Miksi Emmerdalessa
Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D
Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?
Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.
Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?
Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?
-Kaisa-
Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)
Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (44653)
Puhuivat hoitotiimin tulevan Faithin luo, mutta vain yksi hoitaja tuli?
Chas sanoi Alille, ettei halua kenenkään näkevän heitä. Kuulostikin niin siltä, että juuri silloin joku näkee.
Miksi kaikki kulkee pubin takahuoneeseen pubin läpi? Tämä hoitotiimiläinenkin ja poliisi ym. Eikö sinne takatilaan ole omakin sisäänkäynti niinkuin normaali sisäänkäynti siellä eteisessä missä portaatkin. Silti kaikki (ulkopuoliset) kulkee pubin läpi.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kaikki kulkee pubin takahuoneeseen pubin läpi? Tämä hoitotiimiläinenkin ja poliisi ym. Eikö sinne takatilaan ole omakin sisäänkäynti niinkuin normaali sisäänkäynti siellä eteisessä missä portaatkin. Silti kaikki (ulkopuoliset) kulkee pubin läpi.
oli sinne ennen samassa tilassa kuin yläkerran portaatkin
Eikös Sandralla ollut miesystäväkin? Joku joka kävi juonimassa Liviltä rahaa. Onkohan hänelle ok että Sandra sekstaa Rishin kanssa kunhan saa siitä rahaa?
Vierailija kirjoitti:
No tätä minäkin olen ihmetellyt ja taas tänään.
Vierailija kirjoitti:
Hoitotiimiläinen ensi töikseen pyysi anteeksi, että tuli kiinni olleen pubin ovesta sisään, mutta kun kukaan ei vastannut kotiovelle.
Itse olen aina ihmetellyt, että kun pubi on kiinni, niin miksei sitä ovea lukita.
Oikeesti raivostuttavat Liv ja Vin, miten tyhmiä he ovat!??!
Nuoresta iästä huolimatta hekin ovat nähneet ja kokeneet paljon. Silti taas takki auki ja silmät apposellaan uskotaan kaikki alkoholistin selitykset.
Mandy puolestaan on monet kerrat ollut oikeassa, vaikka toteutustapa ei ehkä parhain. Välillä voisi olla Mandynkin hetki loistaa ja saada krediittejä hyvästä vainusta jo alkuvaiheessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hoitotiimiläinen ensi töikseen pyysi anteeksi, että tuli kiinni olleen pubin ovesta sisään, mutta kun kukaan ei vastannut kotiovelle.
Itse olen aina ihmetellyt, että kun pubi on kiinni, niin miksei sitä ovea lukita.
Kiitos minulta meni se ilmeisesti ohi.
Ihanaa, että jotain syvyyttä Faithilta eikä ainaista rillumareitä.
Hyvä jos raskausasia yhdisti Charityn ja Mackenzien lisäksi vielä Noahinkin.
Ethan on kyllä tökerö.
Ja just toi, että Liv ja Vinny on jälleen kerran vedätettävissä. Livkin hyökkää heti Rishiä kovistelemaan. Pyh. Sandralle sopii hyvin ettei tarvi enää töitä tehdä, voi jatkaa vaan lokkeilua.
Kyllä nyt täytyy sanoa, että Liv ja Vinny on tosiaan yksinkertainen pariskunta. Livkin nielee kaiken mitä sen umpikiero mutsi sille syöttää. Liv näköjään vaan kaunistuu mutta ei ikävä kyllä viisastu.
Vihdoinkin joku sai tietää tuosta varsin ällöstä salasuhteesta. Mitenkähän Belle mahtaa toimia? Ei spoilauksia, kiitos vaan pohdintaa.
Eikö siihen Mandyn kameraan tallentunu ne tippivarkaudet? Vai asensiko kameran vasta niiden jälkeen... jotenkin mennyt multa ohi. Kortilla näkyvät usein maksavan...
Huvittavaa, kun Liv uhittelee Rishille... jätä meidät rauhaan (***Rish kuiskaa: Enemmän kuin mielelläni!!!)
Vierailija kirjoitti:
Vihdoinkin joku sai tietää tuosta varsin ällöstä salasuhteesta. Mitenkähän Belle mahtaa toimia? Ei spoilauksia, kiitos vaan pohdintaa.
Vaikea kuvitella, et menis Paddylle kertomaan. Veikkaus: Kertoo Alille, ja vaatii lopettamaan
Veikkaus2: Kertoo Chasille, ja vaatii lopettamaan
Venytetäänköhän tätä kuviota pitkäänkin, pohdin vaan. En lue edes tulevien jaksojen nimiä, ettei paljastuisi liikaa etukäteen...
Vierailija kirjoitti:
Mä olin niin tyytyväinen kun Belle näki! Mua oikeesti kuvottaa Alin ja Chasin touhut, melkein en pysty koko Emmerdalea edes katsomaan kun tää juonikuvio on niin läpeensä ällöttävä!!!! Mä todellakin toivon että Paddy ja Kerry saavat tietää. Enkä sääli tippaakaan kumpaakaan petturia. HYI!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olin niin tyytyväinen kun Belle näki! Mua oikeesti kuvottaa Alin ja Chasin touhut, melkein en pysty koko Emmerdalea edes katsomaan kun tää juonikuvio on niin läpeensä ällöttävä!!!! Mä todellakin toivon että Paddy ja Kerry saavat tietää. Enkä sääli tippaakaan kumpaakaan petturia. HYI!
Joo, ei kyllä pysty saamaan mitään herkkää ja kaunista irti noista kahdesta vaikka Chas kuinka litisti päänsä Alin vatsan päälle. Ärsyttää ja *tuttaa miksi Chas tekee noin Paddylle? Alista mitään hyvää ei edes osaa odottaakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, ei kyllä pysty saamaan mitään herkkää ja kaunista irti noista kahdesta vaikka Chas kuinka litisti päänsä Alin vatsan päälle. Ärsyttää ja *tuttaa miksi Chas tekee noin Paddylle? Alista mitään hyvää ei edes osaa odottaakaan.
Niinpä, mutta ajatelkaas että tuollaisia vastaavanlaisia *usipäitä on maailma pullollaan. Paddyn tavoin moni on ihana ja huomioiva puoliso ja tietämätön siitä mitä oma siippa häärää hänen selkänsä takana. Mä en voi sietää tommosta. Miten Chas saattaa edes olla itsensä kanssa?!!!! En ole hänen roolihahmostaan liiemmin ikinä pitänyt, mutta nyt en tule sitäkään vähää pitämään, koskaan.
Mää oon kyllä tehny sen havainnon, että siellä uskotaan AINA valheet mutta totuuksia EI KOSKAAN. Parinkymmenen vuoden ajalta.
Hyvä, että Chasin ja Alin suhde paljastui.
Toivottavasti myös Sandran valeet tulee ilmi. Ärsyttävää uhriutumista hänellä.