Miksi Emmerdalessa
Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D
Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?
Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.
Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?
Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?
-Kaisa-
Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)
Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (44652)
Minusta Jacob on aina kohdellut tyttöjä törkeästi. Oli ihan hirveä Gabbyllekin kun menettivät neitsyytensä yhdessä. Itse kanssa tykkään tästä uudesta Leannasta vaikka nyt olisi voinut puolustaa Berniceä isälleen.
Arthur on mustasukkainen äidistään. Laurel ei saisi olla kenenkään kanssa vaan vaalia Ashleyn muistoa ikuisesti. koska ei uskalla avoimesti uhitella Jaylle purkaa sen Arhcietä kohtaan. Se miksi nyt syytti Jimmyä tuskin oli kummallisempaa kuin että ei ollut paljon muita mahdollisia syyllisiä tiedossa. Arhuria on tuntunut risovan äitinsä käynnit siskonsa luona ja oleminen Jimmyllä ja Nicolalla hoidossa. Näin välttäis senkin tulevaisuudessa.
Kaikkihan tiedämme että Englannissa syödään eniten roskaruokaa heti USA:n jälkeen, mutta ETTÄ NE TOSIAANKIN JAKSAVAT mättää sipsejä kolmesti päivässä 🤮... menevät syömään ja eikun sipsejä.
Ruuanlaitoa ei siellä muutenkaan harrasteta ..
Ja ryypätään joka päivä ! Alkoholisoitunein maa maailmassa. Räkäkännit vähintään kerran viikossa 😤. Ja sille naureksitaan yleisesti !
Se kartano on kyllä yks mysteeri ! Siitä ei näytetä sisältä kuin sitä helkatin aulaa, tai keittiön ruokapöytää.
Mitään arki hommaa ei Emiksessä näytetä muutenkaan.
Jakob ansaitsisi turpaan ihan kunnolla, korvista saunan taakse
Käyttäjä38232 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mites onks Noah päässy vielä panemaan?
Noah on myöhässä, Jakob on jo laitellut kylän mimmejä. Kuka haluaisi jälkiliukkaille?
En mä ainakaan kaverien eksiä käy paneskelemassa.
Emmerdale keskustelu, ei seksipalsta.
Vierailija kirjoitti:
Minusta Jacob on aina kohdellut tyttöjä törkeästi. Oli ihan hirveä Gabbyllekin kun menettivät neitsyytensä yhdessä. Itse kanssa tykkään tästä uudesta Leannasta vaikka nyt olisi voinut puolustaa Berniceä isälleen.
Arthur on mustasukkainen äidistään. Laurel ei saisi olla kenenkään kanssa vaan vaalia Ashleyn muistoa ikuisesti. koska ei uskalla avoimesti uhitella Jaylle purkaa sen Arhcietä kohtaan. Se miksi nyt syytti Jimmyä tuskin oli kummallisempaa kuin että ei ollut paljon muita mahdollisia syyllisiä tiedossa. Arhuria on tuntunut risovan äitinsä käynnit siskonsa luona ja oleminen Jimmyllä ja Nicolalla hoidossa. Näin välttäis senkin tulevaisuudessa.
Kiitos! Tästä Arthurin selventämisestä. Mä olen vissiin torkahdellut ja kattellut vähän puolella silmällä. Eipä tullut mieleenkään tuommoinen, että tietenkin on äidistään mustasukkainen.
Miksi syytti Jimmyä, kun tuohan kävi katraansa kanssa juuri kys aamuna heillä metakoimassa ja piti lapsista niin tiukasti kiinni, että siitähän sai oivan syntipukin.
Onhan tuo taas vähän niin ja näin, mutta monesko mies Laurelilla on Ashleyn kuoleman jälkeen menossa? No, ei se taida olla kuin toinen, mutta tarviiko sitä noin äkkiä aina leikkiä kotia? Jos opettelisivat ensin elämään pikku perheenä ja sitten vasta äiti alkaisi miettiä uusia miehiä.
Jacob on tosiaan ollut kamala. En silti suosi väkivaltaa, etenkään että aikuinen täräyttää turpiin. Joutuuhan tuo vissiin siitä vastuuseen, kunhan ei mitään älyttömiä, että lääkärin luvat menettää.
David on kyllä niin nynny isä kuin vaan olla ja pääsee. Miten se tuijottaakin sitä omaa napaansa koko ajan. Leyla on sentään nyt ollut paikalla, vaikka suurimman osan pojan elämästä on luuhannut missä lie. Jännä, ettei Aliciaa pidetä ollenkaan enää Jake äitinä.
Leanna on symppiksempi kuin ennen. Ehkä tosiaan ainoa, joka Jakeakin kuunteli, mutta tämäpä täräytti rätillä naamaan ja teki temppunsa.
"David on kyllä niin nynny isä kuin vaan olla ja pääsee. Miten se tuijottaakin sitä omaa napaansa koko ajan. Leyla on sentään nyt ollut paikalla, vaikka suurimman osan pojan elämästä on luuhannut missä lie. Jännä, ettei Aliciaa pidetä ollenkaan enää Jake äitinä."
Tämä. Jaksaa aina naurattaa tuo nössö-David. Itse olisin latatassut Liamia vasta palloon jos mun skidiä joku tempaisisi käkättimeen.
David pitää hyvin isän hommia kasassa vaikka ei ole edes sukua Jacobille vaan kasvatti äidin(Alicia) hetkellinen aviomies.
Laurelilla on toinen mies Ashleyn kuoleman jälkeen eka oli Bob. Itse en usko että aika olisi auttanut Arhuria. korkeintaan vahvistanut tämän käsitystä että heidän on hyvä kolmistaan.
Onko se Layla Jacobin oikea äiti?
Wendy sitä Wendy tätä. Tuosta eukosta ei päästä eroon edes tulevaisuudessa. Kohta on kaikki ni hyvää pataa että.
Vierailija kirjoitti:
Leyla on Jacobin bio äiti. Leylan sisko Alicia ja hänen miehensä kasvattivat Jacobin kunnes erosivat ja Alicia muutti kylään.
Pienen kylän lääkäri pidätetään lievästä pahoinpitelystä ja eiku käsirautoihin.
Käyttäjä38232 kirjoitti:
"David on kyllä niin nynny isä kuin vaan olla ja pääsee. Miten se tuijottaakin sitä omaa napaansa koko ajan. Leyla on sentään nyt ollut paikalla, vaikka suurimman osan pojan elämästä on luuhannut missä lie. Jännä, ettei Aliciaa pidetä ollenkaan enää Jake äitinä."
Tämä. Jaksaa aina naurattaa tuo nössö-David. Itse olisin latatassut Liamia vasta palloon jos mun skidiä joku tempaisisi käkättimeen.
Jep, siinä vasta hyvä esimerkki. Oma lapsi p*rseilee kunnolla, mutta ei kun silitellään päätä. Tietenkään se lyöminen ei ollut oikeutettua, mutta mietipä siinä mitä tekisit, jos joku aivoton teini tekisi omalle tyttärellesi noin?
Käyttäjä38232 kirjoitti:
Wendy sitä Wendy tätä. Tuosta eukosta ei päästä eroon edes tulevaisuudessa. Kohta on kaikki ni hyvää pataa että.
Tehtiinhän hänestä jo inhimillinen hahmo, kun kävi auttamassa Chastityn imetyksessä. Kohta ostaa asuntoa kylästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Leyla on Jacobin bio äiti. Leylan sisko Alicia ja hänen miehensä kasvattivat Jacobin kunnes erosivat ja Alicia muutti kylään.
Siis Alician silloin poikakaveri otti ja paneskeli myös siskon Leylan kanssa. Ja Alicia rupes tällä pojalle äidiksi oman äitinsä painostuksesta. Olivat yrittäneet jo lasta, muttei onnistunut. Huikentelevainen Leyla sisko taas tuli hairahduksestakin raskaaksi, muttei sopinut äidiksi.
Olen ihmetellyt, että mihin hävis se Jacobin isä. Sehän piipahteli ahkeraan poikansa luona ja halusi hoitaa osansa. Yritti vieläpä huoltajuutta kokonaan, kun hänellä oli uusi vaimo ja lapsi tulollaan. Jacob olisi saanut perheen. Alicia oli vastaan, mutta saivat homman toimimaan. Sitten tuli David kuvioihin ja bioisälle kävi puff! Ei mitään selityksiä, että mihin on hävinnyt juonikuvioista.
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä38232 kirjoitti:
Jep, siinä vasta hyvä esimerkki. Oma lapsi p*rseilee kunnolla, mutta ei kun silitellään päätä. Tietenkään se lyöminen ei ollut oikeutettua, mutta mietipä siinä mitä tekisit, jos joku aivoton teini tekisi omalle tyttärellesi noin?
Nyt on sen verran puolustettava Jakea, ettei hän Leannan tapauksessa tehnyt mitään väärää tai väkisin. Leanna oli täysin suostuvainen ja aloitteellinen seksiin itse.
Jälkipuinti meni pieleen, mutta sitähän me sitten saadaan seurata viikkokausia (?).
Vierailija kirjoitti:
David pitää hyvin isän hommia kasassa vaikka ei ole edes sukua Jacobille vaan kasvatti äidin(Alicia) hetkellinen aviomies.
Laurelilla on toinen mies Ashleyn kuoleman jälkeen eka oli Bob. Itse en usko että aika olisi auttanut Arhuria. korkeintaan vahvistanut tämän käsitystä että heidän on hyvä kolmistaan.
Eikö laurelilla ollut suhde myös marlonin kanssa, vai muistanko ihan väärin. Muistaakseni siinä oli jotain alkoholiongelmaa tms laurelilla.
Sitten Bob ja nyt tämä en muista nimeä.
juu Laurelilla oli Marlon mutta tämä oli Ashleyn ollessa elossa kun olivat erossa. Juu oli myös alkoholi ongelma joka edes auttoi Marlonin kanssa eroamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö laurelilla ollut suhde myös marlonin kanssa, vai muistanko ihan väärin. Muistaakseni siinä oli jotain alkoholiongelmaa tms laurelilla.
Sitten Bob ja nyt tämä en muista nimeä.
Laurel rakastui Marloniin ja Marlon Laureliin kun ne teki yhdessä sitä lasten keittokirjaa. Laurel jätti Ashleyn Marlonin takia ja siinä on paljon draamaa. Ensin ne oli vaan salarakkaita. Sitten tuli Donna Aprilin kanssa sotkemaan Laurelin arjen Marlonin kanssa, kun kävi ilmi, että April on Marlonin lapsi ja Donnalla oli parantumaton keuhkosyöpä ja se halusi jättää Aprilin Marlonille ja Laurelille. Laurel alkoi juoda ja sekoili ihan huolella ja liitto Marlonin kanssa päättyi. Laurel läksi takaisin Ashleyn luo, joka otti ex-vaimon avosylin vastaan ja lisäksi Ashley oli itse sairas, varhaisdementia tai joku sellainen. Laurel ja Ashley meni uudelleen naimisiin ja Laurel sai Ashleyn kanssa Dottyn, tässä vaiheessa Ashleyn sairaus oli jo varsin pitkällä. Ashley kuoli ja aika pian Laurel rakastui Bobiin (mitä en ikinä ymmärtänyt). Bob taisi olla vain laastari, sääli kuitenkin kun Brenda sai kärsiä siinä rytäkässä. Mä aina mietin että miksei Laurel ja Marlon palaa yhteen vielä. Jain kanssa Laurel ei ainakaan sovi yhtään yhteen, yhtä puiseva pari kuin Bob ja Laurel. Marlonin kanssa Laurel sopisi niin hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä38232 kirjoitti:
Nyt on sen verran puolustettava Jakea, ettei hän Leannan tapauksessa tehnyt mitään väärää tai väkisin. Leanna oli täysin suostuvainen ja aloitteellinen seksiin itse.
Jälkipuinti meni pieleen, mutta sitähän me sitten saadaan seurata viikkokausia (?).
Totta. Vain se oli ikävää, että lähti nopeasti pois kuin horatsun luota... Mutta kyllä mä ymmärrän Jacobia siinä, että selkeästihän tuo käytös johtuu Mayan vääryydestä. Poika on edelleen sekaisin.
Kylläpäs lääkäri kasvatti munat väärässä kohdassa. Aivan tarpeetonta möykkäämistä Liamilta. Vaikka siinähän sen näkee, kuinka sokeen suojelevainen on tytärtään kohtaan.
Jacob kyllä ihan ansaitsi napautuksen leukaansa, mutta väärinhän se oli, että aikuinen mies täräyttää alaikäistä.
Toinen täräyttäjä tuli mieleen, eli Arthur. Mikä sitä pentua riivaa? Se, että Archiesta joutuu pitämään huolta välillä? Vaivai?
Nyt sitten laittoi Jimmyn syyksi.. Ihana Nicola on miehensä puolella. Väkisinkin tulee mieleen se, kun Nicola otti ja puri Vivin kaksosista Kathyä (?) esimerkkinä ja sai tuomioin. Hymyilyttää vieläkin.