Miksi Emmerdalessa
Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D
Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?
Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.
Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?
Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?
-Kaisa-
Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)
Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (44653)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää on emmerdale ketju. Mua ei kiinnosta teidän vappusuunnitelmat eikä muut diipadaapat. Muut palstat on sitä varten. Pidetään vaan Emmerdale ketjuna.
Kun sua ei kiinnosta, ei saa muitakaan kiinnostaa? Höpsö, ohita vaan, muut tykkää😉
Sama sitten koskee myös spoilereita! Sen kun ohitatte ne, koska muut voi tykätä. Vai oletteko kaksinaismoralisteja?
Juonipaljastuksista keskustellaan täällä
https://www.vauva.fi/keskustelu/4951754/emmerdale-juonipaljastusketju-m…
Saisiko linkkiä vappu ja kuulumiset ketjuihin myös?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä10826 kirjoitti:
'Tää ei liity varsinaisesti juonenkäänteisiin, mutta on erittäin relevantti asia sarjan sisällön suhteen.Ymmärrän että tänä aikana tulee olla suvaitsevainen yms., mutta onhan tuo sarja jo mennyt ihan överiksi kun suurin osa on homoja tai lesboja. Kuitenkin laskennallisesti populaatiosta vain alle 5% edustaa ko. ryhmiä. Brain washing or what?
Onhan maailmassa kyliä ja kaupunkejakin, joissa sateenkariväestöä on prosentuaalisesti paljon. Jopa 70-80 %.
En osaa pitää aivopesuna, kun ei seksiaalisuudella ole mitään tekemistä juonen kannì . Heitä on, meitä on ja niin se eikä kenenkään maailma sekoa. toivottavasti
Luettelepas nyt sitten hätspikaa ne kaupungit, joissa on sateenkaaria 70%. Kiitos.
En tiedä, mitä hätspikaa tarkoittaa. Sorry.
San Fransisco, Portland, West Hollywood, Brighton, Soho..
Amsterdamista huhutaan, muttei kokemusta.
Ruotsissakin on runsaasti, muttei amerikan hurjasti.
Ole hyvä.
Kauan on Paddy kateissa. Rhona sit yksin ahertaa klinikalla, jokohan ne Kimin oriitkin kohta on hoidossa?
Samson on häijy, on niin ilkeät ilmeetkin
Olipas Gabby kiimassa, kun nappasi Nickyn housut käsiinsä. Jopa Gabbyltä tyhmä veto. Nicky sentään älysi pukea ja lähteä.
Vierailija kirjoitti:
Taita Samson kiristää Estherin rahat pikkuhiljaa. On se roisto.
Kiristääkö se edes? Noah alkoi aika helpolla maksamaan.
Kyllä tuosta osa menee Noahin mustasukkaisuuden piikkiinkin.
Dingletkö sitten nielivät vaan Samsonin uuden puhelimen, että sai sen? Tai Lydia uskoi. Eikai dinksuja kiinnosta, mistä on peräsin.
Vierailija kirjoitti:
Kauan on Paddy kateissa. Rhona sit yksin ahertaa klinikalla, jokohan ne Kimin oriitkin kohta on hoidossa?
Samson on häijy, on niin ilkeät ilmeetkin
Ennen Estherin syntymää Samson oli ihan kiva poika. Nyt siitä on tullut hirviö joka varastaa omalta lapseltaan.
Sam varastaa kaupasta ja Samsonin tilillä vielä tonni, ja lisää tulee ..
Olihan siellä se valtuutettu, niin eikö teitä homofoobiikoita ilahduta että tekin olitte edustettuna?
Sam kiristää rahaa ties mihin ja muu perhe valittaa taloudellista ahdinkoa.
Samson kiristää rahaa ties mihin ja muu perhe valittaa taloudellista ahdinkoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää on emmerdale ketju. Mua ei kiinnosta teidän vappusuunnitelmat eikä muut diipadaapat. Muut palstat on sitä varten. Pidetään vaan Emmerdale ketjuna.
Kun sua ei kiinnosta, ei saa muitakaan kiinnostaa? Höpsö, ohita vaan, muut tykkää😉
Sama sitten koskee myös spoilereita! Sen kun ohitatte ne, koska muut voi tykätä. Vai oletteko kaksinaismoralisteja?
Nillitä nyt oikein kunnolla 🙄🥱
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nil
Mitä se sulle kuuluu jos mä haluan asianmukaisiin ketjuihin?
Vierailija kirjoitti:
Samson kiristää rahaa ties mihin ja muu perhe valittaa taloudellista ahdinkoa.
Sekin vielä! Sam ja Lydia ihan auki ja Samson tuhlaa menemään.
Vierailija kirjoitti:
Sam kiristää rahaa ties mihin ja muu perhe valittaa taloudellista ahdinkoa.
Niinpä. Samson vaan makoili sohvalla uutuuttaan hohtavien lenkkareidensa kanssa. Enpä olisi toivonut, että Samson kasvaa tuollaiseksi *usipääksi.
Mitenhän Jain ja Laurelin käy? Vieläkö Jai saa anteeksi?
"Mitä se sulle kuuluu jos mä haluan asianmukaisiin ketjuihin?"
Jos tää ketju sua närästää niin tee oma jossa sanelet mitä ja miten saa kirjoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Jos tää ketju sua närästää niin tee oma jossa sanelet mitä ja miten saa kirjoittaa.
No pidä sinäkin suusi kiinni niistä spoilereista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Spoilereille on oma keskustelunsa 😀
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Spoilereille on oma keskustelunsa 😀
Niin on varmasti kaikelle muullekin turhalle mikä ei tänne kuulu 😀
Käytä vain nimimerkkiä jos haluat.