Miksi Emmerdalessa
Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D
Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?
Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.
Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?
Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?
-Kaisa-
Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)
Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (44653)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa pysyä vaan karvahattumalleissa eikä ottaa kaiken maailman katsomoita ja ruutuja ei tule etukäteen katsottua mitään.
Katsomoa ja Ruutua voi katsoa myös ihan tietokoneella tai puhelimella/tabletilla ilman mitään kommervenkkejä.
Eihän se laiteesta olekkaan kiinni mutta Katsomo+ maksaa, katsoo sitä mistä vaan. Pelkkä Katsomo on ilmainen mutta ei sillä näe esimerkiksi Emmerdalea ennakkoon.
Mulle on käynyt vähän hullusti. Ajat sitten tässä ketjussa luin spekulaatiota tulevasta ja osallistuin itsekin keskusteluun. Nyt sitten käynyt niin, että mä olen odottanut tuota spekulaatiota tapahtuvaksi. Ikäänkuin sotkenut sen spoileriin.
Onko muille käynyt koskaan noin? :D Onpa pöljä olo, kun muistaa asian oikeanlaidan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa pysyä vaan karvahattumalleissa eikä ottaa kaiken maailman katsomoita ja ruutuja ei tule etukäteen katsottua mitään.
Katsomoa ja Ruutua voi katsoa myös ihan tietokoneella tai puhelimella/tabletilla ilman mitään kommervenkkejä.
Joo mutta ei maksullisia osioita.
Kohta Aaron on oma itsensä. Tykkää äitistä ja itkee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen katsomo ansassa !
Parhaimillaan olen jo maanataina katsonut koko viikon jaksot, viimeistään keskiviikkona on kaikki nähty.
viikonloppuna hyvä jos, muistan mitä juonenkäänteitä olen nähnyt.
Tällä palstalla enpä juuri tuon uudistuksen jälkeen ole käynyt, koska minähän olen nähnyt jaksot, joten en voi kommentoida mitään. ( Ilman spoilausta).
Mielestäni silloin oli paras tilanne, kun katsomoon tuli puoliltaöin uusi jakso, jonka saattoi katso, kun itselle sopi.
Minä en haluaisi missään nimessä VAIN TV tä. Minulla on käytössä myös muita ( masullisiakin ) suoratoisto kanavia. Netflix , ruutu, areena
Vierailija kirjoitti:
Ihan varmasti joo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan varmasti joo.
Aaron on oikeesti sympaattinen ja ihana hahmo, toivottavasti pian pääsee raiteilleen ja entiseksi Aaroksi ja pystyy antamaan äidilleen anteeksi.
Vierailija kirjoitti:
Miten musta tuntuu, että aina kun emmerdalelaisia lähtee kaupunkiin yökerhoon, tapahtuu jotain väkivaltarikoksia?
Vaikka Emmes ois mitä juhlaa tai pipoaloa, häitä, hautajaisia, baari-iltoja, hautajaisiayms... Ne päättyvät katastrofiin..
Mua ärsyttää hitokseen Charityn tapa puhua. Harvoin puhuu normaalilla äänellä, säksättää, korottaa ääntään ja tuittuilee joka asiassa.
Vierailija kirjoitti:
Mua ärsyttää hitokseen Charityn tapa puhua. Harvoin puhuu normaalilla äänellä, säksättää, korottaa ääntään ja tuittuilee joka asiassa.
Joooo mutta sellaiseksi hahmoksi Charity on kirjoitettu. Minusta kuitenkin hiukan pehmennyt kun McKenzien kans ollut.
Näin jäljen loppuosan ..heinäsirkka parvi Aaron 🤣 ja Ethan reikä tarpeeseen hah
Esther on jämähtänyt vauvaikään vaikka on jo reilusti yli 2-vuotias. Vaunuissa vaan nukkuu koko ajan, välillä vähän itkee tirauttaa.
Jos haluat kertoa sarjan tulevista tapahtumista eli spoilata eli pilata niiden katsomiskokemusta, jotka eivät tulevia tapahtumia halua tietää, kerrothan sen siinä ketjussa, joka niille on tarkoitettu, kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Esther on jämähtänyt vauvaikään vaikka on jo reilusti yli 2-vuotias. Vaunuissa vaan nukkuu koko ajan, välillä vähän itkee tirauttaa.
Riippuu tekijöistä mutta yleensä vauvaikäisiä ollaan pari vuotta ja sitten tulee hieman vanhempi näyttelijä joka näyttelee hahmoa kunnes tulee kolmas esittäjä joka sitten näyttelee hahmoa ns. loppuun saakka tai vaihdetaan taas vuoden-parin päästä uuteen. Harvalla jos yhdelläkään 2000-luvulla syntyneellä (tai sitä ennen ala Vic) on ollut enempää kuin 3-4 näyttelijää ennen sitä viimeistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu tekijöistä mutta yleensä vauvaikäisiä ollaan pari vuotta ja sitten tulee hieman vanhempi näyttelijä joka näyttelee hahmoa kunnes tulee kolmas esittäjä joka sitten näyttelee hahmoa ns. loppuun saakka tai vaihdetaan taas vuoden-parin päästä uuteen. Harvalla jos yhdelläkään 2000-luvulla syntyneellä (tai sitä ennen ala Vic) on ollut enempää kuin 3-4 näyttelijää ennen sitä viimeistä.
No, nyt on sekavaa tekstiä...
Vierailija kirjoitti:
Jos haluat kertoa sarjan tulevista tapahtumista eli spoilata eli pilata niiden katsomiskokemusta, jotka eivät tulevia tapahtumia halua tietää, kerrothan sen siinä ketjussa, joka niille on tarkoitettu, kiitos.
Eli, eli, eli.
Vierailija kirjoitti:
Esther on meillä nähtävissä jaksoissa juuri lokakuussa täyttänyt vuoden. Hän on syntynyt 17.10.2022 ja me katsomme vuoden 2023 lopun jaksoja.
Vierailija kirjoitti:
Spoileri poistaja kyttääjät taas loistaa.
Lisätään jo txt vielä Moiran sairaus ja Kingeiltä löytyy asiaa myös ja Laurel ja Dingelta Zakin kuolema hautaa yms
Jäikö joku mainitsematta? Joka perhe. Ja siten pikkupäät poistaa. Olette vinksahtaneita pakkomielteiiså pikku tyttöjä joille ei ole kehittynyt omaa mieltä. Lapsellista touhua.
Suksi suolle.
Tässä tietoa jo poistuneita Emmerdale -näyttelijöistä. Ei mitään spoilia kuitenkaan:
Näin kävi Emmerdale-tähdille kolmiodraama paljastui kiusallisella tavalla
https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000011012208.html