Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi Emmerdalessa

Vierailija
18.01.2015 |

Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D

Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?

Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.

Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?

Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?

-Kaisa-

Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (44653)

Vierailija
21421/44653 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Al ei varmana anna periksi. Eiköhän salasuhde jatku mutta paljon vaarallisimmilla vesillä.

Näki Chasinkin naamasta, ettei aikomustakaan lopettaa. Ja naiivi Belle uskoo.

Vierailija
21422/44653 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asiasta toiseen: tykkäättekö Chasin hiuksista?

Minua ärsyttää jotenkin jo se malli, aina auki ja siellä hotellissakin kuten aina.

Latvoissa on kiharampaa. Voisiko joskus vaihtaa edes jakauksen paikkaa?

Muuten tykkään Chasista, paitsi en tästä Al-säätämisestä.

Tulee mieleen kampauksestaan 2000-luvun eli nollarin pikkukylän kovanaamasussut. Suora tukka voisi sopia. Kiinnikään ei voi pitää, koska korvat eikä sovi muutenkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
21423/44653 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ärsyttää jotenkin jo se malli, aina auki ja siellä hotellissakin kuten aina.

Mun makuun Chas oli ja on turhan hapannaama, usein myrtsinä tai huutaa vihaisena. Nyt lisäksi paneskelee kusipää Alin kanssa kunnollisen, sympaattisen miehensä selän takana. En voi tässä kohtaa paljon Chasia kehua.

Vierailija
21424/44653 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Chasin hiukset on nykyään kamalat. Tuommoinen lehmän nuolasu ja se kihara osuus vaikuttaa aivan korppukuivalta.

Olisko näyttelijällä vaihdevuodet tms että vähän hakee ja odottelee, että millaseksi hiukset asettuu. Aikka olishan noita keinoja vaikka mihin, etenkin tv-maailmassa.

Mä olen ollut Chas fani pitkään. Viime aikoina huomannut, että olen ihaillut Charitya. Se olin niin kaunis ja elinvoimainen, kun pyykkejä viikkaili. Hiukset auki, terveillä laineilla ja kevyt päivetys. Hyvältä näytti.

Charityn juonikin on riipaiseva. Keskenmeno, kun kerrankin olisi parisuhde ja muut kuviot kohdallaan.

Chas on nykyään säksättävä tikku.

Vierailija
21425/44653 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kaikki kulkee pubin takahuoneeseen pubin läpi? Tämä hoitotiimiläinenkin ja poliisi ym. Eikö sinne takatilaan ole omakin sisäänkäynti niinkuin normaali sisäänkäynti siellä eteisessä missä portaatkin. Silti kaikki (ulkopuoliset) kulkee pubin läpi.

Hoitotiimiläinen ensi töikseen pyysi anteeksi, että tuli kiinni olleen pubin ovesta sisään, mutta kun kukaan ei vastannut kotiovelle.

Itse olen aina ihmetellyt, että kun pubi on kiinni, niin miksei sitä ovea lukita.

Kiitos minulta meni se ilmeisesti ohi.

Olikohan sitä edes suomennettu?

Oli suomennettu. Mies nukahti sohvalle kun katsoin Emmerdalen, väänsin äänen tosi pienelle ja olin tietoinen tuosta ovi-episodista.

-eri

Mielenkiinnosta kysäisen: minkä aikaisesta telkkarista katsot Emmerdalea, kun joudut vääntämään jotain ääninappulaa?🤭

Hyvinkin uudesta kun mies on tekniikkahullu ja telkka vaihtuu kun itse olen oppinut sitä käyttämään. Ja siltikin aina "nauhoitan" Emmerdalenkin! ;D

Vierailija
21426/44653 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naomi muutti poikamiestaloon ja on ykskaks kaikille kiva. Miten se nyt noin sujahti?

Vierailija
21427/44653 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulis ny se Aaron ja nopeasti kotiinsa.

Laittaa sen Livin mutsin ruotuun.

Se muita on rikollinen joka solullaan.

Kuten se Charlesin tyttö.

Hän tulee olemaan pahempi gangsteri kuin Meena oli missään vaiheessa.

Vierailija
21428/44653 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naomi on siis enemmän häiriintynyt kuin Meena.

Eri lailla, mut hirviö ihmisen muodossa.

Siinä saa sekin Canin poika tuntea pahuuden luissaan.

Naomi on niin kylmä tyyppi, että huoneen lämpötilakin viilenee oitis 10*, missä Naomi-hyytäjä sattuu olemaan.

Vierailija
21429/44653 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Josko Al kertoo ite Paddylle piruuttaan jos Chas yrittää tehdä bänät? Ilman muutahan tuo kuitenkin paljastuu, mutta miten ja milloin?

Vierailija
21430/44653 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulis ny se Aaron ja nopeasti kotiinsa.

Laittaa sen Livin mutsin ruotuun.

Se muita on rikollinen joka solullaan.

Kuten se Charlesin tyttö.

Hän tulee olemaan pahempi gangsteri kuin Meena oli missään vaiheessa.

Mikä ihme voisi olla pahempaa kuin viedä usean ihmisen hengen? Ehkä jotain pienen lapsen rääkkäystä viikko kausia, mutta sellainen oliskin liikaa päiväsaippuan profiiliin.

Vierailija
21431/44653 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Josko Al kertoo ite Paddylle piruuttaan jos Chas yrittää tehdä bänät? Ilman muutahan tuo kuitenkin paljastuu, mutta miten ja milloin?

Erittäin paljon mahdollista. Al nauttii kun saa viedä toisen vaimon, niin kävi Marlonin ja Jessien kanssa.

Vierailija
21432/44653 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenki must tuntuu et Al on oikeasti rakastunut. Ei se silti estä tekemästä tyhmyyksiä...

Vierailija
21433/44653 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenki must tuntuu et Al on oikeasti rakastunut. Ei se silti estä tekemästä tyhmyyksiä...

Onhan se. Kuvittelee, että Chaskin on rakastunut häneen. Särkee sydämensä, kun Chas ei jätäkään Paddya hänen takiaan ja Paddy saa tuntea kiukun nahoissaan. :(

Spekulaatiota Pirkkoseni.

Vierailija
21434/44653 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Belle ripitti Chasia, että Al poltti pubin.

Yleistä tietoa tuntuu olevan, mutta ei muka todisteita.

Vierailija
21435/44653 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksanut lukea kuin otsikon, mutta vastaus on siksi, että se on käsikirjoitettu sarja.

Vierailija
21436/44653 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jaksanut lukea kuin otsikon, mutta vastaus on siksi, että se on käsikirjoitettu sarja.

Hah. Sinähän se vitsin murjasit. Mutta niinkuin näet, meitä muita kiinnostaa muutkin vastaukset,,, ja kysymykset,,,

Vierailija
21437/44653 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Al ei varmana anna periksi. Eiköhän salasuhde jatku mutta paljon vaarallisimmilla vesillä.

Kyllä minäkin mieluummin Alin kanssa olisin kuin Paddyn. Vaikka Al onkin tummahipiäinen niin Pads on pullamössö.

Vierailija
21438/44653 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minäkin mieluummin Alin kanssa olisin kuin Paddyn. Vaikka Al onkin tummahipiäinen niin Pads on pullamössö.

Itse taas arvostan enemmän rehellisyyttä, luotettavuutta ja selkärankaa kuin ulkonäköä. Tietysti sekin vaikuttaa, että etsiikö lyhyttä vai pitkää suhdetta.

Vierailija
21439/44653 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sitten ei jätä Paddyä? Chas on kiero, kun haluaa pitää molemmat. Valinnat tehdään yleensä ennen avioliittoa.

Vierailija
21440/44653 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Chas haluaa nauttia elämästään. Saa seksiä monta kertaa viikossa, kun kaksi eri miestä "antaa kyytiä". Hän ei varmaan halua lukuisista orkuistaan luopua?

Ketju on lukittu.