Miksi Emmerdalessa
Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D
Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?
Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.
Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?
Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?
-Kaisa-
Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)
Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (44653)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi Debbie ei ottanut Sarahia mukaansa, jos aikoi näin kauan olla pois? Ei sillä, tykkään kyl Sarahista, mut että onko Char sopiva kasvattaja???
Kuka on Char?
Charity Sarahin isoäiti. Sarahan ei halunnut lähteä.
Ai lapsi saa itse päättää tämän???
Ei kai Debbie väkisin Sarahia vieny kun sai jättää Charityn "luotettavaan" huomaan.
Niin nyt tällä kertaa tässä sarjassa Sarah sai jäädä kylään Charityn luokse koska halusi.
Ehkäpä tekijät halusivat pitää Sarahin sarjassa. Olihan tämä koko Chloe kuvio vasta Debbien lähdön jälkeen. Debbie tuskin on tulossa takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Riemuidiootit on näemmä irti - nettitrollien kokoontumisajot.
Trollikortti vedetty esiin kun joku on eri mieltä kanssasi. Vttu että oot lapsellinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Chloe lähtee Reuben-vauvan kanssa Ranskaan.
Mutsiskin olis pitänyt lähteä sun kanssa.
"Mutsi" on jo kuollut enkä koskaan elänyt hänen kanssaan.
Siinä vähän ajattelemisen aihetta.
Mitähän tuo Chloe on suunnitellut, ilmeisen rahaton, kahvilassakin joi vain vettä ja kyseli taksiltakin miten pitkälle pääsee, hmm oliko se nyt 11 punnalla, eli ei kovinkaan kauas.
No jos Paddy ja Mac varattu, niin Cain on mun ja äiti sanoi ottavansa Jimmyn. Varaan Bearin mummolle, varmaan tykkää, tykkäisin itsekin.
Vierailija kirjoitti:
No jos Paddy ja Mac varattu, niin Cain on mun ja äiti sanoi ottavansa Jimmyn. Varaan Bearin mummolle, varmaan tykkää, tykkäisin itsekin.
Hauska. Eikö Rodney kävis kellekkään?
Vierailija kirjoitti:
Täällä vissiin alaikäisiäkin...
Oikosulku: Onko Paddyllä lapsia ennen Eveä. Ehtä Chasillä? Suhteita kyl on...
Vierailija kirjoitti:
Mitähän tuo Chloe on suunnitellut, ilmeisen rahaton, kahvilassakin joi vain vettä ja kyseli taksiltakin miten pitkälle pääsee, hmm oliko se nyt 11 punnalla, eli ei kovinkaan kauas.
Sanoi Amylle kuitenkin, et rahaa on, ja asunto on oliko puijausta? Mitä sit meinaa tehdä, vauva tulossa???
Muistaako joku, miten Cain ja Moira tapasi, siis miten Moira tuli sarjaan? Kuka oli Moiran mies, lasten isä? Milloin kuoli?
Sori, paljon kysymyksiä, oli pätkiä, etten kattonu...
Vierailija kirjoitti:
Muistaako joku, miten Cain ja Moira tapasi, siis miten Moira tuli sarjaan? Kuka oli Moiran mies, lasten isä? Milloin kuoli?
Spoilausten lisäksi luotakoon uusi ketju Emmerdalen muisteluille. Myös lapsihahmoille oma ketju.
Vierailija kirjoitti:
No sehän lahtee lapsensa kanssa Ranskaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Spoilausten lisäksi luotakoon uusi ketju Emmerdalen muisteluille. Myös lapsihahmoille oma ketju.
Minä toivoisin, että sulassa sovussa jatkettais yhdessä täällä. Suurin osa viesteistä ihan ok, eikö???
Suurin osa tässä ketjussa on ihan mukavia kommentteja, jatketaanko näin? Jätetään höpsöt huomiotta🤔
Vierailija kirjoitti:
Hyvä sarja!
Parasta, mitä nykyään on
Oon kattonu sarjaa vuosikaudet, joitain pätkiä jäänyt välistä. On yksi parhaista näinkin pitkistä sarjoista. Ja tämä ketju, missä voi pähkäillä juonenkulkuja on ihan parhautta... olkoon niin
Ai lapsi saa itse päättää tämän???