Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Emmerdalessa

Vierailija
18.01.2015 |

Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D

Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?

Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.

Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?

Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?

-Kaisa-

Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (44653)

Vierailija
33281/44653 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hirveä vaimo sillä Lloydilla. Kauhea pariskunta. Jonkun olisi pitänyt pyöräyttää niskasta koko eukko ulos sieltä Seikkailukeskuksen kahvilasta. Kulkee ja aukoo päätään. Ihme tyyppi.

Ei nää miehessään mitään vikaa. Haukkui ja syytteli nuorta tyttöä. Hyvä, kun Victoria uhkasi häirikkömuijaa jo poliiseilla.

Vierailija
33282/44653 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin joo, sehän ei ole yhtään järkkyä attä Amelia valehtelee Lloydin käyneen häneen käsiksi. Ei yhdellä kuolleella miehellä(ja hänen vaimollaan) niin väliä, tärkeintä että pikkukersa ei jää ilman isoisää.

Eihän täällä kukaan ole ottanut kantaa Amelian aikomukseen valehdella. Ainoastaan puhuneet Lloydin vaimosta. Minä uskon ettei Amelia lopulta valehtele kuitenkaan vaikka nyt sitä suunnitteli. Joko omatunto tai isänsä estää sen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33283/44653 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa Nate pian kysellä vanhalta koulukaverilta duunia itselleen. Tyyppi ei vaan taida olla ihan rehellinen yrittäjä. Nyt on niin paljon korostettu Naten ja Tracyn rahapula. 

No ei olekkaan kuten juttelusta Cain kanssa kävi ilmi eli taas juonten uudelleenkierrätystä ja tottakai Nate on mukana (en muista kuka oli Cainin apuna silloin ennen).

Vierailija
33284/44653 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi vaimo järkky. Oma kulta mies ei tietenkään ole tehnyt pahaa. Ai hitto olisi tehnyt mieli ravistella akkaa !! Miehellä voi hyvinkin olla takana vaikka mitä.

Niinhän sillä on kuten kertoi Danille kun tämä kävi "morjestamassa" Lloydia tämän työpaikalla. Kaikki on tietenkin piilotettu siten ettei niitä löydy.

Vierailija
33285/44653 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei Cain lpeta sille joutopojalleen automekaanikon saloja? Nate on maanviljelijänä moottoreita elämänsä aikana nähnyt ja nyt olis aikaa oppia uutta.

Vaikkei se nyt niin sydäntä lähellä olis, niin kätevä taito. Tuntuu olevan dinglejen verenperintö, osaaminen on dnassa.

Vierailija
33286/44653 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei Cain lpeta sille joutopojalleen automekaanikon saloja? Nate on maanviljelijänä moottoreita elämänsä aikana nähnyt ja nyt olis aikaa oppia uutta.

Vaikkei se nyt niin sydäntä lähellä olis, niin kätevä taito. Tuntuu olevan dinglejen verenperintö, osaaminen on dnassa.

Nate ei ole vaan halunnut ja ei Cainilla ole ollut tarvetta kun ei ole ollut paljoa hommia (Kartanon diilin hylkäsi ja ei ilmeisesti tullut lisää autojen korjausta vaikka Kim luopui Moiran tilan kaupoista), ehkä sitten jos Dan joutuu linnaan ja tämä uusi (kierrätetty) autodiili tarvitsee lisää käsiä.

Vierailija
33287/44653 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Automekaanikon duuni onkin niin helppoo ja helposti opittavaa jotta, varsinkin jos kyseessä vähänkin nykyaikaisemmat autot joiden korjaamiseen tarvitaan muutakin kuin vain jakoavain ja potku kylkeen.

Vierailija
33288/44653 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Automekaanikon duuni onkin niin helppoo ja helposti opittavaa jotta, varsinkin jos kyseessä vähänkin nykyaikaisemmat autot joiden korjaamiseen tarvitaan muutakin kuin vain jakoavain ja potku kylkeen.

Eihän se mitään rakettitiedettä ole. :D Mäkin olen oppinut ja ihan itse opetellut. Jos yhtään olet tuota sarjaa seurannut, niin mihinkään ei tarvita koulutusta. Emmerdalessa on kaikki vielä helpompaa kuin oikeassa elämässä.

Mitä tämän päivän autonkorjaukseen tulee, niin kaikillahan on tietokoneet ja muistitikut. Eikun tien pieleen starttaamaan autoja! Emmerdale stylee!

Vierailija
33289/44653 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva että nuorisojoukkoa eli Sarahia näkyy myös mutta voisi antaa jonkun muun juonen kuin Amelian siipinaisena ja Victorian täytyy toimia noiden kahden "emona".

Bernice antoi kielensä ihan hyvin laulaa Nickylle ja vähän myöhemmin Gabby teki saman. Ei ole Nickyllä helppoa (toki ansaitusti kiitos isänsä).

Ei Suni ainakaan Emmerdalesta löydä kämppää itselleen sillä ei siellä ole vapaita kämppiä kun muutenkin asutaan kimppakämpissä.

Vierailija
33290/44653 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sarahin ei kannattaisi antaa noita neuvojaan ja ideoitaan kavereilleen. Yleensä ne johtavat vain huonoon lopputulokseen. Chloen hän puhui yli salaamaan että Mack on lapsen isä ja nyt sai ideallaan Amelian melkein pulaan. 

Vierailija
33291/44653 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

N Y T puhui Vic asiaa, vaikka ensin ihmettelinkin hänen sekaantumistaan asiaan...

Nate, Nate... on varmaan ajautumassa lain väärälle puolen, Dingle-tyyliin!

Vierailija
33292/44653 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N Y T puhui Vic asiaa, vaikka ensin ihmettelinkin hänen sekaantumistaan asiaan...

Nate, Nate... on varmaan ajautumassa lain väärälle puolen, Dingle-tyyliin!

Kyllä, Victoria oli ihan oikeassa, kun sanoi Amelialle siitä miten valheet voi vesittää tositarinat. Ensin ihmettelin itsekkin miten Victoria laukkaa Danille ja poliisiasemalle niin vauhti päällä mutta hänellä oli lopuksi antaa viisaita neuvoja niin Amelialle kuin muillekin.

Vierailija
33293/44653 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, Victoria oli ihan oikeassa, kun sanoi Amelialle siitä miten valheet voi vesittää tositarinat. Ensin ihmettelin itsekkin miten Victoria laukkaa Danille ja poliisiasemalle niin vauhti päällä mutta hänellä oli lopuksi antaa viisaita neuvoja niin Amelialle kuin muillekin.

On "hieman" enemmän elämänkokemusta kuin Sarahilla ja Amelialla yhteensä.

Vierailija
33294/44653 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän se mitään rakettitiedettä ole. :D Mäkin olen oppinut ja ihan itse opetellut. Jos yhtään olet tuota sarjaa seurannut, niin mihinkään ei tarvita koulutusta. Emmerdalessa on kaikki vielä helpompaa kuin oikeassa elämässä.

Mitä tämän päivän autonkorjaukseen tulee, niin kaikillahan on tietokoneet ja muistitikut. Eik

Jos se on helppoa autoja korjata, niin miksi koulutus kestää kolmisen vuotta ja miksi ihmiset ei itse rakkineitaan korjaa?? 

Vierailija
33295/44653 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos se on helppoa autoja korjata, niin miksi koulutus kestää kolmisen vuotta ja miksi ihmiset ei itse rakkineitaan korjaa??

Ei se ole enää tänä päivänä niin helppoa kun uudemmissa autoissa on kaiken maailman tietokoneohjaukset ja muut niin ei niitä omistaja helpolla korjaa paitsi jos itse on autonasentaja ja on tarvittavat välineet ja muuta. Ennen vuosruhannen vaihdetta tehdyt autot voi sitten itse korjata pikkuviat.

Vierailija
33296/44653 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyhäkoulutyttö Ameliasta kasvanut oikein rehellinen nuori nainen.

Vierailija
33297/44653 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se ole enää tänä päivänä niin helppoa kun uudemmissa autoissa on kaiken maailman tietokoneohjaukset ja muut niin ei niitä omistaja helpolla korjaa paitsi jos itse on autonasentaja ja on tarvittavat välineet ja muuta. Ennen vuosruhannen vaihdetta tehdyt autot voi sitten itse korjata pikkuviat.

Suosittelen kiinnittämään hieman enemmän huomiota ketjun aiheeseen.

Vierailija
33298/44653 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyhäkoulutyttö Ameliasta kasvanut oikein rehellinen nuori nainen.

Hän on nuori ja vähän eksyksissä, jos et ole tajunnut.

Vierailija
33299/44653 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nää kurittomat lipsuu aina aiheesta 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭  (😇) 

Vierailija
33300/44653 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nää kurittomat lipsuu aina aiheesta 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭  (😇) 

Kun ammatista sai näinkin pitkään kirjoitella, niin minä oon puutarhuri. Liittyy jopa 'aiheeseen': Liamilla viljelypalsta ja aikamoinen viherpeukalo on ollut Laurelin isäkin 'yrttiviljelmineen'...  :}

Ketju on lukittu.