Miksi Emmerdalessa
Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D
Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?
Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.
Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?
Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?
-Kaisa-
Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)
Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (44653)
Vierailija kirjoitti:
Uusi hahmo tuli kylään 🤗
Vittuako spoilaat? Ei saa tana!
Vierailija kirjoitti:
Tinkerbelle ja Thomas menevät sitten kuukauden päästä naimisiin (ja tämä ei sitten ole spoileri).
Ketkä vit un Tinkerbelle ja Thomas? Sarjassa sanotaan Belle ja Tom ja niin kuuluu sanoa täälläkin jotta kaikki ymmärtää varmasti.
Toi spoilaaja on kauhee raivohullu äm mä!
Tammikuun 17 p 2024 oli jakso. Odotan 25.1 jaksoa. Minulla on vaikeusksia muistaa ajat Italia talo ja Ed alkamiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uusi hahmo tuli kylään 🤗
MITÄ IHMEEN KINAA TÄÄLLÄ TAAS ON?
Vierailija kirjoitti:
Toi spoilaaja on kauhee raivohullu äm mä!
Niin on. Hlvtti!!! Mulle riitti!
En vaan ymmärrä, miksi pitää olla kaksi spoiliketjua, eivätkö spoilaajat pärjää keskenäänkään?
Soronnoo
Vierailija kirjoitti:
Uusi hahmo tuli kylään 🤗
Illalla sai uusi hahmo kenkää ja seuraavana päivänä jo tuntemattomalle tarjottiin viereisestä pöydästä töitä. Mulla taitaa olla vanhaa tietoa, että Briteissäkin on paljon työttömyyttä. Jopa tuppukylässä voi työllistyä salaman nopeasti.
Vierailija kirjoitti:
Ketkä vit un Tinkerbelle ja Thomas? Sarjassa sanotaan Belle ja Tom ja niin kuuluu sanoa täälläkin jotta kaikki ymmärtää varmasti.
Ne ovat hahmojen kokonimet, Belle ja Tom ovat kutsumanimiä joten käytän kokonimiä koska 1 ei pidä lyhyistä nimistä.
Vierailija kirjoitti:
Se mikään vatun spoileri ollut vaan uusi hahmo joi kahviaMandyn kanssa. Chastityä hoitanut lääkäri on vain vieraileva hahmo.
Vierailija kirjoitti:
Tammikuun 17 p 2024 oli jakso. Odotan 25.1 jaksoa. Minulla on vaikeusksia muistaa ajat Italia talo ja Ed alkamiset.
Suosittelisin opettelemaan artikuloimaan. Kirjoituksistasi ei saa mitään selvää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suosittelisin opettelemaan artikuloimaan. Kirjoituksistasi ei saa mitään selvää.
Älä käytä sanoja, mitä et ymmärrä. Artikulointi on äänen tuottamista!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se mikään vatun spoileri ollut vaan uusi hahmo joi kahviaMandyn kanssa. Chastityä hoitanut lääkäri on vain vieraileva hahmo.
Mutta me muut ei voida tietää jääkö hän sarjaan!
Vierailija kirjoitti:
Jos ei halua spoilaantua niin ei kannatta mennä nettiin. Vai luetteko lehtien juonipaljastuksia ja itkette sitten? Aika itsekästä kuvitella että teidän kiusaamisenne olisi tässä syynä. Kaikki ei liity teihin, huomionhakuiset kiihkoilijat. Täällä halutaan vain jutella rauhassa, mutta eihän se riidankylväjien kanssa onnistu.
Yleensä niissä netin juonipaljastusartikkelrissa kyllä lukee, että Huom, sisältää juonipaljastuksia, jos et halua niitä tietää, älä lue eteenpäin.
Ja taas kertausta, spoilereille on olemassa eri ketju.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne ovat hahmojen kokonimet, Belle ja Tom ovat kutsumanimiä joten käytän kokonimiä koska 1 ei pidä lyhyistä nimistä.
Ei näistä säännöistä ota enää selvää. Char Char ja Vinku Vinku vaan kaikille. Eipä juuri Tinkerbelleä tai Chasityä käytetä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä käytä sanoja, mitä et ymmärrä. Artikulointi on äänen tuottamista!
Suosittelisin sua nyt jättämään ton turhan emotioinnin pois, ihan vaan meidän kaikkien vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei halua spoilaantua niin ei kannatta mennä nettiin. Vai luetteko lehtien juonipaljastuksia ja itkette sitten? Aika itsekästä kuvitella että teidän kiusaamisenne olisi tässä syynä. Kaikki ei liity teihin, huomionhakuiset kiihkoilijat. Täällä halutaan vain jutella rauhassa, mutta eihän se riidankylväjien kanssa onnistu.
Yleensä niissä netin juonipaljastusartikkelrissa kyllä lukee, että Huom, sisältää juonipaljastuksia, jos et halua niitä tietää, älä lue eteenpäin.
Ja taas kertausta, spoilereille on olemassa eri ketju.
Laittakoot varoituksia.
Vierailija kirjoitti:
Kauhee huo*a toi Liam.
Jos ois sanottu naisesta niin ois tullu yläpeukkui.
Alan tunnevammaiseksi tässä, kultaseni. Kattokaa kun millään ei ole mitään väliä. Spoilataan nyt sitten. Kun millään ei ole mitään väliä. Kertokaa kaikki tulevat hahmot, juonet, lähdöt! Mäkin ehkä vähän spoilaan, tästä näin vaan, kun millään ei oo mitään väliä!
Tinkerbelle ja Thomas menevät sitten kuukauden päästä naimisiin (ja tämä ei sitten ole spoileri).