Miksi Emmerdalessa
Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D
Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?
Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.
Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?
Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?
-Kaisa-
Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)
Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (44653)
Spekulointia!
Samsonko meinaa pölliä Estherin rahnat? Ne jotka Noah tälle antoi?
Samson on oikea ja virallinenkin isä, että hänellä on pääsy Estherin rahoihin suht helposti.
Kylmäävä hymy nuorella herralla, kun ensin pyysi anteeksi ja sitten kääntyi pois.. Miten osaskaan olla niin pahis?
Mä olen alkanut tykkäämään Calebista. Sehän on kunnon roisto. Työntää nokkaansa sinne minne se ei kuulu.
Härskisti vaan Paddyllekin huuteli kadulla. Paddy vielä yritti, että kuka sä oot sanomaan. "Olen sukua!" 😄 Se näköjään oikeuttaa mihin vaan.
Paddy siihenkin vielä, että only five minutes but... Sitten alkoi Calebin räntti miehisyydestä ja kehtaamisesta.
Nautin äärettömästi tuosta kohtauksesta. Caleb kunnon mulukun tavoin puuttuu asiaan, joka hänelle ei kuulu. Paddy sai asiansa sanottua, järkevästi , kuitenkin pikkasen alakynteen jääden. Caleb vaan omahyväsenä meni menojaan.
Säpinää.
Vierailija kirjoitti:
Spekulointia!
Samsonko meinaa pölliä Estherin rahnat? Ne jotka Noah tälle antoi?
Samson on oikea ja virallinenkin isä, että hänellä on pääsy Estherin rahoihin suht helposti.
Kylmäävä hymy nuorella herralla, kun ensin pyysi anteeksi ja sitten kääntyi pois.. Miten osaskaan olla niin pahis?
Mä olen alkanut tykkäämään Calebista. Sehän on kunnon roisto. Työntää nokkaansa sinne minne se ei kuulu.
Härskisti vaan Paddyllekin huuteli kadulla. Paddy vielä yritti, että kuka sä oot sanomaan. "Olen sukua!" 😄 Se näköjään oikeuttaa mihin vaan.
Paddy siihenkin vielä, että only five minutes but... Sitten alkoi Calebin räntti miehisyydestä ja kehtaamisesta.
Nautin äärettömästi tuosta kohtauksesta. Caleb kunnon mulukun tavoin puuttuu asiaan, joka hänelle ei kuulu. Paddy sai asiansa sanottua, järkevästi , kuitenkin pikkasen alakynteen jääden. Caleb vaan omahyväsenä meni m
Ei ei ja ei
Caleb😠, miltei kaikki, mitä hän tekee, ärsyttää!!!
Mutta tosiaan toi Samson ihmetyttää... mukava, kohtelias nuori mies muuttunut vastuuttomaksi ja piittaamattomaksi. Saikohan aivovamman silloin, kun yöpyi lehtikasassa kylmän yön?
Vierailija kirjoitti:
Mandy on ihana 😍
Näyttelijätär on muutes laihduttanut paljon, joutunut operaatioihin, halukkaat googlettakoot.
Inhottaa ulkonäön ja koon arvostelu. Katsokaa peiliin! Hahmona Mandy on herkullinen, koko sarjan piristys, vaikkei tietty tiukkanutturaisille.
Ilmankos nykynuoret ei syö koulussakaan kun pitää olla niin laiha. Onneksi elin nuoruuden ajalla jolloin ulkonäkö ei merkannu mitään ja kaikki ruuat jyrsittiin veriletuista tillilihaan ja kesäkeitosta kaalilaatikkoon eikä inisty ettei kelpaa. Eikä muuten meikattu ja silti pojat tykkäsi.
Ja Mandyn koon ja laihuuden välissä ei sitten ole mitään vaihtoehtoja?
Saas nähdä mitä teinien bileissä tapahtuu! Asiallisesti ei tietenkään mene. Heath tietty hommaa jotain ihme porukkaa sinne, eikö jostain semmosta vihjannut?
Hitsinpimpula. Eikö olekaan keskipäivän uusintaa? Oma tv ihan pihalla (voi se olla minäkin). Voisiko saada eilisen tapahtumasta referaatin? Olin eilen täällä kiellyttyjen (?) eläinten kanssa maastossa yömyöhään ja aamulla nukuin rokuliin. Epähirvikoira ei tee elämästä helppoa 😍 Hevletin rakki 😘😘😘
Sa laitta kello 13 Ava niin Emmerdal nakua.
Ma niin ymmarran 🐕🐕🐕
Warning, varoitus
Sisältää off topic materiaalia joka saattaa aihettaa jalan vipattamista tai jopa perrshien heilutusta.
Vierailija kirjoitti:
Lihavuus ei aina ole oma valinta. Räkättäjät eivät sitä ymmärrä.
Minulla on ainakin itse aiheutettu.
Vierailija kirjoitti:
Mandy on mun sankari!
Silloin nuorena ja nättinä, kun alotin Emmerdalea katsoa, niin arvostin jo. Mandy oli sama kirjava Mandy. Silloin vielä toisinaan paljasti ihoa, piti minihameita ja todella lyhyita shortseja ja toppeja.
Nyt Mandy on kasvanut aikuiseksi. Iho on laitettu piiloon, mutta ihon myötäisyys on pysynyt ja värit.
Mandy ei nakkaa v*ttujakaan, mitä hänestä ollaan mieltä. Maailmassa pitäs enemmän olla Mandejä, niin ihmiset vois henkisesti paremmin. 💚
Mandy on hauska persoona, ei mua haittaa hänen lihavuus, hyvä kun sarjassa ei kaikki ole missityyppejä tuntuu realistisemmalta.
Vierailija kirjoitti:
Hitsinpimpula. Eikö olekaan keskipäivän uusintaa? Oma tv ihan pihalla (voi se olla minäkin). Voisiko saada eilisen tapahtumasta referaatin? Olin eilen täällä kiellyttyjen (?) eläinten kanssa maastossa yömyöhään ja aamulla nukuin rokuliin. Epähirvikoira ei tee elämästä helppoa 😍 Hevletin rakki 😘😘😘
No pikaiseen: Mandy ja Paddy vetäs prseet olalle&muisteli menneitä... seur.kohtaus: Aamu. Mandy Paddyn kylpytakissa. Paddy hakee maitoa, Chas palaa ja haukkuu Mandyn lyttyyn. Sarah saa 'kohtauksen', kun kuulee Macin olevan tuleva isä. Ovat sairaalassa koko sakki.
Bobin kaksoset pitää kohta 16v synttärit. Samson kuulee, että Eshterillä on rahaa. Velmu ilme. Marcus ja Ethan sopii (vai aiemmin jo?)
Lisätkää toiset, jos olennaista jäi kertomatta
HUOMIO HUOMIO HUOMIO
ÄLÄ OHITA TÄTÄ
EMME TÄNÄÄN 17.30
############%%%€€€€##@!!*&&^^%
Vierailija kirjoitti:
HUOMIO HUOMIO HUOMIO
ÄLÄ OHITA TÄTÄ
EMME TÄNÄÄN 17.30
Kiitos tiedosta, hyvää vkl.
Sarah todella edesvastuuton, että käytti sairauttaan hyväksi kuullessaan Macin ja Chloen salaisuuden. Törkeä
Tietenkin koska jääkiekko --> Emmerdale (ei oikeasti).
Sama juttu se oli pari viikkoa sitten ja en huomannut joten piti katsoa se sitten maanantain uusintana (en viitsinyt alkaa Katsomosta katsomaan).
Vierailija kirjoitti:
Calebilla on oma agendansa Emmerdalessa, mikä se on selviää sitten joskus.
Vierailija kirjoitti:
HUOMIO HUOMIO HUOMIO
ÄLÄ OHITA TÄTÄ
EMME TÄNÄÄN 17.30
Hui kauheeta ois menny ohi jos en ois tullu tänne vilaseen keskustelua. Kiitos sulle infosta.🌻
Aika lähellä Cathyä puhuivat kovaan ääneen eikä Cathy mukamas kuullut yhtään mitään
Olen monta kertaa havainnut että kovalla äänellä kertovat just asiat mitkä haluavat salata. Arvasin että Sarah kuulee kun Mac ja Chloe juttelivat.
Voi voi minnehän Paddy nyt vaeltaa. Kohti kaupungin valojako. Jossain valtatien varrella raahusti menemään. Kai hällä kuitenkin lompakko on mukana kun maito ostoksilla oli. Se on nyt pohjakosketus otettava ja sitten uuteen nousuun. Se nyt on selvä ettei voi asua Chasin kanssa. Calebhan sitä jo eilen vihjasi ja oikeassa on.
Mandy on mun sankari!
Silloin nuorena ja nättinä, kun alotin Emmerdalea katsoa, niin arvostin jo. Mandy oli sama kirjava Mandy. Silloin vielä toisinaan paljasti ihoa, piti minihameita ja todella lyhyita shortseja ja toppeja.
Nyt Mandy on kasvanut aikuiseksi. Iho on laitettu piiloon, mutta ihon myötäisyys on pysynyt ja värit.
Mandy ei nakkaa v*ttujakaan, mitä hänestä ollaan mieltä. Maailmassa pitäs enemmän olla Mandejä, niin ihmiset vois henkisesti paremmin. 💚