Miksi Emmerdalessa
Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D
Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?
Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.
Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?
Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?
-Kaisa-
Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)
Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (44653)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mulle se voisi olla, että joku saa vauvan ja joku toinen yllättävä pari menee naimisiin.
No jouluvauva on mahdollinen kun Dawn on viimeisillään raskaana, avioliittoja tuskin tulee elleivät Amy ja Matt mene pikanaimisiin tai Nicky ja Suni (olisi muuten kaiketi ensimmäiset homohäät kylässä), muita mahd. avioliittoja ei oikein ole.
En pidä missään arvossa noita samaa sukupuolta olevien nk. häitä. Naurettavaa teatteria.
Kuten säkin.
Gail keittiössä aiheuttaa Marlonille lisää harmaita hiuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mulle se voisi olla, että joku saa vauvan ja joku toinen yllättävä pari menee naimisiin.
No jouluvauva on mahdollinen kun Dawn on viimeisillään raskaana, avioliittoja tuskin tulee elleivät Amy ja Matt mene pikanaimisiin tai Nicky ja Suni (olisi muuten kaiketi ensimmäiset homohäät kylässä), muita mahd. avioliittoja ei oikein ole.
En pidä missään arvossa noita samaa sukupuolta olevien nk. häitä. Naurettavaa teatteria.
Kuten säkin.
Ratkiriemukasta, top top top ja bottom ;D
Eikö nuo yhdet jää vieläkään kiinni salasuhteesta ?
Vierailija kirjoitti:
Se selviää muutaman kuukauden sisällä.
Olikos Caleb vaihtanut autoa kun en muista nähneeni tuollaista Bentleytä aiemmin. Aiemmin tais olla sininen MB.
Vierailija kirjoitti:
Alicen armomurha? Mä en muista siitä mitään. Voisko joku kerrata lyhyesti?
Samin vaimolla Alicella oli parantumaton syöpä ja pyytää Samia tappamaan tämän kun syöpä on edennyt pitkälle ja Sam kilttinä poikana tekee sen ja on saamassa syyteet murhasta mutta Cain isona veljenä ottaa syyt niskoilleen. Tuosta jonkun aikaa niin Cain lähtee maasta.
18 vuoden takaisia tapahtumia.
Vierailija kirjoitti:
Olikos Caleb vaihtanut autoa kun en muista nähneeni tuollaista Bentleytä aiemmin. Aiemmin tais olla sininen MB.
Samalla autolla tuli kylään ja sillä on ajellut ympäriinsä ja oli suditellut renkaat sileäksi ennen lainaamista Natelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samin vaimolla Alicella oli parantumaton syöpä ja pyytää Samia tappamaan tämän kun syöpä on edennyt pitkälle ja Sam kilttinä poikana tekee sen ja on saamassa syyteet murhasta mutta Cain isona veljenä ottaa syyt niskoilleen. Tuosta jonkun aikaa niin Cain lähtee maasta.
Millain se tappo?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millain se tappo?
millain = millä tavalla
-sivusta-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millain se tappo?
millain = millä tavalla
-sivusta-
Kaikenlaisia ihmisiä maa päällään kantaa. Toiset on pilkunviilaajia, toisilla ei huolta huomisesta. Joskus se on millain.
Vierailija kirjoitti:
Caleb on kunnianhimoiselle Tracylle ponnahduslauta, tahtoo ostella sohvia miettimättä hintaa. Ei mitään OF touhua vaan heti hommiin, hran lailla.
Voi ei, tulin katsomaan mitä on sarjassa tapahtunut kun en ole päässyt aikoihin katsomaan...ja mitä täällä on...ihan silkaa sontaa ja pahan mielen länkytystä. Perustakaa oma länkytys ja toisetenne arvostelemispalsta. Säästäkää tämä vain sarjan aiheiden pohtimeiseen. Kiitos.
Oi apua, auttakaa: olen alkanut tykätä Gailista
Joku laittoi Cainin kuvan vauvan kanssa mua jäi vaivaan kuka vauva oli.
Vierailija kirjoitti:
Ei! Ei! Ei! Hah, eiköhän hänestäkin vielä kuoriudu fiksu ja viisas nainen
Vierailija kirjoitti:
Ko Nicky ainakin jo hoksas homman. Caleb taitaa olla rakastunut..uijui!
Millon se Vanessa tulee takas? Sillä vaan, että lähti ajat sitte Kanadaan Johnin kanssa. Vuodesta oli puhe, eikä niitä vieläkääm näy.
Tulis laittaa Tracyn ruotuun ja eläinlääkärit myös. Miksei Charitynkin. 😄
Harva kaipaa takas, mutta tois järkeä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei! Ei! Ei! Hah, eiköhän hänestäkin vielä kuoriudu fiksu ja viisas nainen
Toivotaan näin... oli alkuun niin ärsyttävä mun mielestä, nykyään on ihan kivoja sutkautuksia :)
Liittykää kanssani Team - Gailiin