Miksi Emmerdalessa
Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D
Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?
Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.
Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?
Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?
-Kaisa-
Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)
Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (44653)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös se munasolun varastaminenkin ollu vähän typerä juoni?
No sitä ei oikeastaan nähty, Gusipää ja tämän nyt edesmennyt vaimo juttelivat siitä Rhonan kanssa ja muutaman kuukauden päästä silloin kun Lydia kuulusteli Dingle-klaania nähtiin Gusipää ja vaimo raskaana sairaalassa ja siitä jonkin aikaa niin sitten vauva syntyi ja Gusipäästä tuli yksinhuoltaja kun vaimo kuoli synnytyksessä ja sitten Rhiona ja Mary huolestuivat Gusipäästä ja alkoivat (no pääosin Mary) auttamaan Gusipäätä vauvan hoidossa.
Nyt sitten on edessä asioiden puinti Marlonin ja Rhonan lapsien kanssa että heillä on uusi pikkusisko ja huoltajuuden selvitys Gusipään kanssa.
Eihän sitäkään ole nlhty kun Cain teki Naten mutta siellä se vaan roikkuu aisankannattajana.
1. Eikö ne käsikirjoittajat keksi muuta kuin ainaisen ladossa hakkaamisen?
2. Mitä ihmettä? Cain jossain pelle-joulupukkikisassa kertomassa vitsejä. Ei ollut uskottavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oksettaa se Macin kaapannut roisto..Olen huolestunut siitä milloin Mac päästetään pois, ja missä kunnossa? Kertokaa please että pian..
Ei hätää.
Macin näyttelijä istuu siinä vain ne hetket, kun kohtausta kuvataan.
Kuinkahan pitkään se Mac siellä on jo ollut ? Miten se pääsee käymään vessassa? Onko saanut mitään syödäkseen ? Kerran vaan väkisin kaadettiin vettä suuhun.
Vierailija kirjoitti:
Outo juttu Tracy-Caleb: lyhyt harmaapää käppänä häviää nurkan taakse ja nuori kaunis neito lähtee kiimoissaan perään? Joku ei nyt täsmää tässä kuviossa. Kuitenkin Tracyllä kiimainen nuorimies kumppanina.
Raha. Tracy on sokaistunut Calebin elämäntyylistä.
Vierailija kirjoitti:
2. Mitä ihmettä? Cain jossain pelle-joulupukkikisassa kertomassa vitsejä. Ei ollut uskottavaa.
Cain tekee lastensa puolesta mitä vain. Siksi joulupukki kisaan osallistuminen kun poika vieressä pyysi isiä.
Toivottavasti Natelle selviää pian vaimonsa ja Caalebin sutinat.
Ja Tracylle potku persuksiin.....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Zak Dinglen kuolemaa ei ole nähty vielä sarjassa täällä eli Zak Dingle on elossa kunnes toisin sanotaan.
Mutta kyllähän me se tiedetään. että Zak Dingle on kuollut. Toi on vähän hiusten halkomista.
Ei Zak Dingle ole meillä kuollut. Näyttelijä Steve Halliwell on.
Voishan ne jatkaa Zackin olemassa oloa uudella näyttelijällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Zak Dinglen kuolemaa ei ole nähty vielä sarjassa täällä eli Zak Dingle on elossa kunnes toisin sanotaan.
Mutta kyllähän me se tiedetään. että Zak Dingle on kuollut. Toi on vähän hiusten halkomista.
Ei Zak Dingle ole meillä kuollut. Näyttelijä Steve Halliwell on.
Voishan ne jatkaa Zackin olemassa oloa uudella näyttelijällä.
Ei kukaan muu olisi uskottava kyseisessä roolissa.
Vierailija kirjoitti:
Outo juttu Tracy-Caleb: lyhyt harmaapää käppänä häviää nurkan taakse ja nuori kaunis neito lähtee kiimoissaan perään? Joku ei nyt täsmää tässä kuviossa. Kuitenkin Tracyllä kiimainen nuorimies kumppanina.
Ei ollenkaan outo. Caleb on Mies. Hänellä on valtaa ja ennenkaikkea karismaa. Tracy tehnyt monta kertaa katsojille selväksi, että hän haluaa samaa kuin Calebilla. Joten menestynyt mies kiihottaa.
Nate on toistaiseksi juoksupoika, jolla ei ole kunnianhimoa. Kivoja illallisia järkkää kyllä... Tylsästi kotona ja pubissa, vaikka Tracy janoaa Leedsin kattoterasseille.
Vierailija kirjoitti:
1. Maalaissaippuaan sopii tuommoinen ladossa hakaaminen. Siellä kun myös tilat autioituu, niin on mistä valita, eikä kukaan häiritse
2. Perhana. Olen ilmeisesti nukahtanut, kun en mitään tuommoista muista. Vaikuttaa siltä, että Jeff Hordley on päässyt toteuttamaan itseään. Pitää katsoa uudestaan, ties mitä muuta olen missannut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikäs roisto tämä Chloen Isäpappa olikaan?
Joku gangsteri joka kuljetutti aseita Calebin firman autoilla Calebilta salaa. Juuri vapautui vankilasta. Semmoinen roisto. Dinglet näyttää sen rinnalla pikkutekijöiltä.
Siis onko hän se Harry, joka jallitti Chasia, kunnes Caleb, Nate ja Cain puuttuivat asiaan?
Siis ihan oikeesti, unohtuiko noin helposti vai ?, tuntuu ettei kyselijä ole katsonut koko sarjaa ..
No olen katsonut, mutta eihän tuota Macin kidnappausta edes näytetty, eikä sitä, mistä koko äijä edes putkahti koko sarjaan takaisin. Oli kyllä lyhyt tuomio, jos muka oli vankilassa.
Muutenkin sarjassa oikaistaan mutkia nykyään. Monta kertaa on pitänyt tarkistaa, että onko mulla jäänyt jaksoja välistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ollenkaan outo. Caleb on Mies. Hänellä on valtaa ja ennenkaikkea karismaa. Tracy tehnyt monta kertaa katsojille selväksi, että hän haluaa samaa kuin Calebilla. Joten menestynyt mies kiihottaa.
Nate on toistaiseksi juoksupoika, jolla ei ole kunnianhimoa. Kivoja illallisia järkkää kyllä... Tylsästi kotona ja pubissa, vaikka Tracy janoaa Leedsin kattoterasseille.
Toki janoaa Tracy janoaa rahaa, mutta tuskin Calebille riittää rengin jämät. Löytää pian uutta matoa koukkuun, Tracy parka jää nollille.
Caleb on paljon hotimpi kuin Nate.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1. Maalaissaippuaan sopii tuommoinen ladossa hakaaminen. Siellä kun myös tilat autioituu, niin on mistä valita, eikä kukaan häiritse
2. Perhana. Olen ilmeisesti nukahtanut, kun en mitään tuommoista muista. Vaikuttaa siltä, että Jeff Hordley on päässyt toteuttamaan itseään. Pitää katsoa uudestaan, ties mitä muuta olen missannut.
Eilisessä illan jaksossa oli joulupukkikilpailu johon Cain osallistui. Eipä olisi ennen moiseen osallistunut. JA joo maalla on latoja mutta onko tuo englantilaisen tapa raahata kaikki viholliset aina latoon, sitoa ja hakata. Jotenkin niin ennealta arvattavaa ja tylsää.Vuosien varrella näitä on ollut jo kymmeniä.
Ja Chloekin puhuu hullusta vainoavasta exästä. Ite lähti lapsen kanssa karkuun ja nyt isi yrittää tavata lastaan.
Sarjassa on kaikki nykyään niin helv suureellista.
Olen myös samaa mieltä että Caleb on hotimpi kuin Nate, joka on loppujen lopuksi aika lapsellinen pojankloppi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eilisessä illan jaksossa oli joulupukkikilpailu johon Cain osallistui. Eipä olisi ennen moiseen osallistunut. JA joo maalla on latoja mutta onko tuo englantilaisen tapa raahata kaikki viholliset aina latoon, sitoa ja hakata. Jotenkin niin ennealta arvattavaa ja tyls
Emmerdalelainen tapa on enemmä tappaa epämiellyttävät henkilöt jossain muualla kuin ladossa. Välillä vaan vaikea löytää sopiivia kiviä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikäs roisto tämä Chloen Isäpappa olikaan?
Joku gangsteri joka kuljetutti aseita Calebin firman autoilla Calebilta salaa. Juuri vapautui vankilasta. Semmoinen roisto. Dinglet näyttää sen rinnalla pikkutekijöiltä.
Siis onko hän se Harry, joka jallitti Chasia, kunnes Caleb, Nate ja Cain puuttuivat asiaan?
Siis ihan oikeesti, unohtuiko noin helposti vai ?, tuntuu ettei kyselijä ole katsonut koko sarjaa ..
No olen katsonut, mutta eihän tuota Macin kidnappausta edes näytetty, eikä sitä, mistä koko äijä edes putkahti koko sarjaan takaisin. Oli kyllä lyhyt tuomio, jos muka oli vankilassa.
Muutenkin sarjassa oikaistaan mutkia
Oli vankilassa ja oli jo vapautunut niihin aikoihin kun Nate meni Calebin firmaan töihin . Ei tuossa ole mitään epäselvää. Sitten jallitti Chasia ja hakkasi Calebin. Vieraili salaa Chloen luona sairaalassa kolarin jälkeen yöllä kun Chloe oli tajuton. Näin kertoi. Koko ajan ollut tietoinen mitä Chloen elämässä tapahtuu. Ja nyt tuli kostamaan tyttärensä puolesta.
Vierailija kirjoitti:
Mä luulen, että hurjistunut Charity pamahtaa paikalle ja pistää ranttaliksi.
Toivottavasti ei. Siinä vaiheessa vaihtuisi kanava.
Vierailija kirjoitti:
Olen myös samaa mieltä että Caleb on hotimpi kuin Nate, joka on loppujen lopuksi aika lapsellinen pojankloppi.
Mut Cain on hotimpi kuin Caleb :)
Ei hätää.
Macin näyttelijä istuu siinä vain ne hetket, kun kohtausta kuvataan.