Miksi Emmerdalessa
Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D
Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?
Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.
Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?
Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?
-Kaisa-
Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)
Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (44653)
Angelin kaltaisia lapsia/teinejä en kyllä kaipaakaan. Se on ihan samanlainen rääväturpa kuin mutsinsakkin.
Cathy oli myös ihan hirveä. Hyvä, kun lähti.
Vierailija kirjoitti:
On aika erikoista, ettei tuossa kylässä ole ensimmäistäkään päiväkotia. Toisaalta osa lapsista on näkymättömiä muutenkin. Wendykin toi jonkun nutun Harrylle mutta hänpä sattui olemaan Theolla leikkimässä. Kuinka ollakaan.
Katso Pikkukakkosta. Olisko siellä lapsukaisia?
Vierailija kirjoitti:
On aika erikoista, ettei tuossa kylässä ole ensimmäistäkään päiväkotia. Toisaalta osa lapsista on näkymättömiä muutenkin. Wendykin toi jonkun nutun Harrylle mutta hänpä sattui olemaan Theolla leikkimässä. Kuinka ollakaan.
Ei kai missään saippuoissa ole päiväkoteja? Onko Kaunareissa? Salkkareissa? Ei kyllä tarvitse ollakaan.
Nate on rakastava isä eikä ikinä kaappaisi lastaan tämän äidiltä. Lapsihan siinä kärsisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä jos yksi häipyy kylästä, tympäsee kun vauvoja kuskataan kapakasta kapakkaan. Päivittäin heitellään sylistä syliin, kuka sattuu vauvan huolimaan muutamaksi tunniksi hoteisiinsa. Oliko se tämä Nate, jonka kanssa Moira rietasteli?
Ei Emmerdalessa ole kuin 1 pubi. Sama Nate.
Siellä vielä Mallaskauha. Siitä oli just juttua, kun Naomi oli menossa..
Jai on rasittava.
Amelia on rasittava
Bob ja Victoria ystäviä? Mistä lähtien?
Ehkä spoilaajat luulevat, että kukaan muu ei osaa googlata sarjan tulevia tapahtumia kuin vain he ? Jos niistä haluaa tietoa, niin kyllä ne sieltä netistä saa muutkin kaivettua esiin, tiedoksi spoilaajille.
Ei nämä trollaukset viikonloppuihin rajoitu vaan on jokapäiväistä. Siksi edelleenkin lähdin täältä keväällä. Ei ehkä olisi kannattanut tulla takaisin.
Rose ja Ruby halusivat tuhota Kimin ja Willin avioliiton. Will pääsikin kismailunkin makuun. Yllättäen Rose katosi sen jälkeen kun Kim sai vihiä suunnitelmasta. Onko Kim ja Will katoamisen takana? Jäävätkö he kiinni?
Vierailija kirjoitti:
Ehkä spoilaajat luulevat, että kukaan muu ei osaa googlata sarjan tulevia tapahtumia kuin vain he ? Jos niistä haluaa tietoa, niin kyllä ne sieltä netistä saa muutkin kaivettua esiin, tiedoksi spoilaajille.
Tämä on niin totta.
Lähinnä noloa tuo junipaljastelu, kun siihen on olemassa oma ketjukin.
Seuraavaksi noloiinta on keksiä itse perättömiä tapahtumia.
Ei uppoa.
Jai ja Laurel jättivät Aussireissun väliin, kun Marshallin osuus matkasta tuli liian kalliiksi.
Yrittivät lähteä perheenä Kroatiaan. Jai mokas ja osti samalla rahalla häämatkan kahdelle sieltä Kroatiasta.
Sitten kosittiin ja suunnitellaan häitä.
Häät ei maksa näköjään mitään, eikä nyt pääse kukaan lapsista reissuun.
Mä en aina tajua näitä juttuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se ny voi kaapata lastansa tracyltä, tän on pakko olla joku muu juttu. Ja kylässä saa Nate pysyä, on karkkia mun silmille. Joo tosiaan noita lapsia pompotellaan kavereilta toiselle tai sitte ne nukkuu koko ajan. Ei tartte kylään yhtäkään lasta enää synnyttää, on annettu semmonen kuva lapsista että niistä on vain vaivaa.
Lapsista on vaivaa, enkä kaipaa sarjaan mitään vauvanhoitoa tai imetystä tai hoitoon vientiä tai sieltä hakua.
Kyllä ne lapset hoidetaan, vaikka ne ei ruudussa olekaan tai ovat nukkumassa tai leikkikaverilla.
Tämä on aikuisten draamaa, ei päiväkodin touhuja.
No jos tämä on "aikuisten draamaa" niin miksi ihmeessä siä on sitten niitä mukuloita kun Villkilässä kissoja. Ja miksi näytetään monta jaksoa yhden lapsenvahdin palkkaamiseen? Tai järjestetään kamalat etsinnät kun yks muksu toisensa jälkeen keksii lähteä karkuteille? Ps. Kyllähän ne lapset ovat aivan olennainen osa kaikessa draamassa mitä aikuisille tapahtuu.
Vierailija kirjoitti:
Jai ja Laurel jättivät Aussireissun väliin, kun Marshallin osuus matkasta tuli liian kalliiksi.
Yrittivät lähteä perheenä Kroatiaan. Jai mokas ja osti samalla rahalla häämatkan kahdelle sieltä Kroatiasta.
Ei tämä ole dokumentti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on niin totta.
Ei uppoa.
Charlesin ja Caini suhde on aito. Lue vaikka Facebookin Emmerdale ryhmästä!
Vierailija kirjoitti:
Eikös ne aio pitää pienet häät?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on niin totta.
Ei uppoa.
Charlesin ja Caini suhde on aito. Lue vaikka Facebookin Emmerdale ryhmästä!
Onnittelut, surkein provo aikoihin 👏
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se ny voi kaapata lastansa tracyltä, tän on pakko olla joku muu juttu. Ja kylässä saa Nate pysyä, on karkkia mun silmille. Joo tosiaan noita lapsia pompotellaan kavereilta toiselle tai sitte ne nukkuu koko ajan. Ei tartte kylään yhtäkään lasta enää synnyttää, on annettu semmonen kuva lapsista että niistä on vain vaivaa.
Lapsista on vaivaa, enkä kaipaa sarjaan mitään vauvanhoitoa tai imetystä tai hoitoon vientiä tai sieltä hakua.
Kyllä ne lapset hoidetaan, vaikka ne ei ruudussa olekaan tai ovat nukkumassa tai leikkikaverilla.
Huh, mikä lasten vihaaja. Kyllä jokaisessa kylässä ja kaupungissa on eri ikäisiä ihmisiä. Myös Emmerdalessa. Koita kestää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huh, mikä lasten vihaaja. Kyllä jokaisessa kylässä ja kaupungissa on eri ikäisiä ihmisiä. Myös Emmerdalessa. Koita kestää.
En ole lasten vihaaja. Minulla on itselläkin lapsi, mutta miksi telkkarista pitäisi katsoa jonkun sarjan kuvitteellisten henkilöiden lasten hoitamista tai päiväkotiin viemistä? Lapset ovat ihan söpöjä vaunuissaan kuten Reuben tai vähän isompi Moses. Teinit, kuten Arthur ja Marshall jo näyttelevät ja toimivat itse, eikä heitä tarvitse kärrätä mihinkään. Paljon mielenkiintoisempaa kuin vaikkapa Chloen vaunujen työntäminen pitkin kylän raittia.
Joo, ei tässä mitään päiväkodin kuvaamista ole varmaan kukaan vailla mutta se olisi uskottavampaa kuin se, että jengi tyrkkää mukuloitaan jatkuvasti sinne tänne, tunniksi pariksi. Lähtevät hän ne isommatkin muka kouluun.