Miksi Emmerdalessa
Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D
Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?
Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.
Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?
Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?
-Kaisa-
Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)
Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (44653)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Susan Cookson on syntynyt 1965, mutta milloin Wendy? Haloo, näyttelijällä ja hahmolla harvemmin on sama syntymäaika.
Eipä löydy Wendyn eikä Liaminkaan ikiä, ja nyt tosiaan on kyse heidän iästä, eikä suinkaan Susanin ja Jonnyn.
Ainakin nyt hymyilevänä Wendy näyttää niin kauniilta, ikä on vain numero🤔
Niin näyttää! Wendy kukoistaa nyt Liamin kanssa! Aikaisemmin hän oli näkymättömämpi ja isoäitimäisempi hahmo. Jotenkin harmaampi.
Vierailija kirjoitti:
Cain taas vähän käsitteli. Taju kankaalle vaan Natelta. Pitikö tämän olla hauska kohtaus. Minua ei naurattanut. Oikeustalon edessä kaapataan ihminen autoon ja kukaan ei huomaa ei puutu asiaan.
Oli tuossa oma koominen puolensa vaikka aika raju toimenpide. Onneksi Nate ei loukkaantunut pahasti vaan pääsi naimisiin (vai pääsikö?).
Jopa rupes ärsyttämään Victoria.
On ärsyttävä ja raivostuttava ollut pitkään/aina: tunkee terävän nokkansa muiden asioihin, mistä yksi loistoesimerkki lisää tää Wendy-Bob-Liam -juttu. Millon missäkin oven raossa kyttäämässä ja mitä v*a se et paukkas Liamin kotiin kertooko Bernicen ihastuneen tähän? !?! Helv* idiootti😅😂😂
Kyllä sitä mietti eilen, että mitähän Team Cain <3 on nyt mieltä, kun Cain otti ja jysäytti poikansa tajuttomaksi ja muutenkin pari iskua..
Caleb paukutti poikaansa turpiin ja häneltä meni pisteet.
Vierailija kirjoitti:
Nicolalla oli tiukka tyyli lenkillä Laurelin kanssa!😁
Frankiestä on kasvanut hurjan söötti tyttö, toivottavasti jää sarjaan, samoin Tracy tietenkin.
Frankesta taas kattelin, että onpa harvinaisen ruma muksu. Taas yksi myrtti murjottaja sarjaan. Eikä etnisyys näy, vaikka voisi olla terveemmän värinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Frankiestä on kasvanut hurjan söötti tyttö, toivottavasti jää sarjaan, samoin Tracy tietenkin.
Frankesta taas kattelin, että onpa harvinaisen ruma muksu. Taas yksi myrtti murjottaja sarjaan. Eikä etnisyys näy, vaikka voisi olla terveemmän värinen.
Ite oot myrtti. Just tuommoinen negatiivinen ankeuttaja. Etkä osannut sitten nimeä edes oikein kirjoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taisit katsoa peiliin telkkarin sijaan.
Onko se Dinglen transitin tyhjäkäynti ongelma jo selvinnyt ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ite oot myrtti. Just tuommoinen negatiivinen ankeuttaja. Etkä osannut sitten nimeä edes oikein kirjoittaa.
No, enpä osannut. Voivoi. Kyllä mä taidan yöuneni menettää. Palstalainen sanoi rumasti voi ja nimikin meni pieleen. Pari isoa kirjainta puuttui... ja sitten se sanoja kuvittelee olevansa parempi kuin mä. :D
Mitä nakkeja se Moira kuskailee pitkin kyliä? Eikö ne Kimin kanssa tehdyt kaupat pitäneetkään paikkansa? Eikö se enää tarvii siitostalliaan?
Oliko siis kaikki vaan Caleb harhaa?
Mä oon Team Eric-kannattaja, harmi vaan, kun näen Häntä niin harvoin...
Oon toki yli 60v, joten eihän minua enää miehet kiinnostele, vanhaa käpyä🤔🤔🤔
Victorialle toivoisin juonta, nyt on "turhake" ja käyttäytyy törpösti sekaantumalla sellaisiin, mikä ei hänelle kuulu. Vois vaik mennä Majataloon osakkaaksi/kokiksi, ja siellä sumplia asiakkaiden kanssa lemmenjuoniaan...
Niinpä, mitä Moira kuskaa ja miten kävi oritallin? Peruuntuiko maakaupat viime hetkellä ja tilanpito jatkuu entisellään Moiralla, onko Nate siellä töissä? Yms epäselvää...
Miksi Emmerdalessa
# joku juoni junnaa paikoillaan viikkoja???
# jossain kohtaa oiotaan ja unohdetaan kertoa katsojille olennainen käänne?
Tykkään kyllä Laurelin ja Nicolan ystävyydestä... hoikkaakin hoikempi Laurel tuskailee hääpukuun sopimisestaan, Nicola: Ei ikinä lenkille enää!!! Laurel: Huomenna uudestaan... tälläisestä huumorista tykkään🤭
Juu, mitäs me 60v ja vanhemmat mitään miehistä ymmärrämme, kuivia kantturoita ollaan, joutavia menemään vuorille kuolemaa vartoomaan 😂
Vierailija kirjoitti:
Tykkään kyllä Laurelin ja Nicolan ystävyydestä... hoikkaakin hoikempi Laurel tuskailee hääpukuun sopimisestaan, Nicola: Ei ikinä lenkille enää!!! Laurel: Huomenna uudestaan... tälläisestä huumorista tykkään🤭
Mä ihmettelin sitä Laurelin juttua, että pitää mahtua hääpukuun.. Meinaako se siis mennä jossain vanhassa jo käytetyssä puvussa naimisiin? Vai onko se ostanut itselleen liian pienen puvun?
ei kuitenkaan sanonut, että pitää näyttää hyvältä hääpuvussa. ;) Vanhoissa hääpuvuissa ei siis mitään vikaa, mutta oliko se oma jo käytetty esim Ashleyn kanssa naimisiin mennessä tjsp. Itsestä se tuntuisi mennä hassulta samassa naimisiin.
Vierailija kirjoitti:
Mitä nakkeja se Moira kuskailee pitkin kyliä? Eikö ne Kimin kanssa tehdyt kaupat pitäneetkään paikkansa? Eikö se enää tarvii siitostalliaan?
Oliko siis kaikki vaan Caleb harhaa?
Ihmettelin samaa. Moiranhan piti myydä eläimet? Vieläkö hän kuitenkin kasvattaa karjaa ja toimittaa lihaa (ja makkaraa) kylän kuppiloihin?
Ja tosiaan Kimin suunnittelema oritila? Sekin juoni lopahti lyhyeen.
Haluan nähdä Naomin ilmeen kun kuulee että Nate mennyt naimisiin!
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sitä mietti eilen, että mitähän Team Cain <3 on nyt mieltä, kun Cain otti ja jysäytti poikansa tajuttomaksi ja muutenkin pari iskua..
Cain on Cain, hyvässä ja pahassa. Eihän siitä kirkkokuoropoikaa saa kirveelläkään. Cain nyt aina "pikkasen" kiivastuu kun se on hänen luonne. Löppähousu- tai täysin kiltin perheenisän imago ei pue häntä vaan Cainin on oltava myös karkea ja kovanaama. Cainin puolustukseksi on todettava, että hän tirvasi poikaansa luullen tekevänsä tälle palveluksen, kun taas veli Kaaleppi heilutteli nyrkkejään kohti poikansa nassua silkasta k*sipäisyydestä. Toki puolustuksen puheenvuorona voi sanoa myös sen, että mitäs Nate ei aukaissut suutaan vaan pisti hanttiin. Ilmankos sai kärsänsä kipeäksi. Ugh, olen puhunut.
Team Cain, now and forever 😍😍😍
Vierailija kirjoitti:
Tässä näyttää nyt olevan sitä kivaa ja perinteistä sanailua taas enemmän, kuin muutamaan välivuoteen. Lopetin katsomisen hetkeksi, kun oli pelkkää synkkyyttä ja ankeutta.
Nyt tätä Emmesaä tutuksi tullutta hupailua ikävämpien juonien ohella. Tykkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Cain on Cain, hyvässä ja pahassa. Eihän siitä kirkkokuoropoikaa saa kirveelläkään. Cain nyt aina "pikkasen" kiivastuu kun se on hänen luonne. Löppähousu- tai täysin kiltin perheenisän imago ei pue häntä vaan Cainin on oltava myös karkea ja kovanaama. Cainin puolustukseksi on todettava, että hän tirvasi poikaansa luullen tekevänsä tälle palveluksen, kun taas veli Kaaleppi heilutteli nyrkkejään kohti poikansa nassua silkasta k*sipäisyydestä. Toki puolustuksen puheenvuorona voi sanoa myös sen, että mitäs Nate ei aukaissut suutaan vaan pisti hanttiin. Ilmankos sai kärsänsä kipeäksi. Ugh, olen puhunut.
Team Cain, now and forever 😍😍😍
&nbs
Kerroit sen, minkä mun piti, eli allekirjoitan tämän täysin!
Cain taas vähän käsitteli. Taju kankaalle vaan Natelta. Pitikö tämän olla hauska kohtaus. Minua ei naurattanut. Oikeustalon edessä kaapataan ihminen autoon ja kukaan ei huomaa ei puutu asiaan.