Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Emmerdalessa

Vierailija
18.01.2015 |

Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D

Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?

Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.

Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?

Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?

-Kaisa-

Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (44653)

Vierailija
34161/44653 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän täällä voisi keskustella yhtään mistään, jos edes jo menneistä jaksoista ei saa puhua. Vai ilmoitetaanko jokainen erikseen ketjuun, että en ehtinyt tänään katsoa, ei saa vielä sanoa mitään. Tai että olen seuraavat kaksi viikkoa lomalla ja katson jaksot vasta loman jälkeen, älkää puhuko sen aikaisista tapahtumista mitään.

Minusta on kiva, kun tuo joku on kirjoittanut tiivistelmän jaksojen tapahtumista. Olen itse nyt katsonut kaikki jaksot, mutta joskus en ehdi (en edes katsomosta jälkeenpäin ennen kuin jo tulee seuraava jakso telkkarista), niin arvostan kyllä tuollaista tiivistelmää.

Vierailija
34162/44653 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paddy se jaksaa sitten kuunnella Maryn murheita.

Lydia sitten lähti extra töihin (ja pomo Craig toi myöhemmin takaisin hienolla sähkö-Porschella).

Marlon ja Paddy ovat riidoissa ja Charity taas leikittelee molemmilla.

Marlonille sai paniikkikohtauksen auton ratissa ja joutui kutsumaan apuun loput nelikosta.

Victorille eli pastorin isälle tuli ehdonalaisvalvojan tapaaminen ja vähän jokainen sitten oli enemmän tai vähemmän kaukana totuudesta.

Mary taasen valehteli Rhonalle "treffeistään" (toki myöhemmin kertoi totuuden).

Nic yritti saada rahaa sydän iskuriin Macilta ja Chloelta ja kun ei saanut niin kertoi siitä Charitylle joka hetken "mietittyään" tarjosi pubia ristiäisten pitopaikaksi.

Sam yritti hakea kananmunia mutta oli pistänyt väärää voidetta (Zakin peräpukamavoidetta) käsiinsä jo

Miten niin ei ole spoilausta? 😃Jatkuvastihan täällä inistään ja raivotaan, kun jotkut kertoo jo esitettyjä tapahtumia.

Se ja sama näytettiinkö jakso eilen vai vuosi sitten.

Täällä ihmiset kyllä menee niin tuulen mukana. Keksii uusia sääntöjä matkan varrella tuosta vaan. Melkoisia erityislahjakkuuksia. 🙄

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
34163/44653 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö sinulla ole mitään mielipidettä mistään? Kertaat vaan (kuin psykoosissa) jakson tapahtumia. Varmaan raskasta sinua lähellekään joutuville ihmisille tuollainen jankutus.

On mutta ne ei kuulu jakson tapahtumien kertauksiin.

Minusta Maryn pitäisi tarttua toimeen ja löytää se uusi treffikumppani tai Fayen haamu jää vainoamaan tätä ikuisesti.

Tekijöiden olisi hyvä valaista asiaa että mihin Samin ja Lydian rahat menevät (muuhunkin kuin Amelian auttamiseen joka sitten on taasen loputon kaivo ennenkuin Esther on riittävän vanha menemään kouluun ja Amelia itse voisi hankkia työpaikan (edes osa-aikaisen) sillä ei Gabby ikuisuuksiin anna Amelian asu ilmaiseksi vaikka Gabbyllä ei ole rahan tarvetta sen kummemmin (no ei ole muillakaan kyläläisillä paitsi Samilla ja Lydialla ja toki Moira valittaa rahasta aina välillä mutta hyvin maatila silti tuntuu pysyvän pystyssä) ja Amelian olisi hyvä hankkia myös kunnon koulutus että pääsee ammattiin josta saa riittävästi palkkaa että voi kustantaa itsensä ja Estherin elämisen missä ja kenen kanssa he sitten asuvat tällöin).

Vierailija
34164/44653 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No höh. Etkö oikeasti tiedä, mitä spoilaus on???

Ota selvää, ennenkuin täällä paukutat henkseleitäsi!!!

Vierailija
34165/44653 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin huudetaan jos kerrotaan täällä tulemattomista tapahtumista, esim. Zakin esittäjän kuoleman kertominen sai huutokuoron koska silloin täällä nähdyissä jaksoissa Zak oli yhä elossa vaikkei esiintynyt montaa kertaa viimeisinä vuosina ja samoiten tuli huutoa toisen näyttelijän tauosta sarjasta jossain vaiheessa vaikka molemmista kerrottiin Iltalehden verkkosivuilla ja samoiten Zakin hautajaisista kertominen vaikkei postaus kertonut asiasta sen enempää (olivat vasta suunnittelun tasolla silloin, nyt niistä olisi varmaan jo täydet tiedot saatavilla Brittilehtien verkkosivuilta) herätti mutinaa.

Vierailija
34166/44653 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei voi olla noin avuton. Ei ole sähköpostia tai ei osaa.. Jos osaa tähän ketjuun tulla, niin sitten pitäs osata hankkia sähköposti ja kirjautua Katsomoonkin sisään. Hävettäis olla noin avuton.

Sattumoisin vauva.fi on Sanoman omistama palvelu ja tänne ei tarvitse rekisteröityä että sitä voi käyttää ja is.fissä on usein linkki palstalle ja iltapulu.fissä on aina ja joskus tämä ketju on esillä ihan etusivulla tai ainakin Poiminnoissa ja kirjoittaminen Emmerdale hakukenttään ei vaadi paljoa (toki joskus oikean ketjun löytäminen vaatii vähän vaivaa kun muut Emmerdale-ketjut vaikka jo hylätyt ja niitä on monta nousevat hakutuloksissa edelle ja myöskään ketjun aloitussivun lisääminen kirjanmerkkeihin ei ole iso juttu.

Vierailija
34167/44653 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen kuka hoitaa, ulkoiluttaa, ruokkii Kimin hevosia, monta hänellä on? Joskus ratsasti kyläänkin yhdellä. Menikö orisiittola puihin?

Vierailija
34168/44653 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tänään en ehtinyt katsomaan Emmerdalea kun olin rämpimässä märässä metsässä märän koiran perässä, huomenna en ehdi katsomaan uusintoja kun olen töissä ja viikonloppuna nukun mieluusti vähän pitempään jos suinkin mahdollista.

Kiitos tämän päivän tapahtumien referaatista, tuli tarpeeseen 😀

Huomenna voisi ottaa yhdet 🍺😉

Oikeinko Hottenissa? Vai tyydyt Villapakkaan? Mä käyn nykyisin majatalon baarissa, siel on niin ihanan rauhallista ja on kiva saada henkilökohtaista palvelua. Tosin Bernice joskus avautuu loputtomasti vaihdevuosiongelmistaan... annan mennä korvasta sisään ja toisesta ulos... hah

Tuopin kuvat yms mulla hukassa... siis skuul ; }

Huh jaa missä mää oon?!

Mää oon kännisä, missä sää oot?!   (Petriii) 

Itse asiassa en vielä, sillä töitten jälkeen  oli 2 koiran ja 1 katin ulkoilutus. Älkää kysykö ketkä meistä heitettiin suoraan pesukoneeseen. 5 pisteen vihje, se ei ollut killi joka säästyi vain töppösten kuivaamisella. Kohta, kun olen niellyt kevyen iltapalan tyyliin villisika keksin päällä, aion suunnata kohti Villapakkaa Cainin näkemisen toiveissa 😍 Liamkin käy, kuten myös Bear, Paddy, Jimmy, Caleb tai ehkä ei, Bob, Eric ja ja ja

Saa suuttua 😉

Vierailija
34169/44653 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen kuka hoitaa, ulkoiluttaa, ruokkii Kimin hevosia, monta hänellä on? Joskus ratsasti kyläänkin yhdellä. Menikö orisiittola puihin?

On oma renki hevosille ja ei niitä montaa taida olla. Orisiittola meni puihin (kiitos Calebin).

Vierailija
34170/44653 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Off topic

Tääl oli ansiokast pohrintaa totanoi nuaren Robinin naisasioist ja pettymyksest rakkaures. Oletettu tyttöystävä otti ja lähti vieraan Casanovan matkaan. Kestääks pettyny oletettu sulhasmies tappionsa vai tapahtuuko mustasukkaisuusdraama? Iloist viikonloppua ja hymyä huuleen. Yritetään nauraa vaikka huumori olis huanoaki tai ainaki sietää sitä. 

Voisiko käyrä näin? ei sunkka? 

Vierailija
34171/44653 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi helv3tti tota Macia🤬

Vierailija
34172/44653 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Off topic

Tääl oli ansiokast pohrintaa totanoi nuaren Robinin naisasioist ja pettymyksest rakkaures. Oletettu tyttöystävä otti ja lähti vieraan Casanovan matkaan. Kestääks pettyny oletettu sulhasmies tappionsa vai tapahtuuko mustasukkaisuusdraama? Iloist viikonloppua ja hymyä huuleen. Yritetään nauraa vaikka huumori olis huanoaki tai ainaki sietää sitä. 

Voisiko käyrä näin? ei sunkka? 

Ny en ymmärrää yhtää kenest Robinist kirjotat, mie oon ymmäll

Vierailija
34173/44653 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On oma renki hevosille ja ei niitä montaa taida olla. Orisiittola meni puihin (kiitos Calebin).

No siis koskaan ei kettää renkiä näy, ei puheiskaa...

Vierailija
34174/44653 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tänään en ehtinyt katsomaan Emmerdalea kun olin rämpimässä märässä metsässä märän koiran perässä, huomenna en ehdi katsomaan uusintoja kun olen töissä ja viikonloppuna nukun mieluusti vähän pitempään jos suinkin mahdollista.

Kiitos tämän päivän tapahtumien referaatista, tuli tarpeeseen 😀

Huomenna voisi ottaa yhdet 🍺😉

Oikeinko Hottenissa? Vai tyydyt Villapakkaan? Mä käyn nykyisin majatalon baarissa, siel on niin ihanan rauhallista ja on kiva saada henkilökohtaista palvelua. Tosin Bernice joskus avautuu loputtomasti vaihdevuosiongelmistaan... annan mennä korvasta sisään ja toisesta ulos... hah

Tuopin kuvat yms mulla hukassa... siis skuul ; }

Huh jaa missä mää oon?!

Mää oon kännisä, missä sää oot?!   (Petriii) 

Itse asiassa

Tuu majataloon, jossei kukaan miekkosist näy

Mä oon tääl Bernicen kaa, Trisha (?) kävi kans tossa kertomassa vauvahoitolansa suunnitelmista... kimitys kaikuu korvissa

Skuul  :)

Vierailija
34175/44653 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi helv3tti tota Macia🤬

Ei kait kellekkään oo yllätys, et nää on luotu toisilleen... setvisivät asiansa! Chloe ja Reuben kärsii, mut tää on Made in Heaven Char&Mac

Vierailija
34176/44653 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Majataloon? Tämä selvä.

🔦🗺🚲 Ma tulea, hik 🤭

Vierailija
34177/44653 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mack ja Chloe etsivät yhä ristiäispaikkaa ja Chloen mielestä "haiseva" lato ei ole hyvä vaikka Mack sanoi että se kelpasi Jeesuksellekin ja myöhemmin Mack meni kysymään Charityltä onko tämän tarjous yhä voimassa ja lopuksi tulivuori purkautui ja he suutelivat toisiaan ja tietenkin harrastivat seksiä ("ylläri").

Samson kysyi Lydialta aamiaspöydässä että voisiko hän päästä Craigille töihin pelitestaajaksi ja seuraavassa työvuorossa (sen jälkeen kun on ensin käynyt Kimillä töissä (siis aamukuudelta Kimille ja ennen lounasaikaa on Craigillä töissä)) Lydia kysyi että löytyisikö Samsonille töitä.

Mary pyysi Marlonilta anteeksi Paddyn omimista ja kun Rhonda ehdotti deittailusta puhumista niin Mary sanoi että aikoo viettää päivän sängyssä

Papin perhe oli yhä yhdessä ja Victor kävi yhä poikansa hermoille joka tasen kävi Manpreetin hermoille.

Sarah sitten kyseli Maryn kuulumisia kun tämä oli kahvilla Rhonan kanssa (eli Maryn sängyssä olo ei kauaa kestänyt) ja ehdotti Taylor Swiftin kuuntelua ja Mary tunsi artistin ja Gail ihmetteli että missä Charity on.

Paddy kertoi Rhonalle töissä että ei ole kyennyt käymään Gracen haudalla ja pubissa Marlon toi rauhankeksejä Paddylle ja Rhona sanoi Paddylle että voi mennä Gracen haudalle yhdessä.

Mack palasi Chloen luo ihan pokkana vaikka oli juuri harrastanut seksiä Charin kanssa ja Mackin kerrottua uutiset Chloe oli iloinen ettei joudu itse leipomaan sämpylöitä (olisi ollut köyhät tarjoilut sitten).

Sarah on parempi tulivuoren tekijä kuin Mack (jonka sekoituksesta tuli vain saippuavettä aiemmin) ja samalla kun ilahdutti pikku-setäänsä (kait se sukulaisuus meni oikein) kuunteli Charityn huolia (joita riitti jo ennestään ennen sekstailua Makin kanssa).

Victor ja Claudette touhusivat keittiössä ruokaa laittaen ja olivat niin hyvää pataa keskenään ja Charles ja Manpreet sanoivat että tuoksuu hyvältä ja Victor puhui rahasta ja töistä että voisi ostaa Claudettele tämän lempisherryä kunsaa rahaa johon Claudette sitten antoi rahaa ja käski mennä ostamaan pullon sitä sherryä josta Charles ei oikein ilahtunut ja Manpreetin piti vähän moittia Charlesia.

Mack toi ostamansa kakun Chasille ja Gailille että se voidaan tarjoilla ristiäisissä ja Chas kysyi että onko nimi unohtunut johon Gail tokaisi että ehkä he eivät osannet kirjoittaa Reubenia ja kakut loppuivat kesken ja Chas vastasi vitsailemalla Gailin töistä ja tietenkin Mack ja Charity tapasivat kun Mack oli matkalla wchen ja tietysti aiemmat tekemiset nousi esiinja kun Gail ryntäsi sinne niin Charity vaihtoi aihetta äkkiä.

Vierailija
34178/44653 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Trisha (?) kävi kans tossa kertomassa vauvahoitolansa suunnitelmista

Se on Tracy joka lastentarhaa suunnittelee. Trishoja ei ole kylässä koskaan ollutkaan eli olet turhan tuiterissa.

Vierailija
34179/44653 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ny en ymmärrää yhtää kenest Robinist kirjotat, mie oon ymmäll

Tarkoittaa Robin Packaleniä jolle luulisi omakin ketju löytyvän.

Vierailija
34180/44653 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kait kellekkään oo yllätys, et nää on luotu toisilleen... setvisivät asiansa! Chloe ja Reuben kärsii, mut tää on Made in Heaven Char&Mac

No ovatko vai eivät ole luotuja toisilleen selvinnee sitten joskus, tällä hetkellä ei ole Match made in heaven sillä jos Mack aikoo olla kummankin kanssa niin ei siitä hyvää seuraa.

Ketju on lukittu.