Miksi Emmerdalessa
Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D
Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?
Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.
Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?
Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?
-Kaisa-
Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)
Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (44652)
ihana nähdä Cainin pehmeä puoli Bellen kanssa. Faith ja Bear puolestaan alkaa ärsyttää yhä enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Emmerdalessa tää pääjoukko tuntuu olevan kaikki sukua keskenään. He myös vaihtavat keskenään seurustelukumppania sujuvasti, joten kaikki ovat ilmeisesti seurustelleet keskenään jossakin vaiheessa. Lapsia on saatu vaikka kuinka monen partnerin kanssa. Charitykin vaihtoi naiseen, kun miehet loppuivat.
Niinpä. Ja olihan sekin aika yllättävää hoksata, että Paddy on ollut naimisissa kolme kertaa ja Marlon neljä (vai toisin päin). Laittaahan sekin näiden peräkylän tollukoiden naismenestyksen melko erikoiseen valoon.
Ja minä en muuten enää ole pitkään aikaan muistanut, kumpi onkaan Leon oikea isä, Marlon vai Paddy.
Vierailija kirjoitti:
Oli kiva nähdä Noahia ja Aprilia pitkästä aikaa. Onko Englannissa tavallista että lapset pitää koulupukuja vapaallakin? Miksi ihmeessä Charitystä yritetään leipoa uutta Dinglejen matriarkkaa eikö Chastity olisi sopivampi?
Samson, Noah ja Aprilhan tulivat kesken siihen hääjuhlaan koulupuvuissaan. Itse oletin, että suoraan koulusta. Sinällään ihmettelin, ettei lapset olleet kirkossa. Kaipa tuollaisen takia olisi voinut saada vapaapäivänkin koulusta. Siksei Jessiekään ollut juhlimassa?
Sen takia niillä oli koulupuvut päällään.
Cain on ottamassa enemmän valtaa Dinglejen päänä ja Charitysta leivotaan uutta matriarkkaa. Ei, ei, ei.
Mä olen aina vihannut noiden kahden sukurutsaista suhdetta. Olkoonkin pikkuserkuksia ja lain edessä mahdollista, mutta tuommoiset suvut, jotka ovat tiiviisti yhdessä, ovat kasvaneet lähes sisaruksellisessa suhteessa. Puistatus.
Muutenkin he ovat aina tuoneet toisistaan mahdollisimman huonot piirteet esille. Jatkuvaa tappelua ja konstailua. Eikä oikein henkilökemiatkaan ole toimineet.
Cain ja Moira ovat täydellinen pari. Niissä on paljon samaa ja Moira on saanut Cainista rehdimmän ja pehmeämmät puolet esille. Näiden välillä on kemiaa. Seksiäkin. Aika kuumasti Cain katteli, kun Moira lehahti paikalle juhlavaatteissaan...
Tulevat tapahtumat kismittää jo nyt.
Vierailija kirjoitti:
Ja minä en muuten enää ole pitkään aikaan muistanut, kumpi onkaan Leon oikea isä, Marlon vai Paddy.
Marlon. Marlon ja Rhona seurusteli kun Rhona ja Paddy rakastui. Aloitettuaan Paddyn kanssa huomasi olevansa Marlonille raskaana.
Vierailija kirjoitti:
Cain on ottamassa enemmän valtaa Dinglejen päänä ja Charitysta leivotaan uutta matriarkkaa. Ei, ei, ei.
Mä olen aina vihannut noiden kahden sukurutsaista suhdetta. Olkoonkin pikkuserkuksia ja lain edessä mahdollista, mutta tuommoiset suvut, jotka ovat tiiviisti yhdessä, ovat kasvaneet lähes sisaruksellisessa suhteessa. Puistatus.
Muutenkin he ovat aina tuoneet toisistaan mahdollisimman huonot piirteet esille. Jatkuvaa tappelua ja konstailua. Eikä oikein henkilökemiatkaan ole toimineet.
Cain ja Moira ovat täydellinen pari. Niissä on paljon samaa ja Moira on saanut Cainista rehdimmän ja pehmeämmät puolet esille. Näiden välillä on kemiaa. Seksiäkin. Aika kuumasti Cain katteli, kun Moira lehahti paikalle juhlavaatteissaan...
Olen samaa mieltä Cainista ja Charitysta, ei käy yksiin heillä. Ikävät puolet luonteista korostuu ja molemmat tarvitsevat rauhallisemman ja tyynemmän kumppanin.
Siis 3 vauvaa tulossa Chas lokakuu, Maya joulukuu alku ja Victoria 1.1.20 ja nyt tuleva spoiler yksi taas ehkä raskaana. Tracy. Tuottajat ovat seonneet täysin sekarotuisuuteen jos pitää paikkansa. Globalisti feministinen vasemmistolainen vääristynyt ja sairas maailman kuvan edistäminen 1. tärkeintä. Juonet surkeita,mokia kuvauksissa. v2014 2017 palkintoja,hyviä näyttelijöitä läsikirjoituksia jne hyviä sitten vaihtui 3 naisen sillinhajuun,sontaan.
Vierailija kirjoitti:
Niin kismittää minuakin. Nimittäin se, että Cain ei ollut ainoa joka kuumasti katteli Moiraa juhlavaatteissaan. Nate kehui Moiran ulkonäköä ensin. Nate ilmeisesti pitää itseään vanhemmista naisista, kun yökerhossakin kaikista naisista iski juuri Rhonaa. Ei sillä että Rhonakaan näyttäisi nuoremmat miehet haittaavan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin kismittää minuakin. Nimittäin se, että Cain ei ollut ainoa joka kuumasti katteli Moiraa juhlavaatteissaan. Nate kehui Moiran ulkonäköä ensin. Nate ilmeisesti pitää itseään vanhemmista naisista, kun yökerhossakin kaikista naisista iski juuri Rhonaa. Ei sillä että Rhonakaan näyttäisi nuoremmat miehet haittaavan.
Jep. Se Naten kommentti kyllä paljasti aivan liikaa tulevasta.
Toisaalta söpöä noin äkkisiltään pääsi vaan suusta, kun Cainkin oli "heyy, i`m right here!" :D Silti, silti.. Ja muutenkin Nate pörrää koko ajan kyselemässä Moiralta, onko kaikki hyvin.. Näinkin uudeksi tyypiksi, aivan liian lähellä.
hannahmätty ja nate 2 vastenmielintä,hahmoa mitä sarjassa on ollut ikinä..kaikki tehdään ankeasti huonolla tavoilla jolla halutaan vaikuttaa ihmisten mielialaan.lisa siansonnassa jne..
Miksei Kyle koskaan reagoi, kun hänelle kerrotaan jotain merkittävää?
Vierailija kirjoitti:
Miksei Kyle koskaan reagoi, kun hänelle kerrotaan jotain merkittävää?
en tykkää arvostella lapsia mutta voisi varmaan kokeilla toista pikku poikaa. vaikka tämä nykyinen muistuttaa kivasta Cainia.
Vierailija kirjoitti:
Epäsuosittu mielipide: en ole koskaan tykännyt Cainista ja Moirasta parina. Olen sitä mieltä, että Charity olisi Cainille se oikea, mutta tätä yhteenpaluuta tullaan tuskin enää koskaan näkemään, koska some-kansa on jostakin käsittämättömästä syystä hullaantunut niin Cain&Moira- kuin Charity&Vanessa-parituksiin.
Minulla vielä epäsuositumpi: olisin halunnut että Cain ja Harriet olisivat pysyneet yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Kovin usein Emmerdaleen tullut uusi hahmo on yllättäen jonkin vanhan hahmon salattu lapsi/isä/äiti.
Tässä on, ainakin haastatellun käsikirjoittajan mukaan (oli jommassa ip-lehdessä jokin vuosi sitten), kyse siitä että tuodaan sivuhahmo sarjaan hetkeksi ja katsotaan mitä katsojat tuumaa. Jos hahmosta tykätään, keksitään sopiva tarina. Näin kävi kuulemma Rossille.
Vierailija kirjoitti:
ihana nähdä Cainin pehmeä puoli Bellen kanssa. Faith ja Bear puolestaan alkaa ärsyttää yhä enemmän.
Älä huoli, faith lähtee sarjasta talvella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mayan lapsi ei ole Davidin.
Miksi jankkaat? Fantasioitko että lapsi olisi vauvan isä?
Koska se on Liamin! Liam väärentää tuloksen jotta David näyttäisi olevan isä mutta kun ei ole! Odota tulevia jaksoja ja katso niin näet tämänkin ihmeen.
Älä viitsi, seuraan jaksoja brittien tahtiin ja myös vihjauksia tulevista jaksoista. Missään en ole törmännyt tuohon väitteeseen kuin tällä palstalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mayan lapsi ei ole Davidin.
Miksi jankkaat? Fantasioitko että lapsi olisi vauvan isä?
Koska se on Liamin! Liam väärentää tuloksen jotta David näyttäisi olevan isä mutta kun ei ole! Odota tulevia jaksoja ja katso niin näet tämänkin ihmeen.
Googlen perusteella ei ole vielä tällaista tapahtunut Briteissä nähtävissä jaksoissa. Mutulla tuntuisi, että Liam mieluummin kasvattaisi biologisen lapsena itse kuin valehtelisi tällaisesta asiasta.
Lainaamasi on varmaan näitä jotka uskoo viivästyneeseen raskauteen. Lapsi syntyy loppuvuodesta 2019 (marras-joulukuun taite?), jolloin Maya on ollut jo kuukausia Liamista kun Theo on saanut alkunsa (maaliskuun alussa meni Jacobin kanssa ekan kerran sänkyyn, samoihin aikoihin oli ”sillai” Davidin kanssa, ettei herätä epäilyksiä). Joko raskaus kesti ainakin vuoden (Frendeissä Phoebe(?) taisi olla raskaana vuoden, mutta Emmerdalessa ovat tarkempia) tai sitten on tapahtunut vielä kaunareitakin kierompi salaliitto... 🙄
Dr phil -ohjelmassa oli muuten nainen joka oli mukamas ollut raskaana jo oliko toista tai kolmatta vuotta, kuulemma kuusi sikiötä, joiden sykkeen kuuli dopplerilla. Ei meinannut uskoa ennen kuin dr phil pisti ultraan, eikä ultraaja löytänyt mitään. Googleen delayed pregnancy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Epäsuosittu mielipide: en ole koskaan tykännyt Cainista ja Moirasta parina. Olen sitä mieltä, että Charity olisi Cainille se oikea, mutta tätä yhteenpaluuta tullaan tuskin enää koskaan näkemään, koska some-kansa on jostakin käsittämättömästä syystä hullaantunut niin Cain&Moira- kuin Charity&Vanessa-parituksiin.
Minulla vielä epäsuositumpi: olisin halunnut että Cain ja Harriet olisivat pysyneet yhdessä.
Oi että! Minustakin Cainin ja Harrietin suhteessa oli jännä vivahde, toinen on kriminaali ja toinen pappi. Tosin se suhde taisi pysyä salassa. Mutta on kiva, kun Cain vielä huolehtii Harrietin voinnista ja kysyy kuulumisia. Tykkäsin parista.
Kovin usein Emmerdaleen tullut uusi hahmo on yllättäen jonkin vanhan hahmon salattu lapsi/isä/äiti.