Miksi Emmerdalessa
Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D
Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?
Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.
Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?
Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?
-Kaisa-
Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)
Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (44653)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärsikö muut, että Tom odotti joulumarkkinoille takavuosien jäätanssin moninkertaista maailmanmestariparia Jayne Torvillia ja Christopher Deania? Arvelen, että vitsi meni monelta suomalaiskatsojalta ohi. Varsinkin vähän nuoremmilta.
Minä luulin että he ovat jotain muusikkoja, laulu ja kitara duo. Torvill ja Dean, näin edessäni kaksi vanhaa hippiä jotka esittävät CCR n tyylistä musaa 60- 70 luvulta.
Mua ei yhtään häirinny, vaikkei ollu aavistustakaan keitä ovat. Jotain ex-kuuluisuuksia, luulin. Se riitti juonen kannalta. No, nyt tiedän, eipä se mun maailmaani kummasti muuttanu :)
Kiitos kuitenkin tiedosta. Tomilla siis tuplamurhe:
1) luistelurata peruuntui
2) julkimoluikkarit olikin aitoja (poroja)
Kiitos tiedosta! Todellakin meni ohi tämä Tomin juttu.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos tiedosta! Todellakin meni ohi tämä Tomin juttu.
Minä olen nähnyt jo ennakkoon, mitä tulee tapahtumaan ja kuinka Belle kosii.
Mutta tästä en ollut uskoa silmiäni, kylläpä on muuttunut !
https://emmerdale.fandom.com/wiki/Robert_Beck
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pikku visa sarjan tosifaineille: Mitä yhteistä on Gavin Ferrisillä (24 vuoden takaa) ja Damon Harrisillä?
Uiuiui Gavin takaisin, liityn tiimiinsä heti
(Ups, taisikin kuvat olla vuosikymmenten takaa:) hottis )
Anteeksi: luin hutiloiden ja kirjoitin vielä hassummin: siis tosi söötti ollut nuorena, karismaattisen komee vanhana -> hieno veto tekijöiltä
Vierailija kirjoitti:
Harmittaa, kun Chloen kasvatti-isä on tuollainen raaka rikollinen. Hän on niin komea mies. Olisipa rooli vaan toisenlainen niin ihastuisin heti.
Sen oikea nimi on Robert Beck. Ikävä ihastuneille: hän on ollut naimisissa vuodesta 2005 eli vaimo+2 poikaa. Kiva tietysti hänelle itselleen.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin toivon hänen pääsevän jo karkuun tuolta ja myös Chloen pois isänsä vaikutuspiiristä.
Viimeistään joulun jälkeen tavalla tai toisella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmittaa, kun Chloen kasvatti-isä on tuollainen raaka rikollinen. Hän on niin komea mies. Olisipa rooli vaan toisenlainen niin ihastuisin heti.
Sen oikea nimi on Robert Beck. Ikävä ihastuneille: hän on ollut naimisissa vuodesta 2005 eli vaimo+2 poikaa. Kiva tietysti hänelle itselleen.
No... naimisissa ja naimisissa: saahan silti Team-Damonin perustaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, jos puhutaan ihan Damonista niin en todellakaan lähde Team-Damoniin mukaan. Hänen ulkonäkö jees mutta se kylmä ja julma luonne, ei kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärsikö muut, että Tom odotti joulumarkkinoille takavuosien jäätanssin moninkertaista maailmanmestariparia Jayne Torvillia ja Christopher Deania? Arvelen, että vitsi meni monelta suomalaiskatsojalta ohi. Varsinkin vähän nuoremmilta.
Minä luulin että he ovat jotain muusikkoja, laulu ja kitara duo. Torvill ja Dean, näin edessäni kaksi vanhaa hippiä jotka esittävät CCR n tyylistä musaa 60- 70 luvulta.
Mua ei yhtään häirinny, vaikkei ollu aavistustakaan keitä ovat. Jotain ex-kuuluisuuksia, luulin. Se riitti juonen kannalta. No, nyt tiedän, eipä se mun maailmaani kummasti muuttanu :)
Muutti se sinunkin urheilu tietoutta. Tai mistä minä tiedän millainen nimimuisti sinulla on, muistatko aamulla mitään, kun illalla kuulet🤭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, jos puhutaan ihan Damonista niin en todellakaan lähde Team-Damoniin mukaan. Hänen ulkonäkö jees mutta se kylmä ja julma luonne, ei kiitos.
Hei, ei haittaa. Mä oon mielelläni ainoa Team-Damon jäsen, mihin tiimiin sä kuulutkaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muutt
Ei muuttanu, en todellakaan paina mieleeni asioita, mitkä ei kiinnosta...
Miksi siis muistan edelleen vanhat puujalkavitsit ja saksan kielen: aus bai mit nacht zeit von zu - litaniat???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pikku visa sarjan tosifaineille: Mitä yhteistä on Gavin Ferrisillä (24 vuoden takaa) ja Damon Harrisillä?
Ai hitsi en olis kyllä tunnistanut ilman Googlea! Bernicen exä.
OHO
No oho täälläkin.
Muistan kun Bernice tuli ensi kertaa sarjaan ja mainitsi joka käänteessä "My Gavin..."
En kyllä yhtään olisi tunnistanut... En tosi enää muistanutkaan miltä Gavin näytti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä hänessä on karismaa mutta en ole enää mikään teini joka ihan oikeasti alkaisi haaveilemaan kyseisestä näyttelijästä. Eli on enemmän kuin ok, että kyseinen Mr Beck on perheellinen mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä hänessä on karismaa mutta en ole enää mikään teini joka ihan oikeasti alkaisi haaveilemaan kyseisestä näyttelijästä. Eli on enemmän kuin ok, että kyseinen Mr Beck on perheellinen mies.
Ja sinun mielestäsi kukaan muukaan nainen ei ole koskaan mielistellyt naimisissa olevaa miestä?
Vierailija kirjoitti:
Taitaa harvassa ollane yli 30-vuotiaat sarjan näyttelijät jotka eivät ole aviossa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaa harvassa ollane yli 30-vuotiaat sarjan näyttelijät jotka eivät ole aviossa
Niinpä. Avioliitossa tai muuten vaan parisuhteessa. Osa ehtinyt olla naimisissa pariinkin kertaan. Joku voi olla sinkkukin. Näinhän se menee kaikkialla.
Tom on väkivaltainen sisimmässään. Kerran jo sai Bellen maahan mätkäistyä. Ei semmosta kosita.
Ällöttää Tracy ja sen kaksnaamaisuus. Ensin lirkutellaan omalle miehelle vaikka minuutin päästä pussaillaan munien hakumatkalla toista miestä. Sitten kun Nate saa tietää niin Frankie kainaloon ja Tracy hevonkuuseen eikös niin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No voi harmi.
Muutenhan suomalaisella palstamammalla olis tosi hyvät mahdollisuudet saada unelmien prinssinsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai hitsi en olis kyllä tunnistanut ilman Googlea! Bernicen exä.
OHO
No oho täälläkin.
Muistan kun Bernice tuli ensi kertaa sarjaan ja mainitsi joka käänteessä "My Gavin..."
En kyllä yhtään olisi tunnistanut... En tosi enää muistanutkaan miltä Gavin näytti.
My Gavin toisto kesti pitkään, ettei kukaan enää uskonut tämän olemassa oloon.
Kun vihdoin saapui, niin leat loksahteli. 🤭