Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Emmerdalessa

Vierailija
18.01.2015 |

Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D

Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?

Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.

Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?

Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?

-Kaisa-

Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (43786)

Vierailija
3221/43786 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai että sellaiset suunnitelmat Lachlanilla. Että jos Belle ei auta pakenemaan niin Lachlan väittää Bellenkin osallistuneen murhiin. Poliisit kyllä tietävät Chrissien ja Lawrencen kuolleen autokolarissa jossa Belle ei ollut paikalla, joten tulee olemaan mielenkiintoista kuulla, miten Lachlan selittää Bellen osallistuneen heidän surmaamiseensa...

Vierailija
3222/43786 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei Belle vain osoittanut poliisille sitä, minkä he näkevät itsekin? ”Kattokaa ny mun naamaa. Mä jäin auton alle koska mä juoksin karkuun Lachlania niin peloissani, etten huomannu autoa.”

Ja miksei poliisit vain sanoneet Lachlanille: ”Kerro ite ensin kaikki mitä tiedät Rebeccasta. Sitten me voidaan lähteä jututtamaan Belleä.”

Tuntuu, että Lachlan-draamaa yritetään nyt väen vängällä pitkittää. Lisäksi piti saada sellainenkin draama näytettyä, että Ross syyttelee Belleä. Ross näki autosta Bellen juoksevan Lachlania karkuun, ja selväpäisenä olisi ehkä tajunnutkin asian.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3223/43786 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraava Emmerdale-jakso tulee vasta maanantaina :(

Vierailija
3224/43786 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpas Graham muuttunut sen jälkeen kun tuli takaisin! Ennen Graham oli niin Debbien puolella, mutta nyt juonitteleekin saadakseen Debbien suuttumaan Joelle.

Joo, Graham näyttää olevan paljon juonittelevampi ja ilkeämielisempi nykyään.

Vierailija
3225/43786 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei Belle vain osoittanut poliisille sitä, minkä he näkevät itsekin? ”Kattokaa ny mun naamaa. Mä jäin auton alle koska mä juoksin karkuun Lachlania niin peloissani, etten huomannu autoa.”

Ja miksei poliisit vain sanoneet Lachlanille: ”Kerro ite ensin kaikki mitä tiedät Rebeccasta. Sitten me voidaan lähteä jututtamaan Belleä.”

Tuntuu, että Lachlan-draamaa yritetään nyt väen vängällä pitkittää. Lisäksi piti saada sellainenkin draama näytettyä, että Ross syyttelee Belleä. Ross näki autosta Bellen juoksevan Lachlania karkuun, ja selväpäisenä olisi ehkä tajunnutkin asian.

Samat poliisit näkivät myös, että tilaisuuden tullen Belle EI auttanut Lachlania pakenemaan. Kun Lachlan käski Belleä nappaamaan avaimet, Belle vain hölmistyneenä sanoi: ”What?”. Jos Belle olisi paon suunnitellut, olisihan hän tuossa tilanteessa toiminut.

Vierailija
3226/43786 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vai että sellaiset suunnitelmat Lachlanilla. Että jos Belle ei auta pakenemaan niin Lachlan väittää Bellenkin osallistuneen murhiin. Poliisit kyllä tietävät Chrissien ja Lawrencen kuolleen autokolarissa jossa Belle ei ollut paikalla, joten tulee olemaan mielenkiintoista kuulla, miten Lachlan selittää Bellen osallistuneen heidän surmaamiseensa...

Täytyy sanoa, et tuntu pahalta et vielä tällainenkin vedätys Laclanilta :( Olis riittänyt jo. Belle muutenkin abaut hajoamispisteessä, kiva olis vielä todistella syyttömyyttään, sana sanaa vastaan periaatteessa.

No, ehkä todisteita hänne puolestaan löytyy pian tarpeeksi.

Vierailija
3227/43786 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää taas tuo poliisin surkeus. Miten olisi Lachlanin puhelutietojen paikannus, rahaliikenne yms. mistä Rebecca kyllä löytyisi, hittolainen. Entä Rebeccan kuva lööppeihin? Eikun painostetaan mielenterveydeltään epävakaata tyttöä, pakotetaan tapaamaan psykopaattia jne.

Vierailija
3228/43786 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä heitto Chasilta (?) Rossille kivien heittelystä laatikoissa.

Vierailija
3229/43786 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä heitto Chasilta (?) Rossille kivien heittelystä laatikoissa.

Laatikoissa = lasitaloissa :D

Vierailija
3230/43786 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri tämä monesti ärsyttää. Bellellä on noin tuhat tosiasiaa, jotka todistaisivat, että hän ei ole tiennyt mitään, mutta tietenkään hän ei osaa sanoa näistä yhtään vaan itkee "miksette usko". Ja miten poliisitkin ovat niin tyhmiä, että uskovat Lachlania. Olisivathan nämä voineet karata monta kertaa. Ja miksi Belle auttaisi poliisia tuossa Rebecca-jutussa, jos olisi koko ajan tiennyt?

Vierailija
3231/43786 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttää taas tuo poliisin surkeus. Miten olisi Lachlanin puhelutietojen paikannus, rahaliikenne yms. mistä Rebecca kyllä löytyisi, hittolainen. Entä Rebeccan kuva lööppeihin? Eikun painostetaan mielenterveydeltään epävakaata tyttöä, pakotetaan tapaamaan psykopaattia jne.

Minä en muutenkaan tajua, mikä hyöty Bellestä on tuossa kuulustelussa. Jos Lachlan on päättänyt ettei kerro, miksi kuvittelevat, että tämä kertoisi Bellelle, kun istuvat vieressä kuuntelemassa. Tosi hyvä juoni. "Juu ei se varmaan kato huomaa, ku ollaan vain ihan hiljaa siinä vieressä."

Vierailija
3232/43786 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä!? Tällä viikolla tuli vain kolme jaksoa: ei ollenkaan eilen torstaina eikä näemmä tänäänkään! :(

Vierailija
3233/43786 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihdoinkin se ”hoitsu” sai katsottua telkkarista uutiset!

Vierailija
3234/43786 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä hemmetin takia tuota Tracya roikotetaan sarjassa? Näyttelijä ihan surkea eikä sillä enää mitään virkaa olla tuolla. Mitä nyt kävi paukuttamassa pazkaksi jotain kotteroa.

Vierailija
3235/43786 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä hemmetin takia tuota Tracya roikotetaan sarjassa? Näyttelijä ihan surkea eikä sillä enää mitään virkaa olla tuolla. Mitä nyt kävi paukuttamassa pazkaksi jotain kotteroa.

Piti ilmeisesti joku saada kattomaan Rossin sekoiluja ja sanomaan Rossille suorat sanat. Tracyllä ei taida omaa juonta olla tällä hetkellä?

Vierailija
3236/43786 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmå Davidin haaremista tulee tuotosta jatkossakin kunhan päästään tämän vuoden jaksoihin. Lisäksi Kerryltä lisää humpuuki sekoiluja. arggghr

Vierailija
3237/43786 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasti seinään, Robert muisti tappaneensa Katien.

Siitä on omantunnon syytäkin vaivata joka ikinen päivä!

Vierailija
3238/43786 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rasti seinään, Robert muisti tappaneensa Katien.

Siitä on omantunnon syytäkin vaivata joka ikinen päivä!

Niinpä. Aloin tuossa kohtaa miettiä, eikös Robert itse muka ole ollut vankilassa, kun Lachlan esitti niin kovista vankilakundia. Ikään kuin tuo pelottaisi Robertia, joka on itse tappanut ihmisen ja asuu kahden vankilassa istuneen kanssa. :D 

3239/43786 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en jaksais katsoa enää Lachania ja tyhmiä poliiseja jotka häntä uskoo ihan kuin Belle ei omisi syyttömyyden perikuva.

Vierailija
3240/43786 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

perjantaina emmerdale tulee jälleen kello 16.30 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan seitsemän