Miksi Emmerdalessa
Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D
Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?
Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.
Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?
Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?
-Kaisa-
Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)
Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (43601)
Miksi Aaronista on tehty kotiäiti? Siellä se kokkaa ja kiukuttelee. Käy shoppailemassa ja kantelee niitä pussukoita innoissaanEi noin!
Aaron on oli hyvä äijähomona, nyt siitä alettu tekemään tuommoista kliseistä primadonnaa.
Ainiin ja sitten se yksi alati inisevä Finn. Voi jesta, että alkaa olla rasittava. Mä niin haluaisin siitä tykätä, siinä kytee mielenkiintoisia piirteitä(nörttiys ja älykkyys), mutta sitten ne peitetään sillä epätoivoisella käytöksellä ja ilmeellä.
Emma Barton vaan päällepäsmäröi. Miksi ihmeessä ne kaikki aikuiset pojat asuu äitinsä kanssa ja vielä Leylakin oli sinne muuttamassa? vai onko niin, että kaikki puuhastelee jotain pientä elämässään, ettei kellään ole varaa asua omillaan? Kolme jätkää ajaa yhtä taksia? :D
Leylalle pisteet se tajuaa Emman pelin ja ärsyttää tahallaan välillä.
Ää, en kestä näitä noloja valheita, joista väistämättä jossain vaiheessa jää kiinni. Tällä kertaa tämä Nathan. Miten ihmeessä Tracy kuvitteli, että maksullinen mies olisi ratkaisu Finnin suruun? No, eihän Tracy mikään penaalin terävin kynä ole koskaan ollutkaan (en tajua, miten kukaan ylipäätään sietää tuota ihmistä). Mutta kun Finnkin vielä lähti tuohon huijaukseen mukaan, en tajua.
Ihmettelin eilisessä jaksossa, miten ihmeessä Tracyn tuntema maksullinen mies yhtäkkiä tulee Emmerdaleen sattumalta muulle keikalle. Ensinnäkin, Tracy ei ole kauaa asunut Emmerdalessa, joten hänen kaikki tuttavansakin kai asuvat kauempana. Miksi ihmeessä tällainen henkilö yhtäkkiä tuleekin ihan sattumalta keikalle paikkaan, jossa ei ole koskaan ennen käynyt? Tällaisia kuvioita olen ihmetellyt ennenkin, kun joillakin esim Leedsissä asuvilla on yhtäkkiä hirveästi bisneksiä Emmerdalessa, vaikkeivät pari viikkoa sitten tienneet koko paikasta.
Vierailija kirjoitti:
Ainiin ja sitten se yksi alati inisevä Finn. Voi jesta, että alkaa olla rasittava. Mä niin haluaisin siitä tykätä, siinä kytee mielenkiintoisia piirteitä(nörttiys ja älykkyys), mutta sitten ne peitetään sillä epätoivoisella käytöksellä ja ilmeellä.
Emma Barton vaan päällepäsmäröi. Miksi ihmeessä ne kaikki aikuiset pojat asuu äitinsä kanssa ja vielä Leylakin oli sinne muuttamassa? vai onko niin, että kaikki puuhastelee jotain pientä elämässään, ettei kellään ole varaa asua omillaan? Kolme jätkää ajaa yhtä taksia? :D
Leylalle pisteet se tajuaa Emman pelin ja ärsyttää tahallaan välillä.
No juuri näin! Enkä oikein ymmärrä, miten tuo itkevä mököttävä nörtti yhtäkkiä saa noita kuumia miehiä. Noh, Nathan nyt oli maksettu, mutta miten hänen miehensä ovat tuollaisia miesmalleja, kun esim Aaron ja Robert ovat ihan taviksia. En vain itse näe Finniä mitenkään päin hottiksena. Murjottaa, mököttää, kiukuttelee, muikistelee suutaan, juu todella viehättävää.
Ja tuo Emma tosiaankin ärsyttää!! Koko ajan nalkuttamassa jostain ja mitä tahansa Leyla sanookin, kaikki on väärin. Mutta joo, Leyla kyllä pistää aika pahat takaisin. En tiedä, ärsyttääkö tahallaan, vai onko Leyla tosiaankin ollut aina noin rasittava, kun hänkin on alkanut ärsyttää.
Ja mikä se Rossin ja Rebeccan kuvio nyt yhtäkkiä on? Luulin, että Rossmaiseen tyyliin oli taas kyse kertapanosta, josta saa hyvät naurut, mutta Ross kuitenkin oli sopinut treffit Rebeccan kanssa Villapakkaan. Ei kyllä kuulostanut ollenkaan Rossin tapaiselta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketkä on teidän lempihahmoja? Itsellä Tracy ja Paddy. Nicola ja Jimmy on taas paras pari sarjasta.
Paddysta olen pitänyt aina, vaikka syrjähyppy hieman kiukuttikin mua. Pääosin rehellinen tavallinen mies, ilman kikkailuja. Nössöstä löytyy tarvittaessa ne munatkin.
Jimmy King on ollut alusta saakka mun märkäpäiväuneni. Siinä on vaan jotain grr.. Nicolasta on saanut hyvän vaimon, Sadisti Kingistä en tykännyt yhtään. Jim ansaitsee parempaa.
Bob Hope on myös pitkään ollut fanitukseni kohde, vaikka rooli on viime aikoina ollut liian tapettia. Bob on semmoinen venkula, monissa vesissä keitetty ja aina niin iloinen ja positiivinen.
Ericistä tykkäsin enemmän konna-aikoina.
Paras pari on Paddy ja Marlon. Niillä on parhaat keskinäiset vitsit ja se IRL ystävyys näkyy. Hehän saavat jonkin verran juttujaan "kirjoittaa" itse, omiin suuhun sopiviksi. Siinä on myös ystävyys, joka on ollut koetuksella muutamaan kertaan ja taas palaavat yhteen.
Bob on sarjan paras hahmo. Harmi ettei hänellä ole enää kunnon juonikuvioita.
Vierailija kirjoitti:
Mä tunnen pari tuollaista Finniä IRL. Olevinaan fiksu ja kyynisen sarkastinen, mutta oikeesti vinkuva ämmä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketkä on teidän lempihahmoja? Itsellä Tracy ja Paddy. Nicola ja Jimmy on taas paras pari sarjasta.
Jimmy King on ollut alusta saakka mun märkäpäiväuneni. Siinä on vaan jotain grr.. Nicolasta on saanut hyvän vaimon, Sadisti Kingistä en tykännyt yhtään. Jim ansaitsee parempaa.
Jimmy on ihan eri hahmo kuin alunperin. Muistaako kukaan muu samaa että Kingin veljekset oli häikäilettömiä pahiksia silloin kun tulivat kylään?
Lempparihahmot on:
- Ross, ajatuksella "love to hate". Silloin kun se on ilkeä, se on oksettavan ilkeä muille. Mutta kun herkkyyden annetaan tulla pintaan, se sulattaa.
- Bob, on vaan jotenkin symppis. Osaa sanoa monille asioita, joita he tarvitsevat kuulla, mutta hyvällä tavalla. Toki ei ole täydellinen vaan valehtelee. Bob on ihanan ystävällinen ja huolehtiva, yhteisöllinen ihminen eikä painostava tai juonitteleva. Harmittaa välillä, kun joku Cain sanoo sille tylysti.
Vierailija kirjoitti:
Lempparihahmot on:
- Ross, ajatuksella "love to hate". Silloin kun se on ilkeä, se on oksettavan ilkeä muille. Mutta kun herkkyyden annetaan tulla pintaan, se sulattaa.
- Bob, on vaan jotenkin symppis. Osaa sanoa monille asioita, joita he tarvitsevat kuulla, mutta hyvällä tavalla. Toki ei ole täydellinen vaan valehtelee. Bob on ihanan ystävällinen ja huolehtiva, yhteisöllinen ihminen eikä painostava tai juonitteleva. Harmittaa välillä, kun joku Cain sanoo sille tylysti.
Rossille on kirjoitettu hyviä laineja. Tai sitten se osaa ilmaista ne jotenkin uskottavasti. Oon monta kertaa repeilly niille. Tunnen ihmisiä, jotka saattaa ajattelemattomasti laukoa huonossa tilanteessa jotain, ehkä he eivät vaan osaa käsitellä surua tai yrittävät keventää tunnelmaa väärään aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lempparihahmot on:
Rossille on kirjoitettu hyviä laineja. Tai sitten se osaa ilmaista ne jotenkin uskottavasti. Oon monta kertaa repeilly niille. Tunnen ihmisiä, jotka saattaa ajattelemattomasti laukoa huonossa tilanteessa jotain, ehkä he eivät vaan osaa käsitellä surua tai yrittävät keventää tunnelmaa väärään aikaan.
Ja onhan se Ross pirun kuuma. Ilokseen tuota katsoo.
Mä taas en kestä noita Paddya ja Marlonia.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole Cainin voittanutta 😍
Totta!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paddysta olen pitänyt aina, vaikka syrjähyppy hieman kiukuttikin mua. Pääosin rehellinen tavallinen mies, ilman kikkailuja. Nössöstä löytyy tarvittaessa ne munatkin.
Bob Hope on myös pitkään ollut fanitukseni kohde, vaikka rooli on viime aikoina ollut liian tapettia. Bob on semmoinen venkula, monissa vesissä keitetty ja aina niin iloinen ja positiivinen.
Ericistä tykkäsin enemmän konna-aikoina.
Paras pari on Paddy ja Marlon. Niillä on parhaat keskinäiset vitsit ja se IRL ystävyys näkyy. Hehän saavat jonkin verran juttujaan "kirjoittaa" itse, omiin suuhun sopiviksi. Siinä on myös ystävyys, joka on ollut koetuksella muutamaan kertaan ja taas palaavat yhteen.
Ja tämän illan jaksossa ne jäi vetoketjun väliin 😟
Harvinaisen kauan tälläisen sarjan mittapuussa Nicola ja Jimmy ovat olleet yhdessä. Ovat kyllä olleet pahoissa riidoissakin ja eläneet erillään esim. Nicola ulkomailla, mutta aina ovat onnistuneet sopimaan riitansa, eivätkä ole koskaan virallisesti eronneet. Voisiko tässä olla jopa sellainen "sarjan loppuun asti" tai siis siihen kun jompikumpi poistuu sarjasta tavalla toisella yhdessä pysyvä pari ? Sellaisia on liian vähän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jimmy on ihan eri hahmo kuin alunperin. Muistaako kukaan muu samaa että Kingin veljekset oli häikäilettömiä pahiksia silloin kun tulivat kylään?
Mun mielestä ei ole erihahmo. Jimmy oli pehmo jo silloin. Sillähän se Sadie sai Jimmyn naimisiin, kun Jimmy on helposti puhuttavissa ympäri. Matt ja Carlkin monta kertaa sättivät Jimmyä hänen pehmoudestaan. Ei Jimmylle annettu vaikeita hommia, kun ei se saanut suoritettua.
Jimmy jätti myös koulunsa aikoinaan kesken, kun Tom King tarvi apua firmassa. Siltikään isä ei ollut jättämässä firmaansa Jimmyn käsiin vanhimmalle pojalleen, kun tuo oli liian herkkä. Carliahan Tom junaili firman johtoon.
Kolmisteen kun veljet konnailivat Jimmy pärjäs, kun oli kaksi pahista näyttämässä mallia.
Jimmy on aina ollut ympäripuhuttava höntti ja silti samalla ihana nallekarhu, symppis. Nykyään sillä on tilaa olla oma ittensä, kun ei ole veljiä ja isää miellytettävänään.
Kamalaa, Emma tappaa tulevissa jaksoissa Finnin. 😣 Ja Finn kun oli se, joka halusi antaa Emmalle uuden mahdollisuuden ja etsi tämän kylään. Tosi ikävä loppu hyväsydämiselle hahmolle.
Vierailija kirjoitti:
Kamalaa, Emma tappaa tulevissa jaksoissa Finnin. 😣 Ja Finn kun oli se, joka halusi antaa Emmalle uuden mahdollisuuden ja etsi tämän kylään. Tosi ikävä loppu hyväsydämiselle hahmolle.
Eikä! En usko!
Eilen just aattelin että ihan on poika kuin äitinsä: pakkomielteisiä (yksipuoleisessa) rakkaudessa, ihan hulluuteen asti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä ei ole erihahmo. Jimmy oli pehmo jo silloin. Sillähän se Sadie sai Jimmyn naimisiin, kun Jimmy on helposti puhuttavissa ympäri. Matt ja Carlkin monta kertaa sättivät Jimmyä hänen pehmoudestaan. Ei Jimmylle annettu vaikeita hommia, kun ei se saanut suoritettua.
Jimmy jätti myös koulunsa aikoinaan kesken, kun Tom King tarvi apua firmassa. Siltikään isä ei ollut jättämässä firmaansa Jimmyn käsiin vanhimmalle pojalleen, kun tuo oli liian herkkä. Carliahan Tom junaili firman johtoon.Kolmisteen kun veljet konnailivat Jimmy pärjäs, kun oli kaksi pahista näyttämässä mallia.
Jimmy on aina ollut ympäripuhuttava höntti ja silti samalla ihana nallekarhu, symppis. Nykyään sillä on tilaa olla oma ittensä, kun ei ole veljiä ja isää miellytettävänään.
Totta tuokin, kyllä Jimmy on aina ollut yksinkertainen höntti, mutta aiemmin oli myös sellainen kova ja ilkeä puoli. Kyllä Jimmyäkin epäiltiin tosissaan Tomin kuolemasta. Jos olisi ollut tuollainen nallekarhu, niin ei olisi kukaan epäillyt. Nykyinen Jimmy ei tappaisi kärpästäkään.