Miksi Emmerdalessa
Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D
Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?
Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.
Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?
Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?
-Kaisa-
Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)
Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (44653)
Vierailija kirjoitti:
Ericin juttukin on poistettu olisin korjannut ikää. Ei kannata txt mitään on niin käyttäjiä vahtaamssa.. Eric terveys asiat on tuttuja. Eric on yhä sarjassa eikä erikoista terveydessä ja tekee töitä.
Alzheimeriin ei kuole ja E on sydänvikainen. Ei se ole paljastus eikä se että on pian lähdössä koska vaimo lähtee. Ikää sentään 77v jo. Eric tuli syyskuussa 1986 sarjaan.
Palsta pitäisi lopettaa kokonaan. Pelkkiä ikäviä ärhentelyjä näkyy olevan VAKITUISTEN kyttääjien takia.
Ericillä on Parkinson.
Siinä samassa viestissä oli kolme spoileria, eikä yksikään miittynht Ericiin.
Sinä joka teit ilmiantoja. No niin, haluatko mitalin vai? Päähäntaputuksia? Mitä?
Asiasta toiseen. Mackenzien ja Aaronin häippäsy pimeelle keikalle oli aika epämääräinen. Juuri mitään ei keikasta näytetty, vain pieni pätkä. Liittyvätkö jotenkin Cathyn ajamaan kolariin
Vierailija kirjoitti:
Muistatteko, missä Lisa synnytti Bellen (Tinglebell) ?
Tinkerbell Lisa Dingle.
Vierailija kirjoitti:
Sinä joka teit ilmiantoja. No niin, haluatko mitalin vai? Päähäntaputuksia? Mitä?
Asiasta toiseen. Mackenzien ja Aaronin häippäsy pimeelle keikalle oli aika epämääräinen. Juuri mitään ei keikasta näytetty, vain pieni pätkä. Liittyvätkö jotenkin Cathyn ajamaan kolariin
Mac ainakin palasi pirteämpänä. Eikö jompikumpi maininnut autossa, että tuolla näkyy jotain outoa. Siis silloin kun päättivät jatkaa rötöstelyään, eikä palata kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Tein muutamia ilmiantoja. Nyt katsotaan oliko hyötyä.😇
Näköjään myös poisti mun omia spoilerittomia postauksia, eikä sekään tunnu missään. Jos kerran yhteiset pelisäännöt on sovittu, ettei tähän ketjuun tulis spoilereita, niin kyllä se mulle sopii. Itseä ne ei haittaa, mutta osaan olla kirjoittamatta niitäkin.
Kyllä MINÄ nyt olen ylpeä teostani tällä palstalla. Oikea pyhimys. 🙌Pidän huolta että kaikki alistuvat tahtooni. MINÄ MINÄ ! Kehukaa minua! 😇😇 🤡🔊🙌 😇🏅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mac ainakin palasi pirteämpänä. Eikö jompikumpi maininnut autossa, että tuolla näkyy jotain outoa. Siis silloin kun päättivät jatkaa rötöstelyään, eikä palata kotiin.
Joo olivat tietoisia että jossain lähistöllä oli sattunut kolari ja olivat vissiin joutuneet ottamaan toisen reitin etteivät jää poliisin haaviin. Tai näin minä käsitin sen heidän pysähdyksensä siellä tien varressa.
Tein muutamia ilmiantoja. Nyt katsotaan oliko hyötyä.
Kyllä MINÄ nyt olen ylpeä teostani tällä palstalla. Oikea pyhimys. 🙌Pidän huolta että kaikki alistuvat tahtooni. MINÄ MINÄ ! Kehukaa minua! 😇😇 🤡🔊🙌 😇🏅
Muistattehan että, Minä VALVON 👩💻🧐 🐕🔎🔔 ettei yksikään sana kerro mitään seuraavasta jaksosta ennen klo19..
Vierailija kirjoitti:
Bellestä tulee kaunis morsian.
No jaa, ihan tavis. Muistatteko Katien? Hän oli minusta tosi nätti, sellainen luonnonkaunis. Näytti siltä, että pelkkä ripsiväri ja huulikiilto riitti ja näytti upealta.
Vierailija kirjoitti:
Lurppasilmäinen morsian ainakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jaa, ihan tavis. Muistatteko Katien? Hän oli minusta tosi nätti, sellainen luonnonkaunis. Näytti siltä, että pelkkä ripsiväri ja huulikiilto riitti ja näytti upealta.
Kyllä minä myös voin näin naisenakin sanoa, että Katie oli varsin kaunis.
Vierailija kirjoitti:
Sain jo haluamani. Viestit poistettiin ja väärintekijät ärsyyntyivät.
Nyt ollaan hyvällä asialla. 😇
Vierailija kirjoitti:
No ainakin häistä otetuista kuvista päätellen morsian oli nätti ja onnellinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mustasilmä pukee aina naisia.
Kyllä avioelämä voi tosiaan tuossa suhteessa äityä väkivaltaiseksi. Tom tuntuu olevan hermoheikko ja ärsyyntyy pikkuasioista, Bellellä taas Gennien murha kontolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mustasilmä pukee aina naisia.
Kyllä avioelämä voi tosiaan tuossa suhteessa äityä väkivaltaiseksi. Tom tuntuu olevan hermoheikko ja ärsyyntyy pikkuasioista, Bellellä taas Gennien murha kontolla.
Belle ei kylläkään murhannut Gennietä se oli Cameron. Belle kyllä aiheutti vahingossa Gemman kuoleman.
Tää viikko katottu. Mitä haluat tietää?
No, ei vaan. 🤭
Itkua, niiskutusta ja ärsyyntymistä luvassa.
Vierailija kirjoitti:
No, ei vaan. 🤭
Ootpas hassu:) hyvä niin, tää maailma kaipaa lisää naurua ja iloa...
Vierailija kirjoitti:
No, ei vaan. 🤭
Mitä järkeä tuossa on? Nyt ei ole sitten mitään jänskättävää illaksi. Aivan sama kuin söisi ison karkkipussin kerralla ja makunautinnon sijaan tulee paha olo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, ei vaan. 🤭
Mitä järkeä tuossa on? Nyt ei ole sitten mitään jänskättävää illaksi. Aivan sama kuin söisi ison karkkipussin kerralla ja makunautinnon sijaan tulee paha olo.
Mitä? 😄
No, mä "jänskäilin" aamulla töiden jälkeen. Ihan ilman karkkia ja pahaa oloa.
Oli mulla perunoita, stroganoffia, kaalisalaattia, keitettyjä punajuuria ja höyryparsaa ja vettä.
Näin me ihmiset eletään eri rytmiin. Nyt heräilin ja mietin, että Wolttaisko aamupalaa ja kattois Koko Suomi Leipoo.
Semmonen järki.