Miksi Emmerdalessa
Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D
Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?
Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.
Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?
Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?
-Kaisa-
Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)
Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (43791)
Katson ensimmäistä kertaa kuukauteen, ja vieläkö tämä korni surulla mässäily jatkuu?! Harmillista, että entinen suosikkisarjani on viety tähän pisteeseen.
Vähän ihmetyttää, miksi Petellä vieläkin on avain entiseen asuntoonsa, jossa veljensäkään ei enää asu. Silloinhan siitä asunnosta joutuu turhaan maksamaan vieläkin vuokraa.
Tuntuu siltä, että tuo Dawn jää sarjaan pidemmäksikin aikaa.
Musta oli ihanaa oppia Ericistä uutta vaikka onkin vanha hahmo.
Haluaisin niin ymmärtää Chastityä mutta en ymmärrä sitä miten hän kohtelee Paddyä.
Vierailija kirjoitti:
Vähän ihmetyttää, miksi Petellä vieläkin on avain entiseen asuntoonsa, jossa veljensäkään ei enää asu. Silloinhan siitä asunnosta joutuu turhaan maksamaan vieläkin vuokraa.
Tuntuu siltä, että tuo Dawn jää sarjaan pidemmäksikin aikaa.
Jossain sivulauseessa mainittiin että "vuokra on joka tapauksessa maksettu". Varmaan ollut pidempi vuokrasopimus jota ei ole voinut kesken kaiken päättää?
Mutta miksi eivät sitten ole alivuokranneet sitä? Ainahan tuolla kylässä joku punkkaa jonkun luona kun ei ole omaa asuntoa. Esim. Bob on koditon ja asuu majatalossa.
Mua on alkanut kyllästyttää tämä Grace vauvasta vatvominen Paddyn kanssa. Joo kyllä maailman kauhein asia, mutta keksikää nyt jo jotain muuta juonikuviota. Jankataan kuten kaunareissa viikkotolkulla samaa asiaa.
Miksei Rodney ja Tracy pistä pitsabaaria pystyyn johonkin muuhun tilaan kuin Brendan kahvila? Brenda on ilkeä pomottelija joka aikoo vetää voitot välistä mutta ei kantaa vastuuta tappioista.
Miksi muuten Bobin ja Brendan kahvilasta tuli yksin Brendan kahvila?
Vierailija kirjoitti:
Miksei Rodney ja Tracy pistä pitsabaaria pystyyn johonkin muuhun tilaan kuin Brendan kahvila? Brenda on ilkeä pomottelija joka aikoo vetää voitot välistä mutta ei kantaa vastuuta tappioista.
ihmettelin samaa varsinkin kun kahvila on Bobin alunperin.
Vierailija kirjoitti:
Bob ei ole ennenkään ollut mikään hyvä pitämään omia puoliaan. Sen takiahan vaimotkin on vaihtunut ja duunit.
Eli Bob pettämistuskissaan vaan antoi sen kahvilan Brendalle. Pitihän Brendalla olla toimeentulo, kun kaksoset kasvattaa. Siinä vaiheessa siis.
Sittemmin Brendalla meni hermo Bobin ja Laurellin deittailuun "hänen kustannuksellaan" eli kaksoset olivat ikään kuin hänellä hoidossa ja hän siten mahdollisti noiden suhteen. Hän kiukkuspäissään veikin kaksoset Bobin ja Laurelille.
En mä sitäkään kuviota oikein ymmärtänyt. Kaksosetkin on Bobin ja hän alkuun vaan jätti ne Brendalle koko aikaiseksi.. toki saivathan ne puhuttua vuorottelusta, mutta outoa sinnetänne pompottelua taas. Vaikka sekin sopii hyvin Bobin hahmoon.
Vierailija kirjoitti:
Katson ensimmäistä kertaa kuukauteen, ja vieläkö tämä korni surulla mässäily jatkuu?! Harmillista, että entinen suosikkisarjani on viety tähän pisteeseen.
Miten musta tuntuu, että sureminen nyt vasta alkaa.
Chas on aivan mahdoton, kun Paddy ei sure kuten hän. Paddy on realisti ja käytännön ihminen. Hän suree eritavalla. Tai vissiin nyt sitten alkaa nyyhkimään joka nurkassa ja kolossa.
Sarjakomistusten hävitessä sarjasta on alkanut Petekin näyttämään hyvältä. Kasvoista on vissiin hoikentunut, mutta enemmän saisi olla ilman paitaa. ;)
nimim. ettäs kehtaan
Onko tässä joku pointtinsa, että huijari-Clive on samanoloinen kuin Mestarinsa Frank? On harmaata tukkaa, pikku rusketus, samanlainen vaatetus, koko? :D
Onko se kunnioitusta vaiko tuleva huijarin kosto?
Sitten toinen asia mitä mä olen pohtinut on Tracy.
Miten siitä on ykskaks nyt tullut niin puhtonen ja peräänkuuluttaa vahvaa moraalia? Eikö se alunperin tullut sarjaan semmoisena semi-huijarina? Supatteli miesten korviin ja kikatteli kovaan ääneen, istui sylissä ja ryntäitä tyrkytteli. Otti sieltä mistä helpoiten lohkes - rahaa? Esim pokas Samin ja käytti tämän kortit yms. tappiin saakka? Vai sekotanko mä tän nyt johonkin toiseen hahmoon?
Frankhan piirsi tosi hyvin sen koiran! Miksei vain ole alkanut oikeaksi rehelliseksi taiteilijaksi?
Vierailija kirjoitti:
Onko tässä joku pointtinsa, että huijari-Clive on samanoloinen kuin Mestarinsa Frank? On harmaata tukkaa, pikku rusketus, samanlainen vaatetus, koko? :D
Onko se kunnioitusta vaiko tuleva huijarin kosto?
Sitten toinen asia mitä mä olen pohtinut on Tracy.
Miten siitä on ykskaks nyt tullut niin puhtonen ja peräänkuuluttaa vahvaa moraalia? Eikö se alunperin tullut sarjaan semmoisena semi-huijarina? Supatteli miesten korviin ja kikatteli kovaan ääneen, istui sylissä ja ryntäitä tyrkytteli. Otti sieltä mistä helpoiten lohkes - rahaa? Esim pokas Samin ja käytti tämän kortit yms. tappiin saakka? Vai sekotanko mä tän nyt johonkin toiseen hahmoon?
muistat Tracyn tarinan ihan oikein. itse ihnetellyt pitkään samaa. olisi nytkin saanut ottaa Robneyn mukaan pitsa hommaan kun Robneyhän terveelliset pitsat keksi
Vierailija kirjoitti:
Mä en kyllä meinaa kestää tota Chasia, todella kamala ihminen... Käyttäytyy todella kypsymättömästi ja huonosti =( Paddya käy sääliksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en kyllä meinaa kestää tota Chasia, todella kamala ihminen... Käyttäytyy todella kypsymättömästi ja huonosti =( Paddya käy sääliksi.
Toisaalta Chaskin suree. Hänelle ei mahdu tällä hetkellä mitään muuta päähän kuin se kamala suru. Vaikkakin on raivostuttava. Vähän bitchslappia, että osais ottaa muutkin huomioon. Chas on mun mielestä hahmona ollut aina vähän kypsymätön.. siinä miten käyttäytyy juurikin ongelmatilanteissa. Helposti alkaa huutamaan ja tekemään omia johtopäätöksiä ja lopullisia tekoja. Hyvin on Chasin hahmoon kirjoitettu tämä surijaosuus, hänen luonteeseensa kuuluvalla tavalla. Sama juttu Paddyn kanssa.
Kunhan vaan ei kauan vatvo.
onko tästä Jessien kuolleesta miehestä puhuttu aiemmin? vähän ihmetyttää kun ei tiennyt haluaako jatkaa Marlonin kanssa kun edelleen on kiinni kuolleessa miehessään. tässä välissä on kumminkin ollut suhteessa nuoremman poikansa isän kanssa.
Vierailija kirjoitti:
onko tästä Jessien kuolleesta miehestä puhuttu aiemmin? vähän ihmetyttää kun ei tiennyt haluaako jatkaa Marlonin kanssa kun edelleen on kiinni kuolleessa miehessään. tässä välissä on kumminkin ollut suhteessa nuoremman poikansa isän kanssa.
On siitä ollut puhetta aiemmin. Ennen suhteeseen alkamista Marlonin kanssa Jessie avautui Rhonalle siitä, että hän vertaa kaikkia miehiä ensimmäiseen mieheensä, joka on kuollut ja voittamaton.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On siitä ollut puhetta aiemmin. Ennen suhteeseen alkamista Marlonin kanssa Jessie avautui Rhonalle siitä, että hän vertaa kaikkia miehiä ensimmäiseen mieheensä, joka on kuollut ja voittamaton.
kiitos tiedosta! ei mitään muistikuvaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kiitos tiedosta! ei mitään muistikuvaa.
Silti ihan älytöntä minun mielestä. Ellis on noin parikymppinen, Billy ainakin vähän vanhempi? Eli eka aviomies on kuollut reilusti yli 20 vuotta sitten.
Mitä ihmettä Jessie on tehnyt kaikki nämä vuodet? Surrut?
Hulluksihan tuollaisesta tulee.
koko homma oli Nicolan ja Robertin juoni. meinaavat juonitella Grahamilta/Kimiltä koko firman eikä pelkkää romuttamon osuutta