Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Emmerdalessa

Vierailija
18.01.2015 |

Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D

Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?

Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.

Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?

Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?

-Kaisa-

Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (44652)

Vierailija
5241/44652 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekee pahaa tuo Kerryn touhu :(

Toivottavasti jää kiinni . Muutenkin mun inhokkihahmo. Mummo joka pukeutuu kuin katuammattilainen,

Vierailija
5242/44652 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti jää kiinni . Muutenkin mun inhokkihahmo. Mummo joka pukeutuu kuin katuammattilainen,

Mun inhokiksi nousi Tracy, en voi katsoa edes sen naamaa! Jotenkin sen suu on niin rumannäköinen ja ne ilmeet...meikillä hänestäkin saa kyllä siedettävän näköisen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5243/44652 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi Dawn ei huuhtele tiskejä vaan laittaa vaahtoiset kuivumaan? Onko englantilainen tapa?

On, itseäni inhotti tämä englannissa, mitään ei huuhdella, jopa pieni lapsi/vauva voidaan ottaa jostain saippuavedestä ja pyyhkiä pyyhkeeseen. 

Walesissa myös, ystäväni kertoi. Hän sanoi että varkain huuhteli omat astiansa.

Vierailija
5244/44652 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu Tracy ei ole mikään luonnonkaunis.

Vierailija
5245/44652 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin miksi Tracy isä Frankin kuoleman jälkeen näyttää ihan oudolta? Näyttää niinkuin olisi nuuskaa huulessa ja viikset ja ihankuin olis huulet hävinneet..toki ei ole meikkiä, mutta kuitenkin.

Vierailija
5246/44652 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin miksi Tracy isä Frankin kuoleman jälkeen näyttää ihan oudolta? Näyttää niinkuin olisi nuuskaa huulessa ja viikset ja ihankuin olis huulet hävinneet..toki ei ole meikkiä, mutta kuitenkin.

Minusta näyttää siltä niin kuin Tracy olisi tarkoituksella maskeerattu mahdollisimman kalpean ja huonostivoivan näköiseksi.

Vierailija
5247/44652 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amy on kyllä zeksikäs.... jotenkin tykkään!

Vierailija
5248/44652 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Amy on kyllä zeksikäs.... jotenkin tykkään!

Minäkin tykkään, luonteva roolissaan, ei sorru yli-ilmeilyyn.

Näyttää joskus ihan Ari Koivuselta😊

Vierailija
5249/44652 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun inhokiksi nousi Tracy, en voi katsoa edes sen naamaa! Jotenkin sen suu on niin rumannäköinen ja ne ilmeet...meikillä hänestäkin saa kyllä siedettävän näköisen.

Samaa katsoin, että onpa nykyään hirveän näköinen. Ihan kuin ei olisi sama ihminenkään.

Vierailija
5250/44652 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Victoria näyttää siltä, kuin olisi tunkenut pehmeän tyynyn paitansa alle. Ei ollenkaan luonnollisen näköinen maha.

Vierailija
5251/44652 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä Jack Sagden? Ei oo näkyny huurteisella eikä kylällä pitkään aikaan?

Vierailija
5252/44652 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai että voi Emmerdalessa saada elinikäisen vankeuden siitä, kun pahoinpitelee toisen niin että uhri jää henkiin. Ero Suomen systeemiin on aikamoinen. Suomessa voi pahoinpidellä kuoliaaksikin asti ja silti nähdä vielä tuomion jälkeen vapauden. Olikohan Suomessa 15 vuotta murhatuomio vai mitenhän se meni. Sori off-topic, mutta tuli vain mieleen.

Vierailija
5253/44652 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsää kun tuo Kim pitää sotkea joka asiaan.. pitääkö sen nyt näppinsä tunkea tuohon Sharmojen tehtaaseenkin... huoh.

Vierailija
5254/44652 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutkin ovat ihmetelleet Tracyn ulkonäköä. On näyttänyt oudolta jo kauan ennen näitä viimeisiä jaksoja. Itsekin huvittuneena katselin, että aivan kuin nuuska huulessa, mutta toinen epäilykseni ns. "pistoshoidoista" sai pontta toisesta tuoreesta mällihuulesta, Amysta. Arvon ladyt ovat todennäköisesti käyttäneet samaa pistäjää, joka on tuikannut huulien pullistusaineet nenän alle. Tracy oli nimittäin minun mielestäni tosi kaunis sarjaan tullessaan. Nyt on ylähuuli hävinnyt jonkun mutikan alle.

Vierailija
5255/44652 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sarja on ollut aikoinaan mun lemppari.  Mielenkiintoinen kyläyhteisö, Ihanat vanhat rakennukset.  Näyttelijätkin pääosin rakastettavia persoonia.  Kyllästyin siihen, että sarja muuttui niin väkivaltaiseksi joten lopetin seuraamisen.  Kesällä aloitin uudelleen seuraamisen ja yllätyin kun siellä on edelleen joitakin samoja näyttelijöitä mukana.  Mielestäni heistä ei ainakaan huomattavia kirurgisia muutoksia ole havaittavissa, ehkä ei ole ollenkaan operoitu.  (Vertaan Kaunareihin.) Nyt sarja tuntuu junnaavan liian kauan samoissa raskaissa (juonikuvioissa) ongelmissa.  Jotain iloista, myönteistäkin pitäisi käsikirjoitukseen mahduttaa.  Eilen loppui sarjan seuraamisen, ainakin toistaiseksi.  😎

Vierailija
5256/44652 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa Priya upea allekirjoitustilaisuudessa ja olihan se paitakin onnistunut valinta.

N31

Vierailija
5257/44652 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle jäi epäselväksi, miksi Jessie sai potkut. Mayan touhuihin viitattiin ja Nicola sanoi: ”It happened on your watch”. Mutta eihän rehtorilla ole valtaa siihen, mitä opettaja touhuaa vapaa-aikanaan ja kenen kanssa. Ei rehtori olisi voinut estää sitä, että opettaja alkaa seurustella oppilaansa isän kanssa, muuttaa sinne/naapuriin ja siellä asuessaan lähentyy sopimattoman paljon itse oppilaankin kanssa. Voisin ehkä vähän paremmin ymmärtää Jessien potkuja, jos opettajan ja oppilaan väliset seksisessiot olisivat tapahtuneet pääasiallisesti koulun tiloissa, mutta ei kai niin tapahtunut kuin vain kerran, eikä siitä taida edes tietää kukaan.

Vierailija
5258/44652 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tylsää kun tuo Kim pitää sotkea joka asiaan.. pitääkö sen nyt näppinsä tunkea tuohon Sharmojen tehtaaseenkin... huoh.

Onhan tuo vähän typerää kun Kim yrittää tunkea itsensä joka bisnekseen mukaan, mutta se on kyllä myönnettävä että Kim on kyllä aikamoinen touhutäti jos sille päälle sattuu ja saa asioita aikaan oli sitten moraalia tai ei hänen hommissaa.

Harmi tosiaan että Sharmat nyt varmaan menettävät tuon karkkitehtaansa.

Itse tykkään Sharmojen perheestä kun he ovat jotenkin hyväntahtoisia ns, rahaihmisiksi eivätkä koita leveillä sillä ainakaan tietentahtoen, varsinkaan Rishi.

Vierailija
5259/44652 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö joku, minkärotuinen tuo Dinglen koira on? Puolikas Irlannin susikoirasta, onko siis rotu vain monirotuinen?

Vierailija
5260/44652 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Billy Ellisin isästä: ”He’s a charmer”

Jessie: ”He can charm the birds from the trees”

Kuulostaa niin siltä, että kohta se hurmaa Jessienkin ja sit se on bye bye Marlon.

Ketju on lukittu.