Miksi Emmerdalessa
Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D
Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?
Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.
Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?
Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?
-Kaisa-
Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)
Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (44652)
Vierailija kirjoitti:
Bernice rulee vielä takaisin ei jättänyt kokonaa sarjaa.
Mistä tieto? näyttelijä on sanonut lopettavansa
Miksi Bernice lähti, siis halusiko näyttelijä äkkiä pois kun tuli noin typerä ja äkkiä keksityn oloinen juoni?
Siis mitä? Bernice muuttaa Australiaan huolehtimaan exästään siksi, koska exän Australiassa asuvalle työnarkomaaniveljelle se on liikaa vaadittu?
Eikö Liam ja Leanna olis voineet lähteä puoleksi vuodeksi/ vuodeksi Ausseihin? Vuorotteluvapaa tms?
Kyllähän esim Gabby on ennenkin ollut omillaan.
Tai tuoda se isä ambulanssilennolla Britteihin?
Huoh.
Vierailija kirjoitti:
Eikö Liam ja Leanna olis voineet lähteä puoleksi vuodeksi/ vuodeksi Ausseihin? Vuorotteluvapaa tms?
Kyllähän esim Gabby on ennenkin ollut omillaan.
Tai tuoda se isä ambulanssilennolla Britteihin?
Huoh.
älä muuta sano eikähän Gabby olisi omillaan onhan kylässä Diane isoäiti, Nicola täti ja Laurel pitkäaikainen äitipuoli.
Mitä näihin Bernicen paluu viesteihin tulee näyttelijä itse kommentoi lähtiessään että häntä ei olisi haitannut vaikka hänet olisi tapettu pois.
Vierailija kirjoitti:
Ei tuu takaisin:
https://www.digitalspy.com/soaps/emmerdale/a30054591/emmerdale-samantha…
...siis ainakaan vähään aikaan. Tosin voivathan käsikirjoittajat kirjoittaa sen takas ja ottaa eri ihmisen näyttelemään. Itse sain Bernicen näyttelijän haastatteluista sellaisen ajatuksen että ei olisi tulossa takaisin tämä Samantha Giles.
Vierailija kirjoitti:
Ei tuu takaisin:
https://www.digitalspy.com/soaps/emmerdale/a30054591/emmerdale-samantha…
Kiitos linkistä! Sniif...
Onkohan Moiralla mt-ongelmia?
Nate on ällöttävä mössöttäjä.
Paddy & Marlon on oikeita miehen irvikuvia
Ei mulla muuta
Vierailija kirjoitti:
Paddy & Marlon on oikeita miehen irvikuviaEi mulla muuta
Mun mielestä taas Paddy ja Marlon ovat parhaimpia miehiä sarjassa. Oikeita miehiä, jotka välittää, ovat tunnollisia ja vastuullisia.
Tuommoisia kun olisi enemmän niin mikäs hätä tässä maailmassa.
Bernicen lähtöä tässä vielä makustelen. Toisaalta aika outo lähtö, mutta toisaalta Bernicen näköistä tehdä äkkiä päätöksiä ja hävitä paikalta. Sitten se taas itkee omaa epäonneaan, vaikka kysehän on ihan hänen omista valinnoistaan.
Nytkin hän olisi voinut valita toisin. Monella eri tapaa. Mutta jos näyttelijä halusi itse lähteä, niin sentään jätettiin ovi auki nytkin. Hän on jo kerran palannut takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paddy & Marlon on oikeita miehen irvikuviaEi mulla muuta
Mun mielestä taas Paddy ja Marlon ovat parhaimpia miehiä sarjassa. Oikeita miehiä, jotka välittää, ovat tunnollisia ja vastuullisia.
Tuommoisia kun olisi enemmän niin mikäs hätä tässä maailmassa.
Samaa mieltä, Paddy ja Marlon on hienoja ja hyviä miehiä molemmat. Hyviä isiä, hyviä kumppaneita, hyviä ystäviä ja hyviä ihmisiä. Tuommoisia miehiä saisi olla enemmän täällä tosielämässä.
Bernicen lähtö oli outo! Liam-parka :( tuli surku kun se valvoi koko yön ja söi hääkakkua. Niin olisin toivonut että Bernice ja Liam olis mennyt naimisiin. Tyhmä juttu. Ehkä se Samantha Giles on vain kyllästynyt näyttelemään sarjassa ja haluaa tehdä jotain muuta...ei kai sille mitään voi. Tyhmästi oli kyllä kirjoitettu. Ensin oli niin iloissaan juhlimassa polttareitaan ja myös Dee Dee oli iloinen äitinsä puolesta, mutta mieli muuttui äkkiä kun Ausseista tuli puhelu ja alkoi äitiään sättiä itsekkääksi...miks Bernice tottelee jotain keskenkasvuista kakaraa? Jätän häät väliin kun oma lapsi käskee? Just joo. Mä olisin sanonut että mä menen ensin naimisiin ja sitten katsotaan josko ehkä lähdetään katsomaan sitä sun isääsi....
Vierailija kirjoitti:
Bernicen lähtö oli outo! Liam-parka :( tuli surku kun se valvoi koko yön ja söi hääkakkua. Niin olisin toivonut että Bernice ja Liam olis mennyt naimisiin. Tyhmä juttu. Ehkä se Samantha Giles on vain kyllästynyt näyttelemään sarjassa ja haluaa tehdä jotain muuta...ei kai sille mitään voi. Tyhmästi oli kyllä kirjoitettu. Ensin oli niin iloissaan juhlimassa polttareitaan ja myös Dee Dee oli iloinen äitinsä puolesta, mutta mieli muuttui äkkiä kun Ausseista tuli puhelu ja alkoi äitiään sättiä itsekkääksi...miks Bernice tottelee jotain keskenkasvuista kakaraa? Jätän häät väliin kun oma lapsi käskee? Just joo. Mä olisin sanonut että mä menen ensin naimisiin ja sitten katsotaan josko ehkä lähdetään katsomaan sitä sun isääsi....
Bernice on kyllä niin tyhmä, että antaa ekalle kysyjälle Australiassa.
Nauroin muuten katketakseni vessakohtaukselle, jossa Nicola kädet pestyään kuivasi ne Laurelin kaulukseen, tapu tapu.
Meinasi Laureliltakin pettää pokka😄
Vierailija kirjoitti:
Miksiköhän VIctoria valehteli sen raiskauksen? Kostiko koska näki poikakaverin pettävän siellä yökerhossa. Eli siis Miesvihaa.
Victoria raiskattiin kyllä sarjassa oikeasti. Kukahan tämä Victorian poikaystävä on?
Vierailija kirjoitti:
Miksiköhän VIctoria valehteli sen raiskauksen? Kostiko koska näki poikakaverin pettävän siellä yökerhossa. Eli siis Miesvihaa.
Et selvästi ole nähnyt sitä jaksoa, jossa Victoria raiskattiin. Mikään, siis ei mikään, kohtauksen toteutustavassa tue sinun käsittämätöntä tulkintaasi.
Huh hyvä tietää :) Toivottavasti Liam vielä vapaa silloin <3