Miksi Emmerdalessa
Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D
Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?
Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.
Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?
Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?
-Kaisa-
Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)
Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (44653)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tracyhan sanoi Calebille, että on pelkkää seksiä. En kyllä silti käsitä, että pelkän seksin vuoksi uskaltaa ja viitsii riskeerata omaa liittoaan.
Tracylla on nuorempi mies kotona, ja hänen kanssaan on myös seksiä. Heillä on myös yhteinen lapsi eikä mitään isompia ongelmia - pieniä rahahuolia lukuun ottamatta - ole ollut. Sen vuoksi Tracyn ja Calebin salasuhde on ollut alusta lähtien täysin epäuskottava.
Voi, kun asiat olisivat noin yksinkertaisia. Joillakin alapään vietti on niin voimakas, että sitä ei järjellä voi selittää. Vaikka kotonakin saa seksiä niin silti ollaan valmiita naimaan myös muiden kanssa. Tämmöinen vietti helpottaa yleensä vasta kasikymppisenä, jos sinne asti elää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei taida enää auttaa, kun jo tartunnan sain. Pysyyköhän veressä loppuelämän?
Varoitus kaikille: näin voi käydä kelle vaan, oireet ei hälyttäny ajoissa, yks kaks oli tauti päällä :)
Kyllä ja voi siirtyä muillekkin esim. seksin yhteydessä. Tai lapsille saunomisen yhteydessä.
No yks kyssäri: Tunnustanko puolisolle? Hän ei Emmeä katso, eikä ehkä ymmärtäis tämmöistä sivujuonta... :)
Vierailija kirjoitti:
No yks kyssäri: Tunnustanko puolisolle? Hän ei Emmeä katso, eikä ehkä ymmärtäis tämmöistä sivujuonta... :)
Parempi on ennenkuin itse huomaa.
Tracyllahän on tausta maksullisena naisena....
Olen vuosikausia odottanut koska Cainilla ja Kimillä olisi jotain sutinaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Calebin ja Tracyn salasuhteesta puuttuu INTOHIMO, koska kysehän on vain kiimasta. Huonosti näytelty, aiheesta saisi paljon herkullisemman ja uskottavammankin.
Tracyn näyttelijä ollut tosin aina surkee.
Niinpä, nuo kaksi ei vaikuta parilta, mikä siinä tökkii? Mikä Calebissä vetää Tracya?
Raha. Onhan Caleb namu.
Mikä Tracyssa vetää Calebia? Semmonen lässyttävä suttura pinkkeine meikkeineen ja hörhellyksineen.
Namu? Mun mielestä Caleb on hintelä ja vanha Tracyyn verrattuna. En hänestä namua saa vaikka kuinka siristelen. Cain olisi paljon miehekkäämpi (vaikka on vielä vanhempi).
Caleb on hullunkurisen näköinen olemukseltaan, pitkä selkä ja lyhyet, hintelät kädet. Muutenkin jotenkin "vino" vartaloltaan, vaikea selittää. Eikä millään lailla miehekäs.
Vierailija kirjoitti:
Siinä olis aika tiukkaluonteinen kaksikko. Nyt ovat kuitenkin tahollaan naimisissa niin parempi (ainakin toistaiseksi) pysyä omissa vuoteissaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä olis aika tiukkaluonteinen kaksikko. Nyt ovat kuitenkin tahollaan naimisissa niin parempi (ainakin toistaiseksi) pysyä omissa vuoteissaan.
No eikä...just hyvä käänne juoniin. Mitä enemmän säpinää sen parempi.Kim ja Cain, mahtava erotic pari.
Noi saman sp:n suhteet vois jo unohtaa. Mitä niitä nyt koko ajan pitää paisutella. Johan noita on nänty.
Vierailija kirjoitti:
Caleb on hullunkurisen näköinen olemukseltaan, pitkä selkä ja lyhyet, hintelät kädet. Muutenkin jotenkin "vino" vartaloltaan, vaikea selittää. Eikä millään lailla miehekäs.
Aina kun Caleb tulee ruutuun, mä en voi olla miettimättä onko sillä peruukki
Vierailija kirjoitti:
Tracyllahän on tausta maksullisena naisena....
Niin. Mitä se tähän liittyy?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Calebin ja Tracyn salasuhteesta puuttuu INTOHIMO, koska kysehän on vain kiimasta. Huonosti näytelty, aiheesta saisi paljon herkullisemman ja uskottavammankin.
Tracyn näyttelijä ollut tosin aina surkee.
Niinpä, nuo kaksi ei vaikuta parilta, mikä siinä tökkii? Mikä Calebissä vetää Tracya?
Raha. Onhan Caleb namu.
Mikä Tracyssa vetää Calebia? Semmonen lässyttävä suttura pinkkeine meikkeineen ja hörhellyksineen.
Namu? Mun mielestä Caleb on hintelä ja vanha Tracyyn verrattuna. En hänestä namua saa vaikka kuinka siristelen. Cain olisi paljon miehekkäämpi (vaikka on vielä vanhempi).
Cain kiiltävine rupinaamoineen on kuvottava.
Caleb on namu silleen poikabändisti. Ei mitään järjettömiä seksiobjekteja, mutta "pakko" tykätä.
Se harmaushan tulee siitä, että sen tunnistaisi Cainin veljeksi.
Vierailija kirjoitti:
Ei tule tapahtumaan.
Vierailija kirjoitti:
Yhtälailla kuin Samilla, Cainilla ja Willillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhtälailla kuin Samilla, Cainilla ja Willillä.
Enpä noista ole miettinyt, mutta Kimillä taitaa olla.
Tracyn rooli olla vähän tai enemmänkin tyhmä. Miten tuossa maassa voisi perustaa päiväkodin sillä ymmärryksellä, mikä Tracylla on? Ja Jacob saisi todella siirtää katseensa johonkin toiseen kuin tähän hampurilausten paistajaan.
Vierailija kirjoitti:
Eikös Kim yrittäny sitä niihin aikoihin kun sillä oli halu kaapata Moiran tila?
Palattu taas arkeen, Jacob riiailee Victoriaa ja muuta mukavaa.
Muuten enää 13 jaksoa jouluun.
Lydia on ällöttävä ! Siis niin vastenmielinen eukko.
Ensin flirtailee Craigille kuukausi kaupalla , ei "huomaa kun Craig käy kuumana".
Sitten kun Craig tekee se seksuaalirikoksen, rouva on kuin kala kuivalla maalla. EI vastustaa pikkusormellakaan, ei huuda , ei mitään.
Shokissa ei ihminen mene noin aivottomaksi.
Nyt Lydia on kuin paraskin ylhäisyys. Kukaan ei osaa sanoa , eikä tehdä mitään oikein. Yhtä lässyn lässyn lässytystä. Kaikkeen Lydia tarvitsee aikaa... Ja tehdä omalla tavallaan.. Rouva aikaa olla jo ylimielinen. Ällöttävin hahmo vuosiin Emiksessä.