Lue keskustelun säännöt.
POTKIS hohoi!
18.01.2006 |
Kaiketi mulle pistit viestiä tuossa helmisten pinossa? No tottakai sitten uteliaisuus heräsi... Joten pisteles vähän infoa lisää. :) Missä vaiheessa raskautta itse olet?
Sasu ja jumbomaha...
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
tosiaan äskettäin tilasin lehden, ja tulin sitten samalla tähänkin foorumiin enemmänkin taustailijaksi. Ja kun vastikään kävin päivittämässä itseäni Koulukavereihin ja katselin muidenkin kuulumisia, niin ei ollut ihan älyttömän hankalaa arvata nimimerkkiäs...että sinäkin täällä :).
Maaliskuun lopulla on laskettu aika, eli tosiaan pari kuukautta jäljessä ollaan teitä. Huomisen ajattelin tikistellä vielä töissä, mutta sitten jään kyllä lepäilemään, niin kuin lääkäri viime viikolla jo ehdotti. Muuten kaikki on mennyt vallan mainiosti, ja raskaana olo on tuntunut ainakin joulun alukseen asti niin hauskalta että uhkasin ottaa sen tavaksi. Milloinka sitä muuten viitsii isolla mahalla pitää hyvällä omallatunnolla pinkeitä paitoja... Tuleva elämänmuutos tietenkin jännittää kovasti, vielä muutama vuosi sitten uhkasin, että en edes halua koskaan lapsia. Mutta luonto vetänee tikanpojan tässäkin asiassa puuhun :).
Laiska olen kirjoittamaan niin sähköpostia kuin varmaan tännekin (jos en nyt ihan kokonaan kotonaoloon kyllästy), mutta kiinni saa mm. etunimisukunimi@elisanet.fi!
t. Kaima