Miksi Emmerdalessa
Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D
Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?
Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.
Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?
Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?
-Kaisa-
Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)
Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (44653)
Täytyy nyt huomauttaa että tällä kertaa ei olla ladossa eikä maaseudulla. Ollaan jossain kellarissa todennäköisesti kaupunkiympäristössä. Olisko Hotten tai Leeds. Ei Damon ole maalaispoikia. Toimialue on muuallla. Napannut Mackin kun tämä on horjunut kapakasta ulos sillä ryyppyreissullaan jonne uudelleen lähti Charitylle uhoten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen myös samaa mieltä että Caleb on hotimpi kuin Nate, joka on loppujen lopuksi aika lapsellinen pojankloppi.
Mut Cain on hotimpi kuin Caleb :)
Eikö Natessa ole ihan tarpeeksi miestä pikkunatkulle, suloinen lapsikin. Raha polttelee naikkosen kupeita, ei älyä että voi polttaa pahasti näppinsä.
Vierailija kirjoitti:
Kuinkahan pitkään se Mac siellä on jo ollut ? Miten se pääsee käymään vessassa? Onko saanut mitään syödäkseen ? Kerran vaan väkisin kaadettiin vettä suuhun.
1. 3 päivää-
2. Ei pääse.
3. Ei.
Juuri tuo on sitä kidutusta.
Vierailija kirjoitti:
Voishan ne jatkaa Zackin olemassa oloa uudella näyttelijällä.
Voisivat toki mutta mistä löytää sopiva rooliin? Pitäisi olla sopivan vanha (edes jotakuinkin) ja muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisivat toki mutta mistä löytää sopiva rooliin? Pitäisi olla sopivan vanha (edes jotakuinkin) ja muuta.
Toisaalta Zak on toooosi vähän ollut esillä viime aikoina, edes puheissa. Enpä usko, että hahmoa jatkavat toisella näyttelijällä.
Toisaalta ihan luontevaakin, että vanhempia hahmoja kuolee sarjassakin. Eikö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oksettaa se Macin kaapannut roisto..Olen huolestunut siitä milloin Mac päästetään pois, ja missä kunnossa? Kertokaa please että pian..
Ei hätää.
Macin näyttelijä istuu siinä vain ne hetket, kun kohtausta kuvataan.
Jokseenkin viisastelevia tuollaiset kommentit. Kyllä, kyse on fiktiosta, mutta tässä ketjussa on juuri tarkoitus kommentoida tämän fiktiivisen sarjan juonenkäänteitä ja keskustella niistä. Ugh. Olen puhunut.
Ymmärrän täysin, mistä kirjoitat! Emmerdale, kuvitteellinen kylä, kuvitteelliset hahmot. Niistä keskustellaan, eikä näyttelijöiden oikeasta elämästä... yritetään ymmärtää. Ugh. Olen myös puhunut. Istuva Jousimies.
Vierailija kirjoitti:
No olen katsonut, mutta eihän tuota Macin kidnappausta edes näytetty, eikä sitä, mistä koko äijä edes putkahti koko sarjaan takaisin. Oli kyllä lyhyt tuomio, jos muka oli vankilassa.
Muutenkin sarjassa oikaistaan mutkia nykyään. Monta kertaa on pitänyt tarkistaa, että onko mulla jäänyt jaksoja välistä.
Ei näytettytkään (turhaa juonen pitkittämistä :P), Mac vain lähti riidan jälkeen ja siitä muutama päivä niin oli Damonin kellarissa. Ei veropetoksesta (oletettu) saa elinkautista edes Briteissä ja siitä on jo kymmenkunta vuotta ja tuli yllättäen sarjaan kuten Bear, Mary, Rhonan ex ja tämän vaimo, Chloe, Mack, jne.
Sitä se on kun pistetään mutkia suoriksi tai näytetään vain lyhyesti,
Vierailija kirjoitti:
Toisaalta Zak on toooosi vähän ollut esillä viime aikoina, edes puheissa. Enpä usko, että hahmoa jatkavat toisella näyttelijällä.
Toisaalta ihan luontevaakin, että vanhempia hahmoja kuolee sarjassakin. Eikö?
Sairaus iski, vuoteen 2019 saakka teki useimmiten toistasataa esiintymistä vuodessa ja sen jälkeen vuonna 2019 kolmasosan huippuvuodesta (2014) ja sen jälkeen vain muutaman-parikymmentä.
Totta kuten Edna (ei toki ollut sarjassa niin hirvittävän pitkään) ja Faith, jne. Rodney, Eric, Kim jatkavat sarjassa nykyäänkin ja meidän tulevaisuudessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Outo juttu Tracy-Caleb: lyhyt harmaapää käppänä häviää nurkan taakse ja nuori kaunis neito lähtee kiimoissaan perään? Joku ei nyt täsmää tässä kuviossa. Kuitenkin Tracyllä kiimainen nuorimies kumppanina.
Raha. Tracy on sokaistunut Calebin elämäntyylistä.
Tai sitten seksi on niin taivaallista Calebin kanssa? Naten kanssa hyvää mutta tuttua ja turvallista?
Olikohan Chasin ja Alin kanssa sama?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Zak Dinglen kuolemaa ei ole nähty vielä sarjassa täällä eli Zak Dingle on elossa kunnes toisin sanotaan.
Mutta kyllähän me se tiedetään. että Zak Dingle on kuollut. Toi on vähän hiusten halkomista.
Ei Zak Dingle ole meillä kuollut. Näyttelijä Steve Halliwell on.
Eikä. Ei Zackiä kukaan korvaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heh, etkö usko, että Zakin ikäisiä ukkoja on olemassa? On toki mutta häntä ei kyllä tarvitse korvata. Zakin näyttelijä oli niin kauan sarjassa, että ei varmaan olisi katsojille helppoa totutella johonkin uuteen tyyppiin.
En pidä Tracyn hahmosta,turhankin lipevä.
Vierailija kirjoitti:
Se on ällö sanojen venyttäjä. Leveä perseinen vielä kaiken lisäksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oksettaa se Macin kaapannut roisto..Olen huolestunut siitä milloin Mac päästetään pois, ja missä kunnossa? Kertokaa please että pian..
Ei hätää.
Jokseenkin viisastelevia tuollaiset kommentit. Kyllä, kyse on fiktiosta, mutta tässä ketjussa on juuri tarkoitus kommentoida tämän fiktiivisen sarjan juonenkäänteitä ja keskustella niistä. Ugh. Olen puhunut.
Entä sitten?
Tässä ketjussa on ehkä oudoimmat kommentoijat.
Luullaan, että Lyydia siivoaa "kotiaan" kuvausten ulkopuolella ja surkutellaan tuoliin sidottua Macia, joka ei pissille pääse.
Tottakai fiktioketjuissa puhutaan fiktiosta mutta tuntuu, että jotkut uskovat liian vakavissaan.
Mua ei haittaa, jos mun kommenteista ei tykätä. Kerron silti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei hätää.
Entä sitten?
Luullaan, että Lyydia siivoaa "kotiaan" kuvausten ulkopuolella ja surkutellaan tuoliin sidottua 
Otat liian vakavasti. Tottakai minä suren, kun kylän komein mies jo pari viikkoa hakattuna ja tuoliin sidottuna😫
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei hätää.
Entä sitten?
Luullaan, että Lyydia siivoaa "kotiaan" kuvausten ulkopuolella ja surkutellaan tuoliin sidottua 
Ei kukaan ole luullut yhtään mitään. Ei ole muiden vika, jos sulla pätkii, etkä siitä johtuen ymmärrä lukemaasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on ällö sanojen venyttäjä. Leveä perseinen vielä kaiken lisäksi.
Laita omasta bebasta kuva niin voidaan verrata.
Sehän olisikin sivistynyt sääntö, että jos jonkun on "pakko" arvostella Emmerdalen väen ulkonäköä, niin laittaa samaan kommenttiin omankin kuvansa. Me muut voimme sitten olla raatina ja verrata! Kuvattomana lähetetyt ulkonäön haukkujat menevät automaattisesti laariin; kateellinen kyseiselle näyttelijälle.
Peukku ylös jos on hyvä idea, alas jos ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei hätää.
Entä sitten?
Voi sua, ei se Lydia siivoa juurikaan niissä kuvauksissakaan. (Pssst! Oikeasti hän on näyttelijä!) Saattaa joskus heilua imurin kanssa pienen hetken tai pölyhuiska kädessä tepastella ympäriinsä. Kartanolla kulkee rätin kanssa ja sama toimistolla työnteli kärryä välillä tai pyyhki pöytää puolen neliön alalta.
Tällaisissa sarjoissa on tapana hyppiä asioiden yli, jotka eivät ole oleellisia. Meidän katsojien annetaan ymmärtää, että Lydia on ahkera siivooja. Se on katsos se mielikuvitus, jota ihmisellä pitää olla, että elämä olisi mielekästä. Jos on kangistunut kaavoihinsa niin ei näe värejä ympärillään ja alkaa takertua mitättömiin kaarnanpalasiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei hätää.
Entä sitten?
Luullaan, että Lyydia siivoaa "kotiaan" kuvauste
Minähän tässä olen yrittänyt sanoa juuri tuota samaa, niille jotka tuntuvat eläytyvän ja uskovan liikaa.
Tämäpä olikin hauska löytö tämä ketju.