Miksi Emmerdalessa
Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D
Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?
Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.
Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?
Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?
-Kaisa-
Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)
Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (44652)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi vauvapalstan oudoimmista ketjuista. En käsitä.
Musta taas tää on harvinaisen järkevä ketju, lähes kaikkiin muihin keskusteluihin verrattuna ;) Täällä puhutaan otsikon aiheesta, eikä keskitytä solvaamaan, trollaamaan tai provoilemaan muita.
Pisteet siis kanssakeskustelijoille <3
Olet oikeassa. Tässä ketjussa ei arvostella keskustelijoita vaan Emmerdalea.
Siksi ilkeilijät eivät pidä tästä.
Vierailija kirjoitti:
Tämä Emmerdale-ketju on aloitettu lähes kuusi vuotta sitten. Kiitos lämmin aloittajalle, tätä on hauskaa seurata!❤
Ole hyvä! Emmeä on tullut seurattua jo noin 15 vuotta. :) Mahtava sarja!
Tännekin aina välillä kirjoitellut, ilman nimeä.
-Kaisa-
Miten nyt käy? Cain ei tapa Natea mutta mikä estää?
Kiitos täältäkin kanssakeskustelijoille. Aktiivisesti kommentoinut alusta lähtien. Kiva myös että juttujen taso pysyy muuta palstaa parenpana.
Vierailija kirjoitti:
Miten nyt käy? Cain ei tapa Natea mutta mikä estää?
Faith
En nyt oikein tajua tuota Robert-touhua. Vaikka Robert aikoinaan tunnustikin harkitun pahoinpitelyn, (joka oikeasti vaikutti olevan vain hetken mielikohde), ei kai hänen silti olisi tarvinnut murhaakin tunnustaa.
Minun käsitykseni mukaan murhalla tarkoitetaan sitä, että riistää toiselta hengen tarkoituksella ja harkitusti. Sellaisesta ei tuotu esille nähdäkseni mitään todisteita, eikä katsojillekaan välitetty siitä olevan kyse. Vaikka Robert kuinka pakkomielteisesti stalkkasi Leetä ja palkkasi Dawnin vokottelemaan, ei sellainen voi millään riittää murhatodisteeksi. Todisteina oli vain, että Robert oli tunnustanut harkitusti pahoinpidelleensä Leen (miksi lie senkään tunnusti vaikka ei vaikuttanut olevan harkintaa takana), Lee kuoli ja sitten Robert meni jostakin syystä tunnustamaan vielä murhankin. Minun nähdäkseni kyseessä oli ”vain” tappo, jonka vankeusrangaistus on murhatuomiota lyhempi. Minkälainen asianajaja tuossa tilanteessa suosittelee tunnustamaan murhan?
Mutta joo, jos näyttelijä halusi pysyvästi pois sarjasta ja vankikarkuruus- ja kuolemisjuonet oli jo loppuunkulutettu, pitihän käsikirjoittajien jokin dramaattinen lähtö hahmolle keksiä eikä tähän hätään keksitty loogisempaakaan.
Onpas virkun näköinen vastasyntynyt ;)
Vierailija kirjoitti:
Onpas virkun näköinen vastasyntynyt ;)
Näin on, ja vastasynnyttänyt äiti myös virkeänä kipsuttaa korkokengissä ja farkuissa ;)
se nyt on ymmärrettävää että kuvauksiin ei ole saatu vastasyntynyttä mutta Chastity olisi tosiaan voitu laittaa vähän paremmin juuri synnyttäneen näköiseksi.
Tämä Robert juttu häiritsee minuakin eihän se nyt murha ollut millään muotoa.
en malta odottaa että paljastuu tiesikö Cain edes Naten olemassa olosta. Itse luulen että ei mutta Faith voi hyvinkin salata jotain.
Vierailija kirjoitti:
se nyt on ymmärrettävää että kuvauksiin ei ole saatu vastasyntynyttä mutta Chastity olisi tosiaan voitu laittaa vähän paremmin juuri synnyttäneen näköiseksi.
en malta odottaa että paljastuu tiesikö Cain edes Naten olemassa olosta. Itse luulen että ei mutta Faith voi hyvinkin salata jotain.
Joo Faith käyttäytyy oudosti, eli tietänee jotain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotain lappusia se sieltä laatikosta katsoi..
Vierailija kirjoitti:
En nyt oikein tajua tuota Robert-touhua. Vaikka Robert aikoinaan tunnustikin harkitun pahoinpitelyn, (joka oikeasti vaikutti olevan vain hetken mielikohde), ei kai hänen silti olisi tarvinnut murhaakin tunnustaa.
Minun käsitykseni mukaan murhalla tarkoitetaan sitä, että riistää toiselta hengen tarkoituksella ja harkitusti. Sellaisesta ei tuotu esille nähdäkseni mitään todisteita, eikä katsojillekaan välitetty siitä olevan kyse. Vaikka Robert kuinka pakkomielteisesti stalkkasi Leetä ja palkkasi Dawnin vokottelemaan, ei sellainen voi millään riittää murhatodisteeksi. Todisteina oli vain, että Robert oli tunnustanut harkitusti pahoinpidelleensä Leen (miksi lie senkään tunnusti vaikka ei vaikuttanut olevan harkintaa takana), Lee kuoli ja sitten Robert meni jostakin syystä tunnustamaan vielä murhankin. Minun nähdäkseni kyseessä oli ”vain” tappo, jonka vankeusrangaistus on murhatuomiota lyhempi. Minkälainen asianajaja tuossa tilanteessa suosittelee tunnustamaan murhan?
Mutta joo, jos näyttelijä halusi pysyvästi pois sarjasta ja vankikarkuruus- ja kuolemisjuonet oli jo loppuunkulutettu, pitihän käsikirjoittajien jokin dramaattinen lähtö hahmolle keksiä eikä tähän hätään keksitty loogisempaakaan.
Suomessa olisi ollut enintään tappo ja muutama vuosi vankeutta.
Tuskin Englannissakaan nyt oikeasti jaetaan murhatuomioita tällaisissa tilanteissa. Ehkä vaikutti se kun Robert oli aiemmin valehdellut oikeudessa, ja Victoria myös, mutta eihän sekään saisi noin ratkaisevasti vaikuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Sitä mä mietin että miksi siellä veneessä oli sitä polttoainetta kanisterikaupalla? Oliko Cainilla jotenkin tarkoituksena polttaa se botski vai mitä? Kun Cain lähti tilalta kostoretkelleen, se laittoi kaksi kanisteria autonsa tavaratilaan. Oliko se ihan vaan menovedeksi...
Sanoihan Cain Faithille (?), ettei räjähdys ollut onnettomuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Faith löysi Naten asuntovaunulta jotain, jonka sitten piilotti Moiran laatikoihin. Sitä en nyt ihan tajunnut..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Faith löysi Naten asuntovaunulta jotain, jonka sitten piilotti Moiran laatikoihin. Sitä en nyt ihan tajunnut..
Valokuvan?
Ei kaikki synnyttäneet ole kipusia hikikasoja. Osa lähtee sairaalasta kotiin synnytyksen heti jälkeen.
Lisäksi vielä, kun adrenaliinit jyllään pitkään kehossa, kun ei ollut kivunlievennyksiä saanut. Se tekemisen tarve on aivan älytön.
Muistan itsekin lähteneeni farkuissa pois, niissä samoissa kun tulinkin. Korkkareita en sentään käyttänyt.
Mä ajattelin että Faith löysi valokuvan. Naten äidistä ehkä jonka Faith muka tunnisti vaikka häipyi Cainin ollessa alle teini ikäinen.
Emmerdalessa tuomiot on aina olleet ihneellisiä ja monesti syylliset ei jää kiinni.
Noniin eli Cain ei tiennyt, kuten arvelimmekin. Saa nähdä, miten isä-poika- suhde tästä etenee.
Miten Faith saattoi aikoinaan lähettää Caran pois vaikka hän hylkäsi perheensä Cainin ollessa vielä lapsi. Cain on itse sanonut että miten Faith saattoi jättää pikku poikansa(Cain) väkivaltaisen juopon(Shachrad) armoille. Jos Cain oli kyllin vanha siittämään lapsen tuskin olisi kuvaillut silloista itseään avuttomaksi.
Sitä paitsi eikös Cain ja Charity olleet teini rakastavaisia josta seurasi Debbie. Kumpi muuten on vanhempi Debbie vai Nate?
Musta taas tää on harvinaisen järkevä ketju, lähes kaikkiin muihin keskusteluihin verrattuna ;) Täällä puhutaan otsikon aiheesta, eikä keskitytä solvaamaan, trollaamaan tai provoilemaan muita.
Pisteet siis kanssakeskustelijoille <3