Miksi Emmerdalessa
Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D
Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?
Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.
Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?
Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?
-Kaisa-
Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)
Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (44653)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Marcus toimi kyllä ihan järjen vastaisesti, kun ei kääntänyt sitä edellisen yön hoitoaan kiireesti ovelta pois. Ei suinkaan, vaan vei sen yläkertaan panemaan. Ja kuinka ollakaan Ethan keksii just silloin kosia (hemmetin epäuskottava kohtaus).
Marcus toimi järjenvastaisesti kun petti Ethania 😠
Ethan oli just jättänyt sen. Marcus joi suruun ja kaipasi hellyyttä yön pitkinä tunteina. Ihan ymmärrettävää minusta.
Toivottavasti ei käy yhtä ohrasesti kun Macille kun Charity ajo sen pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Marcus toimi kyllä ihan järjen vastaisesti, kun ei kääntänyt sitä edellisen yön hoitoaan kiireesti ovelta pois. Ei suinkaan, vaan vei sen yläkertaan panemaan. Ja kuinka ollakaan Ethan keksii just silloin kosia (hemmetin epäuskottava kohtaus).
Ethan oli just jättänyt sen. Marcus joi suruun ja kaipasi hellyyttä yön pitkinä tunteina. Ihan ymmärrettävää minusta.
Tuskin Marcuksen hoito kuitenkaan raskaaksi tuli?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin Marcuksen hoito kuitenkaan raskaaksi tuli?
Voi tullakin jos on transgender kuten Matty.
Vierailija kirjoitti:
Onko täällä maalla eläviä? Kertokaas, kuinka paljon aikaa ja voimia lähteä maatilan arjen keskeltä viihteelle tuosta noin vain?
Nuorena asuin maalla. Oli karjaa ja peltotyöt. Pe - la jaksoi lähteä lavatansseihin mainiosti ja viipyillä valveilla vaaleat kesäyöt. Aamulla navettaan, ja jos oli heinätyöt yms, tehtiin viikonloppunakin aamusta iltaan säiden suosiessa. Nuorena jaksaa.
Talvisin oli tanssit urheilutalolla - aamulla oli navetalle meno. Joskus käytiin myös ravintolassa läheisessä kaupungissa (30km), kun alkoi ikä riittää.
Pointti on: nuorena jaksaa, kun intoa on ja seuraa kaipaa. Sit seukkausvaiheessa menokiima haihtui, kun voi köllötellä oman kullan kainalossa.
Näin minä sen näkisin, mutta tämähän on vain minun vaatimaton mielipiteeni😉
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisiko olla
Team könsikkäät kuten Cain, Will, Jimmy, Bear jne.
ja
Team kauniit miehet kuten Caleb, Marcus, David jne.
😘😀😍
Ei voi.. Cain ei ole könsikäs. Raivohullu punanenä.
Kauniit miehet? Yksikään mainitsemistasi miehistä ei ole kaunis.
Voi kulta pieni, siinä ei ole mitään ihmettelemistä että on erilaisia mielipiteitä.
Eli miksei mun mielipide kelpaa sulle?
Enkä ole sun kulta, enkä pieni.
Cain on suuri perseenreikä. Piinaa väkivaltaisesti vuodesta toiseen. Turhaa sitä mihinkään könsikkäisiin lokeroi. Pysykööt omassa räyhähenki laatikossaan. Saa tollot sitten keskenään fanittaa siellä.
Mitä kauniisiin miehiin tulee, niin Nicky on kaunis. Mulle kauniissa miehessä on paljon feminiiniä. Esim Mac ei voi olla kaunis, kun ei oo nätti, vaan komea.
Marcus todella tavis. Caleb en ole vielä keksinyt, ihan ok, muttei kaunis.
David oli nuorena kaunis, nyt lähinnä samaa sorttia kuin Tauski. Juomalla vanhentunut ja kuvittelee yhä olevansa hyvän näköinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entäs Team Bob? 😏
Mielestäni Bob kuuluu könsikkäisiin vaikka nätti poikahan se on 😊
Epämiehiin se kuuluu. Sinne naksuttelemaan sormiaan ja viihdyttämään vinoa nenäänsä. 😂
Vierailija kirjoitti:
Oishan se Nate voinut lähteä viikonlopuksi Naomia pumppaamaan. Ei lähtenyt, joten nyt on vapaa torkkumaan rauhassa.
Eikös ne asu yhdessä? Vai onkos mulla mennyt ohi jorain?
Vierailija kirjoitti:
Monty on Zakin koira.
Minkä ikäinen Naomi on? Käyttäytyy kuin teini ja märisee kun Nate ei jaksa bailata ja juhlia kun tekee niin paljon ja raskasta työtä että nukahtaa istualleen. Käsikin kipeä jostain syystä. Ihme lyyli! Ottais ja menis juhlien vaikka 24/7 jos kunto ja valuuttapuoli riittää. Hepponen rakkaus jos noin helposti lopahtaa. Antaa lopahtaa eli bye bye (forever) sua ei kaivata, ja ota se Marcus mukaasi.
Parkymppinen ikäisensä nainen Naomi on. Kuuluukin bilettää, mutta miksi kuluttaa aikaansa setämies Nateen.
Lähtis bilettää ja antais Naten olla.
Keski-ikäset naiset on tommosia hihassa nykiöitä. Mitään eivät tunnu osaavan tehdä ilman miestään. Sitten kun mies on saatu huojattua mukaan, niin pitääkin löytää miesparkki. Ei se mies viihdy museossa/teatterissa/kaupoilla/puutarhoissa/... Tai se ei just tästä raflasta tykkää, kun ei saa ipaa, apaa, eikä edes napaa.
Tollo ilmestyi trollaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko täällä maalla eläviä? Kertokaas, kuinka paljon aikaa ja voimia lähteä maatilan arjen keskeltä viihteelle tuosta noin vain?
Nuorena asuin maalla. Oli karjaa ja peltotyöt. Pe - la jaksoi lähteä lavatansseihin mainiosti ja viipyillä valveilla vaaleat kesäyöt. Aamulla navettaan, ja jos oli heinätyöt yms, tehtiin viikonloppunakin aamusta iltaan säiden suosiessa. Nuorena jaksaa.
Talvisin oli tanssit urheilutalolla - aamulla oli navetalle meno. Joskus käytiin myös ravintolassa läheisessä kaupungissa (30km), kun alkoi ikä riittää.
Pointti on: nuorena jaksaa, kun intoa on ja seuraa kaipaa. Sit seukkausvaiheessa menokiima haihtui, kun voi köllötellä oman kullan kainalossa.
Näin minä sen näkisin, mutta tämähän on vain minun vaatimaton mielipiteeni😉
Tätini kertoi nuorena polkaisseensa fillarilla kymmeniä kilometrejä lauantai-iltana saunan jälkeen lähimmälle tanssilavalle. Heillä oli lehmiä, jotka piti lypsää ja hoitaa aamuin illoin. Ja yöllä fillarilla kotiin ja aamulla aikaisin navettaan.
Vierailija kirjoitti:
Olipa kosintakohtaus kuin halvasta saippuasarjasta🙈
Spot on. Mitä kuvittelit Emmerdalen olevan? 😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on eläimiä kuten Natella (onko?) niin eipä siitä noin vain lähdetä. Pitää turvata niille hoito. Kuinka aikaisin on oltava seuraavana aamuna taas työnsä äärellä, siitäkin riippuu.
Ei Natella ole omaa maatilaa. Nate on Moiralla töissä.
Naomi bilettää putkeen vaikka ei ole rahaa, vuokrat rästissä, krapula aamuisin, eikä töihin ole näemmä kiire.
Mä opiskelen lainan turvin, teen ohessa työkeikkoja ellei tentteihin lukemista, villiin opiskelijaelämään ei ole varaa, eikä tenteissä tai töissä pärjää jos on dagen efter.
Naomin hahmo täysin epäuskottava! Noin ei 2-kymppiset elä ellei ole kultalusikka prseessä syntynyt tai hommaa rahaa muilla keinoin. Töitähän Naomi ei juurikaan tee.
"David oli nuorena kaunis, nyt lähinnä samaa sorttia kuin Tauski. Juomalla vanhentunut ja kuvittelee yhä olevansa hyvän näköinen."
Anteeksi, naurahdin tälle, ehkä nauran vähän vieläkin, oli niin osuva vertaus. Tyylikin molemmilla jämähtänyt sinne kultavuosiin 2000-luvun alkuun.
Vierailija kirjoitti:
Mä kuulemma asun maalla. KehäIII näkyy ikkunoista, täällä pohjoispuoli, rantatontti.
Ei mulla maatilaa ole. Kanoista luovuttiin viime vuonna, kun niitä piti sisätiloissa pitää liikaa. Ei pointtia. Ahdisti.
Tuosta noin vainlähtö puolisen tuntia. Pikasuihku, kevyt meikki ja vaatteiden valinta. Joskus vartti niin oon jo Shamrockissa. Riippuu päivästä ja menosta. Lapsetkaan ei enää lähttöjä hidasta.
N43
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oishan se Nate voinut lähteä viikonlopuksi Naomia pumppaamaan. Ei lähtenyt, joten nyt on vapaa torkkumaan rauhassa.
Eikös ne asu yhdessä? Vai onkos mulla mennyt ohi jorain?
Asuvat siellä Marlonin talossa. Että yhdessäkö vai solussa/kommuunissa?
Mun serkku on nuorehko karjankasvattaja ja herää joka päivä kukonlaulun aikaan navetalle, tekee päivän töitä ja ajaa rehua, pskaa ym. vielä iltakymmeneltä. Talvisin tehtävä lisähommina lumitöitä jotta pärjäisi edes jotenkin. Vaimoehdokas lähti lätkimään kun mies ei ollut juurikaan kotona ja jos oli, oli väsynyt ja nukkui. Neidin vastuulla oli ruoanlaitto, mutta sekin tuntui olevan liikaa. Nykyinen maatalous on kovaa ja raakaa hommaa. Säälittää ihmiset ja säälittää eläimet. Esim. mullikat ei koskaan päivänvaloa näe, eikä pääse laitumelle. Ennen oli paremmin, oli muutaman lehmän pientiloja, töitä vähemmän ja elämä leppoisempaa kuin suomifilmeissä. Tilanne muuttui mutta ei maalaisten halusta. Muut määrää.
Vierailija kirjoitti:
Naomi bilettää putkeen vaikka ei ole rahaa, vuokrat rästissä, krapula aamuisin, eikä töihin ole näemmä kiire.
Mä opiskelen lainan turvin, teen ohessa työkeikkoja ellei tentteihin lukemista, villiin opiskelijaelämään ei ole varaa, eikä tenteissä tai töissä pärjää jos on dagen efter.
Naomin hahmo täysin epäuskottava! Noin ei 2-kymppiset elä ellei ole kultalusikka prseessä syntynyt tai hommaa rahaa muilla keinoin. Töitähän Naomi ei juurikaan tee.
Toki teitäkin oli, mutta vähemmistönä.
Hyvin tyypillistä oli venyttää vuokranmaksua tai jättää sähköt maksamatta. Sitten haukkua, kunn kehtaavat lähetellä karhuja!
kynttilän valossa sitten meikattiin, hypisteltiin uutta ihanaa mekkoa ja juotiin halvinta viiniä. Rahaa oli sisäänpääsyyn, narikkaan ja yhteen ehkä peräti kahteen juomaan.
Seuraavana päivänä syötiin puurohiutaleita, massipäivänä nuudeleita. Ellei jaksanut äidille syömään.
Jonkun sortin opettajana huomannut, että sama jatkuu parikymppisillä opiskelijoilla nykyäänkin. Nää on osittain töissäkin, itse en ollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olipa kosintakohtaus kuin halvasta saippuasarjasta🙈
Spot on. Mitä kuvittelit Emmerdalen olevan? 😄
En pidä Emmeä saippuasarjana. Kaunarit on. Aikas huima ero
Kiitos, tulisin mielelläni, mutta minulla on tuolloin iltavuoro 🙁 Onko kutsu voimassa vielä aamupuoleen maanantaina? Silloin voisi hieman 🥂