Miksi Emmerdalessa
Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D
Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?
Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.
Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?
Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?
-Kaisa-
Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)
Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (44653)
Kikkis-fani kirjoitti:
Papin perheen ja Liamin juonet ovat selvästi tässä kohtaa tauolla. Näinhän se menee, että keskitytään tiettyihin hahmoihin jonkun aikaa ja sitten vaihdetaan. Yhdessä vaiheessa Paddy, Mandy, Char, Mack ja Chloe oli pitkään poissa.
Pappi on katsomassa tytärtään ja kylälääkäri lomalla joten kukaan ei voi kuolla. Chloe oli poissa pari viikkoa koska oli sairaalassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketä veikkaatte uudeksi majatalon pitäjäksi Bobin kaveriksi nyt kun Nicola myy osuutensa. Voisiko Leyla laajentaa bisnestään, hänhän kävi jo katsastamassa paikkoja aiemmin aikoen ruveta tekemään yhteistyötä majatalon kanssa.
Dingleillä tuskin kiinnostusta eli jäljelle ja Kim ja Eric joista jälkimmäisellä on Parkinsonin tauti eli oikeustoimikelpoisuus on siinä ja siinä.
Kim? Jos sieltä Dubain reissuilta ehtii.
Vierailija kirjoitti:
On kyllä hurjan kauan mennyt tämä sarja
52vuotta
Oon katsonut tätä vasta pari vuotta kun jäin eläkkeelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
52vuotta
Oon katsonut tätä vasta pari vuotta kun jäin eläkkeelle.
Aika vähän aikaa oot katsellut. Eikä sarja Suomessa ole tuota viittäkymmentäkahta vuotta pyörinytkään. Mutta vuosikymmeniä kumminkin.
Vierailija kirjoitti:
52vuotta
Niin,Englannissa,mut Suomessa ehkä jotain 25v
Vierailija kirjoitti:
52vuotta
Feikkasiko Chloe sen pyörtymisen kun tajusi, että Mack haluaa puhua "vakavia"? Ja keksikö myös sen, että pitää vuoden loppuun asti ottaa rennosti, ettei Mack lähde?
Kikkis-fani kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eeeeiiiii ! Eihän sinne kohta ketään jäis jäljelle
Jäisi sinne Dinglejä (ns. vauvasta (Eve) vaariin (Cain), Goskirkkejä, Kingejä, Hopeja ja muita.
Joita myös osa inhoaa ja haluaa pois. Onneksi ei katsojien yökkäilyt vaikuta, ainakaan suomalaisten. Onko pakko katsoa jos niin oksettaa?😄
Musta on outoa, että ihmiset ei kestä epämiellyttäviä hahmoja ja kaikkien pitäisi olla hyviä tyyppejä. Mitä järkeä siinä olisi? On hyvä, että on erilaisia ihmisiä, ihan niin kuin todellisessa elämässäkin. On valinnanvaraa, niin jokaisella on joku hahmo josta tykätä ja joku josta ei niin välitä.
Ei kai kukaan vaadi, että kaikki olis kivoja tyyppejä mutta kun olis edes yksi.
Vierailija kirjoitti:
Kikkis-fani kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jäisi sinne Dinglejä (ns. vauvasta (Eve) vaariin (Cain), Goskirkkejä, Kingejä, Hopeja ja muita.
Joita myös osa inhoaa ja haluaa pois. Onneksi ei katsojien yökkäilyt vaikuta, ainakaan suomalaisten. Onko pakko katsoa jos niin oksettaa?😄
Musta on outoa, että ihmiset ei kestä epämiellyttäviä hahmoja ja kaikkien pitäisi olla hyviä tyyppejä. Mitä järkeä siinä olisi? On hyvä, että on erilaisia ihmisiä, ihan niin kuin todellisessa elämässäkin. On valinnanvaraa, niin jokaisella on joku hahmo josta tykätä ja joku josta ei niin välitä.
Ei kai kukaan vaadi, että kaikki olis kivoja tyyppejä mutta kun oli
Kyläpoliisi on lupsakka, siitä pitävät kaikki(sarjan hahmot + katsojat).
Mä luulen et chloe vetää nyt roolia. Feikkas pyörtymisen ja muka haluaa olla mckensien kans. Tää on siltä joku juoni vaan ennenku häippäsee?
Mitä sinä tekisit Rhonan asemassa?
Kylläpä Jacob ja Victoria nopeasti tunnustivat rakkaudet toisilleen. Ovat tapailleet mitä, viikon?
Jacob on kyllä oudon kiinnostunut samoista naisista kuin isänsä.
Vierailija kirjoitti:
Jos mahdollista saada huoltajuus osittain itselle niin silleen tekisin. Lapsihan olisi myös minun. Ja turha tulla sanomaan että sehän on vaan biologiaa, ei olisi mulle. Se että Rhona on aikoinaan Gusin kanssa halunnut lapsen ei liity uuteen vaimoon mitenkään eikä ole hänen lapsensa millään muotoa. Rikos tuo on, varastaminen ja petos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mahdollista saada huoltajuus osittain itselle niin silleen tekisin. Lapsihan olisi myös minun. Ja turha tulla sanomaan että sehän on vaan biologiaa, ei olisi mulle. Se että Rhona on aikoinaan Gusin kanssa halunnut lapsen ei liity uuteen vaimoon mitenkään eikä ole hänen lapsensa millään muotoa. Rikos tuo on, varastaminen ja petos.
En osaa vaststa tähän.
Asuuko Lydia vielä Kartanossa? Eipä näkynyt vauvajuhlissa
Olipas vähän väkeä vauvajuhlissa. Eikö Dawnilla ole muita naistuttuja?
Vierailija kirjoitti:
En tiedä. Puolet vauvan geeneistä on exältä. Toisaalta puolet Rhonalta, mutta ei hän tätä lasta halunnut tai aikonut synnyttää. Kinkkinen tilanne.
Vierailija kirjoitti:
Kikkis-fani kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai kukaan vaadi, että kaikki olis kivoja tyyppejä mutta kun oli
Ja katsot sarjaa, koska...
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä Jacob ja Victoria nopeasti tunnustivat rakkaudet toisilleen. Ovat tapailleet mitä, viikon?
Jacob on kyllä oudon kiinnostunut samoista naisista kuin isänsä.
Eikä Jacob ole kovin empaattinen tulevaksi lääkäriksi, kun pystyy tekemään tuollaista. Victoriakin on isänsä entinen naisystävä jota kohtaan Davidilla on vielä tunteita. Jotain perverssiä siinä pojassa on.
Robney, Bernice ja Nicola kohtaukset oli parasta pitkään aikaan. Dianea vaan tuli ikävä.
Oon aina ajatellut että Robney tykkää enemmän Nicolasta prinsessastaan. Asuu tämän luona ja on ollut aina hänen elämässään mukana
Mutta kun Nicola syytti että Robney suosii Berniceä niin tämähän on totta. Taitaa hyvitellä Bernicelle että häipyi kun tämä oli lapsi. Kommentti Berniceä pitää puolustaa kun hän aina mokaa oli ihan paras.
Dingleillä tuskin kiinnostusta eli jäljelle ja Kim ja Eric joista jälkimmäisellä on Parkinsonin tauti eli oikeustoimikelpoisuus on siinä ja siinä.