Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Emmerdalessa

Vierailija
18.01.2015 |

Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D

Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?

Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.

Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?

Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?

-Kaisa-

Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (44652)

Vierailija
7021/44652 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän ehdin jo toivomaan, että Nate olisi iskenut Jummi-Jamien nenän poskelle, mutta rehti eläinlääkäri selvisi taas pälkähästä taas vaihteeksi :(

Mandyn kyytiinsä poimineesta miehestä tuli lyhyen ensivaikutelman perusteella puistattava vaikutelma. En kyllä kestä, jos sieltä tulee joku uusi poliisi-Molonen tyylinen sietämätön mulkero. Toivottavasti olen väärässä. Viime aikoina sarjaan on tullut joko tylsistyttäviä nyhveröitä kuten Jummi-Jamie, Ellis, Billy tai mestaririkollinen Will. Muutamia sietämättömiä limanuljaskoja, joissa ei kuitenkaan ole mitään persoonallista kuten märkää pierua jatkuvasti haistava Al tai Emmerdalen oma Jari Aarnio Molone vai Maloneko se nyt on. Ja jottei syytetä sukupuolivihasta niin en ole kyllä saanut makua Andreaan tai tuohon itkevään sairaanhoitajaan. 

Jotain hyvääkin niin Samin ja Samsonin hetki sillalla oli oikein koskettava <3 Tuollaisten takia sitä jaksaa tsempata, vaikka nuo muutamat oksetukset ovatkin liikaa saaneet ruutuaikaa. Mutta joo Sam, sinä ansaitset kultaa! 

Luuletko olevasi oikein hauska?

Mua ei kiinnosta alkuunkaan pitääkö ihmiset viesteistäni vai ei. Jos tyyli harmittaa niin ei muuta kuin alapeukkua laulamaan. Olen täällä kirjoittelemassa tuntojani suosikkisarjastani. Täällä on kaikilla oikeus ilmaista mielipiteensä Emmerdalesta omalla tyylillään. Toisin kuin sinä, niin minä sentään pyrin kirjoittamaan itse asiasta, eli Emmerdalen tapahtumista. En ole aikeissa lopettaa kirjoittelua, enkä varsinkaan muuta tyyliäni. 

Asiaan: Charity ja Vanessa raastaa tällä hetkellä pahasti hermoja. Charity oli joskus suosikkihahmojani, mutta pisteet ovat olleet roimassa laskussa jo jonkin aikaa. V ei toki ole koskaan suosikkeihini kuulunutkaan. Toivottavasti toipuu syövästä kuntoon, pakkaa sitten kimpsunsa ja kampsunsa ja jättää maailman tapahtumarikkaimman kylän taakseen. Muutoin ei päivän jaksoista jäänyt kummempia mieleen. Pääasia, että Laurel perheineen on nyt pysynyt poissa ruudusta. Silloin ollaan automaattisesti plussan puolella. 

Näkyy kiinnostavan.

Vierailija
7022/44652 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa huomata, ettei Jamie olekaan täysin nyhverö! Harrastaakin avioliiton ulkopuolisia irtosuhteita, vakipano /salasuhde Bellen kanssa. Hyvä Jamie! Taitaakin olla tullut enemmän äitinsä kuin haluaa itse myöntääkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7023/44652 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa huomata, ettei Jamie olekaan täysin nyhverö! Harrastaakin avioliiton ulkopuolisia irtosuhteita, vakipano /salasuhde Bellen kanssa. Hyvä Jamie! Taitaakin olla tullut enemmän äitinsä kuin haluaa itse myöntääkään.

Vierailija
7024/44652 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Cain, Bill tai Will ei nauhoita tuon Malonen puheita,kaikilla kuitenkin puhelimet eikä Malone ikinä tarkasta niitä? Olisivat saaneet sen käräytettyä ajat sitten!

Vierailija
7025/44652 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi Cain, Bill tai Will ei nauhoita tuon Malonen puheita,kaikilla kuitenkin puhelimet eikä Malone ikinä tarkasta niitä? Olisivat saaneet sen käräytettyä ajat sitten!

Täytyyhän tota juonta taas vetkuttaa ikuisuus ennenkuin jää kiinni, jos jää, vai kuinka tulee sitten päättymään. Toivottavasti Cainilla on joku ässä hihassa ja toi pompottaja saa nenilleen. Ärsyttää vieläkin Willin tyhmyys polttaa se auto.

Vierailija
7026/44652 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelkäävät kostoa, poliisiroistolla laaja verkosto, ei auta kun pelätä seurauksia ja kostoa. Läheiset vaarassa ja lapset etenkin.

Vierailija
7027/44652 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyllä luulen, että monikin Malonen käskyläinen olisi vain hyvillään, jos se ukkeli "häviäisi"...

Heidäthän on alistettu Malonen tahtoon, tehneet typeryyksiä ja heitä varmaan kiristetään olemaan Malonen uskottuja.

Vierailija
7028/44652 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kääääk 🦆 No ny se Jamie paukutti rakastavansa Bellukkaa ! UH

Mitenkähän seli selittää tämän Andrealle ?

Voi olla että ei pysty. Ei pysty.

Ei kuitenkaan kestä että Andrea jää sinkuksi, oli jo mustasukkainen hänestä aiemmin.

Ihmettelin jo 2 viikkoo sitten, että kumman nöhveliä porukkaa kun edes Cain ei ole hoksannut äänittää Malonen mölinöitä.

Vierailija
7029/44652 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, oon tätä PARI VIIKKOO sitten miettinyt..

Kuten varmaan kaikki jotka kattoo Emmerdalea.

Vierailija
7030/44652 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

N-43 kirjoitti:

Pettämisessä ja uskottomuudessa ei ole mitään hyvää tai nyhverömäistä. Mutta itsekin sanoit tykkääväsi pettää ja olveasi mieluusti toinen nainen joten mielipiteesi ei yllätä. 

Vierailija
7031/44652 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kuitenkaan kestä että Andrea jää sinkuksi, oli jo mustasukkainen hänestä aiemmin.

Ihmettelin jo 2 viikkoo sitten, että kumman nöhveliä porukkaa kun edes Cain ei ole hoksannut äänittää Malonen mölinöitä.

Onko sinulla itsesi lihottamisen ja emmerdalen lisäksi muuta elämää?

Vierailija
7032/44652 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sinulla itsesi lihottamisen ja emmerdalen lisäksi muuta elämää?

Kaikilla ei oo kuitenkaan kettuilu kommentit elämäntapana kuin sulla on 😂🤣😂😂😂, hanki oma elämä ihan itteles

Vierailija
7033/44652 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Belle ois enemmän sopinut yhteen Elliksen kanssa.

Jos miettii pitemmän päälle, niin Jamie on kuitenkin niin erilainen että voi tulla mutkia matkaan.

Malonen paljastumista on jännä seurata, voi olla että joku hänen poliisi "kavereitaan" ei jaksa olla rikoksissa mukana ja tulee Cainin puolelle.

Vierailija
7034/44652 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa nyt vaan keskusteltaisiin täällä Emmerdalesta.

Riidellä ja keljuilla voi sitten vaikka muissa ketjuissa.

Moni ei tykkää Mandysta, mä tykkään, mielenkiintoista katsoa, miten paljon se "puhuu" kasvon ilmeillään. Tarkemmin ajateltuna aika moni Emmessä on aika ilmeetön.

Vierailija
7035/44652 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika laimean näköistä ollut tuo Bellen ja Jamien rakkaus. Edes kahdenkeskisissä kohtauksissa ei jälkeäkään kiihkeästä rakkaudesta. Ei katseissa, ei teoissa.

Hmmm. .ehkä se on sitten engelsmannien tyyli😊

Vierailija
7036/44652 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika laimean näköistä ollut tuo Bellen ja Jamien rakkaus. Edes kahdenkeskisissä kohtauksissa ei jälkeäkään kiihkeästä rakkaudesta. Ei katseissa, ei teoissa.

Hmmm. .ehkä se on sitten engelsmannien tyyli😊

Ei se ole mikään "engelsmannien tyyli". Belle ja Jamie eivät vaan osaa näytellä intohimoista.

Vierailija
7037/44652 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman kettuilu 🦊 kommenteja please.

On tuolla muita aihe otsikoita joissa voi purkaa huonoa tuultaan.

Vierailija
7038/44652 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohjaajahan se määrää mitä ja miten näyttelijät esiintyvät.

Mutta Belle ja Jamie ! Ei todellakaan ole tyyliltään eikä ajatusmaailmaltaan yhtään ees samalla suunnalla. Ja kumpikin tulee jo eri maailmoista. Ja Bellen suku , ei tuu toimimaan Jamien kanssa.

Mutta, aika näyttää... Ja onhan tuo Jamie ennättänyt jo harrastaa seksiä molempien kanssa, kumpi nyt ekana on raskaana, se voi merkata sit lopulta kaiken ?

Jamie haluaa toisen lapsen, joten silloin valinta on varma.

Vierailija
7039/44652 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ohjaajahan se määrää mitä ja miten näyttelijät esiintyvät.

Mutta Belle ja Jamie ! Ei todellakaan ole tyyliltään eikä ajatusmaailmaltaan yhtään ees samalla suunnalla. Ja kumpikin tulee jo eri maailmoista. Ja Bellen suku , ei tuu toimimaan Jamien kanssa.

Mutta, aika näyttää... Ja onhan tuo Jamie ennättänyt jo harrastaa seksiä molempien kanssa, kumpi nyt ekana on raskaana, se voi merkata sit lopulta kaiken ?

Jamie haluaa toisen lapsen, joten silloin valinta on varma.

Andrea on kylmä ja kiero. Saisi hävitä taistelun Jamiesta. Belle on herttaisempi ihminen.

Vierailija
7040/44652 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa kun Kerry tuli takaisin. :) Inhottaa tuo Jamie se on kyllä niin nyhverö surkimus. Lydia näytti kauniilta häissä ja Samson on ihana. Ei mulla muuta. :)

Ketju on lukittu.