Miksi Emmerdalessa
Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D
Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?
Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.
Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?
Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?
-Kaisa-
Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)
Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (44653)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todellakin kiittämätön ja ilkeä. Tottakai Jäille oli shokki saada tietää asiasta mutta kyllä hän silti voisi olla suppeampi Rishiä kohtaan. En muista nähneeni mitään puhelua, että olisi mutsilleen huutanut asioiden salaamisesta. Onko sellaista ollutkaan? Rishikö yksin joutuu vastaamaan tiedon pimittämisestä?
No äidistä ei ole kuulunut 8 vuoteen (ennen lähtöä petti Rishiä Rodneyn kanssa ja sen sijaan että olisi korjannut avioliittoansa lähti risteilylle) ja Rishi on kantanut vastuun tiedon pimittämisestä.
Eihän se äiti kuitenkaan kuollut ole. Ei sekään ole kertonut pojalleen totuutta, miksi kasvatti-isän olisi se pitänyt tehdä? Nyt aikuinen äijä raivoaa vanhalle ukolle kuin uhmaikäinen lapsi.
Vierailija kirjoitti:
Eihän se äiti kuitenkaan kuollut ole. Ei sekään ole kertonut pojalleen totuutta, miksi kasvatti-isän olisi se pitänyt tehdä? Nyt aikuinen äijä raivoaa vanhalle ukolle kuin uhmaikäinen lapsi.
No ei ole kuollut eikä kertonut, taas uusia käänteitä tulee kun tulee (uuden nåyttelijän toimesta) poikansa häihin, sitten varmaan ilmaa puhdistetaan oikein urakalla.
Vierailija kirjoitti:
No ei ole kuollut eikä kertonut, taas uusia käänteitä tulee kun tulee (uuden nåyttelijän toimesta) poikansa häihin, sitten varmaan ilmaa puhdistetaan oikein urakalla.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kuollut ja ei ole kertonut. On tulossa poikansa häihin eli silloin ilmaa tultaneen puhdistamaan oikein urakalla.
Vierailija kirjoitti:
Bob on itse ikääntynyt vanha pukki. Iän puolesta tietenkin jo rauhoittunut niin hänelle oli valtava shokki, että pullantuokuinen Wendy meni ja petti nuorehkon kiimaisen lääkärin kanssa. Mitä Bob enää voi tarjota? Leppoisia koti-iltoja ja halauksia. Tyytyykö seksin makuun päässyt Wendy jatkossa siihen? Nähtäväksi jää.
Ainakin vielä viimeksi Wendy naukui Bobin korvaan, kuinka haluaa sitä tavallista elämää. Liamin muna vei hetken Wendyä mutta sitten iski huono omatunto ja kaipuu tuttuun ja turvalliseen suhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ikinä alkaisi suhteeseen ihmisen kanssa, joka on pettänyt.
No sitten yksikään Emmerdalen aikuisista miehistä ei sopisi sunulle eikä myöskään naisistakaan kuin Brenda ja ...................... ei nyt tule muita mieleen.
Lydia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ikinä alkaisi suhteeseen ihmisen kanssa, joka on pettänyt.
No sitten yksikään Emmerdalen aikuisista miehistä ei sopisi sunulle eikä myöskään naisistakaan kuin Brenda ja ...................... ei nyt tule muita mieleen.
Vai ei Emmerdalen miehistä sopis..? Mitä!? 🤣😂😂
Teillä osalla menee toisinaan aivan överiksi nää jutut!
Ei haittaa! Mä olen kumppanini löytänyt reilu kolmekymmentä vuotta sitten. En tarvitse fiktiivistä hahmoa leikkimään ruusunpunaisia fantasioita kanssani, kun oikeakin elämä elettävänä.
On mullakin oma rakas elämänkumppani ja muita miehiä en ole koskaan edes vilkuillut, mutta leikki leikkinä eli huumorilla voin kyllä Emmerdalen miehiä tarkastella "sillä silmällä" ja muutenkin, sekä tehdä oman "ostokseni" jos niitä taas tarjolle tulee 😉😆
En siis oikeasti eritä kuolaa aina kun näen Cainin, en näe hänestä päiväunia, enkä edes öisin hänestä uneksi. Toki, joku kiva yöllinen uni olisi kiva yllätys 😉
Ehkä joku ihan oikeasti fantasioi fiktiivisistä hahmoista tai vaikkapa julkkiksista, ja eikös se ole ihan ok kunhan vain aisoissa pysyy? Ketä se haittaa? Kyllä mäkin nuorena olin aika ihastunut muutamaankin tyyppiin mm. Han Soloon 😍
Ei oteta tätä keskustelua niin vakavasti.
Minä olin ihastunut BCR:n Ericiin ja sisareni Leslieen. Siis todella in luv.
Wendy ja Liam olisi olleet hyvä pari, selvästi muutakin kuin fyysistä vetovoimaa heidän välillään. Samanlainen kiinnostus dekkareihin ja kirjoittamiseen ja molemmat sellaisia rauhallisia fiksuja sivistyneitä ihmisiä joilla myös ammatillinen kiinnostus samaan suuntaan. Harmi kun ei Wendy valinnut toisin.
Miun sydämein valittu oli Robin Packalen. Nyt ajattelen että voi eikä!!!
Vierailija kirjoitti:
Robinilla on yks hyvä biisi, kun hänen rakastettunsa meneekin naimisiin toisen kanssa eikä tulekaan yhteistä hautakiveä... jotenkin näin
Vierailija kirjoitti:
Sama 😂
Vierailija kirjoitti:
On mullakin oma rakas elämänkumppani ja muita miehiä en ole koskaan edes vilkuillut, mutta leikki leikkinä eli huumorilla voin kyllä Emmerdalen miehiä tarkastella "sillä silmällä" ja muutenkin, sekä tehdä oman "ostokseni" jos niitä taas tarjolle tulee 😉😆
En siis oikeasti eritä kuolaa aina kun näen Cainin, en näe hänestä päiväunia, enkä edes öisin hänestä uneksi. Toki, joku kiva yöllinen uni olisi kiva yllätys 😉
Ehkä joku ihan oikeasti fantasioi fiktiivisistä hahmoista tai vaikkapa julkkiksista, ja eikös se ole ihan ok kunhan vain aisoissa pysyy? Ketä se haittaa? Kyllä mäkin nuorena olin aika ihastunut muutamaankin tyyppiin mm. Han Soloon 😍
Ei oteta tätä keskustelua niin vakavasti.
30v miulki on mukava puoliso ollut, saan silti hupsutella täällä
Team Cain
'Omassa Villapakassa' oon töissä... hah
Suapha sitä hassutella, leikkiä aikuisetkin, eikö?
Piristää päivää ja hymyilyttää😉🤭
Vierailija kirjoitti:
Wendyn itkuinen kitinä sattuu korviin
On kyllä ihan hirveä ääni. Tuota ei voi näytellä.
Hetken pelkäsin, et Jai suutuspäissään ottaa Laurelin nimen🙄
Vierailija kirjoitti:
Mie luvin, et Emmen Ericiin🤔
Wendyn hirveää vinkuitkua on tosiaan saatu sarjassa kuulla enemmän kuin normaalia puheääntä.
Vierailija kirjoitti:
Minä myös olin ihastunut Ericiin, silloinen paras ystäväni Leslieen (joka muuten on jo kuollut). Ohi aiheen meni nyt, mutta innostuin, kun täällä on joku muukin entinen BCR-fani.
No äidistä ei ole kuulunut 8 vuoteen (ennen lähtöä petti Rishiä Rodneyn kanssa ja sen sijaan että olisi korjannut avioliittoansa lähti risteilylle) ja Rishi on kantanut vastuun tiedon pimittämisestä.