Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi Emmerdalessa

Vierailija
18.01.2015 |

Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D

Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?

Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.

Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?

Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?

-Kaisa-

Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (44653)

Vierailija
29861/44653 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt soi sitten päässä Kake Singersin Tappaja-Hauki.

Hauki, hauki tappajahauki.. 🎼🎵🎶

Mulla taas Ultra Bra

Vierailija
29862/44653 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikäs jätkä tämä Ally nyt oikein on? Ei ollut Nicky kovin otettu kaverin yllätyskäynnistä. Gabbykin leikki niin aikuista kutsuessaan vieraan kartanoon drinkeille.🤭

Ei voi spoilata tai muut palstalaiset hermostuu niin vastaus kysymykseesi tulee seuraavan parin kuukauden aikana (riippuu milloin täällä päästään viime kesän jaksoihin).

On muuten kierrätety näyttelijä sillä aikaisemmin esiintyi Joshina muutama vuosi sitten.

Joo, kiitos, että et spoilaat minä nimittäin vain pohdiskelin "ääneen" tuota Allyä. Kuka muuten oli Josh? Sen kertominen ei varmaan haittaa ketään, koska kuuluu menneisyyteen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29863/44653 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, kiitos, että et spoilaat minä nimittäin vain pohdiskelin "ääneen" tuota Allyä. Kuka muuten oli Josh? Sen kertominen ei varmaan haittaa ketään, koska kuuluu menneisyyteen?

Yhden jakson hitti n. 1000 meikäläistä jaksoa (hieman yli 4 vuotta) sitten, oli influensseri jota Sarah Sugden seurasi, samassa jaksossa ystävystyi Vanessa Woodfieldin (Emmerdalen 3s eläinlääkäri ja Charityn exä) joka oli toipumassa kemoterapiasta (sama juttu kuin Amelialla nyt) ja oltuaan jonkin aikaa ystäviä Josh teki pilkkaa Vanessasta hoka sitten juoman (alkoholipitoisen) Joshin naamalle/pään yli ja Joshin ystävä postasi sen sitten sossumedioihin.

Muuten Sarah Sugden on sitten täyttänyt Emmerdalessa 18 vuotta eli sitten alkaa tämän suhdekuvioita tulla tulevaisuudessa (oletus ei spoileri).

Vierailija
29864/44653 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhden jakson hitti n. 1000 meikäläistä jaksoa (hieman yli 4 vuotta) sitten, oli influensseri jota Sarah Sugden seurasi, samassa jaksossa ystävystyi Vanessa Woodfieldin (Emmerdalen 3s eläinlääkäri ja Charityn exä) joka oli toipumassa kemoterapiasta (sama juttu kuin Amelialla nyt) ja oltuaan jonkin aikaa ystäviä Josh teki pilkkaa Vanessasta hoka sitten juoman (alkoholipitoisen) Joshin naamalle/pään yli ja Joshin ystävä postasi sen sitten sossumedioihin.

Muuten Sarah Sugden on sitten täyttänyt Emmerdalessa 18 vuotta eli sitten alkaa tämän suhdekuvioita tulla tulevaisuudessa (oletus ei spoileri).

Ok, tässä tapauksessa voin antaa itselleni anteeksi, etten Joshia entuudestaan muista. Ja mitä Sarahiin tulee niin eipä hänellä ole tosiaan mitään ihan henkilökohtaista esiintuloa ollut vähään aikaan.

Vierailija
29865/44653 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla meni iho kananlihalle ku se poliisimies ajoi sitä pakua ja mckenzien kans innostu a-teamistä. Mikä kohtaus! Täytyy kattoo uudestaan..

Vierailija
29866/44653 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla meni iho kananlihalle ku se poliisimies ajoi sitä pakua ja mckenzien kans innostu a-teamistä. Mikä kohtaus! Täytyy kattoo uudestaan..

Olihan se ihan siistiä mutta tuli vaan mieleen, ettei toi A-team varmaan aukea läheskään kaikille katsojille. Ja sitä oli vedetty aika paljon mukaan.

Vierailija
29867/44653 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiasta toiseen, mietin välillä, minkälaista olisi, jos Meena olisi vielä kylässä. Siis jos ei olisi tehnyt rikoksiansa, ja olisi vaan ollut siellä hämmentämässä soppaa ja juonimassa välillä. 

Vierailija
29868/44653 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olihan se ihan siistiä mutta tuli vaan mieleen, ettei toi A-team varmaan aukea läheskään kaikille katsojille. Ja sitä oli vedetty aika paljon mukaan.

Sarjana ei aukea (nykykatsojista moni tuskin oli edes syntynyt kun sarja tuli ellei sitten ole uusittu Brittein tvssä) mutta siitä tehty elokuva (joka toki ei ollut kovin hyvä) joka tehtiin vajaat 15 vuotta sitten on tutumpi. Charity on syntynyt ennen TV-sarjaa (eli voinut nähdä sarjan kokonaisuudessaan) mutta aviomies sitten on syntynyt sarjan jälkeen.

Tuskin kenelläkään kylässä on Netflixiä jne.

Vierailija
29869/44653 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sarjana ei aukea (nykykatsojista moni tuskin oli edes syntynyt kun sarja tuli ellei sitten ole uusittu Brittein tvssä) mutta siitä tehty elokuva (joka toki ei ollut kovin hyvä) joka tehtiin vajaat 15 vuotta sitten on tutumpi. Charity on syntynyt ennen TV-sarjaa (eli voinut nähdä sarjan kokonaisuudessaan) mutta aviomies sitten on syntynyt sarjan jälkeen.

Tuskin kenelläkään kylässä on Netflixiä jne.

Niinpä. Tarkoitin meitä oikeita ihmisiä jotka katsomme Emmerdalea. Meidän joukossamme on varmasti ihmisiä joille A-team ei sano mitään. Ei sarjana eikä edes leffana (Itse muistan sarjan hämärästi). Tämän kuvitteellisen kylän väen Netflixeistä en tiedä mitään.

Vierailija
29870/44653 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai ei patukoilla tehä pysyviä kiharia?

Kyllä mulle on tehty 3-4kertaa patukoilla permis ja monelle muullekin niin miksei myös Charitylle? 

Vierailija
29871/44653 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mulle on tehty 3-4kertaa patukoilla permis ja monelle muullekin niin miksei myös Charitylle? 

Oikeesti? Itse tiedän vain kiharat paplareiden tapaan...

Vierailija
29872/44653 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeesti? Itse tiedän vain kiharat paplareiden tapaan...

No tämä... mitkä kiharat tehtiin???Siinäpä pulma😠🤔

Vierailija
29873/44653 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kyllä tiedän miten kiharat tehtiin mutta en viitsi spoilata, saa taas haukut...

Vierailija
29874/44653 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Tarkoitin meitä o

No ei mullekkaan paljoa sano, jokusen jakson nähnyt dubattuna RTLstä aikoinaan ja Mr T. toki tuttu Rocky-leffoista ja sarja muuten tuttu noista "Katsaus menneisyyten"-ohjelmista.

Ei Emmerdalen asukkailla ole aikaa katsoa Netflixiä jne kun kokoajan on milloin mitäkin tekemistä.

Vierailija
29875/44653 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

😳

Oletpa mahtanut olla näky. 🤭

Vierailija
29876/44653 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😳

No enpä sen kummempi, oli osaavampi kampaaja kuin Mandy😆

Vierailija
29877/44653 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😳

Se nyt vaan on luonnon voima, että niin paksuilla patukoilla ei tule niin pientä kiharaa, kuten Charitylla oli päässä. Vaikka kuinka unohtaisi työnsä.

Vierailija
29878/44653 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Charityn kiharoissa ei ollut mitään vikaa. Vain vuosikymmen oli väärä. 1980-luku olisi ollut oikea aika tolle permikselle.

Vierailija
29879/44653 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😳

Eli kuka vaan.

Vierailija
29880/44653 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää nyt yksistä kiharoista vääntäkö. Aivan sama :) Chloe vois OIKEESTI lähtee pois kylästä eikä meinata vaan. Se pakkaa aina lähteäkseen pari jaksoa ja sitten kun joku lirkuttelee niin mieli vaihtuu. 

Perjantain jaksot oli pitkästä aikaa todella mielenkiintosia. Tuolilla en meinannut pysyä. 

Nicky olis pahiksen roolissa parhaimmillaan

Ketju on lukittu.