Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Emmerdalessa

Vierailija
18.01.2015 |

Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D

Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?

Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.

Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?

Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?

-Kaisa-

Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (44653)

Vierailija
40941/44653 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi etukäteen kotona puhuttiin niin paljon vankilasta kun melko varmaan tiedettiin, että noin nuori joutuu nuorisokotiin. Itse en puhuisi vankilasta missään nimessä tuossa tilanteessa. Sehän olisi todella pelottavaa. Vaan nimenomaan, että ei joudu vankilaan.  

Paddyn ja Chasin suukko ei edes ollut kunnon suudelma. Miksi nostetaan tuollainen kohu. Olisi riittänyt, että keskenään juttelevat, että tilanteesta johtuva. Kukaan siitä ei olisi ulospäin puhunut kun ei edes tiennyt. Mandylle olisi sanonut, että lohdutti ja rohkaisi Chasia. Mitä tuo kertominen edes palveli. Kun Paddylla tuskin aikomus pettää. 

Vierailija
40942/44653 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin vaikea uskoa, että kaikista maailman ihmisistä Charity Dingle, joka on tehnyt vaikka mitä ilman suurempia omantunnon tuskia tai katumusta kärsii nyt masennuksesta ja ahdistuksesta sekä vastaavasta. 

Kieltämättä Charityllä on paljon elämän kokemusta. Myös sieltä lain väärältä puolelta. Hänkin on kuitenkin vaan ihminen. Nyt jotenkin tuli raja vastaan. Psyyke ei enää kestänyt. Ihan ymmärrettävää minusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
40943/44653 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äidin pikku enkeli Angelica lähti sitten nuorisokotiin ja Chas (joka pussasi Paddyä) lähti leikkaukseen eli siinä tuli iso lovi kylän väkilukuun.

Angelica sai tuomion myös autovarkaudesta ja kortitta ajosta. Kathy ei mitään.

.

Vierailija
40944/44653 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Emmendalessa jostain pikkujutusta kohkataan ja sitten taas tärkeät asiat vaietaan tai lusmuillaan. Niin, se tietysti kuuluu sarjan kuvioon, mutta ärsyttää joskus. 

Vierailija
40945/44653 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi Emmendalessa jostain pikkujutusta kohkataan ja sitten taas tärkeät asiat vaietaan tai lusmuillaan. Niin, se tietysti kuuluu sarjan kuvioon, mutta ärsyttää joskus. 

Mua ärsyttää tällä hetkellä se Paddyn ja Charityn pususta vouhotus. Eihän se ole ihan ok mutta Chas pelkäsi kuolevansa ja sitten lyhyesti pussasivat. Nyt sitten Paddy puhuu jo suudelmasta. Ensin Mandylle, sitten faijalleen. Saa nähdä mihin sfääreihin toikin tapaus taas paisuu.

Vierailija
40946/44653 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äidin pikku enkeli Angelica lähti sitten nuorisokotiin ja Chas (joka pussasi Paddyä) lähti leikkaukseen eli siinä tuli iso lovi kylän väkilukuun.

Angelica sai tuomion myös autovarkaudesta ja kortitta ajosta. Kathy ei mitään.

.Kertoo selvää kieltä Hottenin tuomiistuimen ammattitaidottomuudesta.

Vierailija
40947/44653 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin vaikea uskoa, että kaikista maailman ihmisistä Charity Dingle, joka on tehnyt vaikka mitä ilman suurempia omantunnon tuskia tai katumusta kärsii nyt masennuksesta ja ahdistuksesta sekä vastaavasta. 

Ei ollut ennen tappanut ketään.

Vierailija
40948/44653 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi etukäteen kotona puhuttiin niin paljon vankilasta kun melko varmaan tiedettiin, että noin nuori joutuu nuorisokotiin. Itse en puhuisi vankilasta missään nimessä tuossa tilanteessa. Sehän olisi todella pelottavaa. Vaan nimenomaan, että ei joudu vankilaan. 

No eroa ei välttämättä ole noiden kahden osalta. Vankila oli mahdollinen alussa.

Vierailija
40949/44653 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua ärsyttää tällä hetkellä se Paddyn ja Charityn pususta vouhotus. Eihän se ole ihan ok mutta Chas pelkäsi kuolevansa ja sitten lyhyesti pussasivat. Nyt sitten Paddy puhuu jo suudelmasta. Ensin Mandylle, sitten faijalleen. Saa nähdä mihin sfääreihin toikin tapaus taas paisuu.

Tääkin juuri ärsyttää. Miksi Paddy puhuu Mandylle suudelmasta kun oli lyhyt pusu. Tuossa asiassa ei nyt olisi kannattanut liioitella. No, ehkä Paddy pelästyi kun sanoi rakastavansa Chasia niin pusukin toi huonon omatunnon lisäksi. Ehkä oli hänelle isompi asia kuin olikaan. Ai, se puhui jo faijalleenkin, menikin ohi minulta. Tyypillistä tämä juuri, pikkuasioita levitellään. 

Vierailija
40950/44653 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eroa ei välttämättä ole noiden kahden osalta. Vankila oli mahdollinen alussa.

Olikohan, ja vaikka olisikin, niin silti ei olisi pitänyt niin paljon vankilaa puhua vaan hiukan myös itse ottaa selvää mitkä olivat vaihtoehdot. Minusta vankila ja nuorisokoti ovat eri. Vankilassa on aikuisia ja vaikka mitä rikollisia.  Mielestäni yhtään eivät vanhemmat itse selvittäneet vaan paniikissa hokivat vankilaa toisilleen ja Angelille tämän tästä.  Jopa vuosista puhuivat. 

Vierailija
40951/44653 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olikohan, ja vaikka olisikin, niin silti ei olisi pitänyt niin paljon vankilaa puhua vaan hiukan myös itse ottaa selvää mitkä olivat vaihtoehdot. Minusta vankila ja nuorisokoti ovat eri. Vankilassa on aikuisia ja vaikka mitä rikollisia.  Mielestäni yhtään eivät vanhemmat itse selvittäneet vaan paniikissa hokivat vankilaa toisilleen ja Angelille tämän tästä.  Jopa vuosista puhuivat. 

Ensi alkuun vanhemmat yrittivät pitää Angelican erossa koko jutusta ja sen jälkeen on sitten menty ns- pää viidentenä jalkana tähän pisteeseen.

Vierailija
40952/44653 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensi alkuun vanhemmat yrittivät pitää Angelican erossa koko jutusta ja sen jälkeen on sitten menty ns- pää viidentenä jalkana tähän pisteeseen.

Ainahan Emmessä panikoidaan pikkuasioista ja todellisia vääryyksiä vähätellään.

Vierailija
40953/44653 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Charityn porukan ryhmähali oli aika kiva.

Se taas ei ollut uskottavaa, että Charity olisi nukkunut sohvalla 12h putkeen, pää istuvan Macin sylissä.

Siellä halinipun keskellä Charityn ilme oli lopuksi tulkittavissa monella tavalla.

Vierailija
40954/44653 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerry oli Kerry ja Aarin ei ilmeisesti jaksanut kuunnella puheita äitinsä leikkauksesta.

Vierailija
40955/44653 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama silloin kun Charity oli Vanessan kanssa ja pussasi Mackia. Älytön kouhkaus jostain pususta.

Vierailija
40956/44653 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä on niin väärin että Angelica sai vain rangaistuksen koska oli kuski. Koko ajelu oli Cathyn idea. 

Vierailija
40957/44653 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä oli väärin että vain Angelica sai rangaistuksen vaikka koko ajelu oli Cathyn idea.

Vierailija
40958/44653 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä on niin väärin että Angelica sai vain rangaistuksen koska oli kuski. Koko ajelu oli Cathyn idea. 

Angelican suurin synti oli että hän ei heti tunnustanut ajaneensa vaan yritti vierittää syyt Cathyn niskaan. Ja sitten vielä vielä vanhemmat kannustivat tähän, nekin pitäisi rangaistaa.

Vierailija
40959/44653 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä oli väärin että vain Angelica sai rangaistuksen vaikka koko ajelu oli Cathyn idea.

"Vain rangaistuksen" mitä muuta sen olisi pitänyt saada?

Vierailija
40960/44653 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Vain rangaistuksen" mitä muuta sen olisi pitänyt saada?

Vain rangaistuksen ja vain Angelica ovat kaksi eri asiaa.

Ketju on lukittu.