Miksi Emmerdalessa
Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D
Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?
Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.
Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?
Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?
-Kaisa-
Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)
Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (44653)
Warning, warning, varootus
Ohis:
Tänään ykkösellä muistellaa Sulevi Peltolaa + Kotikatua
Tilanne ohi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvänmielen spoilerit on sallittuja, kuten se tieto, että joulujaksosta tulee mukava.
Se taasen riippuu katsantokannasta, joillekkin se on mukava ja joillekkin ei.
Ihmeen nopeasti Villapakka ja ne muutamat näytetyt talot oli koristeltu kun marraskuun viimeisessä jaksossa mm. Villapakassa ei ollut kuusta jne mutta joulukuun ensimmäisessä jaksossa oli kuusi ja koristeet.
En tiedä joulusta miten se menee noin yleisesti ottaen. Katsoin vain sen pätkän missä kyläläiset juhlivat yhdessä. Se on parasta emmerdalea pitkään aikaan. En katsonut mitään missä olisi paljastunut mitään tulevaa tai hahmoista mitään uutta. Pelkkää iloista juhlahumua. Nyt oli panostettu kyläyhteisön toimesta. Tämä tapahtuma oli muutama päivä ennen jouluaattoa. Joten on kivaakin tulossa, kai tämän verran sai paljastaa.
Vierailija kirjoitti:
Hyvänmielen spoilerit on sallittuja, kuten se tieto, että joulujaksosta tulee mukava.
Näinkö tää muuttuu? Saanko sun puhelinnumeron tai sähköpostin, että tiedän etukäteen tarkistaa, että mikä on sulle hyvänmielen spoiler? Esim mulle se voisi olla, että joku saa vauvan ja joku toinen yllättävä pari menee naimisiin. Tai jonkun vankilatuomio puretaan noineen vaan ja Declan tulee takaisin. < nämä eivät pidä paikkansa, mutta mulle olisi kiva juttu.
Vierailija kirjoitti:
Ohis:
Tilanne ohi
Sulevi Peltola on näytellyt monessa, mutta Emmerdalessa en muista näkeneeni. Joten miksi tämä tässä ketjussa?
Vierailija kirjoitti:
Näinkö tää muuttuu? Saanko sun puhelinnumeron tai sähköpostin, että tiedän etukäteen tarkistaa, että mikä on sulle hyvänmielen spoiler? Esim mulle se voisi olla, että joku saa vauvan ja joku toinen yllättävä pari menee naimisiin. Tai jonkun vankilatuomio puretaan noineen vaan ja Declan tulee takaisin. < nämä eivät pidä paikkansa, mutta mulle olisi kiva juttu.
No tuskin palaa kun murhayritys syytteet lienee ovat yhä niskassa.
Vierailija kirjoitti:
mulle se voisi olla, että joku saa vauvan ja joku toinen yllättävä pari menee naimisiin.
No jouluvauva on mahdollinen kun Dawn on viimeisillään raskaana, avioliittoja tuskin tulee elleivät Amy ja Matt mene pikanaimisiin tai Nicky ja Suni (olisi muuten kaiketi ensimmäiset homohäät kylässä), muita mahd. avioliittoja ei oikein ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ohis:
Tilanne ohi
Sulevi Peltola on näytellyt monessa, mutta Emmerdalessa en muista näkeneeni. Joten miksi tämä tässä ketjussa?
Täähän oli ohis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käykö sulla aika pitkäksi, kun alat jankuttamaan? Katsele vaikka ikkunasta ulos mielummin.
Ei hän jankuttanut. Tykkäsi kun kerroin että on tulossa kiva joulutapahtuma kohtapuoliin. Täytyy myös todeta että on aika lapsellinen tuo sinun kehoituksesi hänelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ohis:
Tilanne ohi
Täähän oli ohis
Ohis tarkoittaa ohikulkijaa eli eri vastaaja kuin edellinen.
OT tarkoittaa ohi teeman. Eli länkytetään aiheesta, joka ei ketjuun kuuluu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tuskin palaa kun murhayritys syytteet lienee ovat yhä niskassa.
Tuli Cainkin.
Vierailija kirjoitti:
Tuli Cainkin.
No murhasyytteessä oli Alicen armomurhasta, Sadien tapauksesta ei tainnut tulla syytettä.
Cain-visa: Kuka on Cainin sylissä https://static.wikia.nocookie.net/emmerdale/images/e/e3/EMMERDALE_7TH_J…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ohis:
Tilanne ohi
Täähän oli ohis
Ohis tarkoittaa ohikulkijaa eli eri vastaaja kui
L å n k y t e t ä ä n :)
Länkyttää = polkea polkupyörää ilman ketjuja :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuli Cainkin.
No murhasyytteessä oli Alicen armomurhasta, Sadien tapauksesta ei tainnut tulla syytettä.
Cain-visa: Kuka on Cainin sylissä https://static.wikia.nocookie.net/emmerdale/images/e/e3/EMMERDALE_7TH_J…
Belle?
Sarja kun nykyään selvästi pyrkii ottamaan kantaa ja tekemään näkyväksi yhteiskunnallisia ongelmia, olisi mielenkiintoinen juonenkäänne (huom tää on täysin omaa ajatusleikkiä) jos Tracy salasuhteen paljastuttua syyttäisi Calebia raiskauksesta. Sopisi Tracyn hahmolle epärehellisyys ja oman nahkan seivaaminen + käsikirjoitus nostaisi esiin ajankohtaisen aiheen
Kuvassa ei ole Sam, eikä Samson eikä Belle vaan Cainin ja Charin tytär Debbie.
Alicen armomurha? Mä en muista siitä mitään. Voisko joku kerrata lyhyesti?
Se taasen riippuu katsantokannasta, joillekkin se on mukava ja joillekkin ei.
Ihmeen nopeasti Villapakka ja ne muutamat näytetyt talot oli koristeltu kun marraskuun viimeisessä jaksossa mm. Villapakassa ei ollut kuusta jne mutta joulukuun ensimmäisessä jaksossa oli kuusi ja koristeet.