi.
Hui tuota jaksoa, missä Malone piinasi Dawnia. Oli sellaista Cameron-tasoista jännitystä.
Onko nyt niin, että ihminen ei voi pitää "isoa" salaisuutta(esim. murha) itsellään, vaan se täytyy kertoa jollekkin lähimmälle ystävälle? Vasta sitten saa nukuttua ja jatkettua elämäänsä. Jos itse tappaisin ja hautaisin vihamieheni kenenkään tietämättä, en puhuisi asiasta koskaan. En edes rakkaimmilleni. Kuolinvuoteella voisin tunnustaa, saadaan selvittämätön rikos lopulta ratkaistua. Varmasti dawn kohta kertoo billy-boylle ton jutun, ja kohta sen tietää useampi. Sama ilmiö oli moiran yliajossa, ei vaan jamie pystynyt olemaan kertomatta andrealle, ei.
Vierailija kirjoitti:
Pappi ja Dawn oli kuin Joe Pesci ja De Niro Goodfellasissa.
"Hautajaiset saavat odottaa".
😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Hieman sivuaa aiheesta, mutta te jotka katsotte Emmerdalea mtv-palvelusta; toimiiko teillä toi palvelu miten?
Mulla menee hermot, kun ohjelma pätkii tosi usein/toimii vain ilman ääntä/ei toimi ollenkaan/kaatuu ym ym. Mainokset kyllä toimii moitteettomasti. 😳 Ja tämä ongelma on niin telkkarissa, tabletilla ja puhelimella.Nimim. kerrankin omaa aikaa ja viime viikon emmerdalet olisi kiva katsoa
Meillä on juuri toisinpäin; jaksot näkyy ja kuuluu. Mainokset joskus jumittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä ennen rovion sytytystä Harriet näytti kyllä kamalalta, ihan kuin joltain noidalta.
Sitten palamaan ja hirveä itkukohtaus.
Ehkä Harriet rakasti myös Malonea, mutta enemmän esim. Dawnia.
Jos rakastaisi Williä, tuskin olisi suhdetta Malonen kanssa aloittanut.Harriet näytti kyllä kuin menettäisi järkensä.
Saas nähdä mitä jatkossa tapahtuu, koska eihän nämä jutut ole koskaan pysyneet salassa.
Jotakuta alkaa vaivaamaan asia ja paljastuu.Hurjaa oli myös, että Malonea haudattiin kirkkomaahan , niin kuin tavis vainaja.
Malonen piilotettiin toisen ihmisen hautaan, ei varsinaisesti haudattu kirkkomaahan.
Tässä keississä jopa nerokas käänne, että Harriet jo kaivattuun hautaan jemmasi Malonen ja sitten piti taviksen hautajaiset. Byebye Malone.
Harrietilla on hyötyä, että hän on ollut poliisi ja nyttemmin pappi. Kuten tuo hautausmaan ryteikön siivous ja poltto. Kukaan ei kiinnitä sellaiseen huomioita, jos pappi tekee puutarhurointia, kuten tavallisestikin.
Luulen, että osas siivota kotonakin ne hylsyt pois, kun oli muissakin yksityiskohdissa tarkkana.
MUTTA se mitä mä olen tässä taas ihmetellyt Harrietin ja Dawnin kommunikoinnissa. Ne huutaa koko ajan toisilleen. Eikö naapurit kuule? Tai hautausmaalla käyty huutostelu, ohikulkijoitakin näytti menevän taustalla...
Kuinka kauan Lucas on kaverillaan yötä? Kun niin varovasti piti tehdä se sopeutuminen äidin luokse, mutta nyt sen lapsen voi tuosta noin vaan jättää kaverilleen?
Eikö sieltä olohuoneen lattialta muka löydy verta?
Vierailija kirjoitti:
Löytyy, kunhan poliisisedät ehtivät ruiskuttamaan sinne sitä luminaalia(-naattia,-nolia).
Vierailija kirjoitti:
Tottakai Will meni möläyttämään tälle Wiselle, toivottavasti osaa pitää suunsa kiinni lopusta.
Ei tavallinen ihminen ole tottunut aseisiin tai niiden käsittelyyn, mistä Dawn olisi osannut ampua vain kerran.
Hätäpäissään ihminen tekee sen minkä pystyy, ettei tule tapetuksi.
Oikeassa elämässä tämä on monet kerrat nähty, kuultu ja luettu, ei käy itsepuolustuksesta, jos on usein ammuttu, lyöty, viilletty, jne.
Ase tosiaan on kokemattomalle outo. Liipasin ei ole niin löysä, kun välillä tv-maailmassa ja leffoissa annetaan ymmärtää. Ellei sitä ole sitten löystytetty.
Liipasinta pitää puristaa kunnolla, että se toimii. Se on aika jäykkä. Hyvin harva ase laukeaa vahingosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Löytyy, kunhan poliisisedät ehtivät ruiskuttamaan sinne sitä luminaalia(-naattia,-nolia).
Oikeesti? Valtava pettymys, jos Harriet ei tiedä kloriitin ihmeistä.
Vierailija kirjoitti:
Onko nyt niin, että ihminen ei voi pitää "isoa" salaisuutta(esim. murha) itsellään, vaan se täytyy kertoa jollekkin lähimmälle ystävälle? Vasta sitten saa nukuttua ja jatkettua elämäänsä. Jos itse tappaisin ja hautaisin vihamieheni kenenkään tietämättä, en puhuisi asiasta koskaan. En edes rakkaimmilleni. Kuolinvuoteella voisin tunnustaa, saadaan selvittämätön rikos lopulta ratkaistua. Varmasti dawn kohta kertoo billy-boylle ton jutun, ja kohta sen tietää useampi. Sama ilmiö oli moiran yliajossa, ei vaan jamie pystynyt olemaan kertomatta andrealle, ei.
Minä en pystyisi. Monestakaan syystä. Olen hölösuu ja lisäksi olisin varmasti sekä voitonriemuinen että superpelokas (joudunko linnaan). Onhan tuollainen juttu mielenvaltaava. Kuinka sitä pystyisi vaan rennosti olemaan ja juttelemaan kevyistä asioista. Koskaan en uskaltaisi vetää kännejä; silloin huutaisin tekoni kaikille. Mutta, minä olenkin aivan Emmerdale-laatua koko muija. On lapsuudentrauma, alkoholistiperhe, väkivaltainen ex jne. Kauniskin olen ja suhteissa on aina dramaattisia käänteitä. Ilmankos olen Emmen parissa viihtynyt nämä kaikki vuosikymmenet!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hätäpäissään ihminen tekee sen minkä pystyy, ettei tule tapetuksi.Oikeassa elämässä tämä on monet kerrat nähty, kuultu ja luettu, ei käy itsepuolustuksesta, jos on usein ammuttu, lyöty, viilletty, jne.
Ase tosiaan on kokemattomalle outo. Liipasin ei ole niin löysä, kun välillä tv-maailmassa ja leffoissa annetaan ymmärtää. Ellei sitä ole sitten löystytetty.
Liipasinta pitää puristaa kunnolla, että se toimii. Se on aika jäykkä. Hyvin harva ase laukeaa vahingosta.
Jaa? Olen pitänyt asetta kädessä, mutta en koskaan ampunut mitään.
Kavereissa on ollut harrastajia.
Voihan sitä miettiä mitä tekisi jos henkeä uhataan, muistaako siinä että vain kerran liipaisimesta vedät koska muuten murhaat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en pystyisi. Monestakaan syystä. Olen hölösuu ja lisäksi olisin varmasti sekä voitonriemuinen että superpelokas (joudunko linnaan). Onhan tuollainen juttu mielenvaltaava. Kuinka sitä pystyisi vaan rennosti olemaan ja juttelemaan kevyistä asioista. Koskaan en uskaltaisi vetää kännejä; silloin huutaisin tekoni kaikille. Mutta, minä olenkin aivan Emmerdale-laatua koko muija. On lapsuudentrauma, alkoholistiperhe, väkivaltainen ex jne. Kauniskin olen ja suhteissa on aina dramaattisia käänteitä. Ilmankos olen Emmen parissa viihtynyt nämä kaikki vuosikymmenet!
Vaikea olisi omalla tunnolla ihmishengen vieminen olla. Kyllä veisi yöunet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enpä pystyisi asiaa salaamaan, siis keltään. Poliisillekin tunnustaisin. En voisi elää rikoksen kanssa.
Olen ymmärtänyt, että oikeassa elämässä rikolliset usein/joskus tunnustavat tekonsa. Rikos paljastuu näinkin, eikä vaan sinnikkäällä tutkinnalla.
Hyvä että Malone saatiin pois. Oli kuitenkin mainio hahmo sinänsä, että käsikirjoittaja on osannut hommansa. Jos vaikka vertaan Pierceen, niin hän ei ollut kovin pelottava. Hullu kyllä, mutta ei mikään manipuloiva käärme. Järjesti asiat itselleen parhain päin, mutta osasi vetää vain yhtä roolia. Malone sen sijaan piti poliisiroolinsa, pahiksena juonittelut ja vielä Harrietin vokottelunkin hanskassa. Pääsi aina ärsyttävästi niskan päälle.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä että Malone saatiin pois. Oli kuitenkin mainio hahmo sinänsä, että käsikirjoittaja on osannut hommansa. Jos vaikka vertaan Pierceen, niin hän ei ollut kovin pelottava. Hullu kyllä, mutta ei mikään manipuloiva käärme. Järjesti asiat itselleen parhain päin, mutta osasi vetää vain yhtä roolia. Malone sen sijaan piti poliisiroolinsa, pahiksena juonittelut ja vielä Harrietin vokottelunkin hanskassa. Pääsi aina ärsyttävästi niskan päälle.
Kyllä Piercekin viheliäinen otus oli.
Aivan, Malonea näyttelevä on hyvä näyttelijä. Varmaan ollut muissakin rooleissa.
Willy ei osa näytellä, se humalaisjuttu oli samaa tasoa Salkkareiden kanssa. Harrietin kierot silmät ja roikkutukka ovat aika kammot. Moira on ärsyttävä. Miten nuo ihmiset tulee navettavaatteisaan istumaan sohville, kerran Moira meni lepäämään sängylle ulkokengät jaloissa. Onkohan tuo ihan yleinen tapa Englannissa. Tekisi mieli kysyä jos etsisi jonkun heidän fanisivun ja kääntäisi googlella kysymyksen englanniksi.
Kimin hahmo aika teennäinen, ilmestyy milloin minnekin juonittelemaan naama viekkaana.
Laurelin ääni on tosi ärsyttävä kimittää kun huutaa arthuriaa.
Mandyn jutut ja tekemiset saa vielä joskus naurun hörähdykset aikaan.
On mennyt ikäväksi ja ilottomaksi tuo sarja.
Mutta kyllä mä silti joka jakson tulen katsomaan.
T. Uskollinen Emme-fani😊
Enpä tiedä onko taso laskenut, mutta välillä tuntuu että katson jotain poliisi tv jännäriä.
Oikeesti jännittää !!557