Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Emmerdalessa

Vierailija
18.01.2015 |

Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D

Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?

Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.

Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?

Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?

-Kaisa-

Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (44653)

Vierailija
31861/44653 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä taas toivon Liamille, että saisi nyt rauhassa pitää hauskaa Wendyn kanssa, kun on vihdoinkin löytänyt elämäänsä jotain kivaa. Liam on joutunut kokemaan liian kovia.

Bobin sydän särkyy joten enpä tiedä. Jotenkin inhottavaa lääkäriltä, tai keneltä vaan toimia noin.

Vierailija
31862/44653 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä taas toivon Liamille, että saisi nyt rauhassa pitää hauskaa Wendyn kanssa, kun on vihdoinkin löytänyt elämäänsä jotain kivaa. Liam on joutunut kokemaan liian kovia.

Bobin sydän särkyy joten enpä tiedä. Jotenkin inhottavaa lääkäriltä, tai keneltä vaan toimia noin.

Wendy osoittautui epäluotettavaksi elämänkumppaniksi, ja vaikka olen hänestä tykännytkin, niin ihan oikein hänelle jos Liamilla onkin ollut suhde (tai yhä on) jonkun muun kanssa ja tuloksena vauva, siis tuore tapaus! Siinäpähän hoitsu saa kokea mitä on petetty olo. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31863/44653 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näinköhän. Eihän se Bobkaan niin puhdas pulmunen ole ollut, vaikkei nyt paneskelu asteelle ole Bernicen kanssa edennyt.

Mä en ole jotenkin kokenut, kummankaan toimivan väärin.. vaikka onhan ne, Bob ja Wendy. En ymmärrä miksi olen niin höveli ollut tällä kertaa. Jopa rupes ärsyttämään Victoria.

Vierailija
31864/44653 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mutta onhan se Liam 😄😘

Olisi ollut kivaa arvailla kuka työnsi Calebin kalliolta, etsiä johtolankoja ja syitä, mutta eräs tai eräät senkin pilasi 😡

Nyt kun kyseessä oma mielikuvituksemme, spoilaajat ei mahda mitään 😀

Siis täähän on tullut jo ohjelmassa julki viime viikolla.. 

Vierailija
31865/44653 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Wendy saisi kyllä rehdisti erota Bobista. Bobilla itsellään taas on jotain Victorian sanoin outoa energiaa Bernicen kanssa. Jos vain suoraan eroaisivat kun suhde on selvästi väljähtänyt, voisivat sekä Wendy että Bob hyvällä omatunnolla antaa viettien viedä.

Vierailija
31866/44653 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näinköhän. Eihän se Bobkaan niin puhdas pulmunen ole ollut, vaikkei nyt paneskelu asteelle ole Bernicen kanssa edennyt.

Mä en ole jotenkin kokenut, kummankaan toimivan väärin.. vaikka onhan ne, Bob ja Wendy. En ymmärrä miksi olen niin höveli ollut tällä kertaa. Jopa rupes ärsyttämään Victoria.

Periaatteessahan Emmessä on melkein pussailu suurempi rikos kuin paneskelu.

Vierailija
31867/44653 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ällöttää tuo Wendy! Olevinaan niin kiihkee ja kiimanen ikänainen.

Vierailija
31868/44653 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wendyllä on hyvät boobsit. Taitaa Liam olla tissimiehiä.

Vierailija
31869/44653 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten Amelian hahmosta on  saatu noin ärsyttävä?

Vierailija
31870/44653 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, Chloeta ei ole näkynyt vähään aikaan. 

Vierailija
31871/44653 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Jai on katkera *isälleen*

Milloin tulee sovinto?? 

Vierailija
31872/44653 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän siellä ole saatu kaikista hahmoista ärsyttävä jossain vaiheessa. Nyt on Amelian vuoro.

Vierailija
31873/44653 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi ollut kivaa arvailla kuka työnsi Calebin kalliolta, etsiä johtolankoja ja syitä, mutta eräs tai eräät senkin pilasi 😡

Siis täähän on tullut jo ohjelmassa julki viime viikolla.. 

Tiedetään, tiedetään, mutta et tainnut tajuta villakoiran ydintä tossa viestissä. 

Vierailija
31874/44653 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sen nenän päähän meikataan punainen pallo?

Vierailija
31875/44653 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene muualle leikkimään noita noloja leikkejäs!

Vierailija
31876/44653 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onks siun stringit liian kireellä? Höllää vähä ja anna immeisten olla vähä leikkisii vai onks se siulta pois? Ainaki miusta on iha mukavoo välil hupsutella eikä olla vuan otta rypyssä. Joku ottaa sarjan tapahtumat ja immeiset aika vakavasti ja osa höpöttellöö. Kaikkii tarvitaan. 

Vierailija
31877/44653 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onks siun stringit liian kireellä? Höllää vähä ja anna immeisten olla vähä leikkisii vai onks se siulta pois? Ainaki miusta on iha mukavoo välil hupsutella eikä olla vuan otta rypyssä. Joku ottaa sarjan tapahtumat ja immeiset aika vakavasti ja osa höpöttellöö. Kaikkii tarvitaan. 

Ei jukolauta teitä v*tun lässyttäjä älypäitä. Ketjuun tuntuu kyllä kaikki idarit ideoineen mahtuvan, mutta ei itse sarjasta kirjoittelu.

Keitä spoilerit häiritsee niin voitte mun puolesta ajatella niiden olevan semmoista hupsuttelua ja hypätä yli vaan. Joo, nyt heittäytymistä hei, c' moon!

Eihän se voi keltään pois olla, jos tässä leikkisiksi heittäydytään. Ollaan ihan sillai kreisei kaikki.

Vierailija
31878/44653 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei jukolauta teitä v*tun lässyttäjä älypäitä. Ketjuun tuntuu kyllä kaikki idarit ideoineen mahtuvan, mutta ei itse sarjasta kirjoittelu.

Nytpäs oot ilkee, kirjoitat rumasti. R a u h o i t u🤔

Vierailija
31879/44653 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mene muualle leikkimään noita noloja leikkejäs!" 

"Ei jukolauta teitä v*tun lässyttäjä älypäitä. Ketjuun tuntuu kyllä kaikki idarit ideoineen mahtuvan, mutta ei itse sarjasta kirjoittelu."

Tässä esimerkit hienosta ja sivistyneestä Emmerdale-keskustelusta joka ei ole leikkiä, eikä lässytystä 👏

Vierailija
31880/44653 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketjun seuraaja- ja kirjoittajakunta lie monenikäisiä ja -tyylisiä kuten Emmen katsojatkin, joten onko tuo nyt ihan kamalaa jos  koko aikaa ei olla "järkeviä" ja millintarkasti sarjaan keskittyviä. Suvaitsevaisuutta ja hyvää käytöstä toivoen "leikkisä 70+"

Ketju on lukittu.