Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Emmerdalessa

Vierailija
18.01.2015 |

Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D

Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?

Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.

Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?

Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?

-Kaisa-

Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (43727)

Vierailija
1681/43727 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua ei haittaa, jos Sandy poistuu sarjasta tuon Bettyn kaverin kanssa. Tässä sarjassa olen nyt enemmän kiinnostunut nuoremmista hahmoista. Tässä jaksossa minua eniten kiinnosti Livin tarina. Onpa piristävää, että tv:ssä esitetään teinejä muinakin kuin himokkaina. Itse olisin kyllä teininä totaalisesti langennut tuohon Jacobin hymyyn.

Ja mitä se Jacob selitti että Gerry ei ole mikään unelmapoikkis? Kyllä muhun sen huumorinen olemus uppoaa ja se on mun suosikkihahmoja koko sarjassa. Harmi, että Gerryä ei ole aikoihin näkynyt. Onkohan tälle nuorelle ja taitavalle näyttelijälle tullut muutakin kysyntää?

Tuntuu, että Livin ja Gabbyn ystävyys pahoin kärsii tuosta, kun Gabby näki Jacobin ja Livin halaamassa. Ennen sitä näki ystävänpäiväkortinkin Jacobilta Liville ja nyt varmaan luulee, että Liv panee Gabbyn ihastusta tämän selän takana. Toivottavasti ei tule jotain rajua kostoa.

Minä taas en ymmärrä Gerryn funktiota koko sarjassa. Yhtäkkiä vain tupsahti jostain ja tunkee joka paikkaan kutsumatta ja vain ärsyttää olemassaolollaan. Ei tee yhtään mitään, vaan loisii muiden siivellä. 

Olihan se Gerryn sarjaan ilmiintyminen vähän outo ja muutenkin nyt joutopoikana siellä asustaan milloin kenenkin nurkissa.

Silti mä vaan diggailen Gerryä. Juurikin sen huolettomuus ja hänen vilpitön "rakkautensa" vanhempia naisia kohtaan. Hän ei ihastu vain yhteen ja stalkkaa tätä, vaan kelpais kaikki.

Olen toivonut, että Gerry saa kunnon juonon kontolleen. Nyt on vaan täytettä.

Saat toivomasi. Gerrystä tulee sarjamurhaajan uhri.

Sääli, Gerrystä olisi saanut hyvän huumorihahmon sarjaan. On hauskempikin kuin joku Paddy tai Marlon.

Vierailija
1682/43727 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua ei haittaa, jos Sandy poistuu sarjasta tuon Bettyn kaverin kanssa. Tässä sarjassa olen nyt enemmän kiinnostunut nuoremmista hahmoista. Tässä jaksossa minua eniten kiinnosti Livin tarina. Onpa piristävää, että tv:ssä esitetään teinejä muinakin kuin himokkaina. Itse olisin kyllä teininä totaalisesti langennut tuohon Jacobin hymyyn.

Ja mitä se Jacob selitti että Gerry ei ole mikään unelmapoikkis? Kyllä muhun sen huumorinen olemus uppoaa ja se on mun suosikkihahmoja koko sarjassa. Harmi, että Gerryä ei ole aikoihin näkynyt. Onkohan tälle nuorelle ja taitavalle näyttelijälle tullut muutakin kysyntää?

Tuntuu, että Livin ja Gabbyn ystävyys pahoin kärsii tuosta, kun Gabby näki Jacobin ja Livin halaamassa. Ennen sitä näki ystävänpäiväkortinkin Jacobilta Liville ja nyt varmaan luulee, että Liv panee Gabbyn ihastusta tämän selän takana. Toivottavasti ei tule jotain rajua kostoa.

Minä taas en ymmärrä Gerryn funktiota koko sarjassa. Yhtäkkiä vain tupsahti jostain ja tunkee joka paikkaan kutsumatta ja vain ärsyttää olemassaolollaan. Ei tee yhtään mitään, vaan loisii muiden siivellä. 

Olihan se Gerryn sarjaan ilmiintyminen vähän outo ja muutenkin nyt joutopoikana siellä asustaan milloin kenenkin nurkissa.

Silti mä vaan diggailen Gerryä. Juurikin sen huolettomuus ja hänen vilpitön "rakkautensa" vanhempia naisia kohtaan. Hän ei ihastu vain yhteen ja stalkkaa tätä, vaan kelpais kaikki.

Olen toivonut, että Gerry saa kunnon juonon kontolleen. Nyt on vaan täytettä.

Saat toivomasi. Gerrystä tulee sarjamurhaajan uhri.

Sääli, Gerrystä olisi saanut hyvän huumorihahmon sarjaan. On hauskempikin kuin joku Paddy tai Marlon.

Ja huumorihahmosta tuli mieleen Shadrach. Miten onkaan että Shadrachin humalassa toilailut oli sarjassa kuvattu enimmäkseem huumorina? Vai muistanko väärin?

Nykyään häntä muistetaan ihan eri tavalla. Väkivaltainen juoppo joka hakkasi vaimoaan ja lapsiaan. Eihän siinä ole mitään hauskaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1683/43727 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa että Graham näki syyllisyyden Debbien kasvoilta. Ei kuitenkaan sanonut Joelle tai poliiseille asiasta mitään. Halusi ilmeisesti käyttää tuota korttia varmistamaan, että Debbie ja Cain eivät tee enempää kostotoimenpiteitä. Mutta miksi Graham juuri Debbietä syytti siitä huumelavastamisesta? Simon ei tiennyt Debbiestä mitään silloin, kun Graham hakkasi Simonia. Ainoa nimi, jonka Simon olisi tiennyt antaa Grahamille silloin, oli Cain. Päättelikö Graham sitten itse vain, että Cain toimi Debbien käskystä?

Graham ainakin nyt varmasti muistaa Simonin naaman hyvin - toisin kuin Ross.

Graham itse vaikuttaa sellaiselta, että voisi tehdä mitä vain ilman että syyllisyys loistaa kasvoilta.

Toki, mutta Grahamilla on äärimmäisen oikeudenmukainen luonne.

Jep. Tappaa sen takia pomonsa. No, tarkemmin pomo saa toiselta kuonoonsa mutta Graham jättää Joen kuolemaan. Onneksi sarjaan tulee vielä yksi Tate. Ainakin hetkeksi...

Vierailija
1684/43727 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vai että Liv ei ole tuohon ikään mennessä ihastunut keneenkään. Onkohan hän nyt aseksuaali tai jotain.

Jacob-raukka toi Liville ystävänpäiväkortin eikä Liv edes huomannut. Ei taida Gabby saada Jacobia takaisin.

Mä luulin, että tämä on päivän selvää, että Liv on läpeensä rakastunut Gabbyyn. Miten katsoo Gabbya ja jutustelee ja mollaakin....

Ihan vaan mutulla, ei ole mitään juonipaljastustietoa tästä. Tai ehkä tää onkin vaan mun päässä. :D

Se on vaan sun päässä. Liv on oikeasti aseksuaali. Ja tämä on ihan faktaa meille jotka seuraamme sarjaa brittien tahtiin.

Vierailija
1685/43727 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näyttipä olevan lähellä Aaronin ja Robertin yhteenpaluu. Mutta sitten Alexille tuli vaikeat ajat, jolloin häntä ei voikaan jättää.

Fanit halusi robronin yhteen ja tuotanto kuunteli. Menivät uudelleen naimisiin jokin aika sitten 😊

Vierailija
1686/43727 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näyttipä olevan lähellä Aaronin ja Robertin yhteenpaluu. Mutta sitten Alexille tuli vaikeat ajat, jolloin häntä ei voikaan jättää.

Fanit halusi robronin yhteen ja tuotanto kuunteli. Menivät uudelleen naimisiin jokin aika sitten 😊

Robertin näyttelijä on mun mielestä tosi hyvä kuvaamaan eri tunnetiloja. Toki roolissakin on paljon näyteltävää.

Vierailija
1687/43727 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alexin jutussa jäi kiinnostamaan, mikä on sellainen terveydentila, johon noin nopeasti ehtii kuolla, jos verikokeiden tuloksiin ei reagoida ajoissa. Jäi sellainen käsitys, että potilas olisi ollut vielä pelastettavissa, jos Alex olisi muistanut katsoa tulokset ajoissa.

Esim verenmyrkytys, sydänkohtaus voi myös oireilla kummallisesti (etenkin naisilla), veritulppa nyt tulevat yhtäkkiä mieleen.

Vierailija
1688/43727 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt aloin kyllä kovasti odottaa Robertin ja Aaronin yhteenpaluuta.

Samoin! Aaronin käytöksestä päätellen ei ole yhteenpaluu kaukana.

Ei olekaan, menivät lokakuun alussa uudelleen naimisiin.

Vierailija
1689/43727 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Googlen kuvahaulla ”ross barton acid attack” löytyy tällainen naaamakuva:

https://hips.hearstapps.com/digitalspyuk.cdnds.net/18/07/1518808953-scr…:*

Ilmeisesti ei tuosta enempää parane?

No ei kai se tuollaiseksi jää tai sitten tuotanto ei tajua, miten iho toimii. Kyllä rakkulainen ja märkivä iho kuitenkin lopulta arpeutuu. Karulta se voi näyttää, mutta ei tuolta. 

Tässä on myöhempi naamakuva: https://i2-prod.rsvplive.ie/news/tv-film/article12423535.ece/ALTERNATES… .

No niin, eli ihan kuten oletinkin. Kasvot eivät mene muodottomiksi, kuten oikeissa happohyökkäyksissä, vaan iho punoittaa ja on arpinen. Huulet, nenä ja silmät ihan paikallaan.

Vierailija
1690/43727 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen taas Cain pääsi toteuttamaan aitoa itseään hakkaamalla Simonin. Väkivaltainen roisto Cain ja hapannaama pöljäke "prinsessa omasta mielestään" Debbie ovat sarjan vastenmielisimmät hahmot Dazin,Moiran lisäksi. Sama kuvio toistuu aina kun Debbie sotkee itsensä ja asiansa niin isä pelastaa. Jotkut ovat liian kauan sarjassa olisi aika pistää ulos pöyhkeilijä Charley Webb ja hänen aviomiehensä Davidin roolista.

Vierailija
1691/43727 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eilen taas Cain pääsi toteuttamaan aitoa itseään hakkaamalla Simonin. Väkivaltainen roisto Cain ja hapannaama pöljäke "prinsessa omasta mielestään" Debbie ovat sarjan vastenmielisimmät hahmot Dazin,Moiran lisäksi. Sama kuvio toistuu aina kun Debbie sotkee itsensä ja asiansa niin isä pelastaa. Jotkut ovat liian kauan sarjassa olisi aika pistää ulos pöyhkeilijä Charley Webb ja hänen aviomiehensä Davidin roolista.

Yksinäinen Cainin vihaaja palasi palstalle :)

Vierailija
1692/43727 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli eilisessä jaksossa mieleen: kuinka pahat ne Rossin tulevat arvet voivat oikein olla? Cainilla on nelikymppisenä (?) iho kuin pahaisella akneteinillä mutta silti karismaa niin paljon että tällä tytöllä pyörii sukat jaloissa ;)

Vierailija
1693/43727 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://emmerdalen.blogspot.com/

Täällä on juonipaljastuksia ja vikassa videossa Rossin naama paranemisen jälkeen.

Vierailija
1694/43727 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei kai se tuollaiseksi jää tai sitten tuotanto ei tajua, miten iho toimii. Kyllä rakkulainen ja märkivä iho kuitenkin lopulta arpeutuu. Karulta se voi näyttää, mutta ei tuolta. 

Tässä on myöhempi naamakuva: https://i2-prod.rsvplive.ie/news/tv-film/article12423535.ece/ALTERNATES… .

No niin, eli ihan kuten oletinkin. Kasvot eivät mene muodottomiksi, kuten oikeissa happohyökkäyksissä, vaan iho punoittaa ja on arpinen. Huulet, nenä ja silmät ihan paikallaan.

Eihän siinä muovipullossa mitään happoa edes ollut. Olisi meinaan sulattanut sen 😏

Vierailija
1695/43727 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän siinä muovipullossa mitään happoa edes ollut. Olisi meinaan sulattanut sen 😏

Samaa katsoin. Simon ei taida olla penaalin terävin kynä...

Vierailija
1696/43727 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Robertin näyttelijä on mun mielestä tosi hyvä kuvaamaan eri tunnetiloja. Toki roolissakin on paljon näyteltävää.

Samaa mieltä! Tuo näyttelijä on tehnyt Robertista hahmon josta pidän. Olen ollut välissä pitkään katsomatta sarjaa ja edellisenä Robertin näyttelijänä näin sen teinin aikoina, jolloin teiniporukka oli syytettynä liikennepaosta. Se teini-Robert oli minusta hyvin luotaantyöntävä hahmo.

Vierailija
1697/43727 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihin tämä liittyi? Tuossa puhuttiin Rossin kasvoista verrattuna todellisuuteen. Ei Simonista.

Vierailija
1698/43727 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös Simonillakin ollut muovipullo, josta heitti rossin päälle?

Vierailija
1699/43727 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voiko olla että Grahamin nopea ja oikea reagointi pelasti pahemmilta vaurioilta?

Vierailija
1700/43727 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä! Tuo näyttelijä on tehnyt Robertista hahmon josta pidän. Olen ollut välissä pitkään katsomatta sarjaa ja edellisenä Robertin näyttelijänä näin sen teinin aikoina, jolloin teiniporukka oli syytettynä liikennepaosta. Se teini-Robert oli minusta hyvin luotaantyöntävä hahmo.

Ja hienointa uudessa Robertissa on, että osaa olla sekä luotaantyöntävä että rakastettava samassa hahmossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yhdeksän