Miksi Emmerdalessa
Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D
Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?
Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.
Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?
Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?
-Kaisa-
Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)
Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (43594)
Miksei James tehnyt mitään? Eihän James koskaan tee mitään. Se hyssyttelee ja ymmärtää, siksi..
James oli myös jälleen alistettu Emman toimesta. Miksei sitonut? Mistä se siihen hätään löytää narua ja rupee sitomisleikkeihin? Muutossahan James jalkansa loukkas alunperinkin, ettei sillä voinut olla käsitystäkään, että mitä löytyy mistäkin. Lisäksi liikkuminen oli vaikeaa.
Yleensäkin paikat täysin tuntemattomia ja sekopäisen muijan kanssa oli. Tavarat voi olla missä vaan. Lisäksi Emma huumaili sitä tuontuosta, ettei se ajatus kulje + paniikki.
Ihmettelin itsekin metsää, mutta kai sitä vaan paniikissa lähtee ekaan suuntaan mikä mieleen tulee.
Enemmän ihmettelin, miten Emma löysi samaan suuntaan.. Wylie tila, kun on verraittain harvoin nähty paikka, niin ei voi oikein tietää mistä kuljetaan mihinkin ja miten. Tarpeeksi syrjässä.
James kuolee ihan omaa munattomuuttaan.
Miksi Holly kuoli noin yhtäkkiä? Ihan yllättäen. Kummallinen tapahtumasarja.
Katson jäljessä.
Odotin, että Emma olisi paljastanut sillalla Jamesille aiheuttaneensa Hollyn kuoleman, mutta ei.
Vierailija kirjoitti:
Miksei James tehnyt mitään? Eihän James koskaan tee mitään. Se hyssyttelee ja ymmärtää, siksi..
James oli myös jälleen alistettu Emman toimesta. Miksei sitonut? Mistä se siihen hätään löytää narua ja rupee sitomisleikkeihin? Muutossahan James jalkansa loukkas alunperinkin, ettei sillä voinut olla käsitystäkään, että mitä löytyy mistäkin. Lisäksi liikkuminen oli vaikeaa.
Yleensäkin paikat täysin tuntemattomia ja sekopäisen muijan kanssa oli. Tavarat voi olla missä vaan. Lisäksi Emma huumaili sitä tuontuosta, ettei se ajatus kulje + paniikki.
Ihmettelin itsekin metsää, mutta kai sitä vaan paniikissa lähtee ekaan suuntaan mikä mieleen tulee.
Enemmän ihmettelin, miten Emma löysi samaan suuntaan.. Wylie tila, kun on verraittain harvoin nähty paikka, niin ei voi oikein tietää mistä kuljetaan mihinkin ja miten. Tarpeeksi syrjässä.
Siinä lattiallahan oli ne narut, joilla James oli sidottuna.
Miks mä itkin niin paljon katsoessani Hollyn kuolemaa? En pitänyt hahmosta koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Odotin, että Emma olisi paljastanut sillalla Jamesille aiheuttaneensa Hollyn kuoleman, mutta ei.
Mä en ymmärrä miksei selvitetty, mistä Holly oli saanut ne huumeet. Keneltä siellä häissä? Joltain vieraalta vai henkilökunnalta? Ei olisi kovin suuri määrä ihmisiä tutkittavana. Mutta ei.
Emme saa koskaan tietää, sanoi Moira.
Vierailija kirjoitti:
Miks mä itkin niin paljon katsoessani Hollyn kuolemaa? En pitänyt hahmosta koskaan.
Itkin mäkin ja sitä äidin tuskaa. Oli niin aidon oloista suurimmaksi osaksi.
Mä helposti spoilaan itseltäni katsomalla jaksoja etukäteen, mutta tätä en ollut onnistunut. Hollyn ja Jayn lähentyminen oli kiva rakkaustarinan alku ja HÖH?! Tuli kyllä aivan puskista. Häiritseehän se, ettei tätä edes ole avattu, että mitä ja miksi?
Jostain syystä en usko Emman sotkeutuneen tähän. Tai mistäs näitä tietää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä lattiallahan oli ne narut, joilla James oli sidottuna.
Mä ajattelin, että ne oli liian nysiä, vaikka onhan Emma pienikokoinen.
Aloitin emmerdalen katsomisen 90-luvun lopulla, viimeaikoina olen yhä enemmän huomannut että sarjan miehet voi enimmäkseen jakaa kahteen kategoriiaan: Joko sellaisia että voisivat pukea hameen päällensä heti paikalla tai sitten täysi psykopaatteeja. Esimerkiksi David ja Marlon ovat ekaa ryhmää, Cain ja Robert edustavat tokaa ryhmää.
Miksi kaikki vähänkin sytyttävät, (normaalihkot?) ja älykkäät miehet laitetaan kuolemaan sarjassa? Nyt James ja aiemmin esim. Matthew King? Myös Matthewin Perdy eli Perdita Sinclair(?) meni pois sarjasta, vaikka oli mukuva ja kaunis. Kumma että neljästä Kingin veljeksestä ja isästä on jäljellä enää Jimmy King, omituista että onnettomuuksia ja murhia tapahtuu näin paljon...Myös ensihoito henkilökunnan vähyys suuronnettomuuksissa on ihmetyttänyt, esim. silloin kun Val eli Valerie Pollard(?) kuoli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en ymmärrä miksei selvitetty, mistä Holly oli saanut ne huumeet. Keneltä siellä häissä? Joltain vieraalta vai henkilökunnalta? Ei olisi kovin suuri määrä ihmisiä tutkittavana. Mutta ei.
Emme saa koskaan tietää, sanoi Moira.
Onko tähän Hollyn kuolemaan tullut mitään selitystä vielä briteillekään? Tietääkö kukaan? Vai haudattiinko (pun no intended) aihe vain kokonaan?
female77 kirjoitti:
Aloitin emmerdalen katsomisen 90-luvun lopulla, viimeaikoina olen yhä enemmän huomannut että sarjan miehet voi enimmäkseen jakaa kahteen kategoriiaan: Joko sellaisia että voisivat pukea hameen päällensä heti paikalla tai sitten täysi psykopaatteeja. Esimerkiksi David ja Marlon ovat ekaa ryhmää, Cain ja Robert edustavat tokaa ryhmää.
Miksi kaikki vähänkin sytyttävät, (normaalihkot?) ja älykkäät miehet laitetaan kuolemaan sarjassa? Nyt James ja aiemmin esim. Matthew King? Myös Matthewin Perdy eli Perdita Sinclair(?) meni pois sarjasta, vaikka oli mukuva ja kaunis. Kumma että neljästä Kingin veljeksestä ja isästä on jäljellä enää Jimmy King, omituista että onnettomuuksia ja murhia tapahtuu näin paljon...Myös ensihoito henkilökunnan vähyys suuronnettomuuksissa on ihmetyttänyt, esim. silloin kun Val eli Valerie Pollard(?) kuoli.
Oon samaa mieltä, että Emmerdalessa on aina liikaa jännämiehiä. Esimerkiksi Rossin näyttelijä on superkuuma, mutta roolihahmo on niin vastenmielinen ja jopa tylsä toisinto Cainista, etten jaksa katsella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Emme saa koskaan tietää, sanoi Moira.Onko tähän Hollyn kuolemaan tullut mitään selitystä vielä briteillekään? Tietääkö kukaan? Vai haudattiinko (pun no intended) aihe vain kokonaan?
Ei tietääkseni, mutta kannattaa ottaa huomioon, että Suomen jaksot eivät ole enää kovinkaan paljoa Britanniaa jäljessä, joten aihe voi ihan hyvin nousta jossain vaiheessa uudelleenkin esiin. Emma on kai jäämässä ihan lähiaikoina kiinni teoistaan ja poistumassa, joten tiedä vaikka hänkin vielä paljastuisi kuin paljastuisikin osalliseksi Hollyn kuolemaan.
Ei kai Hollyn kuolemaan mitään/ketään liittynyt. Narkkari joka otti vanhingossa yliannostuksen. Käsittääkseni jos on hetken kuivilla saattaa toleranssi laskea.
Ihan ikävä Cameronia. Sillon viimeks on Enmerdalessa ollut sitä jotain. Se oli yhtäaikaa niin kuuma ja samalla kamalan pelottava.
Kenen vieressä Lachlan seisoi siellä rannalla?
Kun näytettiin jalkoja, kamera siirtyi jalkaparista toiseen ja sitten jalkoja ylös ja siitä Lachlanin naamaan. Näin siis selvisi, että Lachlan pääsi autosta ulos.
Robert, Victoria jne. oli siellä kauempana.
Vierailija kirjoitti:
female77 kirjoitti:
Oon samaa mieltä, että Emmerdalessa on aina liikaa jännämiehiä. Esimerkiksi Rossin näyttelijä on superkuuma, mutta roolihahmo on niin vastenmielinen ja jopa tylsä toisinto Cainista, etten jaksa katsella.
Eihän Cainissa ja Rossissa ole mitään samaa. Cain on autoja diilaava nyrkkisankari, jolle millään ei ole mitään väliä. Ok, Debbie ja sen lapset.
Ross on pikku rikollinen (väkivalta ei ole sen ykkösjuttu) ja omatunto kolkuttaa paljonkin. Kerryn kanssa paneskelu aiheuttaa Rossille omantunnon tuskia.
Tai se on samaa, niillä on nopeat hoksottimet ja suht hyvä ihmistuntemus. Yhtenä esimerkkinä Ross heti alkoi miettimään, että mites se James kuolikaan, miksi oli sillalla, ei tehnyt itse, joku työnsi.
Mun mielestä Rhona ois voinut poistua sarjasta eikä James. Höh!
Aika hienosti oli muuten kuvattu tuota Ashleyn sairautta taannoisessa jaksossa. On kyllä laatusarja, saa mut itkemään helposti. On jotenkin niin maanläheinen.
Fanithan ovat jo pitkään hinkuneet Robronille lasta. Eiköhän tuossa siis käy niin, että Rebecca kuolee tai ei muuten vaan pidä lasta, jolloin huoltajuus siirtyy Robertille. Aaron ja Robert saavat välinsä piiitkän draamailun jälkeen kuntoon ja tadaa: siinä on katsojille söpö pikku perhe. Niin ilmiselvää, että näin tulee käymään.