Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Emmerdalessa

Vierailija
18.01.2015 |

Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D

Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?

Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.

Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?

Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?

-Kaisa-

Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (44653)

Vierailija
31681/44653 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi nää adoptiojuonet alkaa aina samalla tavalla? Sarja kun sarja. Mulle on valehdeltu koko ikäni! Kuka mä olen?! Suhun ei voi luottaa!! Juoksen seinään! Byääh!!!

Sitten vanhempi kattoo suurin surullisin silmin, että voivoi.. nyt se p*ska vasta tuulettimeen kolahtikin.

Sitten valehdellaan lisää, kun ei muuta osata.

Spekulointia, veikkaan tässä vastaa kuviota kuin Alicia-Jakob-Leyla. Koska semmoinen on jo käytetty.

Toi viimeinen lause on ihan sekava. Mitä tarkoitat? Veikkaan, että on vastaa kuvioita. Koska semmoinen on jo käytetty..mitä, mitä?

Olisikohan "vastaavaa kuviota..."?

Vierailija
31682/44653 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni Jai ja Laurel eivät sovi yhteen, nyt sitten häitä ja häämatkaa suunnitellaan. Eikö nyt mistään löydy Jaille sopivampaa,  kuin tämä leski ruustinna.

Mitä vikaa Laurelissa? 

Must on oiva pari. Laurel pitää kurissa koko lapsikatraan ja Jain. Laurelissa on oma huumoripuolensa, keveämpi "hepsankeikka", joka vikitteli Marlonin fyssarin... pukeutuu kyllä ruustinnatyyliin, aikuisilla naisilla ei muuten koskaan oo lyhythihaisia vaatteita, teineillä joskus...

Juu juu, kestikievarin ruustinna pitää Jain kuivilla, ei lainkaan rakkautta je hellyyttä heidän välillään.

Niin, sinähän se heidän makuuhuonepuuhista tiedätkin 🙄

Pässi, ei kaikilla ole aina pano mielessä.

En tarkoita naimapuuhia, tarkoitan sellaisia pieniä hipaisuja ja katseita,  joita olen tottunut rakastavaisten välillä leffoissakin näkemään ja itse kokemaan. Toisaalta kaksi päihderiipuvaista yhdessä on hurjan haastavaa. 

Täällä ei saa olla toista mieltä, miksi? Suomi on suvaitsevainen,  tasa-arvon ja yhdenvertaisuuden maa, eikö :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31683/44653 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi nää adoptiojuonet alkaa aina samalla tavalla? Sarja kun sarja. Mulle on valehdeltu koko ikäni! Kuka mä olen?! Suhun ei voi luottaa!! Juoksen seinään! Byääh!!!

Sitten vanhempi kattoo suurin surullisin silmin, että voivoi.. nyt se p*ska vasta tuulettimeen kolahtikin.

Sitten valehdellaan lisää, kun ei muuta osata.

Spekulointia, veikkaan tässä vastaa kuviota kuin Alicia-Jakob-Leyla. Koska semmoinen on jo käytetty.

Toi viimeinen lause on ihan sekava. Mitä tarkoitat? Veikkaan, että on vastaa kuvioita. Koska semmoinen on jo käytetty..mitä, mitä?

Olisikohan "vastaavaa kuviota..."?

Kiitos. Juurikin noin. Vaikka kuinka tarkistaa, niin aina jää jotain virheitä. Pahoittelut.

Se kirjoittaja.. Selkiskö hänelle nyt? 🥴

Vierailija
31684/44653 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni Jai ja Laurel eivät sovi yhteen, nyt sitten häitä ja häämatkaa suunnitellaan. Eikö nyt mistään löydy Jaille sopivampaa,  kuin tämä leski ruustinna.

Mä kun just katoin, että mä alan tajuumaan tuon pariskunnan. Se hupsuttelu ja kosimistilanne kertoi hyvästä kemiasta ja kivasta yhdessä olosta. Tykkään. Harmi, että tuommonen adoptioasia piti tähän onneen nyt sekottaa. Johan siellä kivasti jo menikin. Ilmeisesti liian kivasti.

Vierailija
31685/44653 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä vikaa Laurelissa? 

Must on oiva pari. Laurel pitää kurissa koko lapsikatraan ja Jain. Laurelissa on oma huumoripuolensa, keveämpi "hepsankeikka", joka vikitteli Marlonin fyssarin... pukeutuu kyllä ruustinnatyyliin, aikuisilla naisilla ei muuten koskaan oo lyhythihaisia vaatteita, teineillä joskus...

Täh? Milloin sä oot käynyt ulkona viimeksi? "Aikuisilla naisilla ei muuten koskaan oo lyhythihaisia vaatteita...". Mitä ihmettä?😄

Vierailija
31686/44653 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin spekuloida, että Georgian on tuupannu raskaaksi, joku Rishin hulttio veli tai kaveri. Rishi romanttisena ja tunnollisena hupsuna tehnyt oikein ja vei Georgian vihille ja kantoi vastuun. Ei tullut tuommoiset hurjat raiskauskuviot edes mieleen.

Kuten Alicia nappas Leylan lapsen. Toki äiti oli painostanut.

Vierailija
31687/44653 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin ja Nicky ja Jake olis aivan älyttömän komia pari yhdessä.

Komeita nuoria miehiä ovat kumpikin mutta Jake ei ole h__o. Jos, ymmärrät jotain näistä asioista?

Vierailija
31688/44653 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä vikaa Laurelissa? 

Täh? Milloin sä oot käynyt ulkona viimeksi? "Aikuisilla naisilla ei muuten koskaan oo lyhythihaisia vaatteita...". Mitä ihmettä?😄

En oo Emmen ulkona käynyt koskaan, haaveissa vain...

Vierailija
31689/44653 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yritin spekuloida, että Georgian on tuupannu raskaaksi, joku Rishin hulttio veli tai kaveri. Rishi romanttisena ja tunnollisena hupsuna tehnyt oikein ja vei Georgian vihille ja kantoi vastuun. Ei tullut tuommoiset hurjat raiskauskuviot edes mieleen.

Kuten Alicia nappas Leylan lapsen. Toki äiti oli painostanut.

Painostiko Alician ja Leylan äiti Aliciaa ottamaan Leylan lapsen?

Vierailija
31690/44653 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkäsiköhän Wendy, että Liamin ja Lydiankin dekkarin teko johtaa seksiin niinkuin heillä itsellään kävi? Yllättävän kiihottavaa näyttää olevan tuokin. Siis ainakin Liamille ja Wendylle. Kyllä Lydiankin tekstiehdotukset lähti vähän laukalle.

Vierailija
31691/44653 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä kun just katoin, että mä alan tajuumaan tuon pariskunnan. Se hupsuttelu ja kosimistilanne kertoi hyvästä kemiasta ja kivasta yhdessä olosta. Tykkään. Harmi, että tuommonen adoptioasia piti tähän onneen nyt sekottaa. Johan siellä kivasti jo menikin. Ilmeisesti liian kivasti.

Oletko unohtanut onnellisesti kaikki ne kerrat mitä he ovat pistäneet välit poikki?

Vierailija
31692/44653 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pässi? Olen kuule ihminen.

Pano? Naiminen? Oletko kuullut rakastelusta? Makuuhuoneessa voi tehdä muutakin kuin nukkua tai rakastella 😀

Ehkä se on näyttelijästäkin kiinni kuinka lemmekkäästi osaa tai haluaa vastanäyttelijäänsä katsoa tai hipaista. Ohjaajallakin on sormensa pelissä. 

🐏 Tässä sulle pässi. 

Vierailija
31693/44653 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pano? Naiminen? Oletko kuullut rakastelusta? Makuuhuoneessa voi tehdä muutakin kuin nukkua tai rakastella 😀

Ehkä se on näyttelijästäkin kiinni kuinka lemmekkäästi osaa tai haluaa vastanäyttelijäänsä katsoa tai hipaista. Ohjaajallakin on sormensa pelissä. 

🐏 Tässä sulle pässi. 

Pyydän ateeksi,  olet muuten nainen, mies olisi viis veisannut kilahtamisestani ;)

Mielestäni se Laurenin polvistuminen kuppilassa oli meidän katsojien aliarvioimista, vaikka yritin katsoa ruusunpunaisten lasian läpi.

Vierailija
31694/44653 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelkäsiköhän Wendy, että Liamin ja Lydiankin dekkarin teko johtaa seksiin niinkuin heillä itsellään kävi? Yllättävän kiihottavaa näyttää olevan tuokin. Siis ainakin Liamille ja Wendylle. Kyllä Lydiankin tekstiehdotukset lähti vähän laukalle.

Liam ottaa kohta uudeksi pokauskeinoksi noiden kirjoitusten teon. Läppäri vaan messiin ja naiset työntyy mukaan kirjoitusprojektiin ja muuhunkin...?

Vierailija
31695/44653 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin ja Nicky ja Jake olis aivan älyttömän komia pari yhdessä.

Komeita nuoria miehiä ovat kumpikin mutta Jake ei ole h__o. Jos, ymmärrät jotain näistä asioista?

Voit ihan suoraan kirjoittaa homo, ei se ole mikään haukkumasana.

Vierailija
31696/44653 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

🐏 Tässä sulle pässi. 

Pyydän ateeksi,  olet muuten nainen, mies olisi viis veisannut kilahtamisestani ;)

Mielestäni se Laurenin polvistuminen kuppilassa oli meidän katsojien aliarvioimista, vaikka yritin katsoa ruusunpunaisten lasian läpi.

Kilahdellaan vaan 😀 Pieni sanailu on elämän ja palstankin suola kunhan ei aleta todella ilkeiksi toisillemme. Ota kukkakimppu 💐

Pässit on muuten kivoja, kutut ja kilit myös. 

Vierailija
31697/44653 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laurel ja Nicola on luontevat ystävät, vähän kuin Marlon ja Paddy

No ex-bisnespartnereita, yrittivät yhdessä pelastaa kirkon sulkemiselta (toki Nicolella oli omat suunnitelmansa kirkon maille), asui Nicolen ja Jimmyn kanssa kun yritti päästä irti alkoholista, Nicols esti tätä sortumasta alkoholiin uudelleen, jne. Joten mikseivät olisi ystäviä.

Vierailija
31698/44653 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

🐏 Tässä sulle pässi. 

Kilahdellaan vaan 😀 Pieni sanailu on elämän ja palstankin suola kunhan ei aleta todella ilkeiksi toisillemme. Ota kukkakimppu 💐

Pässit on muuten kivoja, kutut ja kilit myös. 

Kiitos, vaistosin että olet hyvä ihminen kuten minäkin.  Jäi vaivaamaan se pässi🤗

Vierailija
31699/44653 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Painostiko Alician ja Leylan äiti Aliciaa ottamaan Leylan lapsen?

Aikalailla kyllä koska Alicia ei voinut saada lapsia joten Leylan suunnitttelematon raskaus (humalanainnin siskon miehen kanssa jälkeen) avasi Alicialle oven saada lapsi perheeseen ja "rakastava" äiti suostutteli Leylaa antamaan lapsen Alicialle. Äidin kuoleman jälkeen totuus selvisi Leylalle ja Jacobille (joka kutsuu Aliciaa äidiksi yhä).

Vierailija
31700/44653 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahdollista (pientä mustasukkaisuutta). Onhan se kun he kirjoittavat romanttisia romaaneita.

Ketju on lukittu.