Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi Emmerdalessa

Vierailija
18.01.2015 |

Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D

Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?

Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.

Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?

Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?

-Kaisa-

Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (44653)

Vierailija
20141/44653 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä Kerry on ärsyttävin.

Kelly on hyvä näyttelijä. Sitä paitsi kaunein kaikista Emmerdalen naisista.

Kelly ei ole ollut enää vuosiin Emmerdalessa.

Et ymmärtänyt, ettei tässä kukaan Kellyä tarkoittanutkaan vaan Kerryä.

Vierailija
20142/44653 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt se Mandy on tuolla taas säätämässä. Pysyisi poissa, antaisi Livin ja Vinnyn olla rauhassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
20143/44653 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt se Mandy on tuolla taas säätämässä. Pysyisi poissa, antaisi Livin ja Vinnyn olla rauhassa.

Kyllä Vinnyn "äiti" Mandy nyt on pienempi paha kuin toi laiska-Sandra.

Vierailija
20144/44653 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi hemmetissä Dawn kokeneena katujen kasvattina alkoi selittämään jostain lastensuojeluun soittamisesta siinä eteisessä kahden sekopään aikana? Olisi lähtenyt rauhassa ovesta ulos ja sitten alkanut välittömästi hoitamaan lasta turvaan.

Vierailija
20145/44653 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä Vinnyn "äiti" Mandy nyt on pienempi paha kuin toi laiska-Sandra.

Molemmat ulos sarjasta, kiitos!

Vierailija
20146/44653 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hauska oli Paddyn kikatus, kun sai kuulla olevansa bestman. Paddyn ja Marlonin ystävyys on yks Emmen kantavimpia voimia.

Livin äiti on ällötys, loistava luihun näyttelijä kylläkin. Kantoi kanamunia kaupasta viinapullojen päällä? Eihän Livin tarttis kun Davidilta kysäistä, mitä äityli on ostanut...

Luultavasti Paddy ja Marlon ovat ystäviä ihan siviilissäkin, heillä käy niin yksiin huumori ja kaikki muukin, että hyvin näytelty, jos eivät ole.

Myös Nicolan ja Jimin parisuhde on uskottava ja he näyttävät hyvältä yhdessä.

Juu ovat. He alkoivat ystävystyä sarjan ohessa, niin tuommoinen hyvä ja hauska ystävyys sitten ikuistettiin sarjaankin. Ne järkkäävät jotain vanhojen leffojen festaria yhdessä.. Tai jossain vaiheessa oli, tiedä jos covid rikkoi senkin perinteen.

Mä tykkään Nicolasta ja Jimmystä myös. Mutten esim Nicolasta välttämättä irrallaan Jimmystä. Siinä jos missä vastakohdat täydentävät toisiaan. Nicola on kirpakka emäntä ja Jimmy lehmänhermoinen mies. Se Jimmyn lempeän matala "nicoooo" saa sukat pyörimään jalassa. :)

Vierailija
20147/44653 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Cainkin petraa koko ajan. Vähän aikaa vielä, niin siitä tulee koko kylän superterapeutti, jakelee viisaat neuvot jokaiselle.

Kyllä! Cain on petrannut. Ehkä pienten poikien isyys on Cainia kasvattanut ja onhan hänellä lapsenlapsi eli Naten ja Tracyn tyttö.

Eikös Sarah ole myös Cainin lapsenlapsi?

On, on. Cain on ollut hänelle lempinimeltään Jörö-ukki.

Joo, tämä aina hymyilyttää. Grumpy (vai miten kirjoitetaankaan) on kyllä oikein sopiva nimitys Cain-isoisälle ja hauska oivallus myös käsikirjoittajilta, kun sanana on kuitenkin niin lähellä oikeaa isoisää (grandpa).

Mä oon mielessäni ajatellut, että Grandpy, mutta helposti myös tuollai oikeinkin kirjoitettuna toimii. :D

Vierailija
20148/44653 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hauska oli Paddyn kikatus, kun sai kuulla olevansa bestman. Paddyn ja Marlonin ystävyys on yks Emmen kantavimpia voimia.

Livin äiti on ällötys, loistava luihun näyttelijä kylläkin. Kantoi kanamunia kaupasta viinapullojen päällä? Eihän Livin tarttis kun Davidilta kysäistä, mitä äityli on ostanut...

Luultavasti Paddy ja Marlon ovat ystäviä ihan siviilissäkin, heillä käy niin yksiin huumori ja kaikki muukin, että hyvin näytelty, jos eivät ole.

Juu ovat. He alkoivat ystävystyä sarjan ohessa, niin tuommoinen hyvä ja hauska ystävyys sitten ikuistettiin sarjaankin. Ne järkkäävät jotain vanhojen leffojen festaria yhdessä.. Tai jossain vaiheessa oli, tiedä jos covid rikkoi senkin perinteen.

Mä tykkään Nicolasta ja Jimmystä myös. Mutten esim Nicolasta välttämättä irrallaan Jimmystä. Siinä jos missä vastakohdat täydentävät toisiaan. Nicola on kirpakka emäntä ja Jimmy lehmänhermoinen mies. Se Jimmyn lempeän matala "nicoooo" saa sukat pyörimään jalassa. :)

Mun mielestä Jimmy on just silloin säälittävä jopa alistunut, kun sanoo sen:"Nicooo". Näin se menee. Eri asiat kolahtaa ihmisille ja niinhän sen pitää ollakin.

Vierailija
20149/44653 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama mielipide Jimmystä, jospa mun mies lausuis mun nimen samalla tavoin💕

Vierailija
20150/44653 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistaakseni joku Kellykin siellä joskus vuosia sitten oli, saatan olla väärässä.  Baarissa töissä tms.

Kelly baarissa töissä? Mä en nyt tätä muista olenkaan. Oliko Kelly oikeastaan missään koskaan työ töissä? Välillä tuurasi Vivin kaupalla ja sitäkin todella harvoin. Mieluusti etsi seuraavaa elättäjää ja kyllähän niitä piisaa.

Mun mielestä Kelly näytti kahdelta kumipallolta tikussa. Hänellä jos kellä oli v i t t u maisin suun mutristus ja hymy. Ei ole kukaan muu vielä tämän voittanutta näinä päivinäkään.

Vierailija
20151/44653 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelastaako Dawn sen pikkutytön? Se olisi kaikkien näiden masentavien juonikuvioiden joukossa jotain positiivista seurattavaa.

Vierailija
20152/44653 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistaakseni joku Kellykin siellä joskus vuosia sitten oli, saatan olla väärässä.  Baarissa töissä tms.

Kelly baarissa töissä? Mä en nyt tätä muista olenkaan. Oliko Kelly oikeastaan missään koskaan työ töissä? Välillä tuurasi Vivin kaupalla ja sitäkin todella harvoin. Mieluusti etsi seuraavaa elättäjää ja kyllähän niitä piisaa.

Mun mielestä Kelly näytti kahdelta kumipallolta tikussa. Hänellä jos kellä oli v i t t u maisin suun mutristus ja hymy. Ei ole kukaan muu vielä tämän voittanutta näinä päivinäkään.

Ikävää sanoa lapsesta mutta joku tyttö joka näytteli aikoinaan nuorempaa Gabbya mutristeli kanssa usein ärsyttävästi. Oli oikea kanssa hapannaama.

Vierailija
20153/44653 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelastaako Dawn sen pikkutytön? Se olisi kaikkien näiden masentavien juonikuvioiden joukossa jotain positiivista seurattavaa.

Tuskin ainakaan jättää asiaa sikseen. Kunhan nyt pääsee sieltä kämpästä ehjin nahoin.

Vierailija
20154/44653 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

mua ärsyttää suunnatomasti kun koko ajan ja kaikki ihmiset on muka narsisteja. Tänään oli sitten kirjoitettu lääkäri Liamin kommetti että Suzy on varmasti narsisti.

Vierailija
20155/44653 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mua ärsyttää suunnatomasti kun koko ajan ja kaikki ihmiset on muka narsisteja. Tänään oli sitten kirjoitettu lääkäri Liamin kommetti että Suzy on varmasti narsisti.

Täällä vauva palstalla siihen narsismi-sanaan törmäsi varsinkin aiemmin tosi usein. Emmerdalessa harvoin. Vaikka Liam nyt sanoikin Suzystä niin.

Vierailija
20156/44653 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää kun Suzysta tehdään täysin syyllinen Hollyn kuolemaan. Kyllä Hollylla oli ihan omakin vastuu tekoihinsa.

Vierailija
20157/44653 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiva kun tuli! Mandy on ihan hauska.

Vierailija
20158/44653 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mandy tuo vähän hälinää! 😄

Vierailija
20159/44653 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiva kun tuli! Mandy on ihan hauska.

Yllätin itsenikin, kun huomasin ilahtuvani Mandyn paluusta.

Vierailija
20160/44653 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttää kun Suzysta tehdään täysin syyllinen Hollyn kuolemaan. Kyllä Hollylla oli ihan omakin vastuu tekoihinsa.

No on todellakin Hollyn lopullinen ratkaisu mutta kait se ärsyttää, kun Suzy ei heti kertonut totuutta.

Ketju on lukittu.