Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Emmerdalessa

Vierailija
18.01.2015 |

Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D

Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?

Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.

Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?

Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?

-Kaisa-

Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (44653)

Vierailija
30441/44653 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Calebilla on monta rautaa tulessa eli saa varoa ettei polta näppejään.

Tohtorin katselut selivinnee huomenna (varmaan katseli uuta morsianta itä-Euroopasta.

Nicky osoitti taas pöljyytensä yrittäessään arvata salasan vaikka Kim-täti oli viereisessä huoneessa.

Vierailija
30442/44653 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis tosi kiva, jos vaan elettäis ja kommentoitas nyky näkymää Emmestä. Pliis kaikille teille😉

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
30443/44653 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missäköhän Gabby oli kun yleensä ovat kuin paita ja pehva yhdessä Nickyn kanssa.

Cathykin on unohdettu (ellei sitten jo lähetetty veljensä luokse).

Ameliastakaan ei ole kuulunut mitään

Vierailija
30444/44653 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kun ei näytetä teiniosastoo. Menkkamonsteri lähti(yes) ja amelia ei oo tarpeeks kiinnostava. Voi kun Caleb paljastuis jo, rupee jo kyllästyttää.  

Vierailija
30445/44653 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota olen miettinyt monesti näissä spoilaajissa. Miten hitossa riittää mielenkiinto ja aika seurata kumpaakin aikajanaa.

Jos mä olisin jostain asiasta vuotta edellä, niin enpä ottaisi osaa ketjuihin, joissa toivotaan  ajan mukaista keskustlua. Juurikin siksi, etten haluaisi spoilata mitään.

Me kyllä kaikki tiedetään miten spoilauksia saadaan, mutta miksi me niitä haluttais?

Vierailija
30446/44653 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maryn kuulumiset kiinnostelee...

Vierailija
30447/44653 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuota olen miettinyt monesti näissä spoilaajissa. Miten hitossa riittää mielenkiinto ja aika seurata kumpaakin aikajanaa.

Jos mä olisin jostain asiasta vuotta edellä, niin enpä ottaisi osaa ketjuihin, joissa toivotaan  ajan mukaista keskustlua. Juurikin siksi, etten haluaisi spoilata mitään.

Me kyllä kaikki tiedetään miten spoilauksia saadaan, mutta miksi me niitä haluttais?

Kun itsellä ei ole mitään mielenkiintoista elämässä niin on aikaa kiusata muita. Elämä on netissä ja aika kuluu siihen ja telkkarin tuijottamiseen. Menisivät vaikka mustikkaan! Itsekin juuri sinne matkalla.

Vierailija
30448/44653 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun itsellä ei ole mitään mielenkiintoista elämässä niin on aikaa kiusata muita. Elämä on netissä ja aika kuluu siihen ja telkkarin tuijottamiseen. Menisivät vaikka mustikkaan! Itsekin juuri sinne matkalla.

Samaa mieltä. Sikäli surullista, että elämän sisältö on  s p o i l a u s😠

Mäkin meen mustikkaan, eilen huomasin, et suurimmat marjat on vaaleanvihreissä, uusissa varvuissa, ja vähän alempana kasvustossa...

Emmeen mennäkseni:

Mitenkähän juoni olisi kulkenut, jos Mac olisi heti tunnustanut hairahduksensa? Tai viimeistään silloin, kun raskaus selvisi???

Pohdiskelen vaan 🤔

Vierailija
30449/44653 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paddyn isäkin vois mennä mustikkaan niin olisi muutakin tekemistä kun vakoilla Liamia. Liam parka joutuu lähtemään pakosalle kotoaan että saa olla rauhassa.

Vierailija
30450/44653 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Charityn isä on Zakin serkku eli Cain ja hän ovat pikkuserkkuja. 

Serkutkin saa mennä naimisiin ja lisääntyä eli so what. 

En tiedä, mihin viittaat, mutta totta on näin, mitä kirjoitit.

Ohis tähän

Tuntuisi tosi oudolta romanssi oman serkun kanssa. Osan kanssa ollaan tosi läheisiä, osaa tavataan tosi harvoin. Kummatkin serkut kumppaneina nono. Mutta nykyisinhän sisarpuoletkin pariutuu... en ihan tajuu

Taidat olla itse kahden serkun jälkeläinen, kun kirjoitat noin. "Osan, osaa ja kummatkin". Kummatkin viittaa kahteen ihmiseen. Silloin ei voi puhua mistään osista.

Vierailija
30451/44653 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Charityn isä on Zakin serkku eli Cain ja hän ovat pikkuserkkuja. 

Serkutkin saa mennä naimisiin ja lisääntyä eli so what. 

En tiedä, mihin viittaat, mutta totta on näin, mitä kirjoitit.

Ohis tähän

Tuntuisi tosi oudolta romanssi oman serkun kanssa. Osan kanssa ollaan tosi läheisiä, osaa tavataan tosi harvoin. Kummatkin serkut kumppaneina nono. Mutta nykyisinhän sisarpuoletkin pariutuu... en ihan tajuu

Taidat olla itse kahden serkun jälkeläinen, kun kirjoitat noin. "Osan, osaa ja kummatkin". Kummatkin viittaa kahteen ihmiseen. Silloin ei voi puhua mistään osista.

Osa serkuista on naisia... kummatkin serkut on miehiä... toistaiseksi ainakin olen hetero... 

Ps en ole serkusten lapsi, enkä myöskään arvostele noin hupsusti kuin sinä teet!😠

Vierailija
30452/44653 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaksi serkkua on naimisissa keskenään ja lapsensa ovat täysipäisiä ja fiksuja, eikä kenelläkään heistä ole kolmea kättä, sarvia, eikä viittätoista varvasta. 

Vierailija
30453/44653 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun kaksi serkkua on naimisissa keskenään ja lapsensa ovat täysipäisiä ja fiksuja, eikä kenelläkään heistä ole kolmea kättä, sarvia, eikä viittätoista varvasta. 

Appivanhemmat tuntevat entuudestaan hyvin toisensa....ovathan he sisaruksia keskenään. Hyi v*ttu!!

Vierailija
30454/44653 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Appivanhemmat tuntevat entuudestaan hyvin toisensa....ovathan he sisaruksia keskenään. Hyi v*ttu!!

Eipä serkuksia lasketa lähisukulaisiksi joten turhaa haistattelet. 

Vierailija
30455/44653 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks Mandyn deitti Liam ja päinvastoin???? Jos esiintyvät nuoruus- tai feikkikuvilla? Olis aika hauskaa 😄

Vierailija
30456/44653 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kun on Calebin huijaus pitempään kestävä, on jotain jännättävää, kun  Mackin isyys jo selvisi.

Vierailija
30457/44653 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä musta serkut melko läheisiä kun ovat sisarten lapset.

Vierailija
30458/44653 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä musta serkut melko läheisiä kun ovat sisarten lapset.

Joka tapauksessa serkku ei ole lähisukulainen ja tämän kanssa voi mennä naimisiin. Itselläni on kymmeniä serkkuja joista osaa en ole koskaan tavannut tai heidän nimiään edes tiedä. Joku random tyyppi saattaakin olla tuntematon serkkuni ja mistäs sitä tietää vaikka rakastuttaisiin 🤔 Haittaakse? Ehkä miestäni 🤭

Vierailija
30459/44653 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nickyssä häiritsee se kun hymyilee koko ajan(vakavienkin asioiden yhteydessä). Samanlainen ongelma oli Sanna Marinilla, hymyili ja hymyili, vaikka ei olisi ollut syytä. Tulee tunne että kertovat jotain vitsiä, kun hymyilevät.

Vierailija
30460/44653 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nickyssä häiritsee se kun hymyilee koko ajan(vakavienkin asioiden yhteydessä). Samanlainen ongelma oli Sanna Marinilla, hymyili ja hymyili, vaikka ei olisi ollut syytä. Tulee tunne että kertovat jotain vitsiä, kun hymyilevät.

Ehkä peitellään epävarmuutta? 

Ketju on lukittu.