Miksi Emmerdalessa
Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D
Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?
Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.
Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?
Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?
-Kaisa-
Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)
Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (43507)
Joo Cameron kyllä ärsyttää ja se kun kukaan ei epäile mitään! Liian surulliseksi mennyt hyvä sarja. Vain itkua, sairautta, murhaa. :(
Millonkohan selvii että se rachelin vauvan isä selviää muille?
Miksi kukaan ei enää muista/kaipaa Alexia, tai ikinä edes ihmettele mihin se katos?
Cameron tappaa vielä kerran...haa!
Saisi kyllä tuo Cameronin touhu jo tulla päätökseen.
Tuo lasten näkymättömyys on kyl ihmetyttäny usein. Viimeksikin kun Sarah oli isänsä luona, ei pikkuista edes mainittu. Ilmeisesti nukkuu paljon!? Eikä Debbie kyllä näe lapsiaan yhtään.
Ja tuo just että kahvilassa ja pubissa pystyy kuka vaan työskentelemään ilman minkäänlaista koulutusta tai edes perehdytystä.
Niin ja tuo Archien isä-valhe alkaa saada jo uskomattomia mittoja. Voisko joku nyt vaan möläyttää sen koko totuuden!
Oisko jotain kuvakaappausta niistä portaista? :D mä en ole lainkaan huomannut!
Olen lukenut juonipaljastuksia mutta en kerro xD
Kauan siihen menee että Cameron tappaa uudestaan ja saadaan se juonikuvio päätökseen? Vähän junnaa se nyt.
Onko Debbie hymyillyt kertaakaan? Mielestäni ei, ei ainakaan aidosti.
Miten nuo jaksaa elää? Kaikki ovat aina pahalla tuulella ja huutavat.
Ainoa poikkeus on se isonenäinen Bob joka puhuukin kuin sirkuspelle ilmeillen. :D
Hei, kai David ja Alicia päätyy yhteen? Milloin toi Archien isä-kuvio paljastuu?? Kellään tietoa?
Edna on varmaan 100v ja elää vielä
[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 07:20"]Moiralla ja cainilla tuntuu sellainen sähkö heidän välillä, täytyy myöntää että aikas hyvä pari olisi siviilissäkin. Ja miten se cainin vaimo siviilissä, se eläinlekurina oleva Rhona katsoo moiraa aina kieroon kun on Caininkanssa. Mustisko?
[/quote]
Se on oikeesti Cainin näyttelijän vaimo:)
Musta tuntuu että kohta se Alex löydetään sieltä metsästä, kuka sen ikinä nyt ostaakaan. Debbiestä on tullut kunnon bitch! En oo ikinä tykänny siitä mut nyt se on ihan kamala..
Moira on niin rakastunut Cainiin, siksi on hänen kanssaan ja petielämä on kai aika täydellistä heillä.
Mä ihmettelin myös Rachelin Archien tummuutta, vaikka äitikin on aika tumma.
Mua ärsyttää, kun asiat junnaavat paikalla. Cameron vain tappaa ihnmisiä eikä jää kiinni niistä. Kamalan pitkä aika kuluu ennen kuin tunnustaa. Moni muukin asia van jää huomatta. Peni kylä täynnä ihmisiä eikä huomata, kun joku murhailee porukkaa.