Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi Emmerdalessa

Vierailija
18.01.2015 |

Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D

Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?

Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.

Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?

Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?

-Kaisa-

Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (44653)

Vierailija
38561/44653 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, voisko joku valaista mulle Aprilin ja Marlonin historiaa? Kun tämän viikon jossain jaksossa (katsoin kaikki putkeen katsomosta, en muista mikä jakso) Marlonin sanoi tavanneensa Aprilin ensimmäisen kerran, kun April oli 4-vuotias.

Olen katsonut Emmerdalea 2000-luvun alussa, sitten välissä oli erinäisistä syistä vuosien tauko, ja viime vuosina taas satunnaista sarjan seuraamista. Siksi tiedoissani on aukkoja.

Aprilin äitihän oli Donna, eikö niin? Ja hän on kuollut jossain vaiheessa. Mutta eivätkö siis olleet yhdessä Marlonin kanssa Aprilin syntyessä?

Kiitos, jos joku viitsii tätä kerrata minulle 😊

Vierailija
38562/44653 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei, voisko joku valaista mulle Aprilin ja Marlonin historiaa? Kun tämän viikon jossain jaksossa (katsoin kaikki putkeen katsomosta, en muista mikä jakso) Marlonin sanoi tavanneensa Aprilin ensimmäisen kerran, kun April oli 4-vuotias.

Olen katsonut Emmerdalea 2000-luvun alussa, sitten välissä oli erinäisistä syistä vuosien tauko, ja viime vuosina taas satunnaista sarjan seuraamista. Siksi tiedoissani on aukkoja.

Aprilin äitihän oli Donna, eikö niin? Ja hän on kuollut jossain vaiheessa. Mutta eivätkö siis olleet yhdessä Marlonin kanssa Aprilin syntyessä?

April tuli Marlonille kun Donna kuoli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
38563/44653 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Donna ja Marlon eros ja Donna muutti pois kylästä. Raskaus oli sitten vasta tullut ilmi ja saippis tapaan niistä ei tarvii kaikille kertoa.

Donna tuli takas sairastuttuaan ja näin April ja Marlon vasta tutustuivat ekoja kertoja.

Donna ehti suhteeseen Ross Bartonin kanssa. Ross ja Aprilin välille myös kehittyi lämmin suhde, kun sekin joskus vilahtaa sivulauseissa.

Vierailija
38564/44653 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan hetken kun jakso loppui ja Marlon puhui alakerrassa jonkun (???) kanssa ( en muista paikkaa) ja kamera siirtyi vintin rappusiin jossa istui pienen pieni tumma tyttö joka kuunteli salaa ja surullisen näköisenä.

Marlon ei silloin tiennyt Aprilista mitään. Olikohan Donna kuollut jo. Oli varmaan kun oli niin dramaattista.

Aprilin näyttelijä oli sama tyttö kuin edelleenkin..

Vierailija
38565/44653 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki hyökkää, varsinkin Bob, hyvin voimakkasti Cathya syyttämään...joten Angel on ajanut autoa. Ovat jossain vaiheessa vaihtaneet paikkaa Cathyn kanssa.

Miksi poliisi ei ota ratista sormenjälkiä?

Vierailija
38566/44653 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi käsikirjoittaja pitkittää kuskin vaihdon kertomista, tosielämässä se olisi huudettu heti kaikille. Tuntuu tyhmältä ja turhalta "niksiltä" koota jännitystä ? Lydia ei ollut äitinsä luona vaan jossain motellissa. Näinköhän se Yvyn isä palaa ikinä sieltä? Marlon ehtii kiintyä ja sitten taas tulee uusi menetys. Sori, ei o mun päivä

Vierailija
38567/44653 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki hyökkää, varsinkin Bob, hyvin voimakkasti Cathya syyttämään...joten Angel on ajanut autoa. Ovat jossain vaiheessa vaihtaneet paikkaa Cathyn kanssa.

Koska kyseessä ei ole poliisityötä esittelevä dokumenttisarja.

Vierailija
38568/44653 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi käsikirjoittaja pitkittää kuskin vaihdon kertomista, tosielämässä se olisi huudettu heti kaikille. Tuntuu tyhmältä ja turhalta "niksiltä" koota jännitystä ? Lydia ei ollut äitinsä luona vaan jossain motellissa. Näinköhän se Yvyn isä palaa ikinä sieltä? Marlon ehtii kiintyä ja sitten taas tulee uusi menetys. Sori, ei o mun päivä

Draamaa, tyttö saan isän myöntämään että sinä olisit saanut mieluummin mennä🥹

Vierailija
38569/44653 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska Hottenin poliisi ei osaa selvittää rikoksia.

Vierailija
38570/44653 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne ei oo vielä tajunnut, että pitäis ottaa. Maltti on valttia tuumaa paikallinen poliisi.

Vierailija
38571/44653 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja miksi sillä tytöllä ei ole asianajajaa joka vaatisi sormenjälkien ottamista? Missä Ethan kun tarvitaan?

Vierailija
38572/44653 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja miksi sillä tytöllä ei ole asianajajaa joka vaatisi sormenjälkien ottamista? Missä Ethan kun tarvitaan?

Ei siinä asianajajat paljon auta kun sukulaiset tappelee  syyllisyydestä.

Vierailija
38573/44653 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitääkö katsojan siis tietää etukäteen milloin joku kuolee, että osaa sitten olla oikeaan aikaan telkkarin äärellä? Minä ainakin katson joka päivä enkä vain silloin jos on huhuttu, että jotain jännää tapahtuu.

Kyllä tai sitten ohjelman mainoksista (no täälllä ei Emmerdalea mainosteta) tai sitten lukemalla päivän lehdistä/nettisivuilta sarjan tapahtumista ko. päivänä (tai etukäteen kuten täällä Iltapäivälehdissä on juonipaljastuksia esim. Salatuista elämistä).

Vierailija
38574/44653 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska semmoista käytäntöä ei ole olemassa.

Eihän ne jäljet todista kuka autoa ajoi onnettomuus hetkellä.

Vierailija
38575/44653 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä lottoot missä Ethan on. Luultavasti pyllistämässä jossakin. 

Vierailija
38576/44653 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Jagobille ei löydy kylässä vertaistansa seuraa, joutuu aina vanhojen naisten kanssa puuhastelemaan. Kylän ainoa viisas ja komea poika.
Onko pojalla jäänyt rooli päälle, seurustelee oikeassa elämässäkin vanhempien tyttöjen kanssa ;)

Vierailija
38577/44653 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Draamaa, tyttö saan isän myöntämään että sinä olisit saanut mieluummin mennä🥹

Tutkittu juttu tämäkin. Jos synnytyksessä miehen pitäisi valita lapsi vai vaimo jäisi eloon, niin enemmistö miehistä valitsis vaimon.

Vaimo on tuttu ja rakas. Syntymätön vauva on miehelle tuntematon, eikä kummosta tunnesidettä ole vielä voinut luoda.

Vierailija
38578/44653 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska semmoista käytäntöä ei ole olemassa.

Eihän ne jäljet todista kuka autoa ajoi onnettomuus hetkellä.

Sulla on jääny poliisiopinnot paljon kesken. Jos nimittäin otetaan sormenjälkiä ja jos löytyy ainoastaan Cathyn niin homma on saletti.

Vierailija
38579/44653 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tiedetä onko otettu vai ei jo vai jätetäänkö ottamatta kun niitä ei kaiikissa tapauksissa oteta esim. autovarkaustapauksissa (ei ainakaan Briteissä, tiedä Suomesta) ei vaikka ryöstäjäporukka olisi saatu kiinni mutta syyte jätetään nosramatta kun ei pystytty todistamaan kuka ajoi/varasti.

Kait tämäkin saaga selvinnee kohta (tosin ed. eli Mackin kidnappaus kesti toista viikkoa).

Vierailija
38580/44653 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Donna tiesi sairastavansa ja kuolevansa sairauteen. Tuli sitten kylään tätä silmällä pitäen ja Marlon ei alkuun tiennyt , että April on hänen lapsensa.

Ross oli myös Aprilin tärkeä henkilö . Ros ja Donna seurustelivat, ( olisivat mielestäni Emmendalin kaikkien aikojen rakkauspari ).

Donna ei halunnut kuolla kitumalla, vaan järjesti tavallaan oman kuolemansa.

Ketju on lukittu.