Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi Emmerdalessa

Vierailija
18.01.2015 |

Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D

Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?

Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.

Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?

Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?

-Kaisa-

Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (44653)

Vierailija
37181/44653 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Että osaakin olla epämiellyttävä toi Caleb.

En tykkää, en 🤮

Epämiellyttävä on...... 

Billy on mun suosikki 💕

Caleb :(

Jimmy :)

Vierailija
37182/44653 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitenköhän Mary pääsi noin vain sinne Ivyn luokse, kun Rhonan piti tunkea jalka ovenväliin että pääsee osastolle ja eilisessä jaksossa ei päässyt sinne ollenkaan kun ovi oli lukossa ja se yksi lääkäri/hoitaja ei Rhonaa sinne päästänyt.

Eihän ne heiluriovet lukossa ole. Rhona vaan joutuu hiippailemaan ettei ex-mies näe. Ex on informoinut henkilökuntaa ettei Rhonaa saa päästää Ivyn luo.

Aivan! Tuon vinkkelin unohdin ihan kokonaan.  Ihmettelinkin, että mitä salaisuuksia siellä osastolla on, kun on niin mittavat "turvatoimet". 😄

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
37183/44653 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän ne heiluriovet lukossa ole. Rhona vaan joutuu hiippailemaan ettei ex-mies näe. Ex on informoinut henkilökuntaa ettei Rhonaa saa päästää Ivyn luo.

Kyllä tuostakin saadaan taisto aikaiseksi.

Vierailija
37184/44653 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulisi Calebilla olevan varaa vielä Tracy muhinoimaan johonkin hotelliin. Aika riskaabelia puuhaa pussailla siinä eteisessä, kun Nicky voi milloin tahansa tulla kotiin. Ja tulikin. Olisi ollut kiva nähdä miten Caleb ja Tracy selittävät ne kuoharilasit, kun Caleb oli vaan "mentoroimassa".

Täytyy muistaa, että Tracy on naimisissa ja kaiken lisäksi kotirouva. Ei voi luikahtaa minkään syyn varjolla viettämään mitään kiihkeää kylpylälomaa.

Mä inhoan tuollaisia naisia. Miksi sen pissiksen piti tulla takaisin sarjaan? Teennäinen kuin mikä🤮

Vierailija
37185/44653 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko tämä Rhona-vauva-sotku on kyllä so boring. Jos Gus ei pärjää niin kakara huostaan.

Vierailija
37186/44653 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koko tämä Rhona-vauva-sotku on kyllä so boring. Jos Gus ei pärjää niin kakara huostaan.

Ymmärtääkseni sitähän Rhona yrittää välttää ja pohtii omia rahkeitaan pienen äidiksi. Näin mä olen miettinyt, kun siellä sairaalassa hiippailee.

Mary ja Marlon huutaa EI:tä vieressä. Älä kiinny, se ei tänne tule!

Vierailija
37187/44653 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oikein pidä, kun se Gus uhkailee Rhonaa poliiseilla ja Rhona vaan nielee sen.

Gus teki itse monta rikosta päästäkseen nykyiseen tilanteeseen, eikä Rhona ole rikosilmoitusta tehnyt. Itse olisin välittömästä ottanut juristiin yhteyttä. Saatu Ukko vastuuseen teoistaan ja selvitetty mun ja lapsen oikeudet oudossa tilanteessa.

Vierailija
37188/44653 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Calebista tulee hieman Tracyn isä mieleen, vaikkei toki niin vanha olekaan. (Pidin ko. näyttelijästä jo, kun esitti nuorena Robin Hoodia, nimi unohtunut.)

Kurjaa kun Amy ja Kerry eivät ikinä jääneet kiinni hänen kuolemansa aiheuttamisesta, todella epäreilua.

Hän oli Frank, jota esitti Michael Praed :)

Vierailija
37189/44653 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En viitsi vastata vajaasti otsikoituihin avauksiin.

Vierailija
37190/44653 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Calebista tulee hieman Tracyn isä mieleen, vaikkei toki niin vanha olekaan. (Pidin ko. näyttelijästä jo, kun esitti nuorena Robin Hoodia, nimi unohtunut.)

Kurjaa kun Amy ja Kerry eivät ikinä jääneet kiinni hänen kuolemansa aiheuttamisesta, todella epäreilua.

Eihän Moirakaan ole jäänyt kiinni, Eikä Dawn. Kiitos Hottenin poliisin.

Vierailija
37191/44653 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amyu ja Kerry aiheutti karkkitehtaan palon, mutta entäs Frankin kuoleman? Sehän oli jo hyvän aikaa ulkona ja pelastuslaitoksen vesselit yritti estellä kuten muutkin, ettei Frank juokse takaisin. Niinpä vaan väkisin meni, että kyllä se menee jo mun mielestä itsepäisyydestä, typeryydestä... Mitäs läksit kikkelis kokkelis

Vierailija
37192/44653 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Amyu ja Kerry aiheutti karkkitehtaan palon, mutta entäs Frankin kuoleman? Sehän oli jo hyvän aikaa ulkona ja pelastuslaitoksen vesselit yritti estellä kuten muutkin, ettei Frank juokse takaisin. Niinpä vaan väkisin meni, että kyllä se menee jo mun mielestä itsepäisyydestä, typeryydestä... Mitäs läksit kikkelis kokkelis

Niinpä, näinhän se meni. Frank parka. Siinä oli muuten komea mies.

Vierailija
37193/44653 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän oli Frank niinkuin täällä jo kerrottinkin. Lisään vielä, että Tracyhän antoi isänsä muistoksi tyttärelleen nimen Frankie.

Vierailija
37194/44653 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhteishuoltajuus eli välillä äidillä ja välillä isällä on päävaihtoehto.

Vierailija
37195/44653 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Frankhan meni hakemaan sieltä sisältä jotain lahjaa, joka oli tarkoitus antaa jommalle kummalle tyttärelle (en muista kummalle)

Vierailija
37196/44653 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Frank oli niljakas, nahkatakissaan viipottava typerys. Aina jotain vilunkia mielessä. Hyvä että eroon päästiin.

Vierailija
37197/44653 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Frankhan meni hakemaan sieltä sisältä jotain lahjaa, joka oli tarkoitus antaa jommalle kummalle tyttärelle (en muista kummalle)

Kihlasormusta meni hakemaan sille Macyn naiselle en muista etunimeä, oliko Declanin sisko. Sitä ennen pelasti Tracyn tehtaasta ulos vaarantaen henkensä. Ilmankos Tracy nimesi tyttärensä hänen mukaansa.

Vierailija
37198/44653 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Frank oli niljakas, nahkatakissaan viipottava typerys. Aina jotain vilunkia mielessä. Hyvä että eroon päästiin.

Oletpa kylmä tyyppi. Minun mielestäni Frankin kohtalo oli surullinen. En enää muista varmasti mutta oliko niin, että Frankista oli juuri kuoriutumassa vähän parempi mies/isä?

Vierailija
37199/44653 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taas spoilereita. Selvennyksenå= spoileri, kerrotaan niitä sarjan tapahtumia, joita ei Suomessa ole vielä normaalin tv:n esityaikataulun puitteissa nähty. Spoil = suomeksi pilata, voivat pilata jonkun lukijan katsomiskokemuksen. Tämä tiedoksi, kun tuntuu joillekin olevan epäselvää. Spoilereille on eri ketju, nämä paljastukset sinne, kiitos. 

Vierailija
37200/44653 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkäsin Meganista ja Frankista parina. Olikos/onkos Meganin tytön isä Jai?

Ihan ohi aiheen, mutta jos mä kirjottasin Emmeä, olis ihan päivänselvää, että näitä poistuneita mainittais silloin tällöin, pidettäis muistoissa elossa tai muisteltas kuolleita. Olis vaikka valokuvia esillä, niinkuin Mack katseli Rubenin kuvaa. (Jos siis tekijänoikeudet sallisi, huomaattehan, olen perehtynyt asiaani :) )

Pääsisinköhän mä mukaan tähän historia-käsiksen tekoon? Pitääkin kysäistä, kun mennään vastasyntyneen (35v) siskontytön kanssa Emmeen matkalle, pitkään on suunniteltu.

Anteeksi ja kiitos

Ketju on lukittu.