Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi Emmerdalessa

Vierailija
18.01.2015 |

Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D

Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?

Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.

Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?

Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?

-Kaisa-

Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (44653)

Vierailija
35961/44653 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko noin vaikeaa laittaa ensin, että spoileri ja jättää hiukan väliä. Jos on niin kiire 5keskustella vaikka jakso tulee vasta ilalla. 

Ongelma on ratkaistu. 

Täällä kun aloitetaan jo ennen aamuyhdeksää niin jos se sattuu olemaan sivun ensimmäinen viesti niin spoileri ei paljoa auta.

Se vaatisi että spoilaava tekstin saisi piilotettua..

Vierailija
35962/44653 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, maanantaina 23.12-24 alkaa taas Emmerdalen tuplajaksot. En tiedä mihin asti näin mutta aatonaattona kuitenkin alkaa. Kivaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
35963/44653 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko noin vaikeaa laittaa ensin, että spoileri ja jättää hiukan väliä. Jos on niin kiire 5keskustella vaikka jakso tulee vasta ilalla. 

Ongelma on ratkaistu. 

Sekään ei tunnu kaikille riittävän.

Vierailija
35964/44653 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ehdin katsoa uusimman jakson vasta 20.00. Ettekö voisi tästä lähtien ottaa sitä huomioon? Monta kertaa on katselukokemus pilattu. Eihän se minun vastuullani ole spoilaannunko, vaan niiden jotka kirjoittelee. Ei nämä keskustelupalstat niin toimi.

MIKSI SITTEN TULET LUKEMAAN TÅNNE?  Olet hölmö ja tahallasi valitat ja sam muutkin. Olette kiusaajia..Me txt Mitä.halutaan ja älä ba

Vierailija
35965/44653 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ongelma on ratkaistu. 

Eikö niillä sitten ole kiire jotka eivät pysty odottamaan että ovat jakson nähneet?

Vierailija
35966/44653 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei, maanantaina 23.12-24 alkaa taas Emmerdalen tuplajaksot. En tiedä mihin asti näin mutta aatonaattona kuitenkin alkaa. Kivaa!

Loppiaiseen saakka, sitten tiistaina palataan normaaliin.

Vierailija
35967/44653 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Loppiaiseen saakka, sitten tiistaina palataan normaaliin.

Okei, kiitos tiedosta. Hyvä homma.

Vierailija
35968/44653 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä normaalisti puolitutut ihmiset pysäyttäisi kylän raitilla ketään joka olisi tullut __katuksi ja esittäisi pahoittelujaan. Suruvalittelut on asia erikseen. Näin kuitenkin Caleb ja poikansa Nicky, kun Lydia ja Belle kävelivät vastaan. Huhhuh mitä meininkiä tuolla.

Vierailija
35969/44653 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ongelma on ratkaistu. 

Täällä kun aloitetaan jo ennen aamuyhdeksää niin jos se sattuu olemaan sivun ensimmäinen viesti niin spoileri ei paljoa auta.

Se vaatisi että spoilaava tekstin saisi piilotettua..

Siis miten se vaikuttaa jos on sivun ensimmäinen viesti, en nyt ymmärrä.

"Nyt tulee spoileri, älkää lukeko!

.

.

.

.

Pälä pälä päläpälä pälä jne. " 

Vierailija
35970/44653 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aaron on niin symppis, ystävällinen kaikille, avulias eikä varasta.

Vierailija
35971/44653 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mack käyttää nyt Charitya hyväkseen, kun pelasti tämän hengen niin kuvittelee että voi pyytää mitä vain. Hyvä että Charity sanoi jäbälle suorat sanat. Charityn ja Chasin välit on taas kuin  ennenvanhaan, hyvä.  

Vierailija
35972/44653 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Oikein säälitti ikääntyneen Rodneyn puolesta. Hetken jo toivoin, että se lähtis menemään ja peruis koko kaupanteon.

Vierailija
35973/44653 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

J*malauta kun menee ihon alle tuo Cain. Joo en hyväksy väkisinottoa mutta tuo Dingle-laki on suoraan jostain 1600-luvulta. Onneksi en enää seuraa kuin 3 jaksoa viikossa.

Vierailija
35974/44653 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

KOETA NYT SINÄKIN JOSKUS ajatella miksi Aron on vihainen.Hånen raaminsa irrotettiin koska Kaalep roisto oli Harryn bisnestä.

Ja sieppasivat tyhmån Chasin, Kaaleppin olis kuulunut maksaa. MUTTA MITÖ NE OIKEAT ISOT ROISTOT TEJE KUIN VARASTAA MUILTA ! 

Vierailija
35975/44653 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

J*malauta kun menee ihon alle tuo Cain. Joo en hyväksy väkisinottoa mutta tuo Dingle-laki on suoraan jostain 1600-luvulta. Onneksi en enää seuraa kuin 3 jaksoa viikossa.

Pakkohan siellä om jonkin jotain lakia valvoa kun Hottenin poliisi ei saa mitään aikaan.

Vierailija
35976/44653 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä puolia nyky-Emmessä:

Charin ja Chasin läheinen suhde

Cainin, Calebin ja Chasin sopu

Belle otettu osaksi 'Dingle'naisia, hällekin kerrotaan suvun salaisuuksia

Kim&Will, Nicola&Jimmy, Moira&Cain

Vinny alkaa toipua surustaan

Laurelin ja Jain perhe-elämä

Vierailija
35977/44653 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kyllä normaalisti puolitutut ihmiset pysäyttäisi kylän raitilla ketään joka olisi tullut __katuksi ja esittäisi pahoittelujaan. Suruvalittelut on asia erikseen. Näin kuitenkin Caleb ja poikansa Nicky, kun Lydia ja Belle kävelivät vastaan. Huhhuh mitä meininkiä tuolla.

Luin hupsusti tuota ylläolevaa kommenttia: jotenkin luulin, että kerrottais täällä ketjussa tapahtuvasta väittelystä, spoilailusta yms

"Ei kyllä normaalisti puolitutut ihmiset pysäyttäisi kylän raitilla ketään"... luulin siis että alkais väitellä, monelta saa kertoa sarjan tapahtumia

Sori, mut nauroin kippurassa tätä väärinkäsitystä, pitäis varmaan lukea tarkemmin...  

Vierailija
35978/44653 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin Suomessa, kun saman perheen jäsenetkin laittaa päänsä pensaaseen mistä vaan asiasta .

Olin nuorena aupairina Espanjassa ja oli aivan käsittämätöntä miten siellä pienessä kylässä puututtiin kaikkeen. Shokki!

Saatoin kävellä kaupasta kotiin niitä näitä funtsien, niin aivan randomit pysäyttää, että onko kaikki ok? Säkös oot se aupair miten voit?

Perus "resting bitch face" mulla ja ihmiset kyselee vointia kadulla. Sitten myöhemmin kun espajalaisia ruokia olin saanut maistella, pääsi paino nousemaan muutaman kilon. Siitäkin satunnaiset huomauttelivat kadulla ja kyseli ja antoi neuvoja. Aivan käsittämätöntä iholle tuloa, mutta aivan ystävällisesti.

Tuosta nyt pitkä matka raiskaukseen.. mutta helposti näen, että kadulla pysäytettäisiin senkin takia. Rohkasua, empatiaa ja välittämistä.

Naapuruston nuoriherra oli tapellut, niin yhteisö siitäkin kokoontui näille kotiin. Vaikka tuli selväksi, että viiniä oli juotu liikaa ja poika itse syypää tappeluun, niin yhteishenki oli tämän takana. Kuten varmasti siellä toisessakin kodissa.

Taas meni ot. Sorryt.

Vierailija
35979/44653 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mätä kylä, mitä muuta voi odottaa  Cain on pelastaja tilanteessa kuin tilanteessa. Väliin polttaa hihansa ja näppinsä, kaikki luottavat kuitenkin vain häneen. Samin ilme kirkastui,  kun Cain lupasi otaa lain omiin käsiinsä.

Vierailija
35980/44653 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin Suomessa, kun saman perheen jäsenetkin laittaa päänsä pensaaseen mistä vaan asiasta .

Olin nuorena aupairina Espanjassa ja oli aivan käsittämätöntä miten siellä pienessä kylässä puututtiin kaikkeen. Shokki!

Saatoin kävellä kaupasta kotiin niitä näitä funtsien, niin aivan randomit pysäyttää, että onko kaikki ok? Säkös oot se aupair miten voit?

Perus "resting bitch face" mulla ja ihmiset kyselee vointia kadulla. Sitten myöhemmin kun espajalaisia ruokia olin saanut maistella, pääsi paino nousemaan muutaman kilon. Siitäkin satunnaiset huomauttelivat kadulla ja kyseli ja

Ei minua haittaa, oli tosi hauska tarina. Itse Puerto Ricossa vietin aikoinaan tosi paljon aikaa. Minua luultiin usein oppaaksi, kyseltiin bussiaikatauluja ym... paikalliset oli tosi puheliaita, uteliaita. Tervehtivät aina. Palattuani Suomeen olin aina äimistynyt töykeydestä...

Ketju on lukittu.