Miksi Emmerdalessa
Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D
Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?
Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.
Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?
Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?
-Kaisa-
Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)
Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (44653)
Vierailija kirjoitti:
Jep, tässä sarjassa tullaan raskaaksi kertalaakista, kuten Chloen ja Macin tapauksessakin.
Jokos Cloe on synnyttänyt?.Saman aikaan muistaakseni kuin Mac avioon harityn kanssa. Juoni on kamala.
Cloe on mukava ja se vauva Ruben. Mikä juu nyt in menossa? Ruben syntyy huhtikuu?
Seuraava jakso on 9651 (Maikkarin mukaan) ja Chloen vauvan syntyminen nähdään ensi viikon jaksoissa täällä (keskiviikkona tai torstaina)..
Tämän vuoden tammikuun 1. tuli jakso 9877 ja 9878 ja uusimmat jaksot ovat 10018 ja 10019 (viikon vanha päivitys).
Liian paljon Calebbia tänään, ensin Murha Paratiisissa ja sitten Emmerdale.
Täällä ollaan siis vielä huhtikuun jaksoissa.
*lisäys ed. viestiin*
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uu Caleb . Täytyy torstaina kattoo tuo murha paratiisissa kun tulee uusintana ihan Calebin takia siis William Ashin. Jäi katsomatta eilen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uu Caleb . Täytyy torstaina kattoo tuo murha paratiisissa kun tulee uusintana ihan Calebin takia siis William Ashin. Jäi katsomatta eilen.
Jäi katsomatta tänään, siis tänään on perjantai, perjantai ei lauantai. Olen sekaisin viikonpäivistä tän juhannuksen vuoksi. Katsoin et eilen perjantaina oli ollut jakso jossa William
Vierailija kirjoitti:
............ tuota noin joo justiina............
:P
Äkkiäpäs se keli muuttui tuolla tai sitten tuli takatalvi (kuten täällä viime kuussa).
Helppo arvata minne Noah haluaisi piillottaa pääsiäismunia
Rodneylle pitäisi taas löytää kumppani.
Rodney ja Karhu vois lähteä yhdessä yöhön. Jos löytyis joku nainen tuolle Rodneylle. Tai oikeestaan päivätanssit vois sopia paremmin, mut kuiteskin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
............ tuota noin joo justiina............
:P
Justiinapa hyvinkin. Torstaina puolen yön aikaan.
Nyt kun Rhona antoi luvan alkioiden käyttöön käy varmaan niin että lapsi jää traagisesti orvoksi muutaman vuoden sisään ja lapsi päätyy monien mutkien kautta Rhonalle ja Marlonille. Voisko olla että kässärin kirjoittajat olisivat yhtä fiksuja kun minä tän juonen kuljetuksen suhteen😆
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jäi katsomatta tänään, siis tänään on perjantai, perjantai ei lauantai. Olen sekaisin viikonpäivistä tän juhannuksen vuoksi. Katsoin et eilen perjantaina oli ollut jakso jossa William
Kaaleppi sekottaa naisten päät.
Vierailija kirjoitti:
Nyt kun Rhona antoi luvan alkioiden käyttöön käy varmaan niin että lapsi jää traagisesti orvoksi muutaman vuoden sisään ja lapsi päätyy monien mutkien kautta Rhonalle ja Marlonille. Voisko olla että kässärin kirjoittajat olisivat yhtä fiksuja kun minä tän juonen kuljetuksen suhteen😆
Käviskin nolin hyvin. Luin miten kävi mutta en kerro. Täällä lopputulos nähdään ensi vuoden puolella (riippuen miten Maikkari esittää sarjaa, syyskuuhun mennessä päästäneen viime kesäkuun jaksojen loppuun).
Vierailija kirjoitti:
Kaaleppi sekottaa naisten päät.
Näemmä, alkup. viestittäjä on varmaan hankkinut muutkin julkaisut missä on Calebin näyttelijä.
Noah on umpikujassa Amelian suhteen. Kunhan ei nyt lipsu samalle polulle kun Chloen kanssa, et alkaa vainota ja vakoilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käviskin nolin hyvin. Luin miten kävi mutta en kerro. Täällä lopputulos nähdään ensi vuoden puolella (riippuen miten Maikkari esittää sarjaa, syyskuuhun mennessä päästäneen viime kesäkuun jaksojen loppuun).
"Käviskin noin hyvin"Mitä hyvää siinä olisi, että lapsi menettää molemmat vanhempansa? Huhhuh, tuota ajatuksen juoksua joillakin.
Vierailija kirjoitti:
Noah on umpikujassa Amelian suhteen. Kunhan ei nyt lipsu samalle polulle kun Chloen kanssa, et alkaa vainota ja vakoilla.
Vaihtaisipa Noah ihailun kohdetta kokonaan. Turhaan pahoittaa toistuvasti mieltään tuon kiukkuisen yksinhuoltajan takia.
Voi minnuu, olin Soankyläss, näin kyl hyvvii leffoi, mut Emmen juoni kaont kokonnaa. Maanantain alkoo uuet jaksot, siis tuplat. Piäsenköhä ennää koskaa selvill, mitä sattui poissa ollessain?
Voisko joku vinkata, jos tuikitärkiää sattui😉
Pliis
Vielä on Juhannusta jäljellä 🎶 ja huomenna alkuperäinen aito Juhannusaatto 🔥, sekä maanantaina Juhannuspäivä 🥂
Vierailija kirjoitti:
Voi minnuu, olin Soankyläss, näin kyl hyvvii leffoi, mut Emmen juoni kaont kokonnaa. Maanantain alkoo uuet jaksot, siis tuplat. Piäsenköhä ennää koskaa selvill, mitä sattui poissa ollessain?
Pliis
Kertokaa hänelle mitä Emmerdalessa on tapahtunut, joohan? Itse en voi kun matkailen ympäri maailmaa eli asuntoautolla hidastelen Suomen teillä, sorry. Sodankylään voisikin ajella, mutta oliko siellä hurjasti 🦟? Nykyisessä yöpymispaikassa kun on kunnon sotajoukot 😠
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pliis
Kertokaa hänelle mitä Emmerdalessa on tapahtunut, joohan? Itse en voi kun matkailen ympäri maailmaa eli asuntoautolla hidastelen Suomen teillä, sorry. Sodankylään voisikin ajella, mutta oliko siellä hurjasti 🦟? Nykyisessä yöpymispaikassa kun on kunnon sotajoukot 😠
Eipä olt liiemmälti itikoi. Ei minnuu haitant. Porot olliit iha pökelöit, ei lähtent mihinkää, vaik men iha lähell. Leffoi kellon ympär, julkimot (kotimaiset ja ulkomaiset) sai kulkia iha rauhas meiän tavan tallaajie joukoss, kukkaa ei heit häirint kuvapyynnöill.
Emme: Onkos Chloe jo synnyttänt? Onko Charityn häät olt?
Seurankipee kun edes oma tytär ei vietä aikaa tämän kanssa.
Eilen sitten pääosan jaksosta vei "yllättäen" tullut testamentti.ja Nickyn valitus rahasta ja uudelleenpalkkaus (hyvä homma muuten, hoida yhtä lasta ja kun vauva on päiväunilla niin vietä aikaa tämän äidin kanssa sängyssä).