Miksi Emmerdalessa
Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D
Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?
Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.
Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?
Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?
-Kaisa-
Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)
Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (44652)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
⁷
Vierailija kirjoitti:
Ei Emmerdalessa ole tällä hetkellä oikein kauniita naisia ollenkaan. Leyla ja Priya ehkä parhaimman näköiset. Moira oli aikoinaan aika hyvä pakkaus mutta ikää ja varsinkin kiloja tullut rutkasti joten ei ole enää mistään kotoisin hänkään.
Kyllä Kerrykin on nätti :)
Kerryn luonnekkin on vähän mukavampi nykyään. Lisäksi hän on just sopivasti hoikistunut. Rinnat säilyttäen.
Gabbylla muuten todella hedelmällisen näköinen lantio ja seksikäs timmi pyöreä peppu.
Ja on alaikäinen.
Ei todellakaan ole, vaikka kateellisuuspäissäsi niin haluat olettaa.
David ja Bernice löytävät toisensa. Eric kuolee. Zac kuolee. Harriet suhteessa toisen kriminaalin kanssa.
mies47 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja silti Moira on sarjan upein Nainen. Onneksi se juopotteluvaihe lopetettiin lyhyeen.
Jep, moira sai korkin kiinni ajoissa. Toisin kuin shadrach, joka tipahti kännipäissään emmerdale-jokeen ja hukku. Sarjassa monia hyviä näyttelijöitä kuten aikaisemmissa kirjoituksissa todettu, mutta tuli mieleen kysyä sitä, keiden nykyisten roolihahmojen näyttelijät on vaihtuneet kesken kuvauksien? Itse muistaisin että gabbyn(bernicen tytär) näyttelijä vaihtui ja ellisin nyt viimeksi. Vauvat on tietenkin vaihdettu vanhempiin lapsiin, niitä ei lasketa...
Robertin näyttelijä vaihtui?
Vai muistanko väärin...
Alusta asti olen katsonut melkein kaikki jaksot😊
Vierailija kirjoitti:
mies47 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja silti Moira on sarjan upein Nainen. Onneksi se juopotteluvaihe lopetettiin lyhyeen.
Jep, moira sai korkin kiinni ajoissa. Toisin kuin shadrach, joka tipahti kännipäissään emmerdale-jokeen ja hukku. Sarjassa monia hyviä näyttelijöitä kuten aikaisemmissa kirjoituksissa todettu, mutta tuli mieleen kysyä sitä, keiden nykyisten roolihahmojen näyttelijät on vaihtuneet kesken kuvauksien? Itse muistaisin että gabbyn(bernicen tytär) näyttelijä vaihtui ja ellisin nyt viimeksi. Vauvat on tietenkin vaihdettu vanhempiin lapsiin, niitä ei lasketa...
Robertin näyttelijä vaihtui?
Vai muistanko väärin...
Alusta asti olen katsonut melkein kaikki jaksot😊
Robert vaihtui juu, mutta siinä olikin useamman vuoden tauko uuden ja vanhan näyttelijän välillä. Sama juttu kuin Amyn kohdalla. Itse tulkitsin tuon kysymyksen niin, että ketkä näyttelijät ovat vaihtuneet hyvin pikaisella aikataululla ilman pidempää taukoa. Voi tosin olla, ettei helteistä uupunut pääni ole ihan parhaalla tavalla mukana :)
Vierailija kirjoitti:
Robert vaihtui juu, mutta siinä olikin useamman vuoden tauko uuden ja vanhan näyttelijän välillä. Sama juttu kuin Amyn kohdalla. Itse tulkitsin tuon kysymyksen niin, että ketkä näyttelijät ovat vaihtuneet hyvin pikaisella aikataululla ilman pidempää taukoa. Voi tosin olla, ettei helteistä uupunut pääni ole ihan parhaalla tavalla mukana :)
Sorry, kysymykseni oli epäselvästi muotoiltu, hain juuri noita hahmoja, joiden näyttelijä on vaihtunut lennosta. Itselleni gabbyn ja ellisin "vaihdot" aiheuttivat hämmennystä, en heti tajunnut että kyseessä oli sama roolihahmo. Olis ollu hyvä vaikka alkuteksteissä ilmoittaa että näyttelijä on vaihtunut. Toi robertin vaihtuminen kanssa mulle uutta. Tosin en muista tateista ja kartanoelämästä juuri muuta kuin pyörätuoliäijän ja sen siskon(tumma, mielisairas nainen?), tais siellä joku tulipalokin olla, roberttia en ollenkaan...
Kenen muun mielestä Moiran levinnyt levi's farkkupeppu on irstaalla tavalla herkullinen?
Vierailija kirjoitti:
David ja Bernice löytävät toisensa. Eric kuolee. Zac kuolee. Harriet suhteessa toisen kriminaalin kanssa.
Nämä "spoilerit" ei totta. Ei muutenkaan spoilereita. Kiitos. :)
mies47 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sorry, kysymykseni oli epäselvästi muotoiltu, hain juuri noita hahmoja, joiden näyttelijä on vaihtunut lennosta. Itselleni gabbyn ja ellisin "vaihdot" aiheuttivat hämmennystä, en heti tajunnut että kyseessä oli sama roolihahmo. Olis ollu hyvä vaikka alkuteksteissä ilmoittaa että näyttelijä on vaihtunut. Toi robertin vaihtuminen kanssa mulle uutta. Tosin en muista tateista ja kartanoelämästä juuri muuta kuin pyörätuoliäijän ja sen siskon(tumma, mielisairas nainen?), tais siellä joku tulipalokin olla, roberttia en ollenkaan...
Tummahiuksinen sisko näytteli lesboa. On valitettavasti "oikeassa" elämässä jo edesmennyt.
mies47 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Robertin näyttelijä vaihtui (huonompaan)
Vierailija kirjoitti:
KAIKKI KUOLEE
Katson emmerdaleja näin kesän kunniaksi jälkijunassa. Mutta tämän hetken väsyttävimmät kohtaukset on tämä dawn ja lucas juttu. Toinen on belle ja jamie. Kolmas vanessan syöpä itkut kestää liian pitkään. Joka jaksossa näitä samoja. Toivotaan että muutosta tulisi jo kohta.
Epäuskottavaa että Rhona toipui noin nopeaa Grahamin kuolemasta ja Pierce-jutusta ja olisi ollut valmis nyt ottamaan toisen ihmisen lapsenkin huollettavakseen.
Arthurin näyttelijälle täydet pisteet. loistavat lapsinäyttelijät Marlonin Aprilin kanssa.
En ymmärrä Vanessan ajatuksen jouksua. Rakastaa Charityä ja haluaa elää tämän kanssa. Mutta jos kuolee niin valitsee Rhonan Johnyn huoltajaksi. Onneks tekivät vaihteeks taas sovinnon.
Mukava poliisi vois näkyä useamminkin mutta Malone vois jo painua takaisin sinne mistä tulikin. Samoin Will ja Dawn.
Vanessassa ei oo mitään järkee . Syöpä on toki rankka ja raskas sairaus. Mutta silti ! Mikä äkäpussi ja oikuttelija. Vois jäädä sarjasta pois pikimmiten.
Muita jotka vois jo jäädä joko pois tai ees tauolle : Ali, Will ja se raiskarin äiti sairaanhoitaja ( en muista nyt nimeä), mutta nuo kolme vois jo siirtyy taka vasemmalle.
Vierailija kirjoitti:
Vanessassa ei oo mitään järkee . Syöpä on toki rankka ja raskas sairaus. Mutta silti ! Mikä äkäpussi ja oikuttelija. Vois jäädä sarjasta pois pikimmiten.
Muita jotka vois jo jäädä joko pois tai ees tauolle : Ali, Will ja se raiskarin äiti sairaanhoitaja ( en muista nyt nimeä), mutta nuo kolme vois jo siirtyy taka vasemmalle.
En ole Vanessasta koskaan pitänyt. Tylsä ja persoonaton hahmo. (Toki toivon että paranisi)
Vierailija kirjoitti:
Kirin ja venessa kirjoitti:
Tämä on nyt tökeröä, mutta kirjoitti:
Tyhmää, että voi edes vaivata
Miksi kummassa Venssan lasta näyttelevä on näyttelijäksi valikoitunut täysin umpi britin näköinen ”näyttelijä ”.
Vaikka venessan pojan isä oli intialainen.David Metcalfe ja Priya Kotecha- Sharma tytär on siis puoliksi intialaistaustainen.
Ja lapsi myös näyttää etniseltään taustaltaan biritti intialais lapselta.Tähän liittyen
Keskiviikko 28.7 jakson nimi , HarhapolullaCharity kuulee että, adoptioon tarvitaan , Kirinin hyväksyntä.
Tuleekohan Kirin vielä takaisin ?
Kirin ja Venessa oli yksi mun suosikkipareja.Mä en muista enää Kirinia. Eli Vanessa on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirin ja venessa kirjoitti:
Tämä on nyt tökeröä, mutta kirjoitti:
Tyhmää, että voi edes vaivata
Miksi kummassa Venssan lasta näyttelevä on näyttelijäksi valikoitunut täysin umpi britin näköinen ”näyttelijä ”.
Vaikka venessan pojan isä oli intialainen.David Metcalfe ja Priya Kotecha- Sharma tytär on siis puoliksi intialaistaustainen.
Ja lapsi myös näyttää etniseltään taustaltaan biritti intialais lapselta.Tähän liittyen
Keskiviikko 28.7 jakson nimi , HarhapolullaCharity kuulee että, adoptioon tarvitaan , Kirinin hyväksyntä.
Tuleekohan Kirin vielä takaisin ?
Kirin ja Venessa oli yksi mun suosikkipareja.Mä en muista enää Kirinia. Eli Vanessa on?
Eli,
Moiran poika Adam luuli olevansa Venessan lapsen isä.
Sittemmin Venessan poika Johnny sairastui ja sen yhteydessä selvisi, että isä on Kirin.
,( joka oli muuten huomattavasti nuorempi Venessaa.).
Kirin isä oli aviossa Pryan kanssa.
Voi pyhä jyssäys ! Harriet meni harrastamaan seksiä sen mu..ku Malonen kanssa 🤮
Vierailija kirjoitti:
Voi pyhä jyssäys ! Harriet meni harrastamaan seksiä sen mu..ku Malonen kanssa 🤮
Alfa-Molone!