Miksi Emmerdalessa
Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D
Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?
Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.
Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?
Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?
-Kaisa-
Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)
Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (44653)
Luokaa samantien 10 eri ketjua Emmerdalelle ja hyppikää niiden välillä kun se on teistä niin hauskaa. Jokaiselle ketjulle omat erikoissääntönsä. :)
Menee maku jos ei voi arvailla esim Chloen ja Macin tarinaa tai Cainin kohtaloa. Ihan sama kuin tietäisi pressanvaalien tuloksen jo marraskuussa. Mitä hittoa?
Vierailija kirjoitti:
Menee maku jos ei voi arvailla esim Chloen ja Macin tarinaa tai Cainin kohtaloa. Ihan sama kuin tietäisi pressanvaalien tuloksen jo marraskuussa. Mitä hittoa?
Voi toki 'arvailla' ja 'pohdiskella', sehän on tämän ketjun anti. Spoilaukset on eri juttu, niitä ei moni halua, kun katsoo Suomen ajassa sarjaa...🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi täällä pitäisi automaattisesti mennä niiden mukaan, jotka eivät halua spoilauksia? Aika itsekästä.
Spoilauksiin voi laittaa alkuun varoituksen, niin silloin halukkaat voivat lukea sen.
Miksi pitäsi automaattisesti mennä niiden mukaan, jotka haluavat spoilauksia?
Niitä löytää helpostii, jos haluaa lukea/katsoa.
Mitä merkkaamiseen tulee, niin monikaan ei viitti. Haluavat ilkeillä.
Niin että kaikkia pitää rangaista, kun osa törttöilee?
Rankaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi täällä pitäisi automaattisesti mennä niiden mukaan, jotka eivät halua spoilauksia? Aika itsekästä.
Spoilauksiin voi laittaa alkuun varoituksen, niin silloin halukkaat voivat lukea sen.
Miksi pitäsi automaattisesti mennä niiden mukaan, jotka haluavat spoilauksia?
Niitä löytää helpostii, jos haluaa lukea/katsoa.
Mitä merkkaamiseen tulee, niin monikaan ei viitti. Haluavat ilkeillä.
Niin että kaikkia pitää rangaista, kun osa törttöilee?
Rankaista.
'Rangaista' on oikein, mutta minä rankaisen...
Nyt ei olla suomenkielen oppitunnilla, kaikenlainen viesti käy, eikö?
Voi voi. Sarahkin sortuu huumeisiin diileri Dannyn kanssa.
Miksi Debbie ei ottanut Sarahia mukaansa, jos aikoi näin kauan olla pois? Ei sillä, tykkään kyl Sarahista, mut että onko Char sopiva kasvattaja???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi toki 'arvailla' ja 'pohdiskella', sehän on tämän ketjun anti. Spoilaukset on eri juttu, niitä ei moni halua, kun katsoo Suomen ajassa sarjaa...🤔
Tää on väähän sama juttu kun yritin ohjeistaa vaimoa, että minullle ei tarvi kertoa Suomen jääkiekkomatsin tulosta MM-kisaottelusta, jonka olin nauhoittanut koska jouduin olemaan töissä sen tullessa. Eikös vaimo sitten kun katsoin nauhoitusta tullut kysymään joko Venäjä oli tehnyt sen kahdeksannen maalin.
Chloe lähtee Reuben-vauvan kanssa Ranskaan.
Vierailija kirjoitti:
Ja Charity menee mukaan vauvan toisena äitinä, Mac adoptoi Sarahin ja Moseksen, menee naimisiin Naten kanssa ja muuttavat koko konkkaronkka Moiran tilalle...
Chas synnyttää tumman pojan, omistaa nykyään pubin Naomin kanssa, Archie valmistuu papiksi ja Amalian Ester alkaa pitää Davidin kauppaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidat olla hieman yksinkertainen...?
Vierailija kirjoitti:
Mutsiskin olis pitänyt lähteä sun kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutsiskin olis pitänyt lähteä sun kanssa.
"Mutsi" on jo kuollut enkä koskaan elänyt hänen kanssaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidat olla hieman yksinkertainen...?
Vai sinä, jos et ymmärrä, mutä spoilaus tarkoittaa...
Paddy on minun sydämeni valittu. Saisinpa tuollaisen miehen
Eläinlääkärikin vielä
Vierailija kirjoitti:
Paddy on minun sydämeni valittu. Saisinpa tuollaisen miehen
Eläinlääkärikin vielä
Mitenhän niillä töitä riittää klinikalla, Paddy ja Rhona kaksin töissä, kun Dawnkin alkoi uraa luoda...
Saat Paddyn, mä varaan Macin💕
Vierailija kirjoitti:
Miksi Debbie ei ottanut Sarahia mukaansa, jos aikoi näin kauan olla pois? Ei sillä, tykkään kyl Sarahista, mut että onko Char sopiva kasvattaja???
Kuka on Char?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka on Char?
Charity Sarahin isoäiti. Sarahan ei halunnut lähteä.
Tehtiin jo, eikä onnistunut. Ilkiöt ovat ilkiöitä, kaikissa ketjuissa.
Mua ei spoilaamiset haittaa. Eikä niiden puute. Eikä mulla ole mitään ongelmia olla kirjoittamatta niitä, kun ketjussa on kerran pyydetty niin.
Olkaa niinkuin minä. <3