Miksi Emmerdalessa
Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D
Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?
Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.
Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?
Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?
-Kaisa-
Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)
Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (44653)
Mä luulen, et toi Craig on niin 'sokea' ihastuksessaan Lydiaan, ettei tavallaan koe tehneensä mitään väärää. Lydia kuuluu hänelle. Mutta Lydia myös käytöksellään vaikuttaa katuvalta. Ei pelkästään rikoksen uhrilta. Ja hukkasi vaatteet, ei kertonut kellekään...
Tuohan on tyypillinen menestyvän miehen puolustus sopimattomiin lähentelyihinkin: kuka naista uskoisi? Sana sanaa vastaan...
Jospa Lydia on valmis kertomaan myös Samille mitä on tapahtunut. Sai kuitenkin sanottua Craigille suoraan, minusta oli merkki, että salailu loppui nyt. Tästä nousee varmaan aikamoinen myrsky nyt Dinglelöillä ja Craigia ei pelasta mikään eikä kukaan.
Vierailija kirjoitti:
Mä luulen, et toi Craig on niin 'sokea' ihastuksessaan Lydiaan, ettei tavallaan koe tehneensä mitään väärää. Lydia kuuluu hänelle. Mutta Lydia myös käytöksellään vaikuttaa katuvalta. Ei pelkästään rikoksen uhrilta. Ja hukkasi vaatteet, ei kertonut kellekään...
Tuohan on tyypillinen menestyvän miehen puolustus sopimattomiin lähentelyihinkin: kuka naista uskoisi? Sana sanaa vastaan...
Graig on seinähullu, kiusaa naisen hengiltä. Tai pääsee itse hengestään, kun Lydia sekoaa täysin.
Vierailija kirjoitti:
On mennyt totaalisesti maku koko sarjaan. Tuo Lydia-case varmaan jatkuu maailman tappiin. Kyllä voi nainen olla typerä, heti olis raiskauksen jälkeen pitänyt paeta paikalta ja ilmoittaa poliisille. Mutta ei, tämäpä antaa kyydittää Craigin kotiinsa. Sitten alkaa perheestä eristäytyminen, itkeskely ja kaukaisuuksiin tuijottelu. Ei kukaan normaali ihminen noin käyttäydy.
Tuo Cathy on myös maailman rasittavin, olis pysynyt siellä minne lähtikin, prkl! Ja eiköhän taas kehitellä kolmiodraamaa isän ja pojan ihastuttua samaan naiseen.
Ei jatku kumpikaan juonikuvio niin kauaa vaan päättyvät ennen vuoden loppua.
Vierailija kirjoitti:
Miten Craig ei ole vielä vankilassa???????????????????????
Ai mistä? Lydia ei ole ainakaan kertonut kellekään. Ähkii ja voihkii mutta ei puhu poliisille eikä läheisille mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai mistä? Lydia ei ole ainakaan kertonut kellekään. Ähkii ja voihkii mutta ei puhu poliisille eikä läheisille mitään.
Näinkö unta? Eikös Lydia käynyt voihkimassa jonku virkapukuisen naisen pakeilla?
Vierailija kirjoitti:
Näinkö unta? Eikös Lydia käynyt voihkimassa jonku virkapukuisen naisen pakeilla?
Kävi mutta ei kertonut tarkempia tietoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävi mutta ei kertonut tarkempia tietoja.
Tää jääny multa näkemättä, mitä tapahtui?
Mun mielestä Marlonilla on pikkasen taas haaveet laukalla. Hän on pienen kylän pubissa kokkina, puolivillaisella voinnilla ja haaveilee sous videestä.
Olis nyt treenannut kattilalla ja mittarilla. Yleensäkin, että mitä ruokaa tuo sitten tekis? Menu näyttää olevan juurikin pubimättöä, ei edes gastropubiruokaa.
Gail lähti tapaamaan ekaa kertaa sitä naista kesken työpäivän kylän liepeille, krapuloissaan. Selkeesti antanut lapsen adoptioon joskus ja nyt oltais varaosia vailla. Outoa hiippailuja luvassa.
Lydia ja Graig kävi suht kovaäänistä keskustelua Kartanolla. Odotin koko ajan, että joku pompsahtaa esiin, kun on kuullut mitä Graig teki.
Gabby, Kim, Dawn, Billy tai Will napannut Graigi kraivelista ja moiccu.
Ei arpaonnea tällä kertaa. Karmeissa ei kuuntelijoita.
Vierailija kirjoitti:
Lydia ja Graig kävi suht kovaäänistä keskustelua Kartanolla. Odotin koko ajan, että joku pompsahtaa esiin, kun on kuullut mitä Graig teki.
Gabby, Kim, Dawn, Billy tai Will napannut Graigi kraivelista ja moiccu.
Ei arpaonnea tällä kertaa. Karmeissa ei kuuntelijoita.
Minäkin olin ihan varma, että kohta pelmahtaa joku joka kuuli kaiken, jossakin kolossa lapsen itkuhälytin auki.
Vierailija kirjoitti:
Mutta missä Gain ja Galeb?
En tiedä noista mutta veljekset Cain ja Caleb tulevat takaisin n. 10 päivän päästä (tai ainakin toinen tulee).
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä Marlonilla on pikkasen taas haaveet laukalla. Hän on pienen kylän pubissa kokkina, puolivillaisella voinnilla ja haaveilee sous videestä.
Olis nyt treenannut kattilalla ja mittarilla. Yleensäkin, että mitä ruokaa tuo sitten tekis? Menu näyttää olevan juurikin pubimättöä, ei edes gastropubiruokaa.
Gail lähti tapaamaan ekaa kertaa sitä naista kesken työpäivän kylän liepeille, krapuloissaan. Selkeesti antanut lapsen adoptioon joskus ja nyt oltais varaosia vailla. Outoa hiippailuja luvassa.
No joskus, vuonna 2010 lyhyen suhteen Ryanin kanssa jälkeen, ei tuommoisia "piikkujuttuja" voi tvssä näyttää.
Vierailija kirjoitti:
Tää jääny multa näkemättä, mitä tapahtui?
Meni ilmeisesti Hottenin kyttälaitokselle ja teki ilmoituksen raiskauksesta ja jutteli jonkun aikaa naiskonstaapelin kanssa muttei kertonut kuka, milloin ja missä ja lopulta lähti kotiin käyntikortin kanssa mutta heitti sen roskikseen myöhemmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Cathyn suunnitelmassa ei ole päätä, ei hätnää. Jos siis tosissaan aikoo hankkiutua raskaaksi vain päästäkseen oireistaan eroon, koska entäs sitten kun vauva syntyy ja oireet mitä luultavimmin palaavat, aikooko taas hankkiutua raskaaksi, ja sen jälkeen uudestaan ja uduestaan.
Kyllä tai kunnes isä suostuu leikkaukseen.
Ei kyse edes ole isän suostumuksesta. Tarvis lakimuutoksen.
Klinikka joka löytyi jenkeistä, tuskin on laillinen. Jos onkin, niin ei kuulu minkään vakuutuksen piiriin, niin loppusumma olisi miljoonia. Siksipä sairaanhoitajan luottokortti ei toiminut. No, kun ei ollu katetta. Kelläpä olisi. Konsultointikin maksanee kymppitonneja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voihki vaan. Ei kertonut miksi ja kuka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Graig on seinähullu, kiusaa naisen hengiltä. Tai pääsee itse hengestään, kun Lydia sekoaa täysin.
Graig on kyllä tehty hulluksi. Samalla kaavalla, kuin aikaisemmat sarjaan palaavat tyypit ovat tavalla tai toisella lopulta kieroja ja sairaita.. Koko ajan tavalla tai toisella Graig on Lydian kimpussa. Mut miks Lydian piti tukkia sinne toimistoon takaisin siivoamaan, kun otti jo koparit?
Olen nyt seurannut aktiivisesti noin 2,5v putkeen. Taisi tulla joku kiintiö vastaan ja ähky iski. Ajattelin seurata jatkossa ehkä kolme jaksoa viikossa, hyvin pysyy kärryillä tuolla keinoin ja isot juonenkäänteet tietää vuodeksi eteenpäin muutenkin.