Miksi Emmerdalessa
Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D
Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?
Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.
Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?
Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?
-Kaisa-
Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)
Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (44653)
Juu teksti puuttui, onneksi osaan englania niin pysyin kärryillä, cathyn raivoamisesta jäi kyllä muutama sana ymmärtämättä kun jotenkin raivosi niin mössöttäen että en ole varma välillä mitä hän sanoi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun tarttee kattoo huomenna aamu-uusinta, tuo murre tuottaa hankaluuksia, vaik enkkuu osaankin
Minä en näe kun töissä mutta ei tuossa nyt näyttänyt mitään ihmeellistä levan.
Aivan turha täytejakso, en voi suositella kenellekään! Vielä kun Paddya olisi etsitty niin olisin saanut bingon täyteen huonoista juonikäänteistä.
Tuo Cathyn raivoaminen on ihan epänormaalia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun tarttee kattoo huomenna aamu-uusinta, tuo murre tuottaa hankaluuksia, vaik enkkuu osaankin
Ei siinä uusinnassakaan ole tekstiä
No mä katon/kuuntelen sen puolet, mitä nyt jäi ymmärtämättä😉
Vierailija kirjoitti:
Mites Amelie on noin ruskettunut?
Instagramin perusteella hahmon näyttelijä ramppaa alvariinsa ulkomailla.
Saisiko vielä pari juonikuviota lisää menkoista? Vagisan-mainoksiakin on tullut aivan liian vähän viime aikoina.
No ei paljon menettänyt vaikka ei tekstiä🤨isot homo miehet riitelee ja vaatteet ikkunasta, lapsellista touhua
Vierailija kirjoitti:
Liioiteltu pahasti, aina uudestaan. Näyttelee kyl hyvin, Heathilla ei pal ilmeitä tai puheenvuoroja ole
Vierailija kirjoitti:
Saisiko vielä pari juonikuviota lisää menkoista? Vagisan-mainoksiakin on tullut aivan liian vähän viime aikoina.
Eikä sitä : myös a l a k e r t a a n partakonemainos!!
Mitä Bernice antoi Cathylle? Se loota, pumpulia???
Tää jakso meni pilalle kun ei ollut tekstejä💩
No lohdutan itseäni: Yleensä kun alan olla täysin kypsynyt kökköön juoneen tms, tsättädää, tapahtuu jotain mieltä ylentävää ja yllättävää.
Jospa nytkin😳
Katsomosta katsottiin tekstityksen kera. Jakso vaan oli aika huttua. Cathy sekoili täysillä, kesken isänsä ja Bernicen avajaisvalmistelujen. Aikamoiset menkat on joo. Meinaako tulevat vuosikymmenet raivota ihmisille vähintään kerran kuukaudessa??
Vierailija kirjoitti:
Jos Cathy olisi mun ikäinen niin se olisi ihan normaalia 🥵🤬😭🥶😈(😉)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huvittaa, kun Cathy ja Bernice vertailevat kokemuksiaan...
Olispas mullekin joku kertonut vaihtareista, jotenkin pääs yllättämään oireineen!😠
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä 👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tervetuloa majatalon avajaisiin Emmerdalen kylään perjantaina klo. 17.30. Asu vapaa. Huomaa aikataulu muutos.
Kiitos kun ilmotit, etten myöhästy...😉, tavataan siellä🍷
Siinä ja siinä ehdinkö minä noihin vuoden ehkä parhaisiin pippaloihin, mutta elän toivossa. Periaatteessa ei ole pakollista menoa, mutta luvassa sen sortin huumoripläjäys etten jätä väliin. "No kyllähän se 🐕minua tottelee" -mies lupasi mennä taluttimenjatkeeksi tottisharkkoihin ja pakko päästä näkemään kun 🦘 vie ukkoa kuin litran mittaa 🤣 Mutta, nähdään viimeistään jatkoilla 🥂🍾
Tajusi englannin alkeilla vaikka ei tekstiä ollutkaan, ehkä katon aamu uusinnan jos olisi tekstitys.
Jos avajaisten on määrä olla todella chic harpunsoittajineen, hienosteluineen ja pönötyksineen, jätän väliin ja meen suorilla Villapakkaan kaljalle.
No kyllä niissä yleensä on jos jossain ei ole ollut niin usinnassa ollut ihan normaalisti.